Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Isnin, Oktober 31, 2016

Hot!! : Video klip 'Pok Mung Movie' Exco Pas paling viral

Video klip keluaran 'Pok Mung Movie' paling viral kini. Video klip keluaran 'Pok Mung Movie' paling viral kini.


Video kenyataan Exco Agama Kelantan, Datuk Nasruddin Daud bahawa lafaz takliq perlu dinyatakan sebelum aqad nikah menjadi paling viral kini.

Beratus ribu orang kini dipercayai menonton video klip sepanjang 1.20 minit itu selepas dikongsikan oleh pelbagai pihak dalam facebokk dan laman-laman sosial yang lain.

Dengan nama 'Pok Mung Movie', video kenyataan Nasruddin dalam Dewan Undangan Negeri Kelantan itu disiarkan bersama dengan kenyataan dua penceramah terkenal termasuk Mufti Perlis.
Menurut Ustaz Azhar Idrus yang terkenal dengan soal jawab dengan beliau itu dan Datuk Dr Mohd Asri Zainol Abidin, Mufti Perlis, lafaz taqlik perlu diucapkan selepas aqad nikah berlangsung.

'Pak Mung' adalah istilah yang digunakan oleh Nasruddin untuk menghina Datuk Husam Musa ketika menyatakan tapak bangunan Pusat Khidmat Adun Salor yang kini dinamakan Wisma Tok Guru bukan milik Adun berkenaan atau ayahnya.

Video Nasruddin menyerang pribadi Husam dalam DUN Kelantan dikongsi secara meluas oleh penyokong Pas dalam media sosial sebelum ini.

Dalam sidang DUN Kelantan kelmarin, Nasruddin telah naik angin selepas Husam bertanya, apakah beliau memberikan khutbah atau menggulung perbahasan ketika berucap.


Ekoran itu, Nasruddin telah menyerang pribadi Husam dalam sidang itu tanpa memberikan jawapan kepada persoalan yang dibangkit.

mdl

IKLAN BERBAYAR 

Image result for ramai berjaya dengan tone excel

17 ulasan:

  1. Ajarang sesat ayah hadi marang

    BalasPadam
  2. kalau belum nikah, mcm mana nak cerai?

    kan bodo punya ustaz!

    BalasPadam
  3. Peserta BERSIH 5 baham boddooo belaka, 3.2 b pihak atasan BERSIH kongsi2 dana dari Soros.....fuhhh banyak tu beb.....BERSIH 5 eloklah saman Jamal ni....

    SHAH ALAM: Pemimpin gerakan Baju Merah Datuk Seri Jamal Md Yunos, mendedahkan Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (BERSIH) mendapat tajaan sebanyak US800 juta, bersamaan dengan RM3.2 bilion dari pertubuhan Open Society Foundations (OSF) yang dikelolakan oleh George Soros.

    Katanya, beliau mendapat maklumat ini daripada kebocoran dokumen dalaman Open Society Foundations (OSF) yang digodam oleh aktivis Wikileaks beberapa minggu lalu.

    "Paling mengejutkan kita jumlah dana tersebut adalah terlalu besar sehingga US800 juta (dan) berjumlah RM3.2 bilion. Perkara-perkara ini mereka tidak dedahkan tapi apa yang berlaku mereka cuba mendedahkan perkara-perkara yang dusta pada pimpinan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak.

    "Melalui rujukan dokomen (Open Society Foundations (OSF)) menjurus kepada Malaysia yang diberi nama Malaysian Program. Program tersebut menyatakan agenda campur tangan Soros ke arah pilihan raya yang bebas dan bersih di Malaysia. Dan mengesahkan pembiayaan Soros kepada BERSIH," katanya ketika dihubungi Antarapos.

    Sebelum ini terdapat dakwaan bahawa beberapa pertubuhan bukan kerajaan yang menyokong pembangkang dibiayai oleh pihak luar antaranya pertubuhan Bersih 2.0 dan juga Malaysiakini.

    Dalam pada itu, Ketua Umno Bahagian Sungai Besar itu mendakwa pertubuhan BERSIH menerima pembiayaan sejak 2010 yang mencermikan matlamat Soros untuk menjamin kemenangan pembangkang dan menjatuhkan Najib.

    "Dokumen itu juga menyatakan Soros mempunyai kepentingan peribadi di Malaysia mahu pembangkang untuk menang, jadi ianya juga mengaitkan OSI telah memulakan gerakan sejak 2010.

    "Bukan sahaja OSI ini sendiri menyatakan mereka telah membiaya aktivis Bersih sejak 2010, tetapi mereka berkata walaupun sokongan majoriti adalah melalu geran serta dalam Malaysian Program. Merekalah yang menjadi penggerak kepada aktiviti ini," katanya lagi.

    Gerakan Baju Merah sebelum ini bertegas memberi amaran bahawa pihaknya adakan mengadakan Himpunan Baju Merah 2.0 jika pihak BERSIH 5 tetap meneruskan himpunan 19 November depan.

