PRU14 : Parti Pas akan hilang 90% kerusi

Mohd Fakrulrazi Mohd MokhtarMohd Fakrulrazi Mohd MokhtarPas akan hilang lebih 90% kerusi yang mereka menangi tahun 2013 kerana parti Islam itu sudah hilang hampir kesemua sokongan bukan Melayu, kata Naib Ketua Pemuda Amanah Nasional Mohd Fakhrulrazi Mohd Mokhtar.

Beliau berkata, tuduhan jahat bahawa Amanah akan jadi penyebab kemenangan Umno dan memecahkan undi pembangkang adalah tidak relevan.

"Perlu diakui dan hakikatnya hampir kesemua kerusi yang Pas menang tahun 2013 adalah hasil dari sokongan padu kaum Cina dan India. Malahan, kerusi-kerusi Pantai Timur seperti Dun Chukai, Tanjung Lumpur, Sura, Parlimen Kuala Nerus dimengangi atas sokongan padu kaum Cina dan India," katanya.

Menurut beliau, memberi kerusi-kerusi kepada Pas samalah dengan memberi kerusi kepada Umno kerana Pas hampir pasti kalah di semua kerusi yang mereka menangi sebelum ini.

"Ini menjawab nista jahat kononnya Amanah akan memecah undi dan memenangkan BN. Hakikatnya tanpa Amanah PAS sudah pun hilang 90% dari kerusi yg mereka menangi pada 2013 lepas.


"Seharusnya mereka yang masih teringin untuk berunding dgn Pas perlu mengambil kira fakta bahawa Pas bakal hilang hampir semua kerusi mereka dan berhenti menunding jari kepada Amanah," katanya.

mdl

IKLAN BERBAYAR 
Image result for tone excel wow referral program
Previous
Next Post »

78 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
6 November 2016 8:32 PG delete

Eloklah Pas kalah terus. Barulah geng lebai, ularmak2 suu dan walaunta Pas yg ego sombong bodoh belajar merendah diri, berakhlak mulia, berhenti peralatkan Islam utk politik sempit @ natang mrk.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 November 2016 10:45 PG delete

Pas lebih busuk dr umno...imej lebai konon islam pakai pakaian ulamak islam konon ulamak,jual ayat2 quran utk menghalalkan perbuatan terkutuk.alih2 balak kelantan dirembat smpi org asli pun tertindas sama..elok lah di nyah kan dr politik Malaysia... Parti jumud mcmtu elok dok dlm gua shj main politik sorang2...jenis manusia xblh bermasyarakat...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 November 2016 4:34 PTG delete

Pigs sudah tersepit.nk sokong BN tp kene kencing pasal ruu355 tp 90juta dah termakan...dh kembali pada ph dah malu pulak dulu2 dh kapir harbi kan kaum cina...skrg PIGS dah terkontang kanting...nk lawan UMNO plak nt UMNO suruh sprm bukak kes balak kelantan abis pas kene bungkus teruk...pas dh pening xtau nk buat apa..menung aje la gigit jari.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 November 2016 4:44 PTG delete

Rasa2nya panTat dan parti lgbt pgayR yg melingkup teruk kali ini.Hanya bergantung dgn dapigs utk setiap undi.Tanpa undi dapigs...mana2 parti yg dipimpin kaki seks termasuk parti din panadol akan lingkup teruk.
Ada org kata...nak tengok sokongan pada pakatan haprak kena tengok demo bershit tajaan george soros.Klu meriah dgn cina...mmg bergantung parti2 kepala seks dgn dapigs.Klu sebaliknya...msh ada kekuatan kpd puak lgbt.
Satu lagi...geng2 reformis sukar menerima mamak kerala.Mgkin ada yg beralih arah krn kebencian mrk trhadap mamak kerala.Maka sukar parti2 diketuai mat2 seks utk menjuarai pru14....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 November 2016 5:44 PTG delete

Kenapa tak cakap 99 peratus, ada 10 peratus lagi, cukup la tu.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 November 2016 6:18 PTG delete

Dua tanpa nma 5.44 n 4.44 agak2 sapa yer,cuma susun ayat dia ubah kit je...kahkahkahkah gi minum susu tuang ye baru komen

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 November 2016 7:09 PTG delete

Anon 4.44 & 5.44 mgkin sedara mat sabun dan peliwat tua..yg gagal jawab soalan pndakwa raya kenapa air mani dia boleh tertinggal sdlm 4cm...hehehe

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 November 2016 7:52 PTG delete

Tgk perangai walaun..sebijik tontowi.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 November 2016 7:54 PTG delete

Tgk walaun melucah aje keje nye...fitnah lepas tu melucah... Bila nk insaf ni walaun....kata ikut islam tp melucah je keje nye...astagfirullahal azim..

