Iklan Penaja 1

Selasa, Ogos 02, 2016

PANAS!! : ULAMA PARTI ISLAM (AMANAH) KESAL DENGAN PIHAK YG MENGELIRUKAN RAKYAT ISU 1MDB.

Penasihat Amanah Ustaz Ahmad AwangPenasihat Amanah Ustaz Ahmad Awang


Penasihat umum Parti Amanah Negara (Amanah) Ustaz Ahmad Awang kesal terhadap sikap sesetengah pihak yang mengelirukan rakyat berhubung tindakan Amerika Syarikat (AS) berkaitan skandal 1MDB.

Beliau berkata rakyat dikelirukan kononnya AS cuba mencampuri hal ehwal Malaysia sedangkan katanya AS mengambil tindakan demikian kerana tidak mahu berkompromi terhadap orang luar yang melakukan kesalahan di negara mereka.

“Yang paling malang tindakan Jabatan Kehakiman Amerika Syarikat dikelirukan seolah-olah ini campur tangan pihak asing.

“Sebenarnya tidak timbul campur tangan asing kerana ini kesalahan orang Malaysia di negara mereka.

“Orang luar merompak, mencuri, mereka ambil tindakanlah. Cuma orang itu sekarang tak ada di negara itu.

“Umpamanya Malaysian Official 1 yang sampai hari ini tidak diketahui walaupun ramai mentafsir ia sebagai perdana menteri kita,” katanya kepada Malasyia Dateline.

Beliau berkata demikain ketika diminta mengulas tindakan Jabatan Kehakiman Amerika Syarikat (DOJ) mengemukakan saman sivil untuk menyita lebih AS$1 bilion aset didakwa diperolehi melalui dana 1MDB.

Ia sebahagian daripada dana AS$3.5 bilion yang disalahgunakan dan aset lain yang terlibat termasuk rumah agam dan mewah, karya seni, jet peribadi dan kutipan filem 'The Wolf of Wall Street'.
Dalam saman DOJ Amerika Syarikat yang difailkan, AS$731 juta dana 1MDB didakwa mengalir ke akaun bank rasmi 'Malaysian Official 1'.

DOJ menyifatkan tokoh itu sebagai "pegawai berpangkat tinggi dalam kerajaan Malaysia yang juga mempunyai kedudukan berkuasa dalam 1MDB".

Ahmad berkata, tiada siapa yang mahu membenarkan campur tangan asing namun Malaysia sendiri membisu berhubung skandal 1MDB yang sudah lama dibangkitkan.

“Kita memang tak setuju campur tangan asing dalam hal ehwal negara kita tapi dalam hal yang seprrti ini apatah lagi dalam konteks negara kita tidak mengambil langkah-langkah atas isu yang sudah dibangkitkan lama ini, tindakan DOJ ini perlu diberi kebebasan,” katanya.

Beliau turut melahirkan kekesalan terhadap sikap alim ulama yang dilihat membisu dalam isu 1MDB.

“Hari ini kita berasa dukacita apabila orang dah mula kaitkan ulama-ulamavkhususnya yang terlibat dalam parti Islam sebagai ‘memakan dedak’.

“Ada ulama-ulama yang berjuang dengan nama Islam mereka inilah yang diharapkan untuk menentang kezaliman dan penindasan yang dirasi rakyat,” katanya.

“Inilah yang Rasulullah S.A.W. Paling takut. Baginda menyebut tentang ulama yang merosakkan umat. Apabila ulama rosak maka rosaklah kerajaan,” katanya.

mdl

IKLAN BERBAYAR

mari kita tengok..

kita pakai HANDPHONE kan???
kita TOPUP kan setiap bulan???

dulu kita TOPUP keluar duit...RM5...RM10...RM20..RM30...RM50..RM100..KAN..KAN..

TAPI KINI TIDAK LAGI...KITA TOPUP SETIAP BULAN..DUIT MASUK BANK...

BANYAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!BANYAK!!!!!!!!!!!!!!!

