PANAS!! : HANYA USTAZ HADI YANG TAK DATANG SIDANG DUN TERENGGANU..

Abdul Hadi Awang


KUALA TERENGGANU - Sidang Dun‎ Terengganu bagi penggal keempat bermula pagì ini dengan semua anggota dewan hadir kecuali Adun Rhu Rendang, Datuk Seri Hadi Awang.
Sidang bermula 9.30 pagi itu menjadi tumpuan berikutan pelbagai spekulasi berkaitan kemelut politik di Terengganu sejak beberapa hari lepas.

Menteri Besar Terengganu, Ahmad Razif Abdul Rahman yang tiba seawal jam 9.20 pagi kelihatan ceria apabila menghampiri kira-kira 300 penyokong yang menyatakan sokongan terhadapnya.
Semua Adun daripada BN termasuk Adun Kijal, Datuk Seri Ahmad Said dan Adun Ajil, Ghazali Taib hadir.

Sidang yang dijadualkan berlangsung sehingga pukul 1 tengah hari turut menarik perhatian pelbagai perwakilan termasuk pelajar.Speaker Dun Terengganu, Datuk Mohd Zubir Embong ketika memulakan persidangan mengingatkan semua pihak supaya memilih ketenangan dan perdamaian serta mengelak permusuhan.

"Jagalah tatatertib yang berhormat, buatlah perkara yang baik untuk rakyat," katanya.
Pada PRU13, Terengganu dikuasai BN dengan majoriti tipis 17 kerusi, Pas (14) dan PKR (1).
Sementara itu Ahmad Said berkata beliau kini 'keseorangan' ketika ditanya sama ada beliau akan mengemukakan sebarang usul 'pelik' pada sidang berkenaan.

"Apa boleh saya buat, saya seorang sahaja," katanya yang ditemui pemberita sebelum persidangan bermula.

Beliau yang merupakan bekas menteri besar menjadi tumpuan ekoran tindakannya yang kerap mengkritik Ahmad Razif.

Laporan akhbar sebelum ini meramalkan beliau akan membuat usul pelik pada sidang Dun kali ini.

sh

IKLAN BERBAYAR

HANYA RM55 SAHAJA, ANDA BOLEH MENJADI JUTAWAN!!!



HANYA RM55 SAHAJA, ANDA BOLEH MENJADI JUTAWAN!!! 

CARANYA, MEMBELI LOT IKLAN DENGAN BIZ55DOTCOM 

CARANYA : 

BELI 1 LOT BERHARGA RM55 SAHAJA... 

1 LOT ANDA AKAN DAPAT RM400.00 
2 LOT ANDA AKAN DAPAT RM800.00 
10 LOT ANDA AKAN DAPAT RM4000.00 
100 LOT ANDA AKAN DAPAT RM40,000.00 
1000 LOT ANDA AKAN DAPAT RM400,000.00 
2000 LOT ANDA AKAN DAPAT RM800,000.00 
2500 LOT ANDA AKAN DAPAT RM1,000,000.00 

ANDA SUDAH JADI JUTAWAN!!!!!!!!! 

MAKLUMAT LEBIH LAYARI : http://biz55.lot.my
Previous
Next Post »

81 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Ogos 2016 10:14 PG delete

x pelik klu menatang hadi x masuk dewan...
parlimen pn dia x masuk..
jenis bengong mengaku alim jenis hadi awang tu..memang xleh pakai...
perosak ja..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Ogos 2016 10:30 PG delete

Walaung2 Pas akan kata ini semua fitnah Pan dan Dap.Hadi datang bersidang cuma walaung2 je yg boleh nampak.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Ogos 2016 11:33 PG delete

Hadi kata.atas sayalah nak hadir ke x...korang pedulik hapa...demikianlah perangai wolammak pas

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Ogos 2016 12:11 PTG delete

Kahkahkah......pencacai pandap tiada modal dah...... itu saja yang ada........tak hadir dun....ramai lagi yang ponteng.....kalau nak diambil kira....pakatan hampas lg ramai yg ponteng....itu saja modal pandap?.....patutla senang dilebong oleh pemimpin kesayanagan mereka...kahkahkah.....addooooiiii.....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Ogos 2016 1:02 PTG delete

Pencacai parti dedak 90juta dah meroyang malu terpaksa pertahankang Tok ketua rasuah kantoi makan dedak hasil rompakan duit rakyat 1mdb.kahkahkah

DEDAK FOR ALL LEBAI HAMPAS.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Ogos 2016 1:21 PTG delete

