Anwar Ibrahim : Irwan berdusta ekonomi negara kukuh

Anwar IbrahimAnwar Ibrahim
Bekas Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim menyifatkan kenyataan Ketua Setiausaha Perbendaharaan Tan Sri Irwan Siregar Abdullah bahawa ekonomi negara adalah kukuh sebagai satu pendustaan.
Beliau berkata rakyat negara ini menerima kesan akibat kejatuhan ringgit dan kenaikan harga makanan dan komoditi ekoran pelaksanaan cukai barangan dan perkhidmatan (GST).
“Irwan mengejutkan rakyat dengan mendakwa ekonomi baik dan semuanya itu hanya ‘persepsi’.
“Ini dusta dan memperkecil cabaran sebenar dihadapi jutaan rakyat Malaysia susulan kejatuhan ringgit dan peningkatan harga makanan dan barangan sejak pelaksanaan GST,” katanya dalam satu kenyataan.
Irwan dalam sidang media Putrajaya baru-baru ini berkata ekonomi negara kukuh bawah pentadbiran Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak.
Beliau sebaliknya berkata kemerosotan ekonomi dan nilai ringgit berlaku disebabkan oleh tanggapan yang dicipta sesetengah pihak yang mesti diperbetulkan.
Katanya, isu seperti 1MDB dan pentadbiran Najib, yang menyebabkan kemerosotan mata wang negara semata-mata tanggapan.
Anwar berkata tindakan serta-merta perlu diambil untuk mengembalikan kehidupan dan harapan rakyat.
“Malaysia tidak boleh mengharapkan untuk menyelesaikan isu itu bila pemimpin dan birokrat tertinggi tidak menangani isu ekonomi tertunggak,” katanya.
mdl

IKLAN BERBAYAR 

Image result for ramai berjaya dengan tone excel
Previous
Next Post »

36 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Januari 2017 4:49 PTG delete

Hanya org tongong mcm PasUmno saja percaya Ekonomi malaysia Kukuh...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Januari 2017 4:55 PTG delete

Adakah DSAI seorang peliwat?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Januari 2017 5:07 PTG delete

Apa bukti DSAI seorang peliwat?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Januari 2017 5:44 PTG delete

Tak kukuh tak apa asal jangan teruk mcm negara lain.Masih lagi ramai yg mghabis duit di restoran2 besar, bershopping sakan dan melanggan sundal2 china yg melambak di selangor.

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
9 Januari 2017 5:58 PTG delete

Salam en. Tanpa nama,

Engkau ni bodoh ke apa?

Mana bukti kau???

Ada statistik ke???

Kajian mana???

Aku nak tanya kau, bb park tempat lgbt tu kat mana????

Bukit bintang kat mana???

Lorong haji taib kat mana???

Menteri wilayah persekutian tu siapa???

Sundal melayu di jalan hamzah di kota bharu tu pemerintah parti mana???

Dah macam negeri orang kafir je aku tengok!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Januari 2017 6:02 PTG delete

Nobody ni sama je macam syiah majusi yang selalu mengkafirkan orang lain kalau tak sehaluan dengan mereka.

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
9 Januari 2017 6:11 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Kalau orang kafirkan kau kau tahu marah!!!!

Kau kafir harbikan orang lain tu apa???

Kau pergi fitnah video seks terlaris di jepun video vip malaysia tu apa???

Hari tu kau siap sokong syiah sebab hadi pergi tehran tu apa???

Sekarang kau pulak cakap aku macam syiah majusi, kau ni betul ke tak betul???

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Januari 2017 6:53 PTG delete

Dah memang mereka kafir dan najis takkan kita nak kata mereka mukmin dan suci pulak, bahlol.

Dengan kau tak boleh nak berkomentar nanti jadi sesat dan menyesatkan. Layan sikit2 je boleh la.

Aku tak sokong syiah, yang salah tetap salah, yang pasti TGHA bukan syiah macam yang kau tuduh.

Perangai syiah majusi sama macam kau, kalau tak sehaluan dengan kau, kaj terus kafirkan orang lain, TGHA pun kau tuduh macam2 perkara yang tak elok, sama kan perangai kaj dengan syiah majusi?

Kau tersilap orang yang mengatakan video terlaris di Jepun, itu bukan aku, orang lain lah bahlol.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Januari 2017 6:57 PTG delete

Apa pulak kau mintak bukti, aku tanya je DSAI tu peliwat ke?

