Panas!! : PKR desak hentikan perbincangan dengan Presiden Pas

Latheefa Koya minta hentikan perbincangan dengan Abdul Hadi.Latheefa Koya minta hentikan perbincangan dengan Abdul Hadi.

Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi PKR, Latheefa Koya mendesak supaya perbincangan dengan Pas khasnya dengan presidennya, Datuk Seri Abdul Hadi Awang dihentikan.

"Si Hadi tak sanggup beri sokongan untuk pilihanraya yang bebas dan adil. Apa lagi nak bincang?" kata Latheefa menerusi Facebooknya.

Latheefa sebelum ini adalah pendokong kuat gagasan perbincangan antara PKR dengan Pas.
Beliau yang kesal dengan tindakan ahli parlimen pembangkang yang menyertai perjumpaan dengan Datuk Seri Zahid Hamidi bagi membincangkan Rang Undang-undang persendirian bagi meminda Akta 355 (RUU 355) yang dibawa oleh Abdul Hadi.

"Saya betul-betul tak faham sesetengah ahli-ahli Parlimen dari kalangan pembangkang kita yang cepat-cepat bersetuju dan bergegas untuk berjumpa dengan si Zahid Hamidi ni. Konon nak bincang berkenaan RUU," tulis Latheefa.

Bagi Latheefa, Zahid adalah menteri yang bertanggungjawab terhadap penahanan Maria Chin Abdullah, Pengerusi Bersih di bawah Sosma.

"Menteri ni yang bertanggungjawab terhadap penahanan Maria Chin. Bertanggungjawab atas PDRM. Bertanggungjawab keadaan penjara DSAI.

"Dia tak buat apa pun," tulis Latheefa kesal dengan tindakan ahli parlimen pembangkang menyertai majlis jemputan Zahid.

Katanya, hanya semata-mata kerana dia (Zahid) menjemput, adakah perlu mereka menyertainya.
"Tak bijak langsung. Kenapa seorang MP UMNO dok sibuk nak bincang RUU yang di bawa oleh PAS? apa agenda? Kenapa tiba-tiba nak jumpa?" soal Latheefa.

"Jangan dipermainkan atas konon nama agama. Ini mainan politik yang jahat," kata Latheefa.

Ketika membuat penjelasan kepada tulisannya, Latheefa berkata, "si Hadi bukan nabi. Dia sokong Najib. Najib tu Presiden Umno. Umno to jahat. Kalau tak faham, jangan cuba nak bagi syarahan pasai agama - rakyat bukan bodoh."

mdl

IKLAN BERBAYAR 
Image result for ramai berjaya dengan tone excel

Previous
Next Post »

12 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
24 November 2016 11:28 PG delete

Pas pembohong wahid..selagi x settle isu 90juta..jgn layan pas..guna islam utk menyamun duit rakyat..setan..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
24 November 2016 12:51 PTG delete

Yang paling takut dengan RUU 355, adalah mereka yang kerosakan akhlak. Duduk sebumbung dengan bukan muhrim.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
24 November 2016 1:40 PTG delete

So Hadi ni sibuk nak tangkap org buat zina eh? PM rembat billion duit rakyat biarkan je eh? rakyat malaysia khususnya org melayu semakin sengkek biarkan je eh? PAS n Hadi ni satu sen pun tak guna !

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
24 November 2016 3:11 PTG delete

Hadi munafik pembohong bersiri tangguhkan usul ruu355 lg. Sedih bila Islam diperalatkan oleh golongan lebai jual agama.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
24 November 2016 4:29 PTG delete

Batul kata Lateefah ini

Hati hati sama munafik PAS UMNO nun

Apa sama orang takut seksa kubur dan orang menongkat langit

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
24 November 2016 8:51 PTG delete

Tak minta pon...
Korang layan jer dapigs bos besar korang tu.Takut nanti korang pulak kena tibai.Betul tak???hehehehe
Nak layan si koya puak pendukung lgbt tu boleh juga...hehehehe
Ntahlah..nak sokong ruu355 pon dipolitikkan.Patutlah senang2 kapir dapigs hina agama kita krn puak lgbt suka nak bersangka buruk.Mcm mana nak memartabatkan agama klu umatnya suka bersengketa.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
24 November 2016 10:47 PTG delete

Polong jual agama PAS @ PIGS kelaparan dedak semakin meracau kepanasan..kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
24 November 2016 10:49 PTG delete

Hadi lebai munafik jual agama dah kencing walaun2 tolol PAS @ PIGS dulu, kini dan selamanya..kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
25 November 2016 8:09 PG delete

setuju...buang masa aje nak bincang dgn PAS...dah sedap dapat dedak,,cakap berbelit2...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
25 November 2016 2:28 PTG delete

Hahaha...tak mintak pon
Korang jer terhegeh2...
Baik korang jaga bontot sendiri sblm mat gay kluar penjara..
kahkahkahkahkahkah

Bodoh..tolol dan bangang puak alang2 sembah tokong nie..
Kerana ruu355..semua nak dipolitikkan.
Klu dapigs yg rata2 nya kapir tak setuju...biarkanlah.Nie umno yg rata2 melayu Islam menyokong dijadikan isu politik.Yang pas pulak berkeras dgn niat mrk nak ditentang habis2an oleh altokong wal tara kolam serta puak lgbt.
Tahun 60an dan awal 80an perkara tersebut ditambahbaik tak pernah jadi isu pon.
Mgkin otak dah puas kena kencing kapir harbi sampai perkara yg baik pon nak dibangkang.Tak heranlah dgn puak lgbt nie.Klu boleh..mrk nak sgt ramai chinadoll di malaysia nie...
Senang mendubur dan memuki...
kahkahkahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
25 November 2016 4:52 PTG delete

Lebai kencing hudud lagi teruk..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
25 November 2016 5:27 PTG delete

PAS @ PIGS penyembah tokong DAP di Selangor..kelaparan dedak..kahkahkah

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ Bisnes