Sbb itu PAS kena hati2 dgn permainan hj hadi. Dia ada kepentingan bersama umno sekarang. Lihatlah sblm ini..apa yg dickpkan olh org2 bawahannya yg nampak berlawanan dgn keinginannya utk bersama dan rapat dgn umno...semua dicantas.
Keinginannya utk bersama umno sudah lama...tp kerana sikap pengucut beliau...malu kerana konon tak mahu menjilat ludah sendiri...disenyapkannya...kpno mcm tak ingin. Tapi percakapannya...perlakuannya..hujah2nya..rakyat napk pelik.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Ogos 2016 1:24 PTG delete

Tuan guru pukimak asyik ponteng memanjang..depan rakyat ckp berkhidmat utk rakyat tp asyik ponteng dewan rakyat..inilah jenis pemimpin pemakan dedak RM90 juta pukimak punya lebai temberang.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Ogos 2016 1:26 PTG delete

Yb ni mmg kaki ponteng sbb ada kepentingan peribadi dgn umno. Tak latak dh org tua ni jg wakil rakyat. Pi ngajar pondok lg bagus. Memonteng memanjang.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Ogos 2016 1:31 PTG delete

Korang dibasuh otak oleh kafir.....fitnah ditukar dengan kecurigaan meluas......pencacai pandap pemikiran lembab....ada akal digunakan oleh kafir....bila lah agaknya pencacai pandap nak jadi pemikir yang betul2 berfikir...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Ogos 2016 1:33 PTG delete

Ada akal jgn letak kat lutut....gunakan sebaik mungkin....jangan jadi keldai kafir.....kecurigaan meluas.......fitnah lah tuuuu......bebal.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Ogos 2016 1:34 PTG delete

Pukimak siapa....mak kau ke?......kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Ogos 2016 1:36 PTG delete

Ramai lagi kaki ponteng.....kesian nya pencacai pandap....tiada modal dah.....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Ogos 2016 2:05 PTG delete

Pencacai parti jual agama tlg guna akal jgn guna siku dan lutut mcm ustaz porno Pas pay per view.kahkahkah

Kalo fitnah samanlah sarawak report pencacai oii. Mana maruah parti Islam kalo lebai2nya dituduh makan rasuah hasil rompakan terbesar duit rakyat.

Lebai2 musang berjanggut dan pencacainya bangang bertingkek-tingkek aptb.

DEDAK FOR ALL LEBAI HAMPAS.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Ogos 2016 2:14 PTG delete

Pencacai parti dedak 90juta dah mula jiwa kacau meroyang utk pertahangkang tok ketua lebai rasuah 1mdb.

Curi balak kelantang oleh kerajaang oolalamak

Beli range rover terlajak murah hanya di kelantang.

Curi duit rakyat kelantang 60k utk mengaminkan doa di Krabi. Ada hati tuduh org lain dengki. Parti Ajaran Sesat.kahkahkah

DEDAK FOR ALL LEBAI HAMPAS.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Ogos 2016 3:07 PTG delete

woi anon 1:34 ptg pukimAk hang la!! hang anjing n barua amno hang duduk diam diam la woi!! jangan menyalak la hoi barua!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Ogos 2016 3:10 PTG delete

PAS akan saman......dap terima dana dari yahudi.....tak berani nak saman individu tersebut......kahkahkah....korang x perlu risau lah.....PAS adalah parti yang berintegriti....bukan macam dap....perasuah...kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Ogos 2016 3:13 PTG delete

Marah ke bro....takkan marah sampai mencarut mak kau punya.....akhlak korang rosak sebab terlalu percaya dengan kafir.....kahkahkah...marah tuuuu....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Ogos 2016 3:17 PTG delete

Setakat hari ini....perasuah adalah dari pakatan hampas dan umno.....PAS mempunyai pemimpin yang berintegriti dan berjiwa mulia.....korang tiada ruang nak memburukkan pemimpin PAS.....kahkahkahkah....dap dapat dana dari yahudi tak berani nak saman individu yang menuduh.....sah dah dap proxy yahudi....korang pun bersubahat....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Ogos 2016 3:43 PTG delete

Ada beranikah lebai2 malang Pas nk saman? Rakyat msia nak tunggu serban dan jubah lebai mana yg akan terlondeh dulu.

