PANAS!! : PARTI ISLAM (AMANAH) MENJADI PILIHAN AHLI UMNO YG KELUAR PARTI..

Antara ahli Umno yang keluar parti itu menyertai parti  Amanah MelakaAntara ahli Umno yang keluar parti itu menyertai parti Amanah Melaka


Seramai 20 ahli Umno cawangan Sungai Petai, Alor Gajah, Melaka menyerahkan borang permohonan untuk menyertai Parti Amanah Negara (Amanah) di negeri itu.

Borang-borang tersebut diserahkan oleh ahli jawatankuasanya Zainal Bujang yang mengetuai kumpulan tersebut kepada presiden Amanah Mohamad Sabu dalam majlis jamuan hari raya Amanah Melaka di Dataran Amanah Alor Gajah, Sabtu lalu.

Permohonan ahli Umno untuk menyertai Amanah ini merupakan kejayaan berganda bagi Amanah kawasan Alor Gajah yang telah dipilih menjadi tuan rumah bagi majlis jamuan hari raya peringkat negeri Melaka tahun ini.

Majlis diisi dengan ucapan-ucapan para pemimpin Pakatan Harapan selepas solat Maghrib dan Isyak berjemaah di dalam kabin yang disediakan khas di dataran tersebut.

Antara pimpinan yang berucap ialah Pengerusi AMANAH Melaka, Adly Zahari, Naib Presiden Amanah Nasional yang juga Ketua Amanah Kawasan Alor Gajah, Dr. Hassan Baharu dan Timbalan Ketua Pemuda Amanah Nasional, Faiz Fadzi.


Pengerusi DAP Melaka, Teh Kok Kiew yang juga Adun Bandar Hilir, Ahli Parlimen Bukit Katil, Shamsul Iskandar Md. Akin yang juga Naib Presiden PRK, bekas Naib Ketua Bahagian Umno Batu Kawan, Datuk Seri Khairuddin Abu Hassan dan kemuncaknya oleh Presiden Amanah, Mohamad Sabu.

Adly Zahari di dalam ucapannya melahirkan rasa gembira dengan sambutan yang menggalakkan dan merakam setingi-tinggi pengharagaan kepada AMANAH kawasan-kawasan negeri Melaka, Pemuda Amanah Melaka dan Angkatan Wanita Amanah (Awan) Melaka yang telah menyumbang dan bekerjasama untuk menjayakan majlis tersebut.

mdl

IKLAN BERBAYAR

MARI sertai DanaNiaga2u.com untuk tingkatkan Status EKONOMI keluarga anda.



Adakan anda seorang peniaga nasi lemak tepi jalan dan menginginkan kedai untuk berniaga? atau anda sudah ada kedai dan ingin menaik taraf kedai lebih besar? atau apa sahaja kepakaran, bidang usaha anda…. tentu menginginkan membuka cawangan yang lebih besar bukan?

 MARI sertai DanaNiaga2u.com untuk tingkatkan Status EKONOMI keluarga anda. 

klik link : http://www.dananiaga2u.com/exora  

Previous
Next Post »

79 ulasan

Write ulasan
Ir Anonymous
AUTHOR
3 Ogos 2016 2:51 PTG delete

Sorong papan tarik papan,
Sambil menyorong lalu seekor lipan,

Alhamdulillah org UMNO mula masuk PAN,
Itu petanda sudah tiada lagi ahli PAS yg teringin nak masuk PAN.


Tanam bunga di tepi kilang kapas,
Di tepi pantai air laut menghempas,
Dulu kata tertubuhnya PAN akan menghancurkan PAS,
Rupa2nya PAN pula yang tinggal hampas.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
3 Ogos 2016 4:28 PTG delete

Jom bersolidariti dgn Hadi dan Najib perasuah tegar a.k.a ketua penyamun duit rakyat 1mdb.