Kalau bukan peliwat siapa yang fitnah DSAI sampai sekarang pun beliau menanggung derita dalam penjara.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Januari 2017 7:59 PTG delete

Anwar brahim beraksi porno dlm majalah jepun ko boleh google jer...tolol.Tak payah kias2kan vip bagai.Mmg dia vip pon.Vip mendubur dan memuki.Nak fitnah apa!!!!
Ko ketuk dahi dia kenapa air mani dia boleh terbang masuk 4cm dlm dubur mangsa?Ko tarik telinga dia kenapa boleh tertinggal jam omega slps memuki chinadoll siap divideokan lagi.Ko tampar muka dia kenapa takut bersumpah laknat???
Sana sini kata fitnah tapi peluang semudah bersumpah laknat pon tak mampu penipu besar tu nak lakukan.Hissh...klu org yg rasa terfitnah...senang2 jer bersumpah laknat.Siallah perangai macam tu!!
Mgkin puak lgbt yg bodoh sangat mengagungkan pelaku maksiat sebagai ketua umum aka ketum mrk.BODOH!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
9 Januari 2017 8:20 PTG delete

Hei tanpa nama babi,

Mana nas yang mengatakan mereka kafir dan najis???

Ada ayat alquran, hadis atau ijma ulama???

Woi, kau ni memang sial lah!!! Kau reka hukum kau sendiri dah lah kau ni tak berpelajaran!!!

Memang kau kafir laknat!!!

Kaulah najis tu!!! Orang nak berjabat tangan dengan kau pun kena samak!!!

Setahu aku yang najis tu babi pas!!!!

Sebab tu pas bergelar pigs!!!

Kau yang reka cerita video lucah terlaris di jepun tu kau tak nak mengaku???

Ok, tapi mana bukti kau mengatakan kami semua bersekongkol dengan pemimpin liwat???

Yang syiah majusi tu kau!!!

Hadi tu kau tak payah cakap lah, keluarkan kenyataan syirik, memaki hamun, berpeluk lagi dengan syiah laknatullah pembunuh dan perogol umat islam!!!

Dulu hadi mengkafirkan 3 juta orang umno!!!

Aku tuduh ni, kau nak kata apa wahai babi laknat???

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
9 Januari 2017 8:22 PTG delete

Mokhtar senik dewan ulama pas pahang ada gambar telanjang dada dengan janda anak satu!!!

Ulama pas macam tu ke???

Ulama porno ke???

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
9 Januari 2017 8:31 PTG delete

Woi tanpa nama kafir laknatullah!!!

Kau tunjuk kami link dalam google anwar ibrahim beraksi dalam majalah jepun???

Kau ni sial kafir laknat!!!

Macam aku tak tahu benda tak ada!!!

Kau masih nak reka cerita bodoh macam ni kau ni memang masuk neraka jahannam!!!

Kau pemfitnah, kau penipu, kau laknatullah, kau babi!!!

Kau cipta sendiri kononnya Allah beritahu semua kafir anti islam, kau tu yang kafir laknatullah anti islam!!!

Kau nak suruh anwar sumpah laknat yang tak wajib pun kau pergi tunjukkan link majalah jepun tu dan kau pergi sumpah laknat dulu!!!

Amat besar kemurkaan Allah pada orang yang berkata tapi tak buat!!!



Allah pun kau fitnah!!!

Kau ni sial syirik syiah kafir laknatullah nauzubillah!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
9 Januari 2017 8:56 PTG delete

Lagi satu tanpa nama sial!!!

Mana kau dapat cerita air mani anwar terbang masuk dalam dubur mangsa sedalam 4cm???

Kau reka fitnah lagi???

Ke kau belajar memfitnah daripada hadi sial syirik penyokong syiah laknatullah tu???

Yang buat maksiat tu kau!!!

Kau buat fitnah!!!

Dalam surah annur ayat 4 Allah melarang menuduh orang berzina tanpa bukti dan saksi!!!

Apa kau buat????

Menyebarkan fitnah, melawan ayat-ayat Allah!!!

Tu tanda kau tu kafir laknatullah!!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Januari 2017 10:07 PTG delete

Bahlol, kalau tak tahu nas dan hadis mana, mengaji lah dulu biar dalam ilmu agama didada baru boleh berbahas bab kafir ni najis, kau tanya Ustaz Ahmad Awang betul tak kafir tu najis, jangan jadi bahlol.

