PANAS!! : BERITA MENARIK SEMPERNA HIMPUNAN BERSIH5.0 DI KUALA LUMPUR 19 NOV

Tun Dr Mahathir Mohamad menyatakan sokongan terhadap Bersih 5Tun Dr Mahathir Mohamad menyatakan sokongan terhadap Bersih 5


Bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad menyeru rakyat menyeru rakyat menyertai perhimpunan Bersih 5 di ibu negara pada 19 Novemberi ini.

Dengan memakai baju-T Bersih 5, beliau muncul dalam video berdurasi 1 minit 37 saat menyatakan sokongannya terhadap Bersih 5.

"Malaysia sekarang berada dalam keadaan cemas kerana pentadbiran (Perdana Menteri) Najib (Razak) telah menyebabkan negara berhutang berbilion-bilion ringgit yang tidak dapat dibayar oleh kerajaan dan negeri.

"Sebab itu kita mesti menunjukkan perasaan tidak puas hati kita kepada kerajaan melalui penyertaan dalam demonstrasi Bersih di Dataran Merdeka dan juga tempat-tempat lain," kata Mahathir.

"Saya harap semua rakyat Malaysia akan menyertai demonstrasi BERSIH ini kerana mereka bertujuan untuk mecari jalan memulihkan semula negara kita ini dengan menukar kerajaan supaya dapat kerajaan yang tidak dipimpin oleh seseorang yang telah melesapkan wang begitu banyak, yang telah dituduh oleh seluruh dunia.

“Inilah harapan saya dan saya harap rakyat Malaysia akan memberi sokongan penuh dan mengambil bahagian dalam tunjuk perasaan oleh Bersih,” katanya dalam video

di https://youtu.be/qX9OIYYRcbM


Pada Ogos 2015, Mahathir membuat kejutan apabila hadir dalam Bersih 4 bersama isterinya Tun Dr Siti Hasmah Ali.

mdl

IKLAN BERBAYAR

Hasil carian imej untuk Kenapa Sistem Auto-Downline?
Previous
Next Post »

52 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
17 November 2016 11:49 PG delete

Hebat Che Det bermain wayang, beliau sendiri tak mahu hadir dengan perhimpunan tersebut kerana tahu akan ada provokasi dan pertembungan kuning merah yang mungkin akan mengakibatkan pertelingkahan, pergelutan dan pergaduhan.

Dibimbangi mungkin akan ada kecederaan ringan, parah dan mungkin ada yang maut.

Kepada rakyat Malaysia yang cintakan keamanan, Jauhi kuning dan merah demi keluarga tercinta.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 November 2016 12:38 PTG delete

Jauhilah BN penyamun , perompak dan penindas.BERSIHkan PRU.BN menang dgn taktik kotor dan jijik.Akibatnya rakyat Malaysia menanggung derita dipimpin oleh mereka yg bukan selayaknya melainkan geronbolan penyamun belaka

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 November 2016 1:10 PTG delete

Redhalah berketuakan penyamun..harga barang naik..anak cucu merempat di tanah air sendiri..aminn

Reply
avatar
17 November 2016 1:24 PTG delete

Pemakan dedak dan najis ajib dikesan.....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 November 2016 2:03 PTG delete

Dr Mahathir yg berusia 91thn kalo tk join Bersih pun takpe rakyat boleh faham. Semangat serta perjuangan beliau masih berterusan menentang najib dan penyamun2 duit dan harta rakyat. Yg kita tk faham knp parti lebai Pas jual agama tk nak join Bersih. Npk jelas Pas menyokong Najib ketua penyamun negara, pemerintah yg zalim dan menindas golongan marhaen.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 November 2016 2:30 PTG delete

Pas sudah jadi barua umno.kata2 hadi kembali pada dirinya..sekejap je Allah membalas

Reply
avatar
azelin ahmad
AUTHOR
17 November 2016 2:53 PTG delete

Ingatttt..... siapa punya reja Malaysia jadi macam nie.... ingattt.... siapa swasta abih Malaysia nie....ingattt sapa kacau hakim itu ini... ingat balik peristiwa memali yang terjawab sampai hari ini....ingatttt kita ada hari pembalasan..... almarhum tn guru Hj salleh ada berpesan awaluddin mengenal Allah, kedua kalau baik buatla jangan menyesai buat... ingat bila mati ada pembalasan....tak mau ingattt...mampuih pi kat hampa lahhh... buatla sampai puas hati hampa...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 November 2016 3:11 PTG delete

Ingatttt..sape pencetus tragedi berdarah memali..Amanat Hadi..

