PANAS!! : RAKYAT MALAYSIA PERLU BANGKIT BEBASKAN ANWAR..

Rafizi Ramli  ketika menyampaikan ceramahnya di hadapan Penjara Sungai Buloh malam tadi.-Foto Malaysia Dateline Wan Zahari Wan Salleh.Rafizi Ramli ketika menyampaikan ceramahnya di hadapan Penjara Sungai Buloh malam tadi.-Foto Malaysia Dateline Wan Zahari Wan Salleh.

Rakyat Malaysia mesti menyokong pembebasan bekas ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim jika mahu negara bebas daripada kezaliman, kata Naib Presiden PKR Rafizi Ramli.

Beliau berkata, sebelum ini parti pembangkang dilihat terlalu taksub dengan misi menawan Putrajaya sehingga tidak melawan bersungguh-sungguh ketika Anwar dijatuhkan hukuman penjara.

"Ramai orang cakap kenapa pembangkang tidak mengambil kesempatan ketika Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dalam keadaan lemah.

"Jawapannya mudah kerana rakyat masih mencari orang yang ingin memimpin mereka.

"Kalau kita nak bebaskan Malaysia, kita kena tebus salah kita dahulu di mana pada waktu Anwar dijatuhkan hukuman penjara sebelum ini,sepatutnya 200,000 orang turun ke jalanan," katanya ketika perhimpunan menyambut uang tahun Anwar yang diadakan di hadapan Penjara Sungai Buloh malam tadi.

Anwar sedang menjalani hukuman penjara lima tahun di Penjara Sungai Buloh selepas Mahkamah Persekutuan pada 10 Februari 2015, mengekalkan sabitan dan hukuman kerana meliwat bekas pembantunya, Mohd Saiful Bukhari Azlan, pada 2008.

Dalam perhimpunan malam tadi, kesemua pemimpin parti Pakatan Harapan hadir termasuk penasihat DAP Lim Kit Siang, naib presiden Amanah, Hasanudin Mohd Yunus di samping pemimpin PKR dan keluarga Anwar.

Mereka memberikan ucapan selamat harijadi untuk Anwar yang berada di dalam penjara itu di samping ucapan-ucapan politik.

Pelbagai jenis kek dan kad ucapan telah disediakan oleh pelbagai pihak untuk Anwar di majlis ini.
69 klip video tentang hidup Anwar dan perjuangannya juga dimainkan sempena sambutan ini sejak siang lagi.

mdl

IKLAN BERBAYAR

HANYA RM55 SAHAJA, ANDA BOLEH MENJADI JUTAWAN!!!


HANYA RM55 SAHAJA, ANDA BOLEH MENJADI JUTAWAN!!! 

CARANYA, MEMBELI LOT IKLAN DENGAN BIZ55DOTCOM 

CARANYA : 

BELI 1 LOT BERHARGA RM55 SAHAJA... 

1 LOT ANDA AKAN DAPAT RM400.00 
2 LOT ANDA AKAN DAPAT RM800.00 
10 LOT ANDA AKAN DAPAT RM4000.00 
100 LOT ANDA AKAN DAPAT RM40,000.00 
1000 LOT ANDA AKAN DAPAT RM400,000.00 
2000 LOT ANDA AKAN DAPAT RM800,000.00 
2500 LOT ANDA AKAN DAPAT RM1,000,000.00 

ANDA SUDAH JADI JUTAWAN!!!!!!!!! 

MAKLUMAT LEBIH LAYARI : http://biz55.lot.my
Previous
Next Post »

56 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Ogos 2016 6:12 PTG delete

Pembangkang bersatu. Selamatkan Malaysia. Mulakan politik baru mencerminkan keharmonian semua kaum di negara ini.

Jauhi politik retorik jual agama dan bangsa utk survival pemimpin2 keparat.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Ogos 2016 7:14 PTG delete

Dato Seri Anwar Ibrahim pejuang rakyat sejati. Jasadnya dipenjarakan tetapi jiwa dan semangatnya tetap bebas merdeka. Perjuangan mesti diteruskan. Lawan tetap lawan.