Pasal tu aku kata kalau dengan kau ni tak boleh bagi nas atau hadis pasal kau ni sama je dengan syiah majusi, mengkafirkan semua orang yang tak sehaluan dengan kau, bahlol.

Kalau pun aku bagi kau nas dan hadis kau bukannya tahu maksud pun, Madey dengan Anwar pun kau keliru inikan pula hadis dan nas, bodoh.

Berpeluk tu tanda hormat sesama manusia apatah lagi mereka tu menyembah Allah yang maha Esa.

Kalau dengan kafir TGHA pun boleh berpeluk takkan dengan sesama muslim nak tonggeng punggung pulak, bahlol dan tolol kamu ni.

Kau tak faham dengan maksud TGHA sebenarnya, kalau dah bodoh dan bahlol elok saja kau berguru dengan TGHA.

Jangan berguru dengan Madey yang pernah hina Rasulullah SAW dan jangan berguru dengan golongan LGBT yang dilaknat oleh Allah SWT.

BAHLOL.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Januari 2017 10:27 PTG delete

Siapa yang fitnah DSAI?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Januari 2017 10:42 PTG delete

Walaupun bersumpah laknat itu sunat tapi besar maknanya dan besar pula pulangan yang diterima oleh orang yang kena fitnah.

Sumpah laknat ni demi untuk menjaga maruah dan sumpah laknat ni bukannya bersumpah dengan suruhanjaya sumpah tapi sumpah ni disaksikan oleh Allah SWT, jadilah umat yang berserah diri kepada Allah SWT. Jangan berlagak sombong.

Kau ni asyik-asyik sebut sunat je, suruh sebut SAW kau pun kata sunat je, jangan jadi umat yang kurang ajar, bahlol.

Gunakan peluang yang ada, setiap kali kau tarik nafas kau tak pernah rasa bersyukur ke? Tak perlu kan? Sunat je, kurang ajar, bodoh dan benggong.

Sama je peel perangai kau macam syiah majusi, SubhanAllah.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Januari 2017 10:51 PTG delete

Itulah kerja syiah majusi, semuanya kafir kalau tak ikut mereka.

Woi bahlol, kafir hanya dimata kau je yang keliru dengan akal sendiri, keliru dengan tipudaya.

Bila akan ada masanya, entahlah.

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
9 Januari 2017 11:12 PTG delete

Hei tanpa nama babi pengkhianat musuh allah syiah kafir laknat,

Kau tu yang akan dilaknat Allah!!!

AKU TAHU LAH KAU TU BODOH BAHLOL TAK SEDAR DIRI, KAU NAK CERITA AGAMA APA DENGAN AKU!!!

KAU TU DAH LAH TAK ADA PELAJARAN, OTAK BIUL, BANGANG SEMACAM, KERJA KILANG JE TAPU MENGAKU JURUTERA!!!

KAU MALU KE KAU TU KERJA KILANG???

AKU TANYA KAU MANA NAS, DALIL, AYAT ALQURAN DAN SEBAGAINYA SEBAB KAU TU MEREPEK MERABAN!!!

KAU TU KAFIR LAKNAT MEMFITNAH AGAMA KAU SENDIRI!!!

MANA ADA MANUSIA YANG NAJIS????

AYAT ALQURAN MANA YANG CAKAP????

KALAU KAU TU DAH KENA LAKNAT ALLAH SEBAGAI BABI NAJIS MUGHALAZAH HARAM JADAH, KAU JANGAN NAK KAITKAN ISLAM WAHAI BABI YANG BAHLOL!!!

KAU TU NAJIS BABI BAHLOL SYIAH LAKNATULLAH!!!

KAU TU SIAL MEMFITNAH AGAMA ALLAH!!!

KAU TU SIAL MEREKA HUKUM DALAM AGAMA!!!

KAU TU ANAK MURID AYATOLLAH HADI SIAL.SYIAH KAFIR LAKNATULLAH

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
9 Januari 2017 11:20 PTG delete

Hei babi,

Kau beritahu aku mana pulak sumpah laknat tu sunat???

Kau ni dah bodoh sangat ke dah sampai tak ada hujah reka hukum sendiri???

Hadi sial tu ajar kau ke????

Kau tak payah cakap banyak, macam aku tak tahu kau tu penipu besar!!!

Macam hadi sial tu lah, penipu besar ulama syirik!!!

Mana bukti kau Anwar beraksi dalam majalah porno jepun!!!