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
6 November 2016 8:14 PTG delete

Salam EN. Tanpa Nama,

Adakah PAS sekarang sebagai parti yang mengaku memperjuangkan Islam mengalakkan lucah dan zina???

Binatang yang suka melihat seks binatang yang lain ialah babi!!!

Entah-entah korang dah terkena sumpahan PIGS kot???

Sebagai babi, menyondol-nyondol jelah yang boleh, fakta tak ada, yang nyatanya HAji HAdi tak akan lama hidupnya sebagai Timbalan Presiden Persatuan Ulama Dunia hahaha!!!

Dah lucah-lucah tu dah tentu-tentulah korang tu bukan ikut ajaran Islam!!!

LAgi ramai orang ISlam baca tulisan lucah-lucah dan mencarut penyokong-penyokong PAS, lagi ramai orang yang akan meninggalkan Haji HAdi!!!

UMNO lepas dah dapat matlamat dia, ditinggalkannya HAji HAdi seorang diri terkapai-kapai!!!

KAu cakap lucah-lucah pun, tak ada kaitan dengan kita orang.

HAnya selamat bersara daripada Persatuan Ulama Sedunia yang mampu ku ucapkan kepada Haji HAdi!!!

Semua orang dah menyampah dengan dia hahahah!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
6 November 2016 8:18 PTG delete

En. Tanpa Nama,

KAlau kau nak tuduh Anwar peliwat tua, kata nak memperjuangkan hudud, adakah kes Anwar cukup 4 saksi???

Adakah benar air mani Anwar terrtinggal sedalam 4cm???

Tak ada satu bukti pun yang mengatakan air mani Anwar tertinggal???

Yang ada DNA Anwar dipercayai daripada berus gigi!!!

KAu ni fasik!!! Tak payah cakap banyak!!!

Eloklah, Haji HAdi kau pulak syirik!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 November 2016 9:46 PTG delete

Klu anak ko kena rogol tapi 4 saksi tak ada...ko nak pakai hukum apa?
Jawablah...nak kena cari 4 saksi jugak!!!!Bodoh piang...
Sama dgn peliwat tua tu...mmg sah air mani dna peliwat tua.Air mani sedlm 4 cm.Tak kan mat sabun punya dna.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 November 2016 9:52 PTG delete

Berdasarkan muka presiden parti panTat...klu tak bertanding di kawasan kuat dapigs...jangan haraplah nak menang.
Sama dgn nizar lilin...kena cari kawasan kuat dapigs.Klu tak melopong bawa lilin sepanjang hayat.
Qahqahqahqah....
Itu pon terpaksa bergantung dgn dana dapigs.Tanpa dapigs...tak bergerak langsung.....hehehe

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 November 2016 9:56 PTG delete

Alang2 bro...bagi jer 100%...
Biar indah sikit mimpi2 mrk nie...
Tengok muka presiden parti mrk...no komen.Nanti ada yg tergelak sakan...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 November 2016 10:04 PTG delete

Hahaha...yg pigs adalah puak yg ikut dapigs.Tulur dh digenggam dapigs.Hidung dh kena cucuk dapigs.Standard anjeng penyalak dapigs jer korang.
Bagus pas kluar dpd pakatan haprak dpd dihina..diperlekeh dan difitnah oleh dapigs.Hanya tggl anak2 pigs yg mnjilat bontot bapak babi dapigs.
Standard biasa pemakan dedak dapigs....hehehe

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 November 2016 10:09 PTG delete

Yang paling busuk ialah sheikh liwat.Bukan main berkhutbah atas mimbar jumaat.Malam memuki dan mendubur.Yang dashyat...masih ada pigs2 pegi sembah..hehehe
Standard puak lgbt...nak buat mcm mana....hehehe

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 November 2016 10:19 PTG delete

Yang lawak...mat sabun yg mentauliahkan gelaran aljuburi dah jadi sahabat...hehehehe
2x5....hehehe
Macam nie pemimpin yg korang nak ikut....hahahaha
Tak ada org lagi ker????
Kamon lah...teruknya korang pig-pig oiiiii!!!!!
Masih ingat lagi gay tua tu minta gaji rm1 sebulan dgn KERAjaan slgor.Selepas kes langkah kejang yg haprak... terbongkar rahsia gay tua punya tuntutan melebihi rm200k sebulan.Tuntutan belanja nak tarik pelabur asing.Yang ada...memuki dan mendubur.Pelabur tak ada..pelacur asing makin mencurah dtg ke slgor.Cis..penipu rupanyer!!!
Mcm tu korang nak ambik jadi pemimpin....hahahaha