JOM KLIK LINK UNTUK DAPAT DUIT BANYAK!!!!

http://www.kelabsimkad.com/

Yang berminat nak ubah kehidupan dari miskin kepada lebih selesa dengan rezeki bergolek ini...

sila klik link dibawah ini..


http://www.kelabsimkad.com/

103 ulasan:

  1. Salah tu bukan memgelirukan tp hadi xtau apapun mdb tu.maybe hadi ingat mdb tu sejenis sotong besar yg nak memakan Malaysia. Mujur jg hadi ada keris panjang jg potong kek.kahkahkah

    BalasPadam
  2. Ulamak yg mendiamkan diri dgn kemungkaran yg berlaku di depan mata itu bukan ulamak namanya...itu ular dlm semak...tolonglah jgn panggil mereka2 ini ulamak...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulamak yang bersolidariti dengan perasuah itulah sebenar-benar ulamak....kahkahkahkah

      Padam
    2. Ulamak bg walaun2 spt tuang garu hadi awang dan harung jing yg bersolidariti dgn ketua perasuah negara a.k.a ketua penyamun duit rakyat.kahkahkah

      PAS FOR DEDAK.

      Padam
    3. Ulamat terbilang hanya tadah doa kata kapten zaidi....betul tu kapten....kahkahkah.....dimana ada event disitu ada Ustaz......tapi tak lebih dari berdoa...kahkahkah.....hebat ulamak pan....bersodariti bersama perasuah....

      Padam
    4. Ularmak2 sampul hanya doa tadah tangan ada ramai dlm Pas parti penjual agama yg menyesatkn org2 melayu.

      Mari bersolidariti bersama Hadi dan Najib, perasuah negara a.k.a ketua penyamun duit rakyat 1mdb.

      DEDAK FOR ALL.

      Padam
    5. Dedak untuk korang je.....dedak for all?.....kahkahkah........korang memang gila dedak....kahkahkah...dedak for all....kahkahkah

      Padam
    6. PAS FOR ALL dibwh almarhum Tuan Guru Nik Aziz.

      PAS FOR DEDAK kata tuang garu Hadi Awang.kahkahkah

      Padam
    7. Korang je yang gila dedak.....kahkahkah....DEDAK FOR ALL....

      Padam
    8. Mari mencuci mata guna duit rakyat bersama ostad2 Pas di krabi.kahkahkah

      KRABI OH KRABI..

      PAS FOR DEDAK.

      Padam
  3. Ustaz, lama tak dengar berita, Ustaz baca doa kat mana hari ni? PAN ada event kat mana? Ustaz sibuk sangat kesana-kemari baca doa sampai hilang fokus dengan jawatan Ketua Umum PAN.....kahkahkah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Laaaa xda modal ka walaun.kahkahkah.dah minum susu omega x ni smpi xda idea ni.kahkahkah

      Padam
  4. Habis tu kalau Ustaz tak mendiamkan diri apa yang Ustaz boleh buat? Doa aje la kan?.....kahkahkah....doa tak perlu la bising-bising....kahkahkah....ketum pan la katakan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tgk mcm ularmak2 Pas lps merompak balak mrk guna duit rakyat meeting di krabi.

      Rombongan baca dan mengaminkan doa beramai2 di krabi utk mangsa banjir kelantan.kahkahkah

      Padam
    2. Tiada bukti bro.....sebut la siapa individu.....macam penang dah jelas.....beli banglo tanpa swimming pool.....kahkahkah

      Padam
    3. Mari membalak bersama geng oolalamak di krabi. kita tinggalkn serambi mekah melayu yg kotor dan busuk..

      Beli range rover terlajak murah hanya di kelantan.kahkahkah

      PAS FOR DEDAK.

      Padam
    4. Kesian korang aku nengok......kemana " DEDAK FOR ALL "..... DEDAK untuk korang je......kahkahkah....not for all.....kahkahkah

      Padam
    5. Beli range rover terlajak murah hanya di kelantan.