Mana bukti kau air mani Anwar salam jubur mangsa sedalam 4sm????

WOI BAHLOL!!!! KAU NI KAFIR LAKNATULLAH MEMFITNAH SAMA MACAM SYIAH LAKNATULLAH YANG HADI SIAL TU BERPELUK!!!

HEI BABI LAKNATULLAH!!!

KENAPA ANWAR NAK LAYAN KAFIR LAKNAT MACAM KAU!!!

KAU KAN KAFIR LAKNATULLAH!!!

ALLAH DAH LAKNAT KAU DAN PARTI KAU SEBAGAI BABI!!!!

FAHAM TAK????

PRESIDEN KAU HAJI HADI BABI!!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
9 Januari 2017 11:26 PTG delete

Hoi bahlol,

Syiah majusi apa???

Yang mengkafirkan orang yang tak sehaluan tu kawarijlah bangang!!!!

KALAU KAU TU DAH BODOH,TAK ADA PELAJARAN, AGAMA PUN TAK ADA, HUKUM AGAMA KAU REKA SENDIRI, KAU MEMFITNAH SANA SINI, ALLAH KATA JANGAN FITNAH KAU MEMFITNAH, ALLAH TAK KATA KAU KATA ALLAH KATA ITU BUKAN TANDA2 KAU TU KAFIR LAKNAT KE????

MEMANG KAU TU DAH JADI KAFIR LAKNAT!!!

ANAK TIRI NAJIB BUAT FILEM LUCAH KAU SOKONG BUAT FILEM LUCAH!!!

NAJIB JUAL NEGARA KEPADA PENYEMBAH BERHALA TERBESAR DUNIA IAITU CHINA KAU SOKONG NAJIB!!!

SEMUA KERJA2 MAKSIAT KAU SOKONG!!!

Kau memang kafir laknatullah!!!

KAU MEMANG SIAL!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
9 Januari 2017 11:31 PTG delete

Tak payah tanya soalan bodohlah!!!

Umno lah siapa lagi!!!!

Semua pemimpin umno kalau tak bersetuju semuanya ada skandal seks!!!

Muhyiddin yassin anak ulama pun kena!!!

Husni hanazdlah tiba2 meramas dada kakitangan!!!

Memang umno kaki fitnah!!!

Anak tiri najib buat filem lucah terang2 tak pulak kau bising!!!!

Memang kau kaki fitnah dan kaki maksiat tak???

Sebab tu sokong umno, parti maksiat nauzubillah!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
10 Januari 2017 12:26 PG delete

Woi tanpa nama babi laknatullah!!!!

Mana ayat alquran kau kata orang kafir tu najis???

Ulama mana yang kata???

Alqaradhawi ke???

Nasruddin albany ke???

Ben baz ke????

Alghazali ke????

Annabawi ke????

Ibnu hajar alasqalani ke???

Ke hadi sial tu yang ajar kau???

Kau reka2 hukum agama ni kau tu dahlah bodoh pelajaran agama tak ada!!!

Kau nak jadi kafir syiah ke????

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Januari 2017 7:04 PG delete

Kalau umno semestinya ada ketua yang menggerakkan fitnah ini siapa ketua mereka masa tu?

Tak perlu berlapik cakap je siapa? Ke kau sendiri tak tahu siapa yang memfitnah DSAI?

Syiah majusi ni peel sama macam yang kau tonjolkan berahi mengkafirkan orang lain dan khawarij pun sama macam kau jugak, mengkafirkan orang yang tidak sehaluan dengan mereka.

Kalau ilmu agama panjang sejengkal jangan nak tunjuk sangat sebab apa? sebabnya kau akan nampak bodoh dan bahlol.

Kalau kau nak mendalami ilmu agama elok kau berguru dengan TGHA dan kau boleh tanya apa saja kemusykilan yang dah berkarat dalam hati kau tu bahlol.

Tiada lagi ulamak yang hebat kat Malaysia ni selain TGHA, Yusuf Qardhawi pun boleh lantik dan ikhtiraf TGHA sebagai penolongnya, kau siapa nak memburukkan TGHA? Bodoh.

UMNO ada sikit kelebihannya kalau nak dibandingkan dengan parti najis kafir DAP.

Kau memang bahlol sebabnya kau tak tahu nak beza antara suci dan najis ataupun kau sendiri yang dah jadi najis.