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 November 2016 10:37 PTG delete

dana dapigs dari mana pulak beb?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 November 2016 11:14 PTG delete

9:46 kalau anak ko rogol pun mst ko tuduh anwar ibrahim rogol btl x...jenis semua salahkan anwar btl x...bodoh punya walaun.kalau bodoh simpan sikit ya.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 November 2016 11:16 PTG delete

Terbaek la walaun pigs melucah...teruskan melucah..inilah akhlak pigs yg baik...melucah dan terus melucah..sebelum tido mesti melancap tgk bidio german mcm tontowi jg ni.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 November 2016 11:20 PTG delete

10:04 mabuk ketum ke...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 November 2016 11:23 PTG delete

Busuk lg pak lebai laung hudud2 tp merompak balak kelantan...kahkahkah...ibarat perompak nk laksana hudud.mcm taik nk jaga agama.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 November 2016 11:28 PTG delete

Kahkahkah.ir anonymous aka wanrosli dah tukar nama jadi tanpa nama pulakkkkk.blakon jd org lain pulakkkk.takut kene bantai ngan nobody letew...tebaekla wanrosli blakon jd org lain pastu komen2 sendiri balas sendiri. Kahkahkah.guna la tektik lain.tektik budak tadika ni diguna nye.terbaek beb.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 November 2016 12:01 PG delete

11:14
Tu jer jwpn ko????
Mana laungan 4 saksi korang... alahai...kesian

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 November 2016 9:18 PG delete

Betul kan..kalau anak 12:01 kene rogol pun mesti salahkan anwar ibrahim jg kan???

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 November 2016 9:21 PG delete

Okla tu 90%..kasi la 10% kat pas..kalau x...menangis xberlagu la haji hadi....kahkahkah

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
7 November 2016 1:16 PTG delete

Salam En. Tanpa Nama,

1. Tiada bukti Anwar meliwat kalau kau kata Anwar sebagai sheikh liwat la.

2. Semua orang kata Anwar tahanan politik termasuk di PBB.

3. Anwar disokong oleh banyak ulama termasuk Dr Yusuf Al-Qaradhawi.

4. Kau siapa yang bebal sangat, hujah politik tak ada nak melabel-label bagai??? Yang kau suka sangat liwat-liwat ni apahal??? Kau ni dulu sekolah tahfiz yang dionani senior ke???

PAtutlah teruja sangat!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 November 2016 1:23 PTG delete

Tahanan politik????
Pelakon video besi 99.99% muka dia..
Mcm mana pelakon lucah boleh jd tahanan politik????
Bersumpah laknat pun cuak...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 November 2016 1:26 PTG delete

Pemimpin pendubur dan pemuki nak disanjung...
Memang dah gila atau tak ada muka lain...hehehe

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
7 November 2016 1:29 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Salah MAt Sabu kalau dia label al-juburi. Tetapi dia sudah berbaik. Kan Islam itu agama persaudaraan.

Yang salah ialah kau!!! Tak habis-habis memfitnah!!! Data mana yang kau ambil kata pelacur mencurah-curah di Selangor???

Data mana yang kau dapat tuntutan RM200k sebulan???

Lagi banyak kau memfitnah dan memaki hamun, lagi ramai cerdik pandai yang lari daripada Haji HAdi yang nak kena pecat tu!!!

Teruslah cakap-cakap lucah lagi macam kau nak doakan je supaya anak-bini kau terkena je macam tu???

Kan kata-kata yang diulang merupakan doa!!!

Nanti tengok-tengok anak kau jadi al-juburi yang betul-betul punya!!!

Dr. Yusuf Qaradhawi dan PBB kata Anwar tahanan politik!!!

Kang PBB kata anak kau memang betul-betul main jubur, macam mana???

Terpaksa masuk sekolah budak jahat Henry Gurney di Melaka!!!

Mana nak buat, belajar dengan bapanya, bahasa bukan bahasa ulama sebaliknya bahasa budak jahat yang terpaksa masuk sekolah pemulihan akhlak!!!

Cakap lah banyak-banyak lucah macam tu!!! JAdi doa kepada kau satu keluarga baru kau tau!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
7 November 2016 2:02 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Itulah, kau memang bodoh!!!

Kalau kau nak berhujahpun cerdiklah sikit. Dengan budak-budak kau bolehlah buat main. Ini kita orang, taklah pandai sangat tapi orang PAS dan UMNO lagi bodoh la!!!

Macam mana kata 99.9% muka dia???

Kalau betul 99.9% muka dia kenapa ambil gambar dalam terang pakai night vision???