Ingattt..parti mana yg mengkafirkan jutaan umat Islam..Parti Pas.

Ingattt..sape yg memerintah zalim skrg..Najib dan geng penyamun dari Umno..

Setakat nak tangkap dan sabitkan kesalahan2 lama Dr Mahathir kacang je bg dorang. Knp takde siasatan utk kes2 spt yg khadam Pas tuduh.

Selamatkan Malaysia dari Najib ketua penyamun negara dan lebai2 Pas penjual agama peralatkan Islam.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 November 2016 5:20 PTG delete

Ingat....siapa yg rompak balak kelantan smpi org asli kelantan di tindas...
Ingat...siapa yg menfitnah pil kuda...
Ingat....siapa yg kata nk saman SR smpi skrg xsaman....
Ingat...siapa yg selalu ponteng parlimen makan elaun haram...
Ingat...siapa yg mengkafirkan org yg xsokong ruu355...
Byk sgt doh....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 November 2016 6:51 PTG delete

Merah dan kuning...kedua2nya bodoh.
Jika tak puas hati...kita guna kertas undi masa pru14 nanti.
Yang bijak tak mudah diperbodohkan oleh manusia yg gila memewahkan anak..waris..proksi dan kroni.
Yang bodoh akan terus jadi bodoh dianjingkan oleh manusia pintar.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 November 2016 6:54 PTG delete

Masih ingat era reformasi 1998..
Puaka mahdey mencetus kekacauan hingga ke hari ini...
Tak akan lupa segala dosa2 nya...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 November 2016 8:35 PTG delete

Anwar Ibrahim yg dianiaya Dr Mahathir dah pun memaafkan dia termasuklah ahli2 pembangkang yg telah dipenjarakan semasa zaman beliau.

Yg masih meroyan marah adalah geng lebai dan khadam2 penjual agama. Negara dah semakin teruk angkara Najib ketua penyamun disokong geng lebai pemakan dedak haram.

Tak perlu nak jd wakil tuhan menghukum org. Siapa tau di akhir usia Dr Mahathir, Allah memberikan hidayah dan keampunan. Dan geng lebai pula diterbalikkan iman dan nafsu mrk kerana silau dgn pangkat serta habuan dunia yg ditabur ketua penyamun negara.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 November 2016 8:42 PTG delete

Bersih tu utk persediaan pru lah walaun tolol oii. Tak buat Bersih dulu takdelah Umno kalah majoriti dua pertiga.

Yg bodoh adalah geng lebai dan khadam2 mrk. Umno dah nak karam geng lebai terhegeh2 nak mengorat. Tapi tak dilayan oleh Umno. Akhir sekali geng lebai jual agama kena kencing dgn ketua penyamun.

Lebai2 Pas yg bodoh akan terus bodoh dianjingkan oleh manusia pintar songlap duit rakyat.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 November 2016 10:52 PTG delete

Kepada sesiapa yg berminat menyertai pesta songkran sila baca di bawah:
Tempat: Padang merdeka
Tarikh: 19 Nov 2016 (Sabtu)

Syarat-syarat
Kebolehan IQ: Tahap rendah dan sedikit tolol..zzz
Pakaian: Kuning atau merah
Bekalan air: Polis FRU

Nota:
Pihak penganjur tidak akan bertanggungjawab jika berlaku kemalangan atau kematian.
Yang tolol boleh dtg beramai2

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 November 2016 11:01 PTG delete