Reply
avatar
Dewi Aja
AUTHOR
11 Ogos 2016 9:54 PTG delete

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Ogos 2016 10:59 PTG delete

Kalau hadi pulak pejuang apa.?pejuang 90 juta.hahahahaha

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Ogos 2016 11:12 PTG delete

Wanrosli kena gasak terus ilang pantun.kahkahakhjahajh

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
12 Ogos 2016 5:56 PG delete

Kami menyokong pembebasan Anwar,
Tapi tidak seperti PAN kami tetap menentang LGBT..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Ogos 2016 9:16 PG delete

Podahhhh la wanrosli.tulur mana tulurrr.kahkahkahkah.bila mau saman sr???tgu selasa jugak ke.kahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Ogos 2016 11:01 PG delete

Kami dari tahun 1998 lagi menuntut pembebasan anwar, berarak dijalanraya.....water canon dah jadi kebiasaan kami......dicota, dilokap, gas pemedih mata...semuanya kami dah rasa kerana memperjuangkan sesusuk tubuh...iaitu anwar ibrahim...

Tapi kami kecewa kerana susuk tubuh yang kami pertahankan tidak seperti apa yang kami harapkan ....menghalalkan lgbt, tolak hudud, tikam kawan dari belakang, langkah kajang yang kejang dan yang paling kami kecewa....tunduk dan patuh dengan dap....

Biarlah beliau dipenjara.....ada atau tiada anwar ibrahim, sama saja.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Ogos 2016 11:02 PG delete

Mana pantun bodo wanrosli.kena gasak terus ilang pantun.kahkahakhakhakhh

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Ogos 2016 11:04 PG delete

Xyahla walaun nk tulis pjg.bodoh2 sahaja tulisan anda...bila nk saman sr.kahkahkah.tulurrr mana tulurrr

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Ogos 2016 11:09 PG delete

Wan rosli komen sendiri..kahkahkahkah..nik beduh pun dh sibuk nk brsatu dgn umngok n wan rosli masih bongok hingga ke saat ini..bila nk saman sr..takat repot polis je yg mampu..huhuhuhu..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Ogos 2016 11:33 PG delete

Bila pulak korang nak report kat sprm yang PAS terima 90 juta dan 60k.....cakap berdegar-degar habuk pun tarak.....kahkahkah

Pkatan hipokrik dibiayai oleh dana yahudi dan dap dapat cukai dari aktiviti maksiat.....tulurrr mana tulurrr....kahkahkah....report la...saman la.....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Ogos 2016 11:36 PG delete

Korang dah buat report ke sprm?.....PAS terima 90juta?.....sembang je....kahkahkah.....tulurrr mana tulurrr.....enak dan lazat dapat tanggung anak bini hasil dari yahudi dan akativiti maksiat....kahkahkah

Reply
avatar
12 Ogos 2016 12:14 PTG delete

betul tu...DSAI takut pada DAP sampai kecut perut bila DAI biarkan sahaja PAS dihina, dikutuk, dan difitnah oleh DApigs kerana perjuangkan Undang2 Shariah
....so...harap2 insaf bila kena penjara buat kali ke 2...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Ogos 2016 12:15 PTG delete

Kalau aku kata korang bodoh dan jahil korang marah kot......kalau dap dan mca boleh bersatu menentang RUU kenapa korang diam macam tikus dalam tempurung?.....PAS dan umno bersatu nak memperkasakan RUU korang bising macam orang gila......kahkahkah.....korang dah termakan banyak sangat dedak dari yahudi dan hasil maksiat.....pasal tu otak korang lembab.....tulurrr mana tulurrr?

Reply
avatar
12 Ogos 2016 12:16 PTG delete

Denag mulut cabul korang (Pakatan Hopeless) ni...memang patutlah hero pujaan korang masuk penjara!
..ada yg nama islam, tapi akhlak macam kaki fitnah daro parti kafir DAPigs!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Ogos 2016 12:17 PTG delete

Bodoh betul walaun2 Hadi ni. Yg tuduh bkn pembangkang tp portal sarawak report yg berpengkalan di London.