Kau tau tak orang nak kaburkan bukti???

Lepas tu kau tau tak perut dan bentuk badan tak sama???

Lepas tu, kenapa Anwar taknak sumpah laknat???

Anwar tu pandai bukan macam kau bodoh!!! Dah bodoh sombong pula tu!!!

Kau tau tak kereta yang Isteri dia naik kena sabotaj, brek kena potong??? NAsib baik accident tak teruk!!!

Kau tau tak orang potong brek lepas tu cakap isteri kau accident sebab kau sumpah laknat dapat bala daripada Allah???

Tak ke bodoh kau cakap pasal sumpah laknat dengan kerajaan UMNO/BN macam ni???

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
7 November 2016 2:04 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Betul PAS+Ikatan=Gagasan Sejahtera adalah PIGS!!!!

Stabdard babi je PIGS ni hahahha!!!

Allah yang bukakan hati korang gelar diri sendiri PIGS hahahha!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 November 2016 2:29 PTG delete

Anon 1:26. Pemimpin tu mesti Najib dan Hadi..kan!!hehehe

Memang macai dan walaunta dah gila sebab tak ada muka lain..kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 November 2016 2:31 PTG delete

Pas Ikatan Gagasan Sejahtera aka PIGS

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 November 2016 2:49 PTG delete

Walaun mmgla bodoh...org tipu pun bulat2 percaya...kalau video tu org edit mcm muka yusuf qardawi pun terus je walaun percaya...biasalah kan walaun sinonim dgn kebodohan..kalau x bodoh bukanlah walaun walakontol namanya.hahahaha

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 November 2016 2:51 PTG delete

Udah lari wanrosli setelah terkantoi..jgn la lari wanrosli... Aku masih tunggu janji wanrosli nk tunjuk video matsabu tolak hudud....mana lah video nya ya.....ahahahahahahaha

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 November 2016 4:58 PTG delete

Nobody..
Rupa2nya ko pon ada tengok video besi tu ye...hehehe
Sampai tertinggal jam omega tak mandi hadas...main lap jer...hehehe
Data gay tua belanja rm200k sbln boleh ko semak mll wakil tski mantan mb yg korang gulingkan dan fitnah habis2an tu.Semua rahsia terbongkar slps keja rapiji pondan tak berjaya.Patut pon istana segambut hampir rm10juta.Sukati bedal jer duit rakyat.Pelaburan tak dpt..pelacuran yg melimpah...
Tahniah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 November 2016 5:06 PTG delete

Ada sokongan dapigs...bolehlah berlagak...
Nak hrp pengikut2 korang sendiri...hampeh
Bukan nak kutuk...mmg tak ada
Klu ada pon...otai2 golongan lgbt krn pemimpin2nya gila seks
Gila bini org..gila chinadoll..gila lobang taik
Mana tak sial memanjang....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 November 2016 6:49 PTG delete

Yg ko sebut gila semua tu ada pada lebai2 musang berjanggut dlm Pas @ Pigs. Parti jual agama peralatkan Islam.

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
7 November 2016 8:40 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Aku tengok video yang orang email. Tak ada pun lelaki tu buat seks!!! Yang ada gambar Anwar masuk lif pakai baju lain lepas tu dalam bilik tiba-tiba pakai baju lain pakai kamera night vision!!!

Bentuk badan pun tak sama!!!

Yang kau bodoh sangat tuduh-tuduh Anwar 99.9% kau tengok ke tak???

Dah kalau kau tak tengok macam mana kau yakin 99.9%???

Dah terang-terang kau memfitnah!!!

Yang kau kata jam omega yang tertinggal tu, ada tak dibawa ke mahkamah sebagai bahan bukti??? Kau ni fakta kes pun tak tahu cerita banyak buat apa???

Mana bukti belanja RM 200k sebulan yang kau cakap tu aku nak tengok!!! Bukti tak ada kau nak reka-reka sendiri ke???

Selangor sedang maju jaya kau kata tak ada pelaburan???

Kelantan duit pun tak ada sampai ada yang terpaksa melacurkan diri di Jalan Hamzah kau nak kata apa pulak, satu kejayaan besar kerajaan Islam Kelantan pasal ada pelacur sebab tak ada duit macam tu???

Rumah kat Segambut memang harga RM 10 juta bukan macam kat Kelantan tak ada harga papa kedana sampai tanah orang asli pun korang rebut!!!

Nak ucapkan tahniah kat Kelantan pun malu!!!!

Nak bayar duit KWSP kakitangan YIK pun tak mampu, papa kedana apa pun tak ada, berjaya apa???

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
7 November 2016 8:45 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Orang PAS memang bodoh cakap perjuangkan hudud, hudud pun tak reti!!!