PAS FOR DEDAK.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
3 Ogos 2016 5:45 PTG delete

masuk pas nnti xleh gesel2 ngan amoi...so pilihan tepat msuk pan....haha...nk gesel kat mane ni...nak gesel kat mane ni....haha...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
3 Ogos 2016 6:01 PTG delete

Masuk Pas boleh ikut ostad2 guna duit rakyat mencuci mata di Krabi. Negeri Serambi mekah melayu kotor dan busuk.kahkahkah

KRABI OH KRABI

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
3 Ogos 2016 6:53 PTG delete

Pakatan hampeh membazir duit rakyat...guna duit rakyat...pemimpin pusat dari KL 3-4 kali ulang-alik mencuci mata di komtar..........rupanya berpakat acah2 nak bubar dun.....macai2 tertipu....pakatan hampeh tiada telur....kahkahkah

" Solidariti for Perasuah "

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
3 Ogos 2016 7:00 PTG delete

Pas parti jual agama perjudi Islam dan guna duit rakyat mencuci mata di krabi. Macai2 dan walaun2 tertipu oleh lebai2 berserban dijanji syorga khayalan Hadi.kahkahkah

"Solidariti with Perasuah 1mdb"

PAS FOR DEDAK.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
3 Ogos 2016 7:11 PTG delete

Hudud dah senyap sunyi skrg. Sekor walaun pun tk meroyan psl hudud Pas.

Oh lupaa..bila ada pru nnt baru macai2 walaun2 Pas terpekik terlolong psl hudud, mengkafirkan org Islam yg lain. Taktik lapuk politik cari makan jual agama.kahkahkah

DEDAK FOR ALL LEBAI PAS.

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
3 Ogos 2016 7:25 PTG delete

Putih bersih si pokok kapas,
Indah sungguh suasana,

Hudud tetap menjadi perjuangan PAS,
Bukannya sekadar membaca doa penutup konsert Selena (Gomez).

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
3 Ogos 2016 8:06 PTG delete

Putih bersih si pokok kapas
Jgn mcm wan rosli yg mcm hampas. Kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
3 Ogos 2016 8:12 PTG delete

Kahkahkah.....betul tu....doa pembuka dan penutup majlis harbi.....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
3 Ogos 2016 8:58 PTG delete

Dua tiga kucing berlari
Mana sama si kucing belang

Guna duit rakyat ostad gi krabi
Hudud Pas senyap, Hadi temberang.

KAH KAH KAH

PAS FOR DEDAK.

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
3 Ogos 2016 9:40 PTG delete

Salam En. Ir. Anonymous,

Encik ni bodohlah. Kalau orang UMNO masuk PAN (orang PAS memang tak amanah, tu yang allergic dengan perkataan amanah tu) tak masuk PAS, ni bermakna PAS parti anak dara tua tak laku hahahahaa!!!

Tak payahlah nak pantun pantun. Asyik cakap macam orang bodoh je!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
3 Ogos 2016 9:44 PTG delete

Tol,mmg org mcm wan rosli tu bodoh belaka..kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
3 Ogos 2016 9:54 PTG delete

Kami masih menunggu ni...mana video matsabu tolak hudud???dulu kecoh2 kata ada bukti skrg masih lg xda bukti walaupun olammak ke krabi....tulur mana wanrosli.....kahkahkaj

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
3 Ogos 2016 9:54 PTG delete

Mereka (ahli umno) tidak nampak lagi apa yang diperjuangkan oleh pan...kalau sama atau lebih kurang sama mereka akan stay kalau berbeza mereka akan cabut jugak....pan dgn umno sama je psl tu mereka pilih pan....2-3 orang je.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
3 Ogos 2016 9:55 PTG delete

Mat Sabu tolak hudud tarik dedak....