Mrk yg ada bukti2 Pas makan duit haram rompakan rakyat terbesar. Samanlah kalau tok ketua lebai lebong berani.

Tapi jgn risau tk lama lg terlondeh serban dan jubah lebai2 penipu ni. Walaun2 harap bersabar dan teruskan bersubahat menipu Allah, rasul dan ahli2 parti tolol.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Ogos 2016 12:21 PTG delete

Hudud ka ruu 355 ka itu semua sandiwara Pas menjual agama. Parti lebai lebong hipokrit perkudakan Islam utk cari makan buncitkan perut.

Org Melayu takkan tertipu lg sandiwara parti lebai lebong ni. Pru14 Pas akan lenyap dari arena politik Msia.

Takburrr!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Ogos 2016 12:42 PTG delete

Mulut tok ketua lebai lebong Pas lg cabul. Sbb tu dipanggil pembohong bersiri.

Nama parti Islam tapi akhlak pemimpin dan walaun2 tolol kaki fitnah lebih jahat dari kafir DAP.

Parti lebai songlap makan hasil rompakan duit rakyat.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Ogos 2016 12:43 PTG delete

Mana buktinya ngok.....kecuigaan meluas tu bukan bukti lah ngok....SR dah uturn dah macam rapiji......dana yahudi dan dedak dari hasil maksiat korang duk pelahap......enakkan?.....bodoh dan bebal....kahkahkah....tulurrr mana tulurrr?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Ogos 2016 12:44 PTG delete

Mulut tok ketua lebai lebong Pas lg cabul. Sbb tu dipanggil pembohong bersiri.

Nama parti Islam tapi akhlak pemimpin dan walaun2 tolol kaki fitnah lebih jahat dari kafir DAP.

Parti lebai songlap makan hasil rompakan duit rakyat.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Ogos 2016 12:48 PTG delete

Sandiwara kepala hotak kau.....RUU memperkasakan syariah la ngok.....sandiwara pakatan happkrik apa?....putrajaya....kahkahkah.....lupakan saja putrajaya...masing2 ada egonya, kaki lebong, perasuah, hipokrik....macamana nak pegang putrajaya.....hancur lah putrajaya......nanti tergadai putrajaya kepada yahudi pulak.....nanti banyak pulak aktiviti maksiat kat putrajaya....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Ogos 2016 12:48 PTG delete

Samanlah kalo tok ketua lebong Pas ada tulurr. kahkahkah

Skrg semua lebai menikus sbb dah kenyang makan hasil haram. Lps ni nama sorang2 akan keluar.Harap walaun2 tolol bersabar.

Parti lebai songlap makan duit haram 1mdb.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Ogos 2016 12:53 PTG delete

Walaun tolol..ruu 355 tu undang2 buatan manusia. Hukum Allah mana ada kena denda duit.

Sebab itu hudud Pas pun dah bertukar jd hududuitt$$$ 90 juta.kahkahkah

Hudud ka ruu 355 ka itu semua sandiwara Pas dan pencacainya menipu Allah, Rasul dan ahli2 parti yg tolol.

Parti penjual agama lebai2 kaki songlap.

KAH KAH KAH!!!

Takburrr!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Ogos 2016 3:07 PTG delete

Korang tunggu la saman dari PAS.....ni bila nak saman rpk, ezam, razali dan rohimi ni.....tulurrr mana tulurrr....kahkahkah.....enakkan hasil dari maksiat dan yahudi? Kahkahkah.....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Ogos 2016 3:15 PTG delete

Undang2 buatan manusia pun korang dah kecut tulurrr belum lagi undang2 hudud.....patutlah dap, mca dan gerakan bersungguh menentang penguatkuasaan syariah dan dibantu oleh keldai2 yang kelaparan dedak....rupanya punca ekonomi dan cukai mereka datang dari hasil maksiat.....dapat cukai maksiat dikongsi pulak oleh keldai2 yang kelaparan dedak.....tiada cukai maksiat, tiada dana dari yahudi maka tiada lah dedak untuk keldai2 yang kelaparan.....kahkahkah....tulurrr mana tulurrrr.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Ogos 2016 4:16 PTG delete

