Anwar Ibrahim masih popular dalam kalangan masyarakat Malaysia

Anwar IbrahimAnwar Ibrahim
Datuk Seri Anwar Ibrahim masih popular dalam kalangan masyarakat Malaysia dan relevan dalam perkembangan politik terkini, berdasarkan tinjauan.
Institut Darul Ehsan (IDE) mendapati 40% responden bersetuju bahawa Anwar perlu menerajui pimpinan Kerajaan Malaysia untuk mengembalikan kecemerlangan negara.
44% responden juga bersetuju bahawa pembebasan DSAI mampu menyatukan kembali parti-parti yang menentang BN dalam pilihan raya umum ke-14 (PRU14).
 40% responden bersetuju bahawa Anwar perlu menerajui pimpinan Kerajaan Malaysia untuk mengembalikan kecemerlangan negara40% responden bersetuju bahawa Anwar perlu menerajui pimpinan Kerajaan Malaysia untuk mengembalikan kecemerlangan negara
Ketokohan beliau juga terserlah apabila digandingkan dalam soalan berhubung dengan tokoh pembangkang yang mampu menjadi pemimpin Malaysia.
Anwar menduduki tangga tertinggi 30% lebih popular selepas Tun Dr Mahathir Mohamad dan tokoh-tokoh lain.
 Anwar menduduki tangga tertinggi 30% lebih popular selepas Tun Dr Mahathir Mohamad dan tokoh-tokoh lainAnwar menduduki tangga tertinggi 30% lebih popular selepas Tun Dr Mahathir Mohamad dan tokoh-tokoh lain
Beliau juga menduduki tangga tertinggi sebanyak 29% menjadi pilihan pengundi Belia Selangor.
Melihat kepada perincian sokongan berdasarkan kaum, Anwar masih lagi tinggi merentasi 3 kaum terbesar iaitu Melayu, Cina dan India.
Tinjauan ini dijalankan pada 26 Ogos 2016 hingga awal September 2016 melibatkan 1761 orang responden.
Tinjauan dilakukan secara bersemuka melibatkan kaum Melayu, Cina dan India di 56 Dewan Undangan Negari (Dun) Selangor.
mdl

IKLAN BERBAYAR 
Image result for bukti gaji tone excel
Previous
Next Post »

36 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Disember 2016 9:19 PTG delete

Kalau Madey declare secara rasmi kepada seluruh rakyat bahawa Anwar difitnah oleh beliau dari tahun 1998 sehingga kini dan diwarisi oleh Najib, nescaya Anwar mungkin akan mendapat sokongan 100 %.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Disember 2016 9:22 PTG delete

Kajian di selangor...patutlah
Tapi dia mmg popular pon...popular krn gagal menjaga kemaluannya.Klu tak dia mmg hebat.Hebat berkata2 dan meyakinkan org ramai tetapi dari segi kerja dan personaliti mmg pendek akal dan gelojoh.

X-Reformis 98

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
18 Disember 2016 1:13 PG delete

En. TAnpa Nama,

Cakap macam orang kafir laknat nampak???

Kau tak tau malu ke kau tu low-class, kerja macai kilang je, dapat kenal pengurus kilang bangsa Jepun berlagak macam pengurus tu pakar fotografi!!!

Kau tak ada benda lain ke nak cakap selain menunjukkan kau tu bodoh dan bahlol???

Sebab tu Allah laknat kau sebagai babi!!!

Babi mengaku jurutera PAS hahahhahaha!!!!

Siapa nak percaya orang bodoh macam kau????

Sekolah pun SPM takat cukup makan je!!!

Masuk Universiti pun tak layak!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Disember 2016 8:55 PG delete

Orang kafir laknat peyembah berhala tak cakap macam ni, mereka kan mulia dimata kamu.