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
3 Ogos 2016 11:23 PTG delete

Video Mat Sabu sudah lama diberi,
Tapi sampai sekarang masih tak mahu mengakui,

Akibat kebangangan yang sudah menguasai diri,
Lantaklah kalau sejak lahir memang dah bangang aku peduli apa.. kui kui kui.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 Ogos 2016 12:17 PG delete

Jgn kasi alasan bodo wanrosli xdak tulurrrr..pemalas btl kopipea je keje nye.patutla bodo.bila dah bodo salahkan dap plak.itula perangai walaunta.kahkahkah..kasi alasan bodo xlaku.so mana video nya??????

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 Ogos 2016 12:18 PG delete

Bodo nya walaun xda idea bagus ka.g minum susu omega dulu ya kasi sel otak berhubung dulu.kahkahkah

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
4 Ogos 2016 6:57 PG delete

CONFIRMED BANGANG!

Video Mat Sabu sudah lama diberi,
Tapi sampai sekarang masih tak mahu mengakui,

Akibat kebangangan yang sudah menguasai diri,
Lantaklah kalau sejak lahir memang dah bangang aku peduli apa.. kui kui kui.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 Ogos 2016 8:35 PG delete

Hudud dah senyap, Hadi temberang
Macai walaun confirmed bangang.

KAH KAH KAH

PAS FOR DEDAK.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 Ogos 2016 8:45 PG delete

Hudud Hadi dah jadi HUDUDUITTT$$$$

KAH KAH KAH

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
4 Ogos 2016 8:52 PG delete

Putih bersih si pokok kapas,
Indah sungguh suasana,

Hudud tetap menjadi perjuangan PAS,
Bukannya sekadar membaca doa penutup konsert Selena (Gomez).

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
4 Ogos 2016 9:03 PG delete

Nak buat PRN PP rancangan si kerajaan harbi,
Tuan Besar menempik khadam terus otak bergegar,

Memang benar kerajaan Kelantan pergi bermesyuarat di Krabi;
Bukannya bersolidariti di sana sini bersama perasuah tegar.

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
4 Ogos 2016 9:08 PG delete

Pergi ziarah rakan di Seremban,
Singgah di Nilai makan nasi lemak ikan bilis,

Apa bezanya UMNO dan PAN,
Kedua-dua ulamak mereka hanya pandai membaca doa pembuka dan penutup majlis.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 Ogos 2016 9:08 PG delete

Hudud Hadi dah jd HUDUDUITT$$$

Walaun2 confirmed bangang bertingkek tingkek.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 Ogos 2016 10:16 PG delete

Jom ikut ostad2 Pas guna duit rakyat bentang hudud di Krabi.kahkahkah

PAS FOR DEDAK.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 Ogos 2016 10:36 PG delete

Ostad2 Pas hanya pandai membaca doa pembuka dan penutup meeting di Krabi.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 Ogos 2016 2:20 PTG delete

Perasuah memang takut dan ngeri dengan hudud.....kahkahkah...

" Bersolidariti bersama Perasuah "

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 Ogos 2016 3:42 PTG delete

Satu Msia dah tahu yg nak buat hudud pun dah termakan dedak.kahkahkah

"Bersolidariti bersama Perasuah 1mdb"

DEDAK FOR ALL LEBAI PAS.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 Ogos 2016 4:40 PTG delete

Dedak for all.....dedak for all pandap, terhangguk2 tunggu dedak....kahkahkah.....kruuuu..kruuuu...kruuu...ni dedak ni pan mari dekat kami dapig...kahkahkah...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 Ogos 2016 4:59 PTG delete

Syorga khayalan Pas ada di Krabi.kahkahkah

Guna duit rakyat bentang hudud di Krabi.kahkahkah

DEDAK FOR ALL LEBAI PAS.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 Ogos 2016 5:09 PTG delete

Takpe pergi krabi asal jangan beli banglo murah.....kahkahkah.....asal jangan apa murid-murid? Jangan rasuah cikgu.....budak sekolah pun tahu apa itu rasuah...kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 Ogos 2016 6:45 PTG delete

Beli range rover terlajak murah hanya di Kelantan.