      Mari bersama kepimpinan olamak2 Pas guna duit rakyat bermeeting dan mengaminkan doa beramai2 utk mangsa banjir di krabi.kahkahkah

      Slogan baru Pas di bawah pimpinan tuang garu Hadi Awang..PAS FOR DEDAK.kahkahkah

      Padam
    6. Pas for dedak
      Dedak for all

      Padam
  5. beli banglo murah dr org yg tnder projek nak kategori ape tu ostad....haha...tulurr mana tulurr..ada brani nk tgur tuan guru lim...tulurrr mana tulurr...ari ni baca doa kat mane?... dah buat knduri doa slamat utk tuan guru lim ke?...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Beli range rover murah ape cter plak olamak beli range rover terlajak murah.membusukkan nama islam betol.tulurrr mana tulurrrr

      Padam
    2. bawak g mahkamah je lah..kaau are bukti....xmain la nk backing2 org mkn rasuah....haha..dh nsihat ostad buat knduri doa slamat utk took guru lim x?... haha...apek...telur asin satu....telur asin boliau..itu ajimin sudah marah sama wa...haha...sikalang wa xda telur...hahahaha...

      Padam
    3. Hapa da bangang walaon.kes balak kelantan bwk sprm pun xda respon sbb hadi dah jadi pemakan dedak najib.ape ke bangang pulak nk bwk mahkamah kes range rover tu.bengong walaun tu simpan la sikit utk cucu cicit.kahkahkah

      Padam
    4. aiiiikkkk....kata propesonal...kan ramai peguam....xkan xde cara nk kasi kes jalan....xpun ajak le bersih guling2 atas jalan.....haha...apek telur asin satu...telur asin boliau...itu ajimin sudh marah sama wa...sikalang wa xda telur....haha...

      Padam
    5. Perposonal mana leh lawak dedak najib.tu sbb hadi taat setia pd najib.kahkahkah.nk tegur pasal mdb pun xberani.tulur mana tulur..kahkahkah.xkan itu pun walaun xblh pikir.nuar brahim xda kes pun blh masuk penjara sbb najib tu sbb hadi walak Kat najib.walaun walak kat hadi.kahkahkajkah

      Padam
  6. oooo..ni ke ostad yg buat prjanjian blakang tabir dgn dapig kat Perak dulu...haha...parti Islam amanah...Islam tang mana?...tang gesel ngan amoi ka atau berebut salam tngan bini orang mcm bkas mteri Perak rakan rundingan ostad blakang tabir kat Perak..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ostad2 yg gi mengaminkan doa beramai2 di krabi guna duit rakyat dah abis meeting ke belum?kahkahkah

      Padam
    2. Ostad tengah meeting lg.enjoy de menjoy belasah duit rakyat.yehaaaa

      Padam
    3. ni je ke yg pencuci taik pakartun xde harapan bleh jawab...haha..low class...ptut asyik kna kncing dgn tok guru lim....haha...lpas ni kene kncing dgn tan tin tun pulak....kuyupppp...haha...

      Padam
    4. Laaa xda modal ke walaun.g krabi pun otak lembab.kahkahkah.membazir duit rakyat je.kahkahkah

      Padam
  7. Salam semua,

    Orang yang menuduh beli banglo murah dari orang tender projek ada bukti ke???

    Orang PAS memang macam tu, memfitnah je kerjanya. Entah-entah si bodoh yang cakap tu sama dengan si bodoh dalam blog Ibnu Hasyim yang kata Rafiji dan anak Nasarudin minta maaf dengan Tan Sri Khalid Ibrahim tebal buku teks budak sekolah!!! Cerita je dah tahu tak logik!!!

    Mana bukti???

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak perlu la korang nak bela perasuah yang salah tetap salah, perasuah tetap perasuah....kahkahkah...nobody, nobody, nobody, kalau tak caye cer tanya ustaz @ ulamak pan merangkap ketum pan salah ke tak salah rasuah ni?

