Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Rabu, September 14, 2016

PANAS!! : YB RAFIZI RAMLI BUAT HAL PULAK...

Rakyat tidak percaya kepada parti politik lagi, kata Setiausaha Agung PKR.Rakyat tidak percaya kepada parti politik lagi, kata Setiausaha Agung PKR.


Walaupun rakyat rata-ratanya tidak bersetuju dengan kepimpinan Datuk Seri Najib Razak, mereka juga tidak yakin parti-parti politik yang ada dapat menyelesaikan perbezaan untuk bersatu menghadapi Umno/Barisan Nasional dalam Pilihanraya Umum ke-14 (PRU14).

Demikian kata ahli parlimen Pandan, Rafizi Ramli dalam satu kenyataannya hari ini.

Atas dasar itulah, katanya, beliau mengambil inisiatif untuk membentuk sebuah badan yang dinamakan INVOKE bagi mengumpulkan pihak yang tidak percaya kepada parti-parti politik ini.
Menurut Rafizi, beliau menyumbangkan RM300,000 wang simpanannya untuk membantu menggerakkan inisiatif baru ini secara profesional bagi menjadi platform menggerakkan rakyat di negara ini.

Dalam satu kenyataannya hari ini, Setiausaha Agung PKR itu berkata, satu komponen yang paling penting untuk menukar keadaan politik dan ekonomi negara ialah menggembleng kuasa rakyat untuk menggerakkan sebarang usaha menukar kepimpinan negara.

"Oleh itu, satu platform yang tidak partisan (tidak memilih parti) tetapi berasaskan prinsip dan nilai politik yang baik adalah diperlukan untuk menggembleng tenaga rakyat biasa ini untuk turun gelanggang menyertai usaha menukar kepimpinan negara.

"Dengan cara ini, usaha menukar Datuk Seri Najib dan kerajaan tidak diserahkan bulat-bulat kepada pimpinan parti-parti politik," kata Rafizi.

Atas kesedaran ini, katanya, INVOKE ditubuhkan untuk memberi platform kepada rakyat Malaysia yang tidak gemarkan politik kepartian tetapi mahu menyumbang kepada usaha menukar kerajaan dan kepimpinan negara.

Ramai di kalangan anak muda sekarang adalah tergolong di dalam kumpulan ini iaitu mereka yang tidak gemarkan politik kepartian.

"Untuk memastikan INVOKE mempunyai kesan yang mendadak di akar umbi, saya telah mendermakan RM300,000 dari simpanan untuk membiayai organisasinya yang diuruskan secara profesional," katanya.

Derma-derma dari golongan professional juga sudah mencecah RM80,000 dalam bulan pertama INVOKE ditubuhkan, kata Rafizi.

"Saya percaya apabila promosi dijalankan secara besar-besaran bermula minggu ini, derma dari orang ramai akan terus meningkat untuk membiayai kempen akar umbi oleh rakyat biasa yang mahukan perubahan," katanya.

Sejak beroperasi awal Ogos 2016, INVOKE telah mendaftarkan 763 sukarelawan.
Aktiviti merekrut sukarelawan diadakan setiap minggu dan akan digiatkan bermula minggu ini dengan sasaran 30,000 sukarelawan dari seluruh negara menjelang Mac 2017.

"Bermula minggu ini juga, saya akan turun ke kerusi parlimen marginal untuk merekrut dan melatih sukarelawan rakyat biasa sebagai persiapan menghadapi PRU14.

"Mereka akan membantu dan bekerja bagi mana-mana calon dari mana-mana parti yang bersetuju dengan prinsip-prinsip politik yang INVOKE tetapkan," katanya.

Katanya, calon itu juga perlu bersetuju dengan #ProjekBuangNajib iaitu satu gerakan politik akar umbi yang dicetuskan INVOKE dengan pendekatan menyokong calon yang paling berpeluang besar menewaskan calon Umno/Barisan Nasional di kerusi-kerusi marginal.

Minggu depan, katanya, INVOKE akan mengumumkan inisiatif pendaftaran pengundi baru yang tidak pernah dicuba di negara ini dan diyakini akan menarik minat orang muda.

mdl
Image result for satu peluang hebat IKLAN DAPAT DUIT

IKLAN BERBAYAR

  Buat Wang Banyak Dengan Membeli Lot Iklan Biz55DotCom

BUAT INCOME PASIF HANYA BERMODAL RM55 SAHAJA.



BELI LOT IKLAN DENGAN BIZ55DOTCOM



HARGA RM55 BERSAMAAN 1 LOT

PULANGAN YANG MEMBELI LOT DENGAN BIZ55DOTCOM


1 LOT AKAN DAPAT RM400

2 LOT AKAN DAPAT RM800

10 LOT AKAN DAPAT RM4000

       100 LOT AKAN DAPAT RM40,000



DAN SETERUSNYA..



JIKA NAK JADI JUTAWAN BELILAH 

3000 LOT AKAN DAPAT 

RM1,200,000.00 

BOLEH LAYARI
http://biz55.lot.my 

14 ulasan:

  1. Pigs paling xblh percaya..cakap dlm masa sebulan nk saman sr....smpi skrg xsaman3 lagi.jahkahakhah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pigs tak tahu buat kerja sbb tu kerjanya asyik menyondol jer..sondol sondol dpt 90 juta..pigs haramjadah..