Apa yang kamu meroyan ni? Kahkahkahkah

Terasa pedas ke?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Disember 2016 8:59 PG delete

Patutlah PH merayu-rayu nak ajak PAS join ke dalam bloknya. Hari ini tembelangnya dah pecah. Busuk kohongnya tak dapat dielak lagi. PAS sekali lagi nak dijadikan mangsa pakatan. Kalau dulu PAS diperlukan untuk meraih sokongan Melayu. PAS diperlukan untuk diambil manfaat tenaga kerja akar umbi PAS. Kini lain pula ceritanya.

PH mahu PAS bersama mereka kerana suatu maksud. Apabila BERSATU join PH, parti berpresidenkan Mahyuddin Yassin itu pasti nanti terlibat dalam tuntutan kerusi untuk ditandingi pada PRU14. BERSATU pasti mahu sejumlah kerusi yang besar dan boleh menang. Masalahnya kerusi siapa yang patut dikorbankan untuk BERSATU? PKR-lah yang jadi mangsa. DAP tiada kerusi majoriti Melayu. PAN tiada langsung kerusi.

Selagi PAS berada di luar PH, sudah pasti PAS berkeras agar jangan sesiapa mengganggu 70 kerusi tradisinya. Jadi PAS mesti dipujuk sambil diugut agar join PH. Tujuannya ialah nanti mudahlah sikit agihan kerusi untuk dirundingkan.

Kini apabila mereka jelas PAS tak akan join PH dan BERSATU awal-awal dah mula bercakap tentang kerusi, maka hendak tak hendak urat geli mejadi sensitif. Maka terkeluarlah daripada mulut mereka agar BERSATU minta kerusi daripada PAS. Mereka beralasan bahawa BERSATU adalah parti teras Melayu macam UMNO dan PAS juga. Sebagai parti teras Melayu, tempat yang selayaknya ditandingi ialah kawasan majoriti Melayu. Di pihak pembangkang, siapa lagi yang memiliki banyak kerusi untuk ditandingi di kawasan majoriti Melayu kalau tidak PAS.

Nah, bagaimana BERSATU sekarang? Tersepit bukan? Join PH, awal-awal nak bergaduh tentang kerusi. Nak join PAS, masalah juga berlaku kerana PAS sudah serik berkorban kepada kawan yang kemudiannya bersikap kawan tikam kawan.

Sekarang dah jadi cacamarba. Aku pernah lontarkan satu pendapat taraf kampungan. Yang terbaik untuk PAS ialah lawan saja 3 atau 4 penjuru. Itulah satu strategi yang paling sesuai dalam kecacamarbaan kini. Sekurang-kurang PAS mudah dan lebih selesa merangka strategi tanpa ambil pusing apa kemelut orang lain.

Lantaklah PKR , DAP, PAN dan BERSATU berbalah sesama sendiri. Mereka semuanya pakar professional yang petah berbalah di Dewan. Pandai-pandailah mereka menguruskannya.

Kini aku makin optimis PRU14 adalah pertembungan banyak penjuru. PAS wajar mengatur strategi paling ampuh untuk menghadapinya. Please, jangan terlewat.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Disember 2016 9:02 PG delete

Orang yang ada SPM dan orang yang ada phd sama je, spm ke phd ke satu undi je setiap sorang.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Disember 2016 9:53 PG delete

Bangang la kau ni.mmgla sbb pembangkang nk kerjasama tawan malaysia.yang pas pulak nk jd penasihat je baik jd ngo je.apa punya vanggang walaun sekor ni.xda ke walaun bijak2 dlm pas?!!kahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Disember 2016 9:55 PG delete

Wahai walaun bangang 8:55 manusia mulia di sisi Allah.kafir ka x kafir ka Allah yg jadikan.bukan walaun pas yg tentukan silap gaya walaun pas masuk neraka dulu sbb jual agama..kahkahkah.kalau bodoh tu simpanla sikit walaun.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Disember 2016 11:27 PG delete

Komen bodoh dari seekor walaun tongong.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Disember 2016 11:34 PG delete