Golongan tolol ada ramai dlm P.A.S Parti Ajaran Syaitan penyokong Najib ketua penyamun negara, pemerintah zalim menindas rakyat marhaen.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 November 2016 11:08 PTG delete

BERSIH adalah simbol rakyat Malaysia yg sayangkan negara dan keadilan tanpa peralatkan agama.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 November 2016 9:22 PG delete

Hanya org bangang sahaja yg samakan baju kuning dgn baju merah jamal tongkol

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 November 2016 9:24 PG delete

Dah 4 kali bersih xda pun kematian berlaku..hanya golongan walaun tolol diatas shj yg terlebih vanggang

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 November 2016 6:26 PTG delete

Sayang akan negara...ptuuiihh!!!
Buat kat p.pinang dulu lahhh...macai oiii..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 November 2016 8:15 PTG delete

Klu tak ada sambutan bermakna pakatan haprak akan kalah pru14 nanti??
Hehehehe....

Mahdey jilat bontot kit siang...kira terhapus dosa2 lalu..
hehehehehe
Nak tggu bila mahdey mengaku dia fitnah anwar meliwat???
Klu ada... :)

Reply
avatar
mohd nasir
AUTHOR
18 November 2016 8:18 PTG delete

KL adalah ibunegara dan strategik kerana boleh dikatakan terletak agak ditengah2. Jadah apa nak buat kat penang. Isu yg diperjuangkan pulak berbentuk national bukannya negeri. Sesuai le KL sebagai tempat yg dipilih. Mantapkan sikit hujah tu TANPANAMA 6:26. Aku lama dah tahu kau ni bodoh, Cuma Tak sangka le bodoh sampai tahap ni

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 November 2016 8:19 PTG delete

Rasa2nya agen mengundi dan jentera pakatan haprak tolol2 dan bangang2 belaka.
Heran jugak yer...tolol2 dan bangang2 pon msh sanggup memerintah di selangor dan p.pinang.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 November 2016 8:21 PTG delete

Pegi ke umno pon..ia islam.
Yg bertuankan dapigs yg hina islam lagi sial!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 November 2016 9:33 PTG delete

Yg tk sokong Bersih ni samada macai bodoh Najib si ketua penyamun negara atau walaun tolol lebai jual agama peralatkan Islam.

Negara semakin teruk dgn skandal kewangan, hutang piutang yg akan ditanggung generasi muda akan dtg. Kalu bodoh tu jgn tunjuk kat org simpan sikit utk anak cucu kau.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 November 2016 10:34 PTG delete

Walaun tolol utk lebai parti jual agama, Pas. Macai bangang utk parti penyamun negara, Umno.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 November 2016 10:38 PTG delete

Sebab ada sambutanlah penyangak2 dlm Umno dah takut. Bersih belum start tp dah tangkap pemimpin2 Bersih.

Jamal samseng dibiar bebas oleh kerajaan penyangak. Umno jual bangsa. Pas jual agama.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 November 2016 10:42 PTG delete

Parti lebai yg peralatkan agama yg buat Islam dipandang hina. Umno jual bangsa utk tipu melayu. Walaun tolol.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
19 November 2016 1:59 PG delete

Sokong bershit...sokong yahudi yg ada agenda...
Pemimpin bershit sapu jutaan usd...
Yg kaki guling2...dpt taik
kahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
19 November 2016 6:33 PG delete

Pas dan APCO Yahudi dpt dedak dari ketua penyamun negara. Pas dah sama taraf dgn pembunuh kanak2 Palestine.

Dulu Pas join Bersih siap fatwakan jihad lawan Umno. Dah makan dedak haram ketua penyamun juta2, lebai terus buat u turn. Macai ketua penyamun dan walaun tolol Pas dpt taik..kahkahkah

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
19 November 2016 8:36 PG delete

Aku tanya kau terus terang, bila Mahathir ilat bontot Kit Siang???

Beritahu tempat, masa dan di mana???

Kau nak fitnah ke??? Tak cukup-cukup lagi ke dosa kau jual agama???