Pas akang samang tak minggu depang, tahung depang..berdepang2.kahkahkah

Akhirnya jd mcm hudud Pas 60 tahung habuk pun tarak.kahkahkah

Parti lebai dedak 90juta penjual agama dah goyang. Jom ikut Hadi sokong Najib ketua perasuah negara.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Ogos 2016 3:46 PTG delete

Alololo..kesiannya..salahkn kafir harbi pulak bila parti tok lebai makan dedak 90juta. Hasil rompakan terbesar duit rakyat dikongsi dgn parti tok lebai musang berjanggut Pas.kahkahkah

Takbirrr!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Ogos 2016 3:49 PTG delete

Huhuhu..samang jangang tak samang..90juta tu boleh gi syorga Pas di Krabi tiap2 hari.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Ogos 2016 3:50 PTG delete

Boleh jalan la....ada bukti baru boleh cerita.....lawak betul pencacai pandap....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Ogos 2016 3:52 PTG delete

Apa tidak nya...apa yang dikatakan oleh kafir harbi terus korang telan macam telan dedak.....ada bukti baru boleh cerita...macam kat penang tu....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Ogos 2016 3:55 PTG delete

Hudud mana..hudud?

Hudud Pas dah jadi hududuitt$$$ 90juta.kahkahkah

Parti penjual agama.

Takburrr!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Ogos 2016 3:57 PTG delete

Knp tok ketua lebai parti dedak 90juta dok diam menyepi ponteng sidang dun? Tunggu skrip dari parti penyamun umno kah?kahkahkah

DEDAK FOR ALL LEBAI HAMPAS.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Ogos 2016 3:57 PTG delete

Korang kena terima kenyataan bahawa PAS adalah parti yang berintegriti, tiada rasuah dan berakhlak mulia tiadak seperti pakatan hancur...semua ada...perompak ada, penipu ada, perasuah pun ramai, kaki lebong ada, semuanya melibatkan akhlak.....terutama dap...akhlaknya hancur...pasal mereka itu kafir....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Ogos 2016 4:09 PTG delete

Korang kena terima kenyataang bahawa lebai2 dlm Pas semua ada nafsu besar dan buat dosa mcm korang.

Kalo akhlak mrk sebaik Nabi takdelah pemilihan muktamar guna cai, memaki hamun/memfitnah org mukmin lain tk kira dlm masjid, melabel/menghina org lain yg tk sependapat.

Rompak balak di kelantan, gaji guru yik tk berbayar, beli range rover terlajak murah. Curi duit rakyat kelantan 60k bermeeting di Krabi.

Apa yg parti kafir buat parti Islam Pas pun nak buat. Yg haram otomatik jadi halal toyyiban.kahkahkah

DEDAK FOR ALL LEBAI HAMPAS.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Ogos 2016 4:11 PTG delete

POSITIVE THINGKING: Jangan merendahkan ULAMA TGHA, ada agenda dunia yg belum selesai dan beliau bermusyawarah dengan bankers.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Ogos 2016 4:47 PTG delete

Lalu dptlah 90 juta utk urusan tersebut

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Ogos 2016 5:41 PTG delete

Hudud pandap ada ke takde? Hudud mana hudud?.....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Ogos 2016 5:43 PTG delete

Pemimpin PAS bukan macam pemimpin pandap.....riuh rendah macam pasar malam.......habuk pun tarak.....sama macam mat said....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Ogos 2016 5:47 PTG delete

Memang betul semua ada nafsu......tapi nafsu mereka diletakkan dihalang oleh agama dan dijadikan sempadan ....pasal tu politik dan agama tak boleh dipisahkan....kalau dipisahkan jadi macam kafir kat penang tuu.....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Ogos 2016 5:51 PTG delete

Boleh jalan la......bukti mana?......jangan telan macam tu je apabila si kafir menuduh.....dap dapat dana dari yahudi...tak berani pulak nak saman.....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Ogos 2016 6:00 PTG delete

Tunggu hudud parti penjual agama Pas tua bangka 60thn tk bentang2 lg. Dedak bkn sebarang dedak 90juta.kahkahkah

Mari bersubahat bersama lebai2 malang Pas makan hasil rompakan duit rakyat 1mdb.kahkahkah

DEDAK FOR ALL LEBAI HAMPAS.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Ogos 2016 6:02 PTG delete

Dedak dah makan sampai tersedak2. Rahsia dah terbongkar haaa..terus menikus pemimpin2 parti dedak 90juta.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Ogos 2016 6:04 PTG delete

Sekonyong-konyong pengarang Sarawak Report Clare Rewcastle Brown menyebut"kecurigaan meluas" tentang dakwaan PAS terima RM90 juta dari PMNajib.

Istilah "kecurigaan meluas" ini lah yang dikira nilai berita oleh Sarawak Report. Mengapa SR tidak menyebut ""keyakinan yang diyakini" ?