Kajian menunjukkan pas akan bungkus teruk selepas next pru.kelantan kembali semula kepada umno.lepas tu br pas kene terajang dgn umno mcm dulu.....ulang balik kisah pas mcm dulu...tahniah pas berjaya jd bola utk ditendang umno...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Disember 2016 11:42 PG delete

Allah SWT mengurniakan manusia akal untuk berfikir dan Allah SWT menghantar rasul-rasul kepada setiap kaum dengan membawa ayat-ayat keterangan hanya untuk kaum yang ingin berfikir, kalau dah terang mendustakan ayat-ayat Allah SWT dan melampaui batas, menyembah berhala itulah sehina-hina manusia sebab Allah SWT dah kunci hati mereka, neraka jahannam la tempat mereka untuk selamanya.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Disember 2016 11:47 PG delete

Kamu nak buat apa dengan Putrajaya? Nak musnahkan Putrajaya?

PAS berpolitik matang dan sejahtera sehingga ramai pemimpin haprak mencemburui PAS, sampai bila adegan rayu merayu ni?

Hebat betul PAS, anak dara comel yang jadi rebutan.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Disember 2016 11:53 PG delete

Itu kajian syok sendiri, kalau PAS bungkus pun UMNO menang, bukan sekutu penyembah berhala.

Sama je dengan PR pun PAS ditendang jugak, cuma bezanya disini umno tidak menyembah berhala dan tunduk dengan peyembah berhala. Islam masih memerintah.

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
18 Disember 2016 12:02 PTG delete

Salam En. Tanpa Nama,

Allah SWT mengurniakan akal untuk berfikir untuk ikut Allah dan Islam bukan merapu dan membodohkan diri macam kau!!!

Kau mendustakan ayat Allah Surah An-Nur ayat 4 yang melarang kau menuduh zina dan liwat tanpa saksi dan bukti, kau bodoh sangat ke tak faham yang kau ni mendustakan ayat Allah????

Salah-seorang sehina-hina manusia ialah kau!!!!

Surah An-Naba pun kau main-mainkan semberono, kau mendustakan ayat Allah kau tak rasa kau sebenarnya mengatakan diri kau sendiri???

Hati kau dah Allah kunci, kalau kau tak bertaubat neraka jahannam tempat kau!!!!

Dah beratus kali aku cakap dengan kau jangan memfitnah dan menuduh orang berzina tanpa bukti berdasarkan surah An-Nur ayat 4, iman apa lagi yang kau ada?

Kau duduklah sekali dengan penyembah berhala termasuk UMNO, MCA dan MIC dalam neraka jahannam sebab kerana kau orang lari daripada Islam!!!

Selamat tunjukkan diri sendiri bodoh wahai bahlol!!!

Fitnahlah lagi kalau nak duduk sangat neraka jahannam!!!

Mana bukti kau video lucah VIP MAlaysia paling laris di Jepun???

Fitnah kan??? Kau duduklah dalam neraka jahannam dengan penyembah berhala kau!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
18 Disember 2016 12:05 PTG delete

Kaulah macam kafir laknat tu, aku tak nampak kau mulia pun???

Kau nampak bodoh ada lah!!!!

Pedas apa kalau kau tu SPM pun cukup makan je, bodoh, low class, tak lama lagi kilang Jepun kau nak pindah Vietnam jadilah kau merempat!!!

Takkanlah terasa pedas orang bodoh macam kau!!!

Kau terasa pedas sebab tak ada bukti, kantoi memfitnah lagi bahlol kot???

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
18 Disember 2016 12:08 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Mana sama orang yang pandai dan orang yang bodoh macam kau???

Kalau sama, kenapa sifat Rasul salah satunya bijaksana???

Kalau Rasul bodoh macam kau alamat semua orang masuk neraka jahannamlah!!!

Bila kau nak berhenti keluar kenyataan-kenyataan bodoh macam ni????

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
18 Disember 2016 12:14 PTG delete

EN. TAnpa Nama,

PAS politik binatang macam babi (PIGS)!!!!

Sebab tu penyokong PAS dah curiga dengan PAS, penyokong dah nak lari.