      Padam
  2. pigs dan najib,dalam calender dia orng tak ada hari selasa

    BalasPadam
  3. Habis tu rata-rata rakyat bersetuju dengan kamu rapiji?

    Langkah Kajang dah kejang, failed.

    Invoke ni lebih kurang sama dengan langkah Kajang.

    Tak perlu nak jadi hero, semuanya failed.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Xda modal lain ke mat kejang pigs.ketinggalan zaman btol.sapa plak hero,pigs mmgle hero dedak 90juta aaaaa.kahkahkah

      Padam
    2. Langkah kajang gagal pun sbb bapa pigs punya pasal byk songel..mcm hebat sgt hendak tentukan itu ini mcmlah dia tu ketua PR..jadi ketua penyamun bolehlah.pigs akan terkubur pru14 bersama2 bapa pigs di marang.

      Padam
  4. Sehebat insan spt rafizi ada semangat dan usaha membetulkan sistem2 yg telah dirosakkan oleh umno. Bkn mcm parti pigs yg hidup dgn dedak haram 90juta utk memboroikan perut lebai pigs.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memanjangkan zakar juga kehebatan pigs smpi menuntut ilmu zakar ke german.hahaha

      Padam
  5. ADA BAIKNYA USAHA KEARAH ITU SELAKU MANUSIA PASTI KELAINAN YANG MESTI DILAKSANAKAN JIKA BERDIAM TAMPA ADA IDEA YANG BERNAS IANYA MENJADI KAKU DAN KELU ITULAH MANUSIA

    BalasPadam
  6. Assalamulaikum Admin,

    Mohon Pautan blog sesama kita. Blog saya:
    biarlembuyangjadilembu.blogspot.com.

    Kalau diluluskan mohon maklum ke email saya: biarlembuyangjadilembu@gmail.com

    Terima kasih Admin.

    BalasPadam
  7. Banyak rm Rafiji...Mana dia dapat ya...

    BalasPadam
  8. Rafizi salah seorang ahli parlimen melayu yg berani isytiharkan harta dan duitnya. Ahli2 parlimen parti jual agama pun tk seberani Rafizi. Kenapa ya..

    BalasPadam
  9. Selamat datang ke House of gereja Illuminati di mana anda boleh menjadi kaya terkenal dan popular dalam kehidupan, Sertai persaudaraan Great Illuminati di seluruh dunia, Kami berada di sini untuk membantu anda menukar dan mengubah hidup anda dengan cara yang paling positif. menyertai Illuminate kultus dalam talian hari ini dan mendapatkan wang segera 55 juta dolar dengan rumah percuma di mana-mana anda memilih untuk hidup di dunia dan juga mendapat 300,000 dolar bulanan gaji Jika anda berminat sila emailkan bawah illuminatihomeofrichs@gmail.com OR Call untuk menyertai +2349033375429 Jika anda tidak mahu untuk menyertai Illuminati tidak membaca mesej ini. Peraturan * Anda mestilah berumur 18 tahun. * Anda tidak perlu membincangkan rahsia Illuminati kepada sesiapa. * Kami tidak berminat untuk sesiapa yang telah mendapat pengetahuan mereka tentang Illuminati berdasarkan apa yang mereka telah mendengar dari Media Massa (Berita atau Seni Persembahan), Conspiracy Ahli teori (Authors Amatur atau Profesional atau Spekulator), Internet Khabar angin, atau bid'ah lain. * Sebaik sahaja anda menyertai Illuminati dalam tempoh seminggu daripada keahlian anda, anda akan mencapai matlamat yang paling besar dalam kehidupan dan juga mempunyai kekayaan dan kemasyhuran. * Tidak ada yang membuang mesej daripada GREAT Illuminati jika dibuang orang itu akan disiksa siang dan malam. * Kegagalan untuk memaksa kepada perintah dan peraturan GREAT Illuminati akan melihat kemasyhuran dan kekayaan anda diambil kembali. *. Salah satu peraturan Illuminati adalah "Kami tidak bercakap mengenai Illuminati" jadi saya tidak boleh mengatakan terlalu banyak mengenainya di sini. Jika anda benar-benar berminat kembali kepada kami melalui E-mel: illuminatihomeofrichs@gmail.com ATAU hubungi +2349033375429 Jangan bermain permainan minda.

    BalasPadam
  10. "SELAMAT DATANG KE BROTHERHOOD BESAR ILLUMINATI .. Adakah anda seorang lelaki perniagaan,
    ahli politik, pemuzik, pelajar dan anda ingin menjadi kaya, berkuasa dan menjadi
    terkenal dalam kehidupan. Anda boleh mencapai impian anda dengan menjadi ahli keluarga yang hebat. Dengan ini semua impian dan hasrat hati anda dapat sepenuhnya dicapai, jika anda benar-benar ingin menjadi ahli ILLUMINATI BESAR ini kemudian E-mel: agentpatrick5@gmail.com Atau WhatsApp On: +2348055329159 untuk permulaan segera online, Nota ahli serius Apple.

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...