Mari membalak bersama oolalamak Pas.

Mari bersolidariti bersama perasuah tegar a.k.a ketua penyamun duit rakyat 1mdb. Syorga krabi nenanti walaun2 Hadi.kahkahkah

Budak tadika pun tahu apa itu rasuah.kahkahkah

DEDAK FOR ALL LEBAI PAS.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 Ogos 2016 6:48 PTG delete

Jom ikut ostad2 Pas guna duit rakyat bentang hudud di Krabi.kahkahkah

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
4 Ogos 2016 7:11 PTG delete

Pergi ziarah seorang rakan di Seremban,
Singgah di Nilai makan nasi lemak ikan bilis,

Tidak ada bezanya UMNO dan PAN,
Kedua-dua ulamak mereka hanya pandai membaca doa pembuka dan penutup majlis.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 Ogos 2016 7:27 PTG delete

Jom ikut ostad2 Pas guna duit rakyat baca doa dan bentang hudud di Krabi. Di sana takde DAP dan Pan.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 Ogos 2016 10:27 PTG delete

Umno dan pan sama je.....eloklah mereka bergabung....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 Ogos 2016 11:01 PTG delete

Kos krabi 60k oiiiiii...lahap duit rakyat kelantan..sian org kelantan kene tipu olammak je

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 Ogos 2016 11:02 PTG delete

Wanrosli pongpang2 lebih tp bila tanya video hudud tetiba xdak tulurrrrr.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 Ogos 2016 11:12 PTG delete

Krabi syurga Hadi utk walaun2 spt Ir anon. Ketaksuban melampau.kahkahkah

Parti jual agama..

KRABI OH KRABI

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
5 Ogos 2016 2:31 PG delete

Alamak.. Kalau PAN tak de sape nak baca doa? Kih kih kih...

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
5 Ogos 2016 2:33 PG delete

Berjala di tebing Sungai Selangor,
Sambil berjala menaiki sampan,

Penasihat parti Islam PAN jelas halalkan Konsert Selena Gomez di Selangor,
Asalkan tidak disentuh tokong yg didambakan.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Ogos 2016 7:49 PG delete

Lebai2 Pas yg guna duit rakyat 60k berjoli di Krabi pun boleh.kihkihkih

KRABI OH KRABI

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Ogos 2016 7:55 PG delete

Di Krabi awek2 siam harbi lebih seksi dari selena gomez bersepah2. Lebai2 Pas tk buat demo kat sana ke?saje tanya..kahkahkah

60k duit rakyat habis buat mencuci mata di Krabi.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Ogos 2016 11:42 PG delete

Dikomtar ada perasuah, ada pembela perasuah....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Ogos 2016 12:48 PTG delete

Tak boleh lawan ulama parti jual agama beli range rover terlajak murah. Merompak balak kelantan sampai gondol oleh parti ulama auta. Gaji guru agama yik pun tk berbayar.kahkahkah

Pas akan hancur di bwh pimpinan Hadi Awang ulama jahat akhir zaman.

Takbirrr!!!

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
5 Ogos 2016 11:45 PTG delete

Minum air sambil menyelam,
Pakaian dihantar ke kedai dobi,

Ku sangkakan beliau seorang penasihat parti islam,
Rupa2nya hanya tukang baca doa di majlis harbi.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Ogos 2016 1:09 PG delete

Mari berjihad dgn lebai2 Pas guna duit rakyat di Krabi. Ramai awek siam harbi pakai seksi.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Ogos 2016 1:42 PG delete

Jihad di krabi ker...lesap lg duit rakyat klntn 60k tu....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Ogos 2016 1:43 PG delete

Wanrosli xdak tulurrrrrr.mana bukti video matsabu tolak hududd.....jgnla kasi jwpn bangang la....mmg kitorg tau walaun mstla bangang..tlg tunjuk sikit tulurrrrrrrr...org cabar skit dah ilah tulurrrrrrrr....