Oi walaun pondan...tunjuk dulu mana video matsabu tolak hudud....jgn jadi pondan tulis pjg2 xda tulurrr.tulurrrr mana tulurrrrrrr.kahjahjah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Ogos 2016 4:39 PTG delete

Mat sabu dah tak penting dah.....kita dah tahu siapa mat sabu.....sekarang kita cerita pasal punca kewangan parti2 kesayangan korang...ketepikan mat sabu.....bila nak saman mereka nih?.....tulurrr mana tulurrr....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Ogos 2016 6:02 PTG delete

Pencacai parti jual agama Pas menipu Allah, rasul dan ahli2 parti tolol utk habuan duniawi.

Parti lebai kaki songlap raja fitnah.

KAH KAH KAH!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Ogos 2016 6:12 PTG delete

Tuang presidengnya kaki ponteng suka makan elaun haram dikenali juga dgn gelaran pembohong bersiri.kahkahkah

Pencacai2nya jadi keldai tunggangan lebai2 malang jual agama menipu umat Islam Msia.

Pas raja fitnah no 1, parti lebai2 kaki songlap duit rakyat.

DEDAK FOR ALL LEBAI HAMPAS.

Takburrr!!

KAH KAH KAH!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Ogos 2016 8:33 PTG delete

Ponteng tu biasa je....ramai jugak adun2 dan mp2 yang ponteng.....apa citer ni dana dari hasil maksiat dan yahudi.....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Ogos 2016 9:23 PTG delete

Parti lebai lebong pemakan dedak pemfitnah no 1.

Pencacai2 jd keldai tunggangan lebai malang bersubahat menipu umat Islam.kahkahkah

Parti Auta Semalaysia.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Ogos 2016 10:37 PG delete

8:33 bangang nya walaun
Kalau bangang simpan la sikit jgn tjuk sgt.kahkahkahkah

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
13 Ogos 2016 8:34 PTG delete

Jom bersolidariti bersama perasuah banglo perasuah PKFZ dan perasuah Perwaja lepas tu bersatu hati menolak RUU 355!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Ogos 2016 8:47 PTG delete

Jom besama ke krabi perabis duit rakyat sambil layan video Germany al tontonwi. Kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Ogos 2016 10:23 PTG delete

Jom ikut keldai2 tunggangan Hadi menjual agama menipu umat Islam dpt dedak 90juta.kahkahkah

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
14 Ogos 2016 7:18 PG delete

Ada sebuah parti yg telah berjaya 'menaikkan' nama Islam dgn menurut apa shj kehendak harbi hatta jika terpaksa menyokong aktiviti murtad sekalipun. Pada mereka rahmatallimalamin adalah pabila menyokong LGBT dan Pesta Arak spt Octoberfest dan juga spt ketika meraikan kemenangan parti 'islam'.

Pada mereka juga, Islam yg sebenar ialah yg terhad kpd membaca doa ketika majlis rasmi golongan harbi dan golongan murtad serta fasik shj. Dgn erti kata lain golongan2 ini perlu lebih diutamakan dari hukum hakam Allah Taala.

Dan jika ada golongan lain yg mahu mengikuti ajaran alQuran dan asSunnah, sbg contoh jika ingin melaksanakan hudud atau menentang kemungkaran spt LGBT, ianya adalah dikira telah menjual agama.

Sekianlah mereka seadanya!

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
14 Ogos 2016 7:19 PG delete

Ada sebuah parti yg telah berjaya 'menaikkan' nama Islam dgn menurut apa shj kehendak harbi hatta jika terpaksa menyokong aktiviti murtad sekalipun. Pada mereka rahmatallimalamin adalah pabila menyokong LGBT dan Pesta Arak spt Octoberfest dan juga spt ketika meraikan kemenangan parti 'islam'.