PH cuma nak mainkan PAS je.

PAS janda menopause umur warga emas, tak lama lagi padamlah masuk liang lahat!!!

Mengaku anak dara comel, hahahhahahah!!!!

Ahli parti pun nak lari lagi berbondong-bondong, sebab tu ramai adun dan MP PAS join Bersih 5!!!!

Kenapa si bodoh, tak habis-habis perasan ke???

Kau budak kerja kilang tak ada duit, kilang pun dah nak tutup, perasan jelah kau!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
18 Disember 2016 12:20 PTG delete

En. Tanpa Nama,

UMNO tulah penyembah berhala ikut tafsiran kau!!!!

PAS pulak pengelap bontot penyembah berhala UMNO, MCA dan MIC!!!

Islam memerintah apa kalau merompak 2.6 billion tak kena potong tangan pun, Ulama PAS bersekongkol mencuri dan membuat filem seks apa cerita kau???

Si bahalol, kau taknak suruh Riza Aziz anak tiri Najib sumpah laknat dia tak buat filem lucah the wolf of wall street ke???

Islam tapi buat filem seks, Islam apa????

Bodoh kau ni!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Disember 2016 12:22 PTG delete

Cuba sedara suruh cina kafir DAP ikut jalan Allah SWT.

Cuba sedara bawa ayat Allah surah An Nur ayat 4 kepada saudara kita iaitu Dr. Mahathir. Tengok reaksi beliau dulu.

Kau sorang saja yang nampak kami hina tapi tidak yang lain, Surah An-Naba ditujukan kepada mereka yang mendustakan semua ayat Allah SWT iaitu kafir penyembah berhala. Belajar dulu sebelum menggunakan ayat-ayat Allah SWT.

Kalau hati dah dikunci bukan kau yang menentukan hanya Allah SWT saja yang tahu, kau ingat kau belajar tinggi kau boleh hukum orang lain? Kau silap sebenarnya, kau hanya mampu menghukum anak2 dan isteri kau saja supaya mengikut semua kehendak kau tapi tidak orang lain, kena ingat tu.

Kau tak perlu bawa ayat-ayat tu pada aku, nak tahu kenapa?

Pasal kau dan aku bukan berada dalam satu bahtera, seeloknya kau bawa ayat tu pada saudara kita yang berada satu bahtera dengan kau supaya faham ayat-ayat keterangan yang jelas supaya mereka berfikir dan bertaubat. Itu sebaiknya.

Penyembah berhala dalam BN tidak mampu untuk menundukkan umno berbeza dengan Pakatan Haprak yang mempunyai ramai peyembah berhala yang berkuasa menentukan segalanya, itu beza BN dan PH. BN didonimasi oleh umno, PH pula didonimasi oleh penyembah berhala, jelaskan?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Disember 2016 12:33 PTG delete

Babi itu haiwan yang tiada akal macam mana nak berpolitik?

Itu kau yang kata sebab kau dah dikuasai oleh kemarahan pada saat ini, sabar itu adalah lebih baik bagi mereka yang mengetahui.

Merayu-rayu pada anak dara comel, tak pernal kenal erti putus asa, semangat kental dan gigih berusaha, hebat PH.

Biarkan mereka lari tiada siapa nak halang. Kami masih setia disisi PAS.

Duit bukan segalanya, banyak perkara dan nikmat yang tidak memerlukan duit dan kami bukan hamba duit, kami hanya hamba Allah. Inshaa-Allah.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Disember 2016 12:35 PTG delete

Kau dah kena rehat sekarang, overheat. Rilek dulu tenangkan fikiran, tulisan kau dah merapu nih, Allahu Akhbar.

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
18 Disember 2016 12:48 PTG delete

Kau tu bila nak berehat daripada memfitnah???

Cakap Allahu Akhbar tetapi buat kerja-kerja syaitan!!!!

Mana bukti kau filem lucah terlaris di Jepun ialah filem seks VIP Malaysia???