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
6 Ogos 2016 7:27 PG delete

Sorong papan tarik paPAN,
Buah keranji digilis-gilis,

Ku sangka hanya harbi dalam negara (baca DAP) menjadi dokongan ulamak PAN,
Rupa2nya harbi di luar negara (baca AS) juga secara jelas menjadi dokongan si tukang baca doa penutup majlis.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Ogos 2016 9:13 PG delete

Harbi di Krabi lg best. Boleh cuci mata lebai2 Pas.huhuhu

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
6 Ogos 2016 9:56 PG delete

Bila disentuh pokok Semalu terus tersipu-sipu,
Selepas tu pergi ke sungai terus terjun sambil menyelam,
Kemudiannya pula pergi makan seafood di Kuala Perlis,

Orang PAN amatlah bebal dan mudah tertipu,
Dulu beliau bertanding kononnya nak pimpin parti Islam,
Rupa2nya kena lebong dgn Mat Sabu dipaksa jadi tukang baca doa penutup majlis.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Ogos 2016 11:20 PG delete

Tulurrrr mana wanrosli???? Xdak tulurrrr kaaaa.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Ogos 2016 1:23 PTG delete

Awek2 siam Krabi suka berenang
Lebai2 Pas pula suka berkelah

Parti lain bertanding pru utk menang
Pas pula bertanding utk kalah.

KAH KAH KAH

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
6 Ogos 2016 3:04 PTG delete

Pagi hari pergi ke kolam untuk berenang,
Petang hari pergi memancing di lautan,
Malam hari pula makan seafood di Kuala Perlis,

Alangkah bahagia kalau calon parti 'islam' PAN menang,
Bolehlah buat majlis minum Guiness Stout dan Carlsberg bersama Adun Sekinchan,
Akhir sekali jangan lupa penasihat parti Islam nak baca doa penutup majlis.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Ogos 2016 4:17 PTG delete

KRABI OH KRABI

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
6 Ogos 2016 5:15 PTG delete

Naik teksi di Jalan Klang Lama ke Taman OUG,
Terjumpa kawan sekolah lama tak semena-mena,
Sungguh seronok sembang kesah lama di kedai nyonya,

Dulu bagai nak rak fitnah PAS nak berUG,
Hilanglah sudah maruah PAN entah ke mana,
Jadi pembaca doa majlis harbi itulah balasannya.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Ogos 2016 10:35 PTG delete

KAH KAH KAH!!!

TAKBURRR!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Ogos 2016 11:17 PTG delete

Wan rosli dh tahap gila tu..biar je org gila melalak sorg..

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
7 Ogos 2016 12:24 PG delete

Mudik ke hulu menaiki sampan,
Menaiki sampan sambil membawa ubi,

Alangkah bangganya parti PAN,
Punyai seorang ulamak tersohor pembaca doa di majlis harbi.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Ogos 2016 8:08 PG delete

Ulamak tersohor Pas mmg mcm tu pembaca doa di majlis harbi..

KAH KAH KAH!!!

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
7 Ogos 2016 1:26 PTG delete

Buang sisa makanan ke dalam tong sampah,
Sampah dibakar di tempat membakar sampah,

Kini terbukti sudah UMNO menyokong bapak perasuah,
Yang menariknya pembaca doa majlis PAN turut menghalalkan solidariti bersama perasuah.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Ogos 2016 2:47 PTG delete

Parti Islam Pas mmg bersolidariti menyokong Umno bapak perasuah.

KAH KAH KAH!!!

TAKBURR!!!

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
7 Ogos 2016 3:27 PTG delete

Anak itik berparuh tebal,
Anak monyet suka makan buah,

Kalau kita nak dilihat cerdik di mata penyokong bebal,
Jom lah kita bersolidariti bersama para perasuah!.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Ogos 2016 4:10 PTG delete

Jomlah kita ikut Hadi bersolidariti bersama para perasuah 1mdb.