Hudud di dalam al-Quran disebut contohnya di dalam surah A-Nur ayat 2 dan 4!!!

Kes rogol kita rujuk kepada Al-Quran Surah Yusuf!!!

Memang bodoh-bodoh belaka orang-orang PAS ni!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
7 November 2016 8:48 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Dana PAS dan dana APCO ISrael datang daripada satu sumber iaitu DS NAjib RAzak!!!

Oleh itu PAS dan APCO Israel setaraf sekarang hahahah!!!

Hebat PAS sekarang, sama level dengan pembunuh anak-anak Islam Palestine!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
7 November 2016 8:53 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Entah-entah pendubur dan pemuki tu babi-babi tak???

Sebab tu Allah panggil PAS +Ikatan=Gagasan Sejahtera PIGS!!!

Sebab perangai macam babi hahhahahah!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
7 November 2016 8:59 PTG delete

En. TAnpa Nama,

BEstnya kau ni, siapa sahkan air mani DNA peliwat tua??? Kau sendiri???

Bodoh nak mampos penyokong PIGS ni!!! Pemimpin PIGS dah tentu-tentulah bodoh, anak buah bangang macam babi-babi!!!

Allah dah panggil kau sebagai babi, siapa nak percaya cerita kau orang yang Allah laknat sebagai BABI!!!

BETUL TAK BABI???

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 November 2016 9:03 PTG delete

Hahahaha...
Tak sangka...sentap2 belaka membela pemimpin2 seks...
90% boleh sapu oleh panTat...hahahaha
Alang2...ambik 100% jer...
Hahahahaha...bermimpi 24/7
Tengok bershit 5.0 dh dpt agak tiada sokongan....hahahaha
Ntah2...yg sentap giler membela pemimpin2 seks mrk berani ikut ker tidak bershit 5.0 tajaan george soros..hehehe
Tak payah ikutlah..sundal2 tua bershit dpt juta2 wang tajaan...korang nak berguling2 atas jln..merempuh pagar polis..melompat2 atas keta polis hanya dpt rm10/rm30...buang masa jer!!
Baik korang jilat bontot dapigs...kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 November 2016 9:49 PTG delete

DAPigs yang terima dana PAS pulak yang disabitkan......sudah2 la membela DAPigs......dana dari Soros dah banyak DAPigs makan..... sisa2 tu bagi kat parti ternakannya dan korang je.....PAS bersih dari kuasa asing...hebatnya PAS bukan saja DAPigs yang kecut telor dengan prinsip PAS......Soros pun tak mampu nak tundukkan PAS dengan kekayaannya....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 November 2016 9:56 PTG delete

kahkahkah...PAS pulak yang bersalah.....pemimpin PH dah kenyang la dengan dana Soros...korang semua memang dah tertipu dengan pemimpin haprak.....kahkahkah....bersih 5 macamana? 70 k marina chin dah mengaku.....tu semua baju kuning nak pergi mana ek?....nak pergi bunuh kanak2 palestine ke?..... nasib baik lah PAS jauh dari musibah ni....PAS lah yang akan jadi penyelamat korang dan pemimpin haprak tu nanti.....percayalah....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 November 2016 10:06 PTG delete

Salah satu agenda bershit 5......ialah membunuh kanak-kanak Palestin...pasal bershit terima dana dari Soros.....Nobody yang kata bukan aku yang kata....

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
7 November 2016 10:18 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Sudah-sudahlah kau tu berbohong!!!

PAS kalau benar, takkanlah Allah gelar sebagai BABI!!!

Cuba kau jawab, kenapa dalam banyak-banyak nama, nama PIGS yang pemimpin kau pilih???

SEBAB ALLAH DAH LETAK KAU DAN HAJI HADI KAU SETARAF BABI!!!

JADI BABI PUN NAK BERLAGAK KE???

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
7 November 2016 10:21 PTG delete

KAHKAHAKAH PEMIMPIN BABI HAJI HADI BABI PARTI BABI PUN KAU SANJUNG!!!

BADAN MUKA KAULAH ALLAH DAH GELAR KAU SEBAGAI BABI!!!

BILA DAH DIGELAR SEBAGAI BABI BUKANNYA KAU INSAF MALAHAN NAK TUNJUK DIRI SENDIRI BABI!!!

JADI PEMIMPIN BABI DAN PENYOKONG PARTI BABI, TERUTAMA YANG DILANCAP OLEH SENIOR MASA SEKOLAH TAHFIZ DULU BIARLAH KEKAL SEBAGAI BABI!!!

BETULKAN DULU KAU MASA DI SEKOLAH TAHFIZ DILANCAP OLEH SENIOR???