      Padam
    2. Laaa walaun pas nk bising.fitnah matsabu pun xda bukti smpi skrg dh berjuta kali mintak tp xda pun.cari video smpi ke krabi agaknya.kahkahkahkah

      Padam
    3. Ustaz, bersolidariti dengan perasuah dan menderma kepada perasuah apa hukumnya ustaz @ ulamak @ ketum pan.....mungkin ustaz boleh boleh bagi pencerahan, macai-macai ustaz kat sini kurang faham lah, semoga adanya ustaz kat sini dapat lah meringan kekeliruan macai-macai ustaz kat sini...kahkahkah.....adddooooiiii.

      Padam
    4. Laaa.jgnla nk lari tajuk walaun 9:46....soalan mudah je.MANA VIDEO MATSABU TOLAK HUDUD????JGN kalih isu atau kasi jwpn bodoh..terus kasi video.. Lepas kasi video barula walaun blh fitnah lain ya.

      Padam
    5. nak bukti tnggu dlm mahkamah la....haha...kalau xsalah ape mau takut....tapi mmng penakut pun...haha..ade brani sama pkr x?... haha...
      yg bahalol sekor tu xabis abis mntak bukti matsabun....video edisi bangla xde lah....sorry aaaaa....haha...

      Padam
    6. Kahkahkahkah.agak dah alasan bodoh.xlaku alasan tu.mana video matsabu tolak hudud?

      Padam
    7. Udah walaun menggelupor.nkahkahkahkahkah

      Padam
    8. lu ni pemalas la...semua nak suap dpan mata....haha...oooo...baru ku ingat korang ni mmng pemalas smpai kerusi YB pun nak curi....haha...tulurrr mana tulurrr..

      Padam
    9. Jgnla cari alasan bodoh bro..nampak sgt bodohnya bila pusing2 kasi alasan...mana video matsabu tolak hudud???!

      Padam
    10. Aku cabar ni walaun.tunjukkan mana video matsabu tolak hudud....tulur mana tulurrrrr

      Padam
    11. Ooooo xdak tulur rupanya walaung pas.kahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

      Padam
    12. Sakit perot bang ktawa..kahkahkah tulur kena rebus dh..

      Padam
    13. Kahkahkahkah..aku pun terbahak2 ketawa tgk walaun meggelupur.kahkahkah

      Padam
  8. Wanrosli pondan sejati,
    Bila dicabar kecut telornya,
    Masa bila pulak video diberi,
    Kalau dah beri mana video nya...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wanrosli g krabi cari video tu.kahkahkahkah

      Padam
  9. Dua tiga kucing berlari
    Mana nak sama si kucing belang
    Olammak meeting di krabi
    Tapi xguna pun semuanya bangang

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ustaz, eloklah ustaz berdoa banyak2 kat sini supaya macai-macai ustaz kat sini tak lah kering modal, tak bengap dan tak malas untuk mendalami ilmu2 politik dan agama, jangan biarkan macai2 ustaz kat sini hanyut, kesian mereka ustaz.....tak tahu yang mana betul dah dan yang mana salah.....

      Padam
    2. Aik.lari nampak..jawab dulu laa.mana video matsabu tolak hudud????jgn guna taktik bodoh nak kalih isu taktik tu utk manusia sebodoh walaun bolehlak okey.skrg tjuk la mana video matsabu tolak hudud????

      Padam
    3. Tulur mana tulur walaungggg.kahkahkahjahjahjahjah

      Padam
    4. Video Mat Sabu sudah lama diberi,
      Tapi sampai sekarang masih tak mahu mengakui,

      Mungkinkah kerana kebangangan sudah menguasai diri,
      Lantaklah kalau sejak lahir memang dah bangang aku peduli apa.. kui kui kui.

      Padam
    5. Wanrosli pondan sejati,
      Bila dicabar kecut telornya,
      Masa bila pulak video diberi,
      Kalau dah beri mana video nya...