KAH KAH KAH!!!

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
7 Ogos 2016 7:22 PTG delete

Naik teksi di Jalan Klang Lama ke Taman OUG,
Terjumpa kawan sekolah lama tak semena-mena,
Sungguh seronok sembang kesah lama di kedai nyonya,

Dulu bagai nak rak fitnah PAS nak berUG,
Akibatnya kini hilang sudah maruah PAN entah ke mana,
Hanya jadi pembaca doa majlis harbi itulah balasannya.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Ogos 2016 8:36 PTG delete

Akibatnya kini hilang sudah maruah Pas entah ke mana
Hanya jd pembaca doa majlis harbi di Krabi itulah balasannya.kahkahkah

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
7 Ogos 2016 11:01 PTG delete

Gotong royong saling bantu membantu,
Sambil membakar arang berasap,
Bubur lambuk dimasak bersama bunga cengkih,

Mana lari dah mamat sekolah pondok Kelantan tu?,
Aku tanya nama sekolah terus sahaja dia lesap!,
Kih kih kih... Kih kih kih.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Ogos 2016 4:14 PTG delete

Hahaha pas dpat 90 juta backup najib,kau dpat pe je wan rosli..sotong pun tk dpat.hahaha..solidariti la brsama prompak n perasuah negara..hahaha

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
8 Ogos 2016 11:12 PTG delete

Turun ke sungai menjala ikan,
Ikan yang dibakar pastilah sedap,

Kasihan PAN masih mengharapkan agar PAS dimalukan,
Sebagaimana PAN dimalukan bila di'tanggapanmeluas'kan sebagai khadam DAP.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Ogos 2016 8:58 PTG delete

Pas dah malukan diri sendiri. Pemimpin2 atasan kantoi rasuah 1mdb. Parti sunnah wal jamaah wal Rasuah.kahkahkah

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
9 Ogos 2016 10:03 PTG delete

Apa nak dimalukan kalau ianya fitnah. Kalau kes banglo kantoi tak?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Ogos 2016 10:14 PTG delete

Sape yg kata fitnah? Tok ketua parti lebai pun diam menikus. Diam ertinya membenarkan tuduhan. Parti sunnah wal jamaah wal rasuah.kahkahkah

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
9 Ogos 2016 11:13 PTG delete

Org yg beriman yg takut menuduh tanpa bukti yg kata fitnah!!

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
9 Ogos 2016 11:22 PTG delete

Nampaknya perancangan PAS utk hancurkan UMNO sudah semakin hampir jadi kenyataan dari hari ke hari..
Cuba bayangkan jika Najib jatuh dari awal spt yg dirancangkan oleh PH dan Tun M, pasti Tun M sendiri akan kemudi UMNO kembali sehingga jadi lebih kuat..
Kini dgn penubuhan parti baru, secara tak langsung Tun M bertindak membantu PAS utk sama2 hancurkan UMNO..
Hebat sungguh bacaan politik TGHA dan TITM!!

Takbir 3x

Dgn tertubuhnya parti baru semakin tak laku lah PAN nampaknya.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Ogos 2016 11:06 PTG delete

Laaa mana pantun2 bodo wanrosli...kena gasak terus ilang pantun ya.kahkahjahjag.ni ada pantun baru..

Dua tiga kuceng berlari
Mana nak sama wanrosli xdak tulurrrrr


Kahkahkahkah

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
14 Ogos 2016 2:49 PTG delete

Siang hari kuat bekerja sehingga letih lesu,
Letak kepala atas bantal terus terlena di awal malam,
Esok sambung lagi kerja di kuala,

Bila ulamak PAN tiada bantahan serta diam membisu,
Itu tanda mengharuskan majlis MINUM SERTA TONGGANG ARAK utk raikan kemenangan parti 'islam',
Kalau dah harus bolehlah penasihat parti 'islam' baca doa penutup majlis pula.

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ Bisnes