Pada mereka juga, Islam yg sebenar ialah yg terhad kpd membaca doa ketika majlis rasmi golongan harbi dan golongan murtad serta fasik shj. Dgn erti kata lain golongan2 ini perlu lebih diutamakan dari hukum hakam Allah Taala.

Dan jika ada golongan lain yg mahu mengikuti ajaran alQuran dan asSunnah, sbg contoh jika ingin melaksanakan hudud atau menentang kemungkaran spt LGBT, ianya adalah dikira telah menjual agama.

Sekianlah mereka seadanya!

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
14 Ogos 2016 12:36 PTG delete

Kalau kau tak bangang kau tunjukkan bukti yg rapiji tak pernah ponteng parlimen.. Kalau tak boleh tunjuk bukti kau lebih bangang..

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
14 Ogos 2016 12:39 PTG delete

Ada sebuah parti yg telah berjaya 'menaikkan' nama Islam dgn menurut apa sahaja kehendak harbi hatta jika terpaksa menyokong aktiviti murtad sekalipun. Pada mereka rahmatallilalamin adalah pabila berjaya menyokong LGBT dan Pesta Arak spt Octoberfest dan spt ketika meraikan kemenangan parti 'islam'.

Pada mereka juga, Islam yg sebenar ialah yg terhad kpd membaca doa ketika majlis rasmi golongan harbi dan golongan murtad serta golongan fasik sahaja. Dgn erti kata lain golongan2 ini perlu lebih diutamakan dari perjuangan hukum hakam Allah Taala.

Dan jika ada golongan lain yg mahu mengikuti ajaran alQuran dan asSunnah, sbg contoh jika ingin melaksanakan hudud atau menentang kemungkaran spt LGBT, ianya adalah dianggap sebagai telah menjual agama.

Sekianlah mereka seadanya!

Mujurlah saya tidak mendedahkan nama mana2 pihak melalui tulisan saya di atas! Mohon tidak terasa oleh mana2 pihak!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Ogos 2016 1:48 PTG delete

Bangang nya wanrosli.cuba sebut negara mana yg menandatangi pbb.us mengiktiraf lgbt dan mana2 negara pbb secara tidak langsung menyokong lgbt walaupun rakyat Malaysia xsokong lgbt. Bangang jgn la tunjuk sgt wanrosli oi.simpan la sikit bodoh tu.kahkahjah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Ogos 2016 1:54 PTG delete

Ada satu parti yg berjaya naikkan nama Islam krn pemimpin2nya dah makan dedak ditabur ketua penyamun duit rakyat terbesar aka ketua perasuah negara. Allah pun sanggup ditipu lebai2 songlap ni dgn ruu355 dan hududuitt$$$ 90juta.kahkahkah

Lebai2 dan keldai2 tunggangan mrk menjual agama, memfitnah dan mengkafirkan org lain yg tak boleh terima fahaman sesat mrk akan dituduh menyokong lgbt, oktoberfest dan berbagai fitnah lg.

Sedangkan dlm Islam membenarkan org kafir dgn budaya dan amalan mrk masing2.

Nabi2 diamanah utk kembangkn lg umat dan ajaran Islam. Pas kerjanya menghukum org, merumitkan agama, menjauhkan non muslim mendekati Islam.

Parti Auta Semalaysia aka Parti Lebai Pembohong Bersiri.

Sekianlah mereka seadanya!!!

KAH KAH KAH

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
14 Ogos 2016 2:59 PTG delete

Budak2 bermain di tepi titi,
Sambil memakan buah berangan,

Perasuah Banglo gemar disolidariti,
Perasuah Perwaja dilupa jangan!.

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
14 Ogos 2016 10:21 PTG delete

Pergi ke kedai membeli barang dengan menulis buku 555,
Bila hutang kedai bertambah mulalah kepala berserabut!