      Padam
    6. Sian walaung wanrosli ngelupor cari alasan bodoh.org cabar ni.xberani sahut cabaran pun.tulurrrrr wanrosli mana tulurrrrrr

      Padam
  10. Sorong papan tarik paPAN,
    Buah keranji digilis-gilis,

    Ku sangka hanya harbi dalam negara (baca DAP) menjadi dokongan ulamak PAN,
    Rupa2nya harbi di luar negara (baca AS) juga secara jelas menjadi dokongan si tukang baca doa penutup majlis.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mari mencuci mata bersama ostad2 Pas guna duit rakyat di krabi.kahkahkah

      KRABI OH KRABI

      Padam
    2. Jgn lari tajuk wanrosli xdak tulurrr.mana video matsabu tolak hudud?????kalau xda jgk tukar jela nama tu "ir wanrosli xda tulurrr "....kahkahkahkahkahkahkahkahakah

      Padam
    3. Nak buat PRN PP rancangan si kerajaan harbi,
      Tuan Besar menempik khadam terus otak bergegar,

      Memang benar kerajaan Kelantan pergi bermesyuarat di Krabi;
      Bukannya bersolidariti bersama perasuah tegar.

      Padam
    4. Video Mat Sabu sudah lama diberi,
      Tapi sampai sekarang masih tak mahu mengakui,

      Mungkinkah kerana kebangangan sudah menguasai diri,
      Lantaklah kalau sejak lahir memang dah bangang aku peduli apa.. kui kui kui.

      Padam
    5. Wanrosli pondan sejati,
      Bila dicabar kecut telornya,
      Masa bila pulak video diberi,
      Kalau dah beri mana video nya...

      Tulurrr mana tulur wanrosli...

      Padam
  11. Mari guna duit rakyat cuci mata di krabi.

    Jom bersolidariti dgn Hadi dan Najib perasuah tegar a.k.a ketua penyamun duit rakyat 1mdb. Tiket ke syorga Pas menanti walaun.kahkahkah

    Range rover terlajak murah hanya di kelantan.kahkahkah

    KRABI OH KRABI

    BalasPadam
  12. Wanrosli xda tulurrrr
    Heboh fitnah video hudud katanya
    Kesian tgk wanrosli menggelupur
    Umpama cacing kepanasan bodoh jadinya..

    Kahkahkahkahkakahkahkah

    BalasPadam
  13. Minum air sambil menyelam,
    Pakaian basah dihantar ke kedai dobi,

    Ku sangkakan beliau seorang penasihat parti islam,
    Rupa2nya hanya tukang baca doa di majlis yg disertai harbi.

    BalasPadam
  14. Minum air sambil menyelam
    Pakaian basah dihantar ke kedai dobi

    Jom cuci mata tgk awek2 siam
    Guna duit rakyat ostad2 meeting di Krabi.

    PAS FOR DEDAK.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Berjala di tebing Sungai Selangor,
      Sambil berjala menaiki sampan,

      Penasihat parti Islam PAN jelas halalkan Konsert Selena Gomez di Selangor,
      Selagi tidak disentuh DAP yg dimuliakan.

      Padam
  15. Di pagi hari solat sunat dhuha,
    Menunggang motor membelok sambil menoleh,

    Konon ada hati nak tegur TGHA,
    Kalau setakat nak baca doa majlis penutup budak sekolah KAFA pun boleh.

    BalasPadam
  16. Jom bersolidariti dgn Hadi Awang dan Najib perasuah tegar a.k.a ketua penyamun duit rakyat 1mdb.

    PAS FOR DEDAK.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mandi kolam sambil menyelam,
      Selepas makan terus terlena,

      Mudah sungguh jadi penasihat parti Islam,
      Jom aminkan bacaaan doa penutup lepas tamat konsert Selena.

      Padam
    2. KRABI OH KRABI

      PAS FOR DEDAK.