KAU BABI SETARAF DENGAN APCO ISRAEL BABI!!!

BABI PIGS SERUPA DENGAN BABI ISRAEL!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
7 November 2016 10:26 PTG delete

EN. TANPA NAMA,

KENAPA KAMI NAK SENTAP DENGAN ORANG YANG DILAKNAT ALLAH SEBAGAI BABI???

BERKETUAKAN HAJI HADI BABI???

CAKAP MACAM BABI???

MEMFITNAH TAK ADA BUKTI MACAM BABI???

PERANGAI MACAM BABI???

KAU MEMFITNAH DAN MELABEL BAGAI KALAU KAU TERBUKTI MEMFITNAH DAN MELABEL, BIAR ALLAH LAHIRKAN ANAK KAU SEBAGAI BABI!!!

KAU DAPAT ISTERI PUN PERANGAI MACAM BABI!!!

MUKA PUN HODOH MACAM BABI!!!

HIDUNG PUN PENYEK MACAM BABI!!!!

MAKLUMLAH HIDUP KAU PENUH DENGAN BABI!!!

PARTI BABI!!!

KETUA HAJI BABI!!!

PERANGAI KAU MACAM BABI!!!

SEBAB BABI MACAM KAU ORANG MELAYU MUNDUR TAK BERJAYA DI DUNIA!!!

SEMOGA KAU DILAHIRKAN SEBAGAI BABI DI AKHIRAT!!!

DI DUNIA LAGI ALLAH DAN TUNJUKKAN KAU SEBAGAI BABI!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
7 November 2016 10:32 PTG delete

EN. TANPA NAMA,

SEBENARNYA KAU NAK TULIS MACAM TU SEBAB KAU TAK ADA BUKTI!!!

KAU BODOH TAK RETI BERHUJAH!!!

KAU BANGANG DAN TOLOL!!!

KAU ILMU DUNIA AKHIRAT APA PUN TAK ADA!!!

KAU LEMBAB PEPERIKSAAN SPM PUN ENTAH-ENTAH CUKUP MAKAN!!!

KAWAN-KAWAN KAU SEMUANYA BODOH!!!

KELUARGA KAU SEMUANYA BODOH, JADI SEBAB KAU TAK BERGAUL DENGAN ORANG PANDAI, KAU JADI BODOH!!!

KERJAYA KAU PALING TINGGI PUN JUAL AYAM KAT PASAR JE!!!

ITUPUN KAU BUKAN TOWKEY, KAU TU KULI BATAK!!!

KAU BUKANNYA BANYAK DUIT!!!!

SEBAB KAU BODOH CARI DUIT PUN TAK RETI!!!

KAU AGAMA PUN BODOH TAK TAHU!!!

KAU NAK TAHU KENAPA AKU KATA KAU BODOH????

ALLAH DAH TUNJUKKAN KAU SIAPA BABI KAU NAK PERGI KEPADA BABI JUGA HAHAHAHAHAHAAAAA!!!


KAU GELAKLAH!!! DI AKHIRAT KELAK KAU AKAN DIBANGUNKAN SEBAGAI BABI!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 November 2016 11:06 PTG delete

Jangan marah bro...lu yang cakap bro....lu yang tulis bro...tuduh PAS Sama taraf dengan bunuh kanak-kanak islam palestin...ni kerja siapa bro...kerja Yahudi bro....Soros dah beli korang semua....70k je tak mahal...sanggup korang samakan taraf korang dengan pembunuh kanak2 palestin....kahkahkah....bodoh la korang.....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 November 2016 11:11 PTG delete

Rilek bro.....marah pada keyboard tiada untung maaa.....nak marah elok korang marah kat pemimpin haprak korang...... sebab sanggup setaraf dengan pembunuh kanak-kanak palestin....sabar bro... nanti ada pertolongan....PAS akan tolong korang nanti....kahkahkah

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
7 November 2016 11:14 PTG delete

EN. TANPA NAMA,

KAU FITNAH ANWAR IBRAHIM YANG SELAMA HIDUPNYA MASUK PENJARA SEBAB MEMBELA NASIB ORANG MALAYSIA, YANG ALMARHUM NIK AZIZ, FADZIL NOOR DAN YUSUF AL-QARADHAWI MEMBELA SEBAGAI ORANG YANG TERANIAYA, HABIS TU KAU BUKAN BABI KE???

BABI JE YANG TAK ADA PERASAAN KEMANUSIAAN!!!

SEBAB TU ALLAH GELAR KAU BABI!!!!

MEMANG KERJA ISRAEL NAK MELINGKUPKAN ISLAM YANG PAS BERSAMA UMNO YTUNDUK KEPADA APCO BUAT APA???