Kau nak sambung kerja-kerja syaitan memfitnah ke???

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
18 Disember 2016 12:59 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Tak payah sedara-sedara lah dah kau maki hamun memfitnah tak ingat dunia tak ingat Al-Quran!!!

Cuba kau suruh UMNO penyembah berhala kau dengan PAS bersekongkol buat filem lucah ikut jalah Allah SWT!!!

Mahathir tak cakap pasal liwat lagi dan dah minta maaf!!!

Yang bodoh masih lagi nak tentang ayat Allah surah An-Nur ayat 4 ialah kau!!!!

Apa reaksi kau??? Kau lawan ayat-ayat Allah kau faham tak bahlol!!! Berapa banyak kau dah buat fitnah???

Aku tunjukkan kau ni bodoh sekarang!!!

Penyembah berhala je yang mendustakan ayat Allah ke???

Habis orang sembah matahari, paganisme, Haji HAdi Allah kata jangan cenderung dengan orang zalim dia cenderung dengan orang zalim tak mendustakan ayat Allah ke???

Bodoh kau ni!!!

Memang kau tu hina dengan parti kau sekali!!!

Kalau tak takkanlah Allah laknat kau dan parti kau sebagai BABI (PIGS)????

Kalau kau tak perlukan ayat-ayat Allah sah kau tu kafir laknat!!!

Ikut tafsiran kau UMNO tu yang menyembah berhala lah bodoh, tolong jelaskan aku kenapa tak???

Kalau dah babi tu babi juga kan babi!!!!

Otak low-class hujah bodoh macam ni buat malu je kau tu!!!

Mengaku jurutera pula tu, jurutera apa bodoh macam ni???

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
18 Disember 2016 1:06 PTG delete

Memanglah babi tu binatang tak ada akal!!!

Sebab tu bodoh macam penyokong PAS, ada halal nak babi!!!

Ada rezeki halal yang disokongnya pencuri 2.6 billion!!!

Ada pahala sokong pembuat filem lucah!!!

PAS dah nak masuk liang lahat lah bahlol!!!

Orang bodoh macam PAS biar kena tipu biar dia syok sendiri sebelum kita kapankan!!! Dah tua menopause perut buncit macam babi anak dara apa dah tak ada dara kena tebuk tupai!!!

Penyokong PAS pun dah nak lari!!!

ADUN dan MP PAS ramai menyertai Bersih 5 la!!!

Biar BAbi setia kepada kepada parti Babi!!!

Duit memang bukan segalanya, kenapa kebas duit tabung Memali berjuta-juta???

Penyamun tabung Memali kata taknak duit???

Duit tak cukup-cukup, duit tak berkat Hamba Allah apa macam tu???

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Disember 2016 2:15 PTG delete

Walaun guna ayat Allah konon alim padahal rompak balak kelantan,tindas org asli.amende tu walaun.sila jawab.Al Quran ada suruh merompak, menindas,caci maki barua babi anjing.perasan la konon alim padahal pas dh jauh tersesat dr jalan yg lurus, menuju jalan dedak

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Disember 2016 2:19 PTG delete

Alhamdullillah berkat aku dan nobody membasuh walaun sekor ni akhirnya dia xda melucah dah.nampak x bgaimana kami mengajar cara islam.bukan mcm pas mengajar islam konon tp merembat balak x ingat dosa pahala...Ape bongok punya walaun sekor ni.Babi mmgla binatang.tp babi lg mulia dr pas,babi xda salah apa pun.xda plak babi merompak balak,caci maki,tindas org asli dan babi juga tiada melucah spt walaun selalu melucah sbl ni.Babi jauh lg mulia berbanding pas.Tolong jgn kaitkan hina babi dgn menyamakan babi dgn pas sbb pas jauh lebih hina menjual agama Allah utk menghalalkan dedak....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Disember 2016 2:23 PTG delete

Allah bagi manusia akal utk berfikir melakukan benda yg baik.Tp pas menggunakan Akal utk memusing ayat Al Quran supaya rompakan balak kelantan jd halal. 90 juta rasuah pun kira hallalan toiyyiban.bijak kepala otak walakontol pas berfikir menggunakan kontol.kahkahkah

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
18 Disember 2016 4:13 PTG delete

Salam En. Tanpa Nama di atas,

Betullah Encik cakap. Kalau ada perbezaan politik cakap jelah baik-baik. Kita ni orang Islam. Ikut seperti Rasulullah ajar. Berakhlak sikit. Jaga adab. Jangan memfitnah, berdosa besar!!!