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
19 November 2016 8:44 PG delete

En. Tanpa Nama,

Setolol-tolol mereka, prestasi Selangor dan Pulau Pinang jauh lebih baik daripada negeri-negeri yang diperintah UMNO kecuali Johor!!! Kelantan tu aku minta maaflah, sejak Almarhum Nik Aziz dan Dato' Husam tak ada, merudum dan melingkup!!!

Yang kau cakap tolol-tolol dan bangang-bangang tu, kau tu dah bahlol sangat ke dah tak reti menilai???

Aku tau kau bukan belajar universiti sebab tu kau bodoh tak tau beza prestasi negeri-negeri di bawah pemerintahan pakatan dan negeri di bawah pemerintahan BABI!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
19 November 2016 8:48 PG delete

En. Tanpa Nama,

Kan aku dah cakap, kau memang bodoh!!!

Sebutkan apa bukti kau UMNO tu Islam???

Ataupun kau sebutkan bukti PAS tu ISlam???

Kalau Islam takkan Allah gelarkan parti kau BABI???

PAS+Ikatan=Gagasan Sejahtera (PIGS)!!!

Cuba kau explain???

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
19 November 2016 9:01 PG delete

Kepada sesiapa nak menyertai PAS, sila baca di bawah:

Tempat : Di mana sahaja dalam dunia

Tarikh : Bila-bila masa

Syarat-syarat
Kebolehan IQ : tak ada IQ (IQ Zero), kalau ada BABI dan yang halal, pilih BABI!!!

PAkaian : Serban dan jubah, warna apa pun tak kisah. senang menipu nampak alim!!!

Bekalan mangan : RM 10.00/tan metrik, 50 bulan dapat RM 10,000,000.00, Kerajaan Kelantan dapat separuh!!!

Nota : Penganjur tidak akan bertanggungjawab jika berlakunya negara bankrap, duit tak ada, rakyat miskin papa kedana, rakyat bankrap hutang banyak tak lalu bayar, penyokong bunuh diri di jambatan Pulau Pinang kedua, prinsip Islam mengenai akauntabiliti dan good governance terhakis sebab yang penting bukan ISlam tertegak tetapi dapat dedak dan anak-anak kita melingkup tak ada kerja, belajar tak boleh jadilah kita bangsa yang makin bebal dan boleh ditunjal-tunjal kepala oleh pemimpin PAS!!!

Lepas tu kepala pemimpin PAS kena tunjal dengan pemimpin UMNO!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
19 November 2016 9:05 PG delete

En. tanpa nama,

meludah pun bukan kena kepada kami hahahaha bodohnya!!!

Sayang kepada Allah kenapa Allah gelar PAS parti BABI!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
19 November 2016 9:10 PG delete

En. Tanpa Nama,

Kau tunjukkan bukti pemimpin bersih sapu jutaan USD???

Ada dokumen atau agreement???

Tapi ada agreement Pejabat Presiden PAS terima RM 10.00 satu metrik TAn mangan bersamaan RM 10,000,000.00 untuk 50 bulan!!!

Yang kau tuduh tak ada apa-apa bukti!!! Yang mangan ni siap dah ada agreement lagi!!!

Cuba kau cerita??? HAji Hadi kau dah tak cukup-cukup ke duit haram nak ambil, nak buat percubaan rasuah pula???

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
19 November 2016 4:03 PTG delete

Ko memang 'nobody"...standard mudah kena kencing dan kena berak!!!
Itu bhs bagi kiasan yg kasar...tolol
kahkahkahkah
Mahdey ada ker dlm demo tolol bershit????
Atau tgh berada di luar negara...
Bangsat itu yg buat rakyat berdemo tahun 1998...
Skrg dia jd bangsat mghasut demi kuasa dunia...kuasa putra jaya yg mampu meneruskan legasi memewahkan waris..anak..proksi dan para kroni..
Ko ingat gay tua dan apek tokong tu nak sangat dgn dia????Mana pergi prinsip org2 tua tu bila berdepan dgn mahdey???
Semudah itu korang dikencing dan diberak mahafiraun tu!!!!
Udah2 ler...baik dia menumpu pada sejadah dpd jadi munafik paling nyata.Klu korang nak agungkan sgt...ambik lah!!!!!