Atas dasar AKIDAH, PAS dan UMNO berusaha ingin mendaulatkan undang2 Allah yg dimulakan dgn RUU 355,
Mungkinkah atas dasar yg sama jugalah PAN dan DAP serta MCA akan menentang usaha2 tersebut!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Ogos 2016 6:44 PG delete

Keldai tunggangan lebai parti pemakan dedak penjual agama menipu Allah dgn ruu 355 dan hududuitt$$ 90 juta.kahkahkah

Sekianlah mereka seadanya.

Parti Auta Semalaysia.

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
15 Ogos 2016 7:42 PTG delete

Mana kitab yg diimani PAN yg takde citer pasal hudud?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Ogos 2016 10:48 PTG delete

Ir tu ir bodoh dan tolol..ada otak tp tak da akal.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Ogos 2016 10:54 PTG delete

Dulu aku ahli pas.tapi hari ini cukup kecewa bila sedar pas sekarang dipimpin oleh para munafik..aku tak mahu bersubahat dgn munafik kerana tempat para munafik kekal dlm neraka paling bawah@dahsyat.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Ogos 2016 11:00 PTG delete

Kepala munafik dah melahap RM90 juta...walaun malaun2 kat bawah asyik menyalak wala'konon...walaun2 dah kena temberang dgn lebai2 munafik syiah...jgn lah tempah kerugian dunia dan akhirat.. terajang jer ularmak2 temberang ke gaung.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Ogos 2016 11:06 PTG delete

Hudud pas hudud temberang..mdah berpuluh2 tahun bermodalkan hudud tp masih ada yg percaya dgn agenda temberang pas pis pus...pas pis pus berpolitik utk kesenangan dunia saja..lihat mereka balun dedak RM90 juta, asyik ponteng parlimen utk makan anging ke luar negara,ke jepong,iran ..sah2 pengikut ajaran syiah..tanpa kuasa mereka tak kan merasa naik kapalterbang dan melawat iran dan jepong...ularmak2 tahi anjing.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Ogos 2016 11:54 PTG delete

Perlembagaan pas dan pelaksanaan adalah 2 perkara berbeza..atas kertas ikut alquran dan hadis tapi perlaksanaan ikut syiah dan yahudi.pas adalah parti proksi yahudi di malaysia.

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
18 Ogos 2016 5:37 PG delete

Beraninya memfitnah ala munafikun. SR yg bukan Islam atau kafir pun dah tarik handbrake dengan mengatakan ia hanya kecurigaan meluas dan mereka tak kata pun ada bukti!

Patut pun di akhirat nanti neraka golongan munafik lebih bawah dari neraka golongan kafir harbi.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Ogos 2016 6:13 PG delete

Keldai2 munafikun penjual agama kepanasan pertahsnkan lebai2 kaki lebong pemakan dedak 90 juta menipu umat Islam.

Parti Auta Semalaysia.

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
20 Ogos 2016 9:29 PG delete

Terimalah kenyataan bahawa neraka munafikun adalah yg terkebawah berbanding neraka kafirun harbi!

Reply
avatar
20 Ogos 2016 10:28 PG delete

Saya sekeluarga mengucapkan banyak trima kasih kepada AKI MUPENG karena atas bantuannyalah saya bisa menang togel dan nomor gaib hasil ritual yang di berikan AKI MUPENG bener-bener dijamin tembus dan saat sekarang ini kehidupan saya sekeluarga sudah jauh lebih baik dari sebelumnya itu semua berkat bantuan AKI kini hutang-hutang saya sudah pada lunas semua dan sekarang saya sudah buka usaha sendiri. jika anda mau bukti bukan rekayasa silahkan hubungi/sms AKI MUPENG di 0852 9445 0976 atau KLIK DISINI insya allah angka beliau di jamin tembus dan beliau akan menbantu anda selama 3x putaran berturut-turut akan memenangkan angka togel dan ingat kesempatan tidak datang 2x,trima kasih.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Ogos 2016 4:07 PTG delete

Berdoalah xjadi pigs yang kerja jual agama..Harap tiada yg terasa!

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ Bisnes