    BERSIH dijadualkan menganjurkan himpunan BERSIH 5 pada 19 November depan dengan tujuan untuk menuntut tindakan lanjut mengenai isu 1MDB.

    Bantahan itu didokong bersama oleh parti pembangkang seperti DAP, PKR, Amanah dan Parti Pribumi Bersatu (PPBM).

    Namun PAS dijangka memulaunya kerana menganggap tunjuk perasaan berkenaan diatur untuk menggulingkan kerajaan secara tidak demokrasi.



    BalasPadam
    Balasan
    1. Bodoh walakontol ni..kau tnya jamal jamban tu mna bukti soros bgi..boleh chek akaun bersih tu..macam tu aku boleh ckap bapak kau main dgn babi betina smpai kau dilahirkn..bodoh nk mampos..

      Padam
    2. Sama la PAS terima 90 juta mana bukti?.....nak saman SR makan masa sikit pasal luar negara, ni Jamal Pak Tongkol ada kat Mesia ni....amat mudah untuk disaman.....bapak kau main dengan babi ke?.....kahkahkah......bodoh la kalau BERSIH tak saman Jamal ni memang BERSIH makan hasil dari Soros....3.2 b tu......DAPigs dapat berapa?.....saman la woooiiii.....

      Padam
    3. 1:59 nmpk sgt bodohnya.nk saman ambil masa brp lama...10tahun ke..aritu hadi kata dlm sebulan..ni dh brp bulan???dgn sr pun takut apa lg nk lebong walaong oi...kahkahkah...dok kata dapigs...Tp sendiri jd PIGS xperasan pulak.haja bodoh tanpa sempadan walaong sekor ni.kahkahkah...

      Padam
    4. Bersih mmg tak terima n seketariat dh kluar kenyataan media,walakontol hnya kluar knyataan nk saman sr kurang sbulan tpi dh dua bulan..ruu pun kena tipu.wan rosli mmg bodoh,sondol bodoh tak kena tmpat.tu la sifat babi..parti pun pigs( babi babi)..

      Padam
    5. Salam EN. Tanpa Nama,

      Lama tak dengar cerita??? Apa khabar??? Sambut Deepavali ke??? Ingatkan belajar guaman nak suruh saman-saman bagai tu!!!

      Encik nak cerita saman-saman ni Encik ni peguam ke??? Hari tu mengaku jurutera PAS, lepas tenaga pengajar, sekarang lawyer pulak!!!

      Kalau Encik ni peguam, tentu Encik tahu bahawa Malaysia dan England adalah di antara negara-negara commonwealth. Kiblat perundangan negara-negara commonwealth adalah di westminster abbey.

      Apa bezanya saman di Malaysia dan saman di ENgland?? Tak ada beza!!! Sama!!! Kecuali lawyer PAs bodoh tak reti cakap orang puteh la hahahha!!!

      Dalam Islam kita mesti berlaku adil. Bersih 5 baru semalam Encik suruh saman, yang parti PIGS dah berbulan-bulan tak saman kenapa Encik berdolak-dalik???

      Marina Chin tak payah cakap pun dah saman Jamal dah hantar surat peguam pun, Encik tak perasan ke Haji HAdi lebih pondan daripada Marina Chin???

      Encik jangan nak melabel orang bodoh la, kalau Encik membabi-buta sokong seorang pondan yang lebih dayus daripada MArina Chin, encik lagi bodoh!!!

      Padam
    6. En. Tanpa Nama,

      Sebenarnya kita orang tak hairan kenapa Encik bodoh. Tengok Exco Agama Kelantan sahaja dahlah. Tengok di atas tu, apa punya bangang punya hujah, lafaz taklik sebelum nikah dan sebagainya!!! Tak ada kerja!!!

      Dah tau dia tu bodoh, ENcik masih nak menyokong Dato' Nasruddin Daud tu, Encik pun bodoh sekali ganda 2!!!

      Padam
    7. Jawab ar wan rosli aka tnpa nama babi..tgok arini minyak masak naik n petrol naik kau pun terkena sama..so gi ckap dgn tuang aji sotong kau tu..mintak dedak sikit upah jadi bodoh,baghal n babi kat sini..tuang n kuncu2 hidup senang kau yg mbabi buta sokong dpt apa??kahkahkahkah...

      Padam
    8. Nanti kalau PH menang pilihanraya Muhyiddin dan Anwar tak perlu berebut nak jadi PM, lantik Gourge Soros jadi PM, balas balik budi Soros.

      PRU 2004, Azmin dan Azizah dapat 3 juta dari Soros untuk menghadapi pilihanraya, Marina Chin mengaku dapat 70k dari Soros untuk membiayai BERSIH, itu yang Marina mengaku yang tak mengaku mungkin 3.2 b seperti yang nyatakan.