Reformis 1998

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
19 November 2016 4:06 PTG delete

Ko juruaudit ker..tolol???
Kahkahkahkahkah....
Atau hanya baca mercun roket selama ini..
Patut pon tolol dan bangang!!!!
Kahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
19 November 2016 4:09 PTG delete

Fuyo...berani ko kata Allah bagi gelaran mcm tu yer..tolol!!!
Tu dh tahap sakit jiwa atau gila babi....
Kahkahkahkahkahkah
Ko nie gerenti puak yg cintakan lobang taik mcm gay tu...
Kahkahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
19 November 2016 4:26 PTG delete

Ko setiausaha sulit anwar ker atau pakatan haprak???
Klu ada kenapa tak ada pengakuan mahdey memfitnah anwar???
Bukannya apa...dekat 20 tahun anwar aka gay tua mengatakan yg dia difitnah oleh mahdey dan semuanya adalah konspirasi mahdey utk membogelkan dia!!!!??
Maka...ingiiiiinnn lah sgt mendengar mahdey mengaku memang tuduhan liwat adalah fitnah dan ia adalah satu konspirasi.Itulaj yg aku dgr sejak gay tua kena sepak dpd kabinet hingga bermastautin dlm penjara....
Klu mahdey pernah mengaku...mgkin aku tak panggil dia gay tua...
kahkahkahkahkahkah..

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
19 November 2016 5:10 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Standard mudah kena kencin dengan kena berak bukankan Haji Hadi, Presiden PAS???

Mana dia perbentangan RUU artikel 355???

Berapa lama dah Haji HAdi kena kencing???

Ahmad Yaakob kata apa???

Kalau hudud tak buat letak jawatan!!!

Kena kencing lagi!!!

Tunjuk Haji HAdi warak, rupa-rupanya kuat makan duit haram ponteng parlimen dan ponteng dewan undangan negari!!!

Kena kencing lagi!!!

Kata Haji Hadi tak tamak harta dunia!!!

Keluar dokumen perjanjian kebas duit!!!

Kena kencing lagi!!!

MAcamlah aku tak tahu kau buat bahasa kiasan!!!

Tapi yang aku nak highlight yang tulis macam-macam tu jilat bontot Lim Kit Siang dan sebagainya, mana bukti kau???

Kau tuduh Tun Mahathir munafiq, mana bukti kau???

Kalau kau Reformis 1998, kepala hotak kau jelah yang boleh aku ucapkan!!!

Kau fitnah Anwar gay tua, kau bersekongkol menyokong Najib menzalimi rakyat Malaysia khasnya orang Melayu, anak-anak bangsa kau apa nak jadi tak tahu, kau nak mengaku reformis 1998 pulak???

Reformis apa bahlol macam ni???

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
19 November 2016 5:13 PTG delete

En. Tnapa Nama,

Kau ni bodoh sangat ke???

Mana ada orang baca mercun roket???

Orang main mercun roket!!!

Patutlah bangang sangat mercun roket dan buku pun tak kenal!!!

Kau kenal tak PIGS tu BABI???

Kau tahu tak BABI tu haram???

Dah tahu babi tu haram kenapa ikut BABI???

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
19 November 2016 5:18 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Memang aku berani!!!

Allah yang bukakan hati Pemimpin PAS beri nama PAS+Ikatan=Gagasan Rakyat (PIGS=Babi)!!!

Allah beri tanda bahawa PAS sekarang dah jauh daripada Allah menuju kepada perkara haram!!!

Sekarang satu-persatu kejahatan PAS terbongkar, kebas balak, taknak bayar duit KWSP staf Yayasan Islam Kelantan (YIK), pergi tengok porno di Germany, kebas tanah orang asli dan yang terakhir sekali cuba makan rasuah lombong mangan di Kelantan!!!