Kalau dah sampai peringkat reka sendiri cerita fitnah, cerita lucah terlaris di Jepunlah, pengurus kilang Jepun sahkanlah dan cerita-cerita tak logik yang lain apa cerita???

Memfitnah tak ingat!!!

Dia ingat semua orang bodoh macam dia ke nak terima bulat-bulat cerita-cerita fitnah???

Bila dia ni nak bertaubat, mengaku pejuang Islam, perangai macam syaitan???

Saya harap dia berubah. Malu orang Islam macam ni!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Disember 2016 5:42 PTG delete

Elok kau cakap je kat Madey tu fitnah tu besar dosa nya. Suruh lah Madey tu taubat.

Atau Madey tak perlu taubat lagi dah sebab puak2 haprak dah mensucikan segala kesalahan Madey?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
19 Disember 2016 9:22 PG delete

Yg lepas biar lah berlalu,anwar pun sudah maafkan madey,yg walaun dok sakit ati pasai apa.walaun xdpt kene liwat kot sbb walaun kan kaki lucah.ntah2 gay, walaun ske diliwat jeles kot xdpt kene liwat.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
19 Disember 2016 9:59 PG delete

Jangan bergaul dengan pemfitnah atau jangan anggap meliwat itu perkara remeh.

Diantara mereka berdua ada yang perkara yang perlu diselesaikan terlebih dahulu, ianya melibatkan kepercayaan seluruh rakyat.

Jangan biarkan rakyat terkeliru, Anwar yang meliwat atau Madey yang fitnah.

Macai2 kat sini tak kisah kalau diperbodohkan oleh Madey dan Anwar tapi kami amat menitik beratkan keikhlasan dan amanah yang akan dipertanggungjawabkan oleh pemimpin yang kami sanjung.

Adakah Anwar betul-betul meliwat atau Madey yang mencipta fitnah yang amat berat. Rakyat masih keliru.

Kepada macai2 kat sini siapa sebenarnya yang bersalah? Madey atau Anwar?

Selesaikan dulu masalah moral dan akhlak, perlihatkan ketegasan dan prinsip kita.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
19 Disember 2016 3:56 PTG delete

Bodoh lagi percaya umno nk laksana hudud?ibarat perompak nak laksanakan Islam. Kahkahkah.ops.aah ye x ye jgk.pas pun perompak jg skrg.rompak balak utk islam.Kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
19 Disember 2016 3:59 PTG delete

Walakontol 9.59 blh x simpan sikit bodoh tu.jgn tunjuk sangat.simpan lah sikit utk anak cucu cicit nt.kahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
19 Disember 2016 5:18 PTG delete

Orang bidoh je yang boleh terima pemimpin yang memfitnah dan meliwat.

Nyatakan pendirian kamu wahai samdul, Madey yang fitnah atau Anwar yang meliwat? Atau kamu semua dah jadi keliru macam penyembah berhala?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Disember 2016 3:17 PTG delete

Org pas lagi bodoh sbb percaya kes liwat.pastu bertambah lg bodoh sbb percaya umno nk laksana hudud.bertambah lg bodoh bertingkek tingkek setelah terima dedak 90juta.Kahkahkahkahkah.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Disember 2016 3:19 PTG delete

Walaun eja bodoh pun xreti...ditulisnya "bidoh"...kahkahkahkahkah...ko skolah darjah brp walaun..patutlah bodoh sesangat.kahkhkah

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ Bisnes