      Kalau PH menang PRU 14 bermakna Gourge Soros telah menang, Malaysia akan tunduk dibawah kuasa asing, penghalang mereka sekarang ialah TGHA dan PAS.

      Kepada seluruh ahli dan penyokong PAS, berdiri teguhlah dibelakang TGHA didalam melawan arus politik yang kini jelas dikuasai oleh kuasa asing, jangan gadaikan maruah kita semata-mata untuk mengejar pangkat dan kuasa.

      Padam
    9. Walaun tolol ni dahlah bersubahat dgn lebai2 Pas jual agama peralatkan Islam. Kali ni nk membodohkan org melayu dgn cerita dongeng Hadi lebai pembohong bersiri. Najib tu dah jelas menjual harta negara dan maruah org melayu pd kuasa2 asing. Amerika, Spore, China habis semua nak digadaikan najib disokong ketua lebai Pas @ Pigs.

      Padam
    10. Bdiri teguh dpt hampas je laa walakontol.yg kenyang tuang kau tu jr..ni skrg dok nyorok muka kena tipu dgn umno..kahkahkah

      Padam
    11. Salam EN. Tanpa Nama,

      Boleh tak jangan merepek???

      Kenapa tulis pasal Soros ni??? Kecewa tak ada hujah nak beri ke asyik dipatahkan oleh kawan-kawan di sini sahaja???

      Tajuk kita hari ini ialah berkenaan berkenaan isu taklik yang menunjukkan exco agama Kelantan bodoh!!!

      Tapi saya faham Encik tak mampu nak jawab hujah kawan-kawan sebab tu Encik tukar topik Soros!!!

      Satu perkara yang saya tak suka dengan Encik ialah Encik memfitnah macam air je tanpa bukti. Encik ni orang kafir ke sampai dah tak kenal dosa pahala memfitnah???

      Seruan Encik kepada ahli dan penyokong PAS supaya berdiri teguh di belakang Haji Hadi, orang PAS sendiri dah taknak ikut.

      Sebab tu Harakah dah tak laku. Orang dah menyampah dengan HArakah dan PAS!!!

      Kalau nak tukar topik Soros silakan, saya tunggu. Tapi pastikan ada fakta jangan auta!!!

      Padam
    12. Betul2...saya sokong ulasan tn.nobody 6.29ptg.

      Padam
  4. Adakah anda memerlukan 100% Loan?
    Saya boleh memenuhi keperluan kewangan anda dengan masalah kurang pulangan itulah sebabnya kita dana anda untuk hanya 2%. Apa sahaja yang anda keadaan, bekerja sendiri, pesara, mempunyai penarafan kredit yang lemah, kami boleh membantu anda pinjaman yang paling cepat dalam masa kurang daripada satu jam.
    pembayaran yang fleksibel lebih 2 hingga 20 tahun.
    Hubungi kami melalui: ( kathleenfosterloanfirm@gmail.com ) OR ( kathleenfosterloanfirmUS@gmail.com )

    BalasPadam
  5. Kabar baik!! pencari pinjaman !!!

    Nama saya Alfred Daniel Nehemia dari bali Indonesia, roti CEO Daniel Bakery, Pertama-tama saya akan mengatakan bahwa Tuhan harus memberkati Lady jane karena mengenalkan saya kepada perusahaan pinjaman yang jujur ​​dan halal sehingga saya benar-benar percaya bahwa Anda memberi tahu rekan kerja bahwa saya mempunyai Ide bagus untuk memulai bisnis sendiri karena mendapat pekerjaan tidak mudah jadi saya pergi ke bank untuk mendapatkan pinjaman (Rp800 juta) tapi mereka semua meminta uang muka sebesar jumlah pinjaman saya tapi satu-satunya properti yang saya miliki adalah motor. Sepeda, yang membuat saya merasa kecewa
    Jadi saya mencari perusahaan pinjaman online tapi kebanyakan menipu dan menipu, saya hampir kehilangan harapan dan kepercayaan diri sampai saya membaca artikel tentang lady jane tapi saya tidak sempat menutup tapi membaca artikelnya jadi saya mencoba pencarian online lain yang disebut craigslist. org dimana saya melihat iklan perusahaan Dangote Loan jadi saya memutuskan untuk melamar dan menghubungi lady jane juga

    Dangote Loan Company memberikan pinjaman dengan tingkat suku bunga 2% dan tidak kurang dari Rp20 juta

    Saya mengikuti prosedur di sana, memberikan semua yang diminta, saya juga sangat takut, tapi untuk kemuliaan tuhan, doaku dijawab dan uang pinjaman saya ditransfer ke saya tanpa masalah.

    jadi jangan buang waktu anda kontak Dangote perusahaan pinjaman Via dangotegrouploandepartment@gmail.com

    Anda juga bisa mencari di google untuk informasi lebih lanjut, ini nyata dan sangat nyata atau hubungi saya juga melalui email di alfreddaniel324@gmail.com dan juga di BBM: 7AEA8FA5

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...