TAK PAYAH CAKAP BANYAK LA, KALAU KAU TU DAH BABI, KAU MEMANG BABI JUGA!!!



Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 November 2016 11:16 PTG delete

kahkahkah...kalau bro nak bukti tanya sama itu Marina Chin....kahkahkah

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
7 November 2016 11:18 PTG delete

EN. TANPA NAMA,

BUAT APA SURUH AKU RILEKS!!! BAIK KAU TENGOK ALLAH DAH MARAH DENGAN KAU SEBAGAI BABI!!!!

SEBAB TARAF KAU DAN PARTI PAS KAU LEBIH RENDAH DARIPADA PEEMBUNUH KANAK-KANAK PALESTIN!!!

PERTOLONGAN APA NAK DAPAT DARIPADA PAS???

PERTOLONGAN DARIPADA BABI???

ALLAH DAH GELARKAN KAU BINATANG HARAM KAU MASIH NAK BERLAGAK???

BABI-BABI MACAM KAU MEMANG BABI!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 November 2016 11:19 PTG delete

Sabar bro....pecah keyboard tu kang.....nanti kita selamatkan korang yer...kahkahkah

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
7 November 2016 11:21 PTG delete

KAHKAHKAH!!!

KALAU KAU NAK BUKTI PAS ITU BABI KALAU TANYA KEPADA ALLAH KENAPA DIA PERDAYAKAN HATI PEMIMPIN PAS MEMILIH BABI SEBAGAI NAMA PARTI KAU HAHAHHAHAHAHA!!!!

BABI MEMANG MACAM BABI!!! KAKKAKAKKAKAKAKAKAHHHH!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 November 2016 11:25 PTG delete

Berjaya dengan pertolongan Yahudi?....kahkahkah...itu namanya KEGAGALAN sebenarnya....gagal ujian untuk mengawal nafsu serakah pemimpin haprak......Kelantan lah satu contoh pemerintahan islam yang berjaya....susah senang pun tiada kaitan dengan golongan yang sama taraf dengan pembunuh kanak2 palestin.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 November 2016 11:31 PTG delete

Kahkahkah....tahu pulak kata kerja Israel yang nak menjatuhkan islam.....berbaik dengan UMNO salah ke?....berbaik dengan DAPigs tak salah?.....

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
7 November 2016 11:31 PTG delete

EN. TANPA NAMA YANG BODOH DAN BAHLOL,

TAK ADA SIAPA YANG BERJAYA DENGAN PERTOLONGAN YAHUDI!!!

SIAPA, KAU CAKAP AKU SEKARANG???

SEMUA YANG ADA KAITAN DENGAN YAHUDI GAGAL!!!

CONTOHNYA KERAJAAN MESIR, GAGAL!!!

LUBNAN GAGAL!!!

MALAYSIA GAGAL!!!

KELANTAN SEBAB MENYOKONG UMNO YANG BERSEKONGKOL DENGAN APCO ISRAEL GAGAL!!!

DAH BODOH, TAK PERASAN PULAK TU KAU DIPERGUNAKAN OLEH ISRAEL????

SEBAB TU DI SISI ALLAH TARAF KAU HANYA BABI!!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
7 November 2016 11:34 PTG delete

TAK PAYAHLAH FIKIR SELAMATKAN ORANG WAHAI BABI!!!

KAU PATUT FIKIR KAU TU NAJIS MUGHALAZAH NAK KENA SAMAK DENGAN AIR TANAH, KAMI NAK PEGANG KAU PUN NAJIS!!!!

BETUL TAK BABI???

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 November 2016 11:35 PTG delete

kahkahkah.....letih la layang lu orang....lu tunggu la bro....buat masa sekarang ni lu buat la apa yang lu suka.....kahkahkah

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
7 November 2016 11:37 PTG delete

KAHKAHKAH!!!

BERBAIK DENGAN DAP TAK SALAH SEBAB SEMUA TU FITNAH KAU TANPA BUKTI!!!

BERBAIK DENGAN PENYAMUN UMNO TU ADA MASALAH!!!

TETAPI YANG PALING KEJI IALAH BERBAIK-BAIK DENGAN NAJIS MUGHALAZAH IAITU PAS BABI!!!

TAKKAN KAU TAK PERASAN ALLAH BAGI GELARAN BABI KAU NAK KATA BABI PENYELAMAT KAU???

TAPI IALAH BABI MEMANG BODOH, KAN BABI????

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
7 November 2016 11:41 PTG delete

KAHKAHKAH BABI PUN TAHU LETIH!!!