BAHLOL.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Januari 2017 8:28 PG delete

Bahlol, kalau tak tahu mengaji lah dulu jangan sibuk nak perjuangkan LGBT yang nyata dilaknat oleh Allah SWT.

Aku tahu la jiwa kau lembut sebenarnya tapi yang jadi masalah sekarang ni hati kau tu keras, kau tahu kan golongan mana yang ada sifat macam nih, luaran lembut dalaman keras.

Golongan macam ni lah yang tiada berpendirian dan akan merosakkan generasi yang mendatang.

BANGGANG.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Januari 2017 8:33 PG delete

Kau tanya la Ustaz Ghani atau Ahmad Awang bahawa kafir tu najis.

Kalau bodoh jangan nak tunjuk kita ni cerdik terselah kebodohan dan kebahlolan.

Kau sama je dengan syiah majusi yang suka mengkafirkan orang lain sebabnya mereka tiada sifat yang ada pada kau, jiwa lembut tapi hati keras.

BAHLOL.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Januari 2017 8:44 PG delete

Kalau bukan perkara wajib sekali pun sumpah laknat ni besar maknaya bagi orang Islam dan memang tiada makna bagi golongan LGBT. Berserah diri pada Allah SWT, bukan berlagak sombong, bahlol.

Jiwa lembut tapi hati keras, berlagak sombong dan kurang ajar bukan saja sesama makhluk malah dengan Rasulullah SAW dan Allah SWT pun kau nak sombong.

Dengan TGHA pun kau dah berapa banyak dosa kau bahlol, bila ada masa nak perbetulkan semua ni?

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
10 Januari 2017 8:48 PG delete

Woi syaitan,

Siapa ketua kau tanya???

Rahim tambi cik!!!

Kenapa???

Anwar sedang merangka akta supaya kes rasuah melibatkan menteri bolwh dibicarakan walaupun lebih 10 tahun.

Di samping tu, rahim digugurkan jawatan kerana kes merogol gadis gadis bawah umur!!!

Woi keldai, kenapa dia tak ditangkap???

Umno memang parti babi!!! Kalau sesiapa melawan tak ada kes pun dituduh ada kes!!!

Yang kau beria2 nak bersekongkol menyokong penganiayaan dan kezaliman buat apa???? Kau tak tahu ke berdosa!!!

Agaknya kau dah ikut syiah, lagi menganiaya orang lagi dapat pahala!!!

Ikutlah hadi sial tu!!!

Woi mangkuk ayun!!! Hadi sial tu bukan ulama yang hebat di malaysia la!!!

Anwar yang recommend dia!!! Itupun dia timbalan yang terakhir sekali. Maksudnya dia no 5 lah bangang dalam kesatuan ulama!!!

Dr Maza jauh lebih hebat. Tg nik aziz dan dato fadzil noor lagi hebat!!! Buya hamka jauh lebih hebat!!!

Hadi cakap arab pun standard pasar je!!! Itupun penggal ni je hayatnya dengan kesatuan ulama dah nak berakhir!!! Kenapa aku tak boleh burukkan ulama bodoh menyokong syiah laknatullah!!! Kau tu bukan ada pelajaran!!! Kalau tak kau pun tahu hadi tu dulu bodoh sekolah tak pandai!!! Mak bapak tak boleh hantar sekolah orang putih hantar dia sekolah pondok!!! Apa hebatnya hadi sial tu????

Umno tak ada sikit pun kelebihan dibanding dap!!!

Umno pun ada ahli penyembah berhala!!!

Umno sokong orang buat filem lucah!!!

Ahli umno kalau tak bersetuju kena fitnah ada skandal seks!!!

Umno sedang jual malaysia kepada penyembah berhala terbesar dunia iaitu china!!!

Bawah umno rakyat merempat!!!

Hisham hussein pemimpin umno diangkat ikon lgbt!!!

Kalau kau tuduh aku tak dapat bezakan suci dengan najis, aku masih tahulah kau dan parti kau Pas+ikatan=gagasan sejahtera (pigs) memang najis babi!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Januari 2017 8:57 PG delete

Kalau kau nak tahu syiah majusi tu elok kau tanya Mat Sabu, dia tahu.

Khawarrij dan syiah majusi tiada beza pun, mereka banyak mengkafirkan sesama muslim termasuk kau lah bahlol.

Nabi SAW pernah bercerita tentang fitnah besar umpama gelora dilautan yang ada pintu dan dikunci. Pintu ini akan pecah akhirnya dan akan melahirkan manusia macam kau.