Kalau kau gilakan PAS bererti kau GILA BABI!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
19 November 2016 5:29 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Tak payah jadi setiausaha sulit Anwar atau pakatan Harapan, Mahathir pernah mengaku dulu kerana dipengaruhi oleh menteri-menteri UMNO!!!

Anwar orang yang besar jiwanya, memaafkan orang yang menganiayainya untuk Rakyat!!!

Yang kau, Allah dah berfirman dalam surah AnNur, ayat 4, jangan tuduh orang berzina atau meliwat jika kau tak cukup bukti!!!

Mana bukti kau???

Kau nak jadi kafir harbi ke buat benda-benda tak senonoh ni???

Kau tak takut neraka Allah???

Ke kau dah mimpi jumpa Rasulullah sampai 3 kali macam Haji HAdi si penipu tu sampai ayat al-Quran pun sanggup kau langgar???

Last sekali, kenapa kau sanggup jadi BABI??? PAS+IKATAN=GAGASAN RAKYAT (PIGS=BABI)!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
19 November 2016 9:01 PTG delete

Salam semua,

Baju kuning dan baju merah tak ada siapa pun yang cedera masuk hospital!!!

Tun Dr Mahathir umur 91 tahun pun ok je!!! Si tanpa nama tu kata Tun M tak datang lain kali kalau dah bodoh sangat selidik dulu, jangan ada halal pilih haram, ada ayam pilih BABI!!!

Yang hairan tu yang berhimpun ribuan orang tak masuk hospital, Haji Hadi yang masuk hospital, kenapa ya???

Itulah, lain kali exercise, jalan-jalan, pastikan otak dan fizikal selalu berlatih, jangan pemalas nak mampos, perut dah boyot penuh lemak, taknak exercise minda pula tu ponteng parlimen dan dewan undangan negeri, sunnah makan semasa lapar berhenti sebelum kenyang taknak ikut, bedal semua, apa jadi???

MAsa mimpi jumpa Rasulullah 3 kali tu Rasulullah ada pesan tak suruh exercise buang lemak dan toksik di perut serta jangan makan duit haram???

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 November 2016 8:35 PG delete

Woi..tolol
Mana pengakuan mahdey???
Pengakuan kes liwat anwar adalah fitnah!!!

Ko nak tanya bukti...anwar dan peguambela dia tak terjawab soalan datuk safiee si pendakwaraya ttg mani dia yg tertanam sedlm 4cm dlm dubur mangsa.
Air mani tersebut sama dgn DNA anwar brahem.Tak kan mani si tolol atau mani mat sabun.

Video besi anwar memuki chinadoll disahkan pakar luar negara adalah anwar brahim.
Yang rakam video besi bersumpah laknat ia adalah pelakunya si anwar brahim sampai tertinggal jam omega mya.Anwar tak berani bersumpah laknat.

Yang mencadangkan bersumpah laknat/bermubahalah adalah kawan baik anwar brahim sendiri iaitu mufti perlis dr. asri yg mgambil cth sunah yg berlaku zaman nabi.
Tak caya...ko tanya mufti perlis tu.
Video besi..4cm air mani..gagal bermubahalah...Nak jadikan gay tua tu ketua????Hanya manusia tolol dan bangang jer sembah pelaku maksiat dan pendusta sbg pemimpin.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 November 2016 8:43 PG delete

Viral sana sini puak mahdey mengatakan tukang masak dia dipecat oleh kerajaan krn mahdey tak dpt mggajikan dia.

Yang bangang org tua tu dia dpt pula naik jet peribadi terbang sana sini.
Tak heranlah krn anak2 dan kroni2 dia dah puas menjarah harta negara selama 22 tahun.Masuk bershit pon krn nak teruskan legasi sial tersebut.

Errr...mana pegi sundal2 dapigs???Tokong tgh buat kolam ker????
Atau malas nak melihat muka mahafiraun serta suku sakatnya???
Tolol...tolong jawab
Kahkahkahkahkahkahkah

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
20 November 2016 10:01 PG delete

Salam En. Tanpa Nama,

Encik dah tengok fakta kes???