      Padam
    3. Ustaz, apa hukumnya bersolidariti dan menderma kepada perasuah? Sila bagi pencerahan agar macai2 Ustaz kat sini tidak hanyut dibawa oleh harbi...

      Padam
    4. Ustaz, apa hukumnya menggangap Pas itu agama, tuang presidengnya mensyirikkan Allah dgn parti politik.

      Apa hukumnya lebai2 berserban bersolidariti dgn ketua penyamun duit rakyat 1mdb a.k.a perasuah tegar atas nama agama dn bangsa?

      Sila bg pencerahan agar macai2 dan walaun Hadi parti ajaran sesat kt sini tak terus lari dari akidah Islam. Ulama2 su mrk menjanjikn tiket ke syorga khayalan Pas.

      Padam
    5. Di pagi hari solat sunat dhuha,
      Menunggang motor membelok sambil menoleh,

      Konon ada hati nak tegur TGHA,
      Kalau setakat nak baca doa majlis penutup budak sekolah KAFA pun boleh.

      Padam
    6. Kesiang korang.....kahkahkah....Ustaz tolonglah mereka....kahkahkah

      Padam
    7. Minum air sambil menyelam,
      Pakaian basah dihantar ke kedai dobi,

      Ku sangkakan beliau seorang penasihat parti islam,
      Rupa2nya hanya tukang baca doa di majlis harbi.

      Padam
    8. Jom ikut ostad2 Pas guna duit rakyat bentang hudud di Krabi.kahkahkah

      Padam
  17. Berjala di tebing Sungai Selangor,
    Sambil berjala menaiki sampan,

    Penasihat parti Islam PAN jelas halalkan Konsert Selena Gomez di Selangor,
    Selagi tidak disentuh DAP yg amat dimuliakan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Berjala di sungai buloh,
      Ckp mcm mna pun wan rosli tetap bodoh..kahkahkah

      Padam
  18. Kahkahkah.smpi skrg xdak video matsabu tolak hudud...tulur mana wanrosli.....kahkahkahakh

    BalasPadam
    Balasan
    1. Video Mat Sabu sudah lama diberi,
      Tapi sampai sekarang masih tak mahu mengakui,

      Akibat kebangangan yang sudah menguasai diri,
      Lantaklah kalau sejak lahir memang dah bangang aku peduli apa.. kui kui kui.

      Padam
    2. Hudud mana..hudud?

      Hudud Hadi dah jd HUDUDUITTT!!

      KAH KAH KAH

      PAS FOR DEDAK.

      Padam
    3. Bila masa kau tunjuk,linknya pun takda kat sini..oii tulurr tara ka wan rosli..dh bodoh,bangang.dh bangang bacul pulak tu..kahkahkah tulur mana oii kahkahkah

      Padam
    4. Sejak lahir kau dah bangang kAN?

      Padam
    5. Dibangangkan oleh Hadi temberang.kahkahkah

      Ketaksuban melampau.

      Padam
  19. Alhamdulillah.. Jadi aku TAK fitnahlah yg kau ni memang bangang..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ko tipu Allah, rasul dan diri sendiri pertahan ulama su menjual agama perjudikan Islam.

      Walaun tolol Hadi yg sel2 otaknya tak berhubung dgn betul akibat ketaksuban melampau. Bodoh tk boleh diajar pandai tk boleh ikut. Kahkahkah

      Mari bentang hudud Pas di Krabi. Joli guna duit rakyat 60k.

      Padam
  20. Minum air sambil menyelam,
    Pakaian dihantar ke kedai dobi,

    Ku sangkakan beliau seorang penasihat parti islam,
    Rupa2nya hanya tukang baca doa di majlis harbi.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dah selesai bentang hudud Pas di Krabi?kahkahkah

      Padam
    2. Sorong papan tarik paPAN,
      Buah keranji digilis-gilis,

      Ku sangka hanya harbi dalam negara (baca DAP) menjadi dokongan ulamak PAN,
      Rupa2nya harbi di luar negara (baca AS) juga secara jelas menjadi dokongan si tukang baca doa penutup majlis.