Kalau payah nak faham tanya lah Ustaz Ghani atau Ustaz Ahmad Awang, jadilah manusia yang selalu menjaga iman jangan jadi bodoh sombong.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Januari 2017 9:19 PG delete

Bahlol, siapa yang arahkan Rahim Tamby Chik berbuat demikian? Siapa?

Jangan jadi bahlol lah kat sini siapa yang arahkan beliau?

Semua menteri duduk dibawah telunjuk siapa?

Siapa yang bagi arahannya bahlol?

Siapa yang lakukan kezaliman?

Kau tak berani nak sebut kan?

Kenapa? Sebutlah siapa yang zalim?

Sejarah nak cakap apa?

Kau tak payah nak merendahkan TGHA la, kau tak kenal pun siapa TGHA sebenarnya, Yusuff Qardhawi lebih mengenali TGHA dari kau la bahlol.

Dr MAZA hebat dalam negara je tak sampai pun kat timur tengah, Ustaz Ahmad Awang dan Ustaz Ghani pun biasa pergi kesana tapi tak la sehebat TGHA.

UMNO lebih baik kalau diperincikan dengan DAP parti anak beranak najis.

Dari tahun 1969 sehingga kini Lim Kit Sial masih lagi memegang jawatan tertinggi tidak seperti UMNO dan lain-lain parti, itu pun kau masih tak faham memang kau bahlol.

Kau cepat je kenal ikon LGBT, kau ada apa-apa ke dengan mereka nih?

Orang-orang mukmin adalah umat yang suci manakala kafir adalah najis.


Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Januari 2017 3:23 PTG delete

Bahalol punya walaun.xda modal ke carila modal bijak sikit.xyah tulis pjg duku2 tuduhan matsabu tolak hudud mana video nya????

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Januari 2017 4:14 PTG delete

Bodohnya walakontol diatas.Cuba tunjuk surah mana kata org kafir tu najis?Allah maha adil.xkan nk ciptakan org islam utk masuk syurga dlm masa yg sama ciptakan org kafir utk masukkan neraka.ko igt Allah tu bangang mcm ko ke nk ciptakan org kafir supaya mereka masuk neraka.belajar agama pun gagal lagi mau tuduh2 kafir.. Yg islam dok merompak balak dikelantan tu kira suci sgt ker walakontol??

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Januari 2017 10:58 PTG delete

Mengaji dulu biar dalam ilmu agama didada, jangan jadi bahlol dan banggang dengan ilmu yang ada tak sampai sejengkal pun.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Januari 2017 1:15 PG delete

Walaun2 biol Hadi ni mmg bangang tahap gaban mcm lebai2 penunggang agama dln PAS. Hidayah itu milik Allah. Sebab tu Allah utuskan nabi dan rasul2 pilihan utk mengembangkan Islam dan menambahkan umat Muhammad.

Dan sebab tu PAS adalah Parti Ajaran Syaitan yg sesat. Penunggang2 agama dan walaun2 biol puak ni bkn nak berbuat baik sesama makhluk Allah malah menghina dan menjauhkan mrk utk mengenal Islam sebenar.

Lebai2 penunggang agama PAS sibuk nak jd tuhan menghukum org sana sini.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Januari 2017 7:54 PG delete

Bahlol, memang la hidayah tu milik Allah SWT, kalau tak ada usaha kearah mencari kebenaran iman macamana Allah SWt nak bagi hidayah. Mengaji dulu biar faham jangan guna akal yang sejengkal.

Berbuat baik kepada makhluk yang tidak menentang syariat Allah SWT itu memang dituntut, kafir najis DAP ni selau menentang dan mencampuri hal ehwal umat Islam dan memperbodohkan umat Islam itu semestinya ditentang, jangan jadi keldai yang mudah diperbodohkan oleh kafir najis DAP.

Bila bercakap tanpa ilmu agama terserlah kejahilan kamu bahlol.

Mukmin itu tidak najis dan mereka suci, kafir itulah najis dan kotor.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Januari 2017 4:04 PTG delete

Walaunta bodoh sila bgtau surah mana kata kafir tu najis????jgn nk merapu meroyan ckp pusing2 mcm gasing... Tunjuk surah mana ayat brp?kalau bodoh sila diam jgn tjuk sgt kebodohan tu.kahkahkahkahjahkah

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ Bisnes