Yang mana ada cerita pasal air mani tertanam 4 cm???

Exhibit berapa??? Exhibit 1, Exhibit 2, Exhibit 3, ke Exhibit 100???

Kau kalau dah bangang, ilmu tak ada, belajar universiti pun tak pernah, belajar setakat SPM je itu pun kantoi, cerita apa???

Sekarang kau explain mana bukti kau air mani sedalam 4 cm???

Dah aku cakap kau bodoh, tak percaya, jangan nanti kau ni sebenarnya bukan sahaja bodoh malahan mereng???

Memang ada isu pasal DNA, tapi bukan pasal cerita kau, malas aku cerita pasal kau bangang sangat!!! Nanti kau bukannya mencari kebenaran sebaliknya mengenakan orang!!!

China doll pula, pakar mana yang sahkan video tu adalah Anwar??

Ikut Rasulullah S.A.W dan Islam saksi kena nampak penetration (penembusan) dalam faraj wanita tu!!! Ada tak video tu tunjuk penetration????

Jam Omega tak pernah boleh dijadikan bukti zina wahai bahlol!!! Sekolah undang-undang mana kau belajar, Queen's Mary, Oxford, UIA, Al-Azhar ke Sekolah Menengah Kebangsan Pasir Mas???

Dah tau kau bodoh, nak cerita benda yang tak terjangkau akal kau apahal???

Kau ni macamlah aku tak tahu Dr Asri cadangkan sumpah tu tetapi dia terkhilaf kerana tidak mengambil kira politik UMNO/BN!!! Kalau dah potong brek kereta Anwar apa cerita???

Surah An-Nur ayat 4 terang-terang melarang manusia termasuk daripada parti PIGS ke, mimpi jumpa Rasulullah 3x ke untuk tuduh orang berzina tanpa bukti!!!

KAu nak jadi kafir harbi ke???

KAu nak cerita banyak-banyak pasal kes sex ni aku ni aku tanya kau 1 je soalan, kau jawab itupun kalau kau ni taknak jadi kafir harbi lah. Anwar dibicarakan atas seksyen apa???

Bodoh punya budak, dah tau kau tu bodoh, lain kali nak tuduh orang berzina atau meliwat, selidik dulu. Ini kesalahan besar dalam Al-Quran!!!

Sanggup jadi fasik tu!!! Islam apa kau ni??? Islam mimpi Rasulullah 3x ke??? Kasih Rasulullah ke macam ni punya bahlol???

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
20 November 2016 10:33 PG delete

En. Tanpa Nama,

Kau nak tukar topik ke???

Mesti kau dah tak dapat explain kenapa orang berhimpun kuning merah ribuan orang tak masuk hospital yang masuk hospital Haji Hadi???

Satu Haji Hadi tak exercise, jalan-jalan, perut pun dah boyot penuh lemak, pemalas selalu ponteng makan duit haram, minda tak exercise itu yang benak dan senang sakit tu!!!

Dua, agak-agaknya lah, HAji Hadi tu jenis yang busuk hati tak???

Dia tak boleh tengok Bersih 5 dapat sambutan!!! Kalau dah hati hitam memang mudah kena sakit macam tu!!!

Kau nak persoalkan Tun Dr Mahathir kau semak-semaklah dulu fakta, jangan membabi-buta je!!! Maklumlah parti pun Allah dah tunjuk sebagai BABI ya tak, itu yang menyondol sangat tu macam BABI!!!

Hak sebagai bekas PErdana Menteri termasuklah naik jet peribadi (jenis tertentu) dan ada kemudahan lain termasuklah tukang masak!!!

Yang itu hak dia.

Sekarang kau explain, Haji HAdi buat perjanjian melombong mangan RM 10,000,000.00 50 bulan tu hak dia ke bukan???

Itu hak rakyat Kelantan wahai bahlol!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 November 2016 1:39 PTG delete

Pandai korang kata hak mahdey...hehehehe
Mentang2 dia dh comolot dgn mat sabun..gay tua dan tokong tarak kolam..
Klu tak...dia lah mangsa kutukan korang sblm ini...
Patut pon korang ada sikit tolol dan bangang krn tak ada prinsip...
kahkahkahkahkahkah

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
20 November 2016 2:09 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Kalau dah bodoh tak tahu tu cakap jelah!!!