      Padam
    3. KRABI OH KRABI

      Padam
    4. Pagi hari pergi ke kolam untuk berenang,
      Petang hari pergi memancing di lautan,
      Malam hari pula makan seafood di Kuala Perlis,

      Alangkah bahagia kalau calon parti 'islam' PAN menang,
      Bolehlah buat majlis minum Guiness Stout dan Carlsberg bersama Adun Sekinchan,
      Akhir sekali jangan lupa penasihat parti Islam nak baca doa penutup majlis.

      Padam
    5. KRABI OH KRABI

      Padam
    6. Mandi kolam sambil menyelam,
      Selepas makan terus terlena,

      Mudah sungguh jadi penasihat parti Islam,
      Hanya perlu bacakan doa penutup lepas tamat konsert Selena (Gomez).

      Padam
    7. KAH KAH KAH!!!

      TAKBURRR!!!

      Padam
  21. Wan rosli dh tahap gila tu..biar dia meraban sorg2..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mudik ke hulu menaiki sampan,
      Menaiki sampan sambil membawa ubi,

      Alangkah bangganya parti PAN,
      Punyai seorang ulamak tersohor pembaca doa di majlis harbi.

      Padam
    2. KAH KAH KAH!!!

      TAKBUR!!!

      Padam
    3. Buang sisa makanan ke dalam tong sampah,
      Sampah dibakar di tempat membakar sampah,

      Kini terbukti sudah UMNO menyokong bapak perasuah,
      Yang menariknya pembaca doa majlis PAN turut menghalalkan solidariti bersama perasuah.

      Padam
    4. Last2 wan rosli syok sndiri jadi sampah..

      Padam
    5. Siang hari kuat bekerja sehingga letih lesu,
      Letak kepala atas bantal terus terlena di awal malam,
      Esok sambung lagi kerja di kuala,

      Bila ulamak PAN tiada bantahan serta diam membisu,
      Itu tanda mengharuskan majlis KONSERT MEGA SELENA GOMEZ di Shah Alam,
      Kalau dah harus bolehlah baca doa penutup majlis pula.

      Padam
    6. Parti Islam Pas kantoi rasuah 1mdb.kahkahkah

      Padam
  22. Siang hari kuat bekerja sehingga letih lesu,
    Letak kepala atas bantal terus terlena di awal malam,
    Esok sambung lagi kerja di kuala,

    Bila ulamak PAN tiada bantahan serta diam membisu,
    Itu tanda mengharuskan majlis SOLIDARITI BERSAMA PERASUAH bersama parti 'islam',
    Kalau dah harus bolehlah penasihat parti 'islam' baca doa penutup majlis pula.

    BalasPadam
  23. Parti lebai Pas kantoi makan duit haram hasil rompakan terbesar rakyat Msia. Walaung2 bersubahat menyokong ketua pemyamun 1mdb.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nampaknya perancangan PAS utk hancurkan UMNO sudah semakin hampir jadi kenyataan dari hari ke hari..
      Cuba bayangkan jika Najib jatuh dari awal spt yg dirancangkan oleh PH dan Tun M, pasti Tun M sendiri akan kemudi UMNO kembali sehingga jadi lebih kuat..
      Kini dgn penubuhan parti baru, secara tak langsung Tun M bertindak membantu PAS utk sama2 hancurkan UMNO..
      Hebat sungguh bacaan politik TGHA dan TITM!!

      Takbir 3x

      Padam
    2. Laaa mana pantun2 bodo wanrosli...kena gasak terus ilang pantun ya.kahkahjahjag.ni ada pantun baru..

      Dua tiga kuceng berlari
      Mana nak sama wanrosli xdak tulurrrrr


      Kahkahkahkah

      Padam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Iklan Penaja 2

Popular Posts

Senarai Blog...Geng

Blog Pilihan

Senarai Blog @ Bisnes

Iklan C

http://www.gajimasyuk.com/user/toneexcel

Blog Archive