TAK PAYAH TUNGGU, SEKARANG PUN ALLAH DAH LAKNAT KAU SEBAGAI BABI!!!

JANGAN NANTI TUNGGU-TUNGGU ANAK KAU JADI PERANGAI BABI, MUKA MACAM BABI, HIDUNG MACAM BABI, MAK DIA IAITU ISTERI KAU MUKA MACAM BABI, GEMUK MACAM BABI, PERUT BOROI MACAM BABI, DAN KETUA KAU HAJI HADI PERANGAI MACAM BABI DAN PERUT BOROI MACAM BABI!!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 November 2016 8:03 PG delete

Aku ialah ahli PAS seumur hidup....yer betul gagal....gagal kerana tidak mampu melawan bisikan syaitan atau manusia itu sendiri dah jadi syaitan......kalau macam tu eloklah sedara....bershit 5 nanti akan gagal kerana ada bayangan Yahudi......Penang nanti akan lingkup sebab ada saham Yahudi.......kahkahkah......cakap je pandai tapi otak lembab bertindak.....kahkahkah....adddoooiiiii

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 November 2016 8:06 PG delete

Jauhkan diri sedara dari bershit 5 dan pemimpin haprak...nanti sama taraf dengan pembunuh kanak2 palestine.....kahkahkah....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 November 2016 8:11 PG delete

UMNO tu orang-orang islam....DAPigs didominasi oleh kafir....oleh sebab korang membutakan mata dan memekakkan telinga....... tanpa sedar atau sengaja korang telah mengangkat diri korang sendiri sama taraf.....dengan pembunuh kanak2 palestin....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 November 2016 8:25 PG delete

Bro, satu je pesan aku bro...jangan membutakan mata dan jangan memekakkan telinga dengan apa yang berlaku bro..... maki hamun korang.... ia tiada keuntungan la bro....terserlah kebodohan melampau..... yang menguntungkan kita ialah jauhi bershit 5 dan pemimpin haprak yang mudah dibeli oleh Yahudi.....untungnya ialah berprinsip bro.....mengelak dari dituduh setaraf dengan pembunuh kanak2 palestine.....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 November 2016 2:20 PTG delete

Alahai wan rosli.pusing2 tu juga yg kau mpu..kita biarkn je..wan rosli dh tahap gila tuu..biar je dia mroyan mrepek..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 November 2016 2:53 PTG delete

PAS dan APCO Yahudi dibayar oleh Najib ketua penyamun negara. Secara tak langsung PAS dah setaraf dgn pembunuh kanak2 palestine..kahkahkah

PAS lg jijik jual agama peralatkan Islam.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 November 2016 2:57 PTG delete

Jauhkan diri sedara dari PAS @ PIGS kumpulan babi penjual agama peralatkan Islam. PAS dan APCO Yahud dapat dana dari ketua penyamun negara..Pas dah sama taraf dgn pembunuh kanak2 palestine..kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 November 2016 3:00 PTG delete

Iman lebai2 Pas boleh dibeli murah dgn duit samun rakyat Msia 90juta. Agama dijual Islam diperalatkan disokong walaun2 tolol. kahkahkah..

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
8 November 2016 10:37 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Setelah Allah tunjukkan PAS = babi kau masih nak jadi babi???

Kalau macam tu, baik kau cakap bukannya seumur hidup, sampai masuk neraka pun kau sanggup jadi babi!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
8 November 2016 10:41 PTG delete

Jauhkan diri saudara daripada PAS kerana PAS = Babi!!!

Babi adalah najis mughalazah!!!

PAS adalah Najis Mughalazah!!!

Patutlah orang buat alas kaki di jamban!!!

Najis!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
8 November 2016 10:44 PTG delete

Woi bodoh!!!

Sapa kata UMNO orang-orang Islam!!!

Kau tau tak dalam UMNO ada bumiputra bukan Islam???

Habis tu apa beza UMNO dengan DAP???

Yang pasti ALLAH laknat PAS. PAS tu babi!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
8 November 2016 10:47 PTG delete

BODOH, satu je pesan aku kepada kau yang bodoh!!!

Kalau kau dah digelar Allah Babi, sapa nak ikut pesanan kau!!!

KAU KAN BABI!!!

BABI MANA ADA PRINSIP!!!

DI DUNIA KAU ALLAH DAH LAKNAT SEBAGAI BABI!!!

JANGAN AMPAI ALLAH BANGKITKAN KAU SEBAGAI BABI!!!

INGAT PESANAN AKU!!! JANGAN IKUT PESANAN BABI!!!

NAK PULAK BABI PERUT BOROI BANYAK LEMAK MACAM HAJI HADI!!!

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ Bisnes