Bila Encik cakap macam tu memang saya confirm Encik bukan jurutera, bukan guru, bukan polis pangkat tinggi dan bukan pergi oversea sekalipun!!!

Macamlah saya tak pernah ikut tulisan Encik selalu berlagak cuba menunjukkan diri pandai lah konon!!! Hakikatnya penuh dengan inferiority complex.

Kalau Encik pernah bekerja di oversea, (jangan bohong saya Encik tak pernah kan?), Megawati Soekarno Putri masih ada polis jaga depan rumah dan beberapa kemudahan lain selaku bekas presiden Indonesia. Hal ini applied seluruh dunia!!!

Presiden PAS sorry ya, tak ada. Itu yang sakit hati dengan Tun Mahathir tu sampai masuk hospital, hati busuk, hitam sangat agaknya!!!

Jadi kalau ENcik ni terlalu bodoh, fakta tak ada, prinsip apa yang Encik ada???

Sekarang beritahu kami kalau Encik ni berprinsip bukan pondan, tak tahu jawab lari tukar topik, kenapa Haji Hadi nak RM 10.00 / per tan metrik bersamaan RM 10,000,000.00 selama 50 bulan???

Tak cukup-cukup ke Haji Hadi makan duit haram???

Encik kata gay tua mana bukti??? Mana bukti air mani sedalam 4cm??? Exhibit berapa??? Exhibit 1, Exhibit 2, Exhibit 3 atau Exhibit 1001 malam???

Apa kau cerita??? Haji Hadi ulama kau tu tak pernah ajar kau ke menuduh orang meliwat atau berzina tanpa bukti berdosa besar???

Kau dah mimpi jumpa Rasulullah 3x ke yang kau buat dosa pun tak apa dah maksum???

Ataupun Haji Hadi kau boleh mengampunkan dosa kau ke kau boleh buat fitnah tanpa bukti???

Kalau kau tak kafir harbi baik kau cakap atas seksyen apa Anwar dibicarakan???

Dah kau tu bodoh tak pernah terlatih dalam bidang undang-undang, sekolah pun tahap SPM je itupun kantoi dah macam video budak-budak baju merah umur 19 tahun aku tengok nak bising macam pelacur!!!

Entah-entah kau ni pelacur agama tak???

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 November 2016 2:17 PTG delete

Aku dah agak dah ko tu tolol sikit...gerenti spim sana sini...hehehehe
Aku tak berpeluang mimpi Rasulullah saw tak apa asal aku msh ikut sunnahnya.Daripada aku ikut pak sheikh yg berkhutbah atas mimbar tetapi malamnya mendubur dan memuki.

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
20 November 2016 2:25 PTG delete

En. Tanpa Nama,

Aku dah agak kau memang tolol banyak!!!

Sunnah apa kau ikut???

Pakai serban???

Rasulullah ikut Al-Quran!!! Ayat Al-Quran apa kau ikut???

Sekarang ayat 4 surah An-Nur melarang BABI macam kau menuduh orang berzina dan meliwat tanpa bukti???

Mana bukti kau???

Kau nak tunjuk kau bahlol di sini ke???

Kau nak jadi kafir harbi ke???

Mana bukti Pak Syeikh yang berkhutbah atas mimbar tetapi malamnya mendubur dan memuki????

Kau nampak ke???

Kau merepek apa ha???

Kau nak ikut Haji HAdi kau ke makan duit haram merepek dan merapu ni???

Kalau kau tak merepek mana bukti kau???

Dasar BABI, DAH KENA LAKNAT ALLAH PUN MASIH NAK JADI BABI!!!

BUKAN NAK INSAF!!!

KAU SEKOLAH MANA DULU??? SPM KAU DAPAT BERAPA YANG BODOH SANGAT NI???

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ Bisnes