Ini menunjukkan betapa nilai berita SR sekadar "sampah busuk yang lak dibakul sampahkan".

Anda melihat betapa berbeza reaksi dakwaan SR terhadap PMNajib tentang isu 1MDB. SR tetap dengan dakwaan tanpa berganjak bahkan PMNajib masih tidak menyamannya.

Tetapi bila PAS melalui Timbalan Presiden bersuara untuk menyaman SR,dengan pantas SR menjawab dengan istilah " kecurigaan meluas".

Apa maknanya? SR takut dengan tuduhan jahatnya itu.

Sarawak Report kini mengikut jejak Malaysiakini untuk bergabung memusuhi PAS.Melontar dan menyembunyikan diri.

Menghairankan dakwaan itu berlegar di sekitar pengundi Cina. Siapa punya kerja ? Semestinya kerja DAP dan baruanya PAN.Motifnya supaya pengundi Cina semakin membenci dengan PAS.

Tahniah kepada Mahfuz Omar yang tumpang semangkuk dengan SR,MalaysiaKini,DAP dan PAN.

Cuba anda nilai kenyataan Mahfuz dalam MalaysiaKini :

“Jika SR boleh dedah nama dan nombor akaun serta aliran kemasukan wang tersebut saya percaya individu pimpinan PAS tersebut akan bersedia memberi pencerahan dan penjelasan sama ada ia derma politik Najib kepada PAS atau untuk individu tersebut.”

Percayalah Mahfuz akan mati karier politiknya dalam keadaan terkangkang-kangkang di celah Pokok Sena !

KEJAHATAN YANG MELUAS

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Ogos 2016 6:06 PTG delete

Nafsu mrk bertopengkan agama..dedak oh dedak..90juta tuuu..

Hari2 boleh buat rombongan parti lebai malang ke syorga Pas di Krabi. 60k curi duit rakyat kelantan tk cukup.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Ogos 2016 6:09 PTG delete

Samang jangang tak samang. Org kampung semua dah tahuuu..kahkahkah

Jangang samang hari selasa. Hari selasa khas utk Najib samang.kahkahkah

Undi Pas = Undi Umno

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Ogos 2016 6:11 PTG delete

melengkar2 pulus dlm serban pak2 aji la ni...Pas...Pis...Pus

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Ogos 2016 6:12 PTG delete

Nak bukti tunggulah lebai hadi bersuara. La ni knp sepi menikus.

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
9 Ogos 2016 7:03 PTG delete

Hebat PAN.. Mana nobody? Amacam tgk lah sendiri fitnah yg dimainkan oleh penyokong PAN.. Sarawak Report pun dah tarik handbrake kata ia hanya syak-wasangka atau kecurigaan atau tanggapan meluas.. mereka tak berani nak mengesahkan yg mereka ada bukti. Tapi penyokong PAN cukup berani menuduh ianya sbg betul walaupun mereka sendiri takde bukti!!


Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Ogos 2016 8:46 PTG delete

Selagi lebai hadi diam menikus makna laporan sarawak report adalah benar. Yg dok bertaburan meroyan skrg walaun2 dia yg dah tempah syorga Pas di Krabi.kahkahkah

Samang jangang tk samang. Orang kampung semua dah tahuuu..parti islam kantoi terima dedak 1mdb 90juta.

Takbirrr!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Ogos 2016 8:52 PTG delete

Lupa nak tanya..sejak isu parti dedak 90juta kantoi rasuah 1mdb Ir anon dah kering idea utk berpantun merapu lg..kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Ogos 2016 9:17 PTG delete

Jangan nak samakan PAS dengan pakatan hampas, PAS berintegriti tiada perasuah.....pakatan hancur terima dana dari yahudi berbilion dolar.....buktikan dulu baru berbicara....macam bukti kat penang tu....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Ogos 2016 9:40 PTG delete

Mmg tak sama sbb parti islam Pas penjual agama dah kantoi 90juta makan duit rompakan terbesar rakyat Msia..

Parti lebai tipu Allah, Rasul dan ahli2 parti tolol utk habuan duniawi.

Pas parti sunnah wal jamaah wal Rasuah.kahkahkah

Tok ketua lebai dah menikus krn tahu serban dan jubah akan terlondeh tk lama lg.kahkahkah

Takbir!!!

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
9 Ogos 2016 11:18 PTG delete

Nampaknya perancangan PAS utk hancurkan UMNO sudah semakin hampir jadi kenyataan dari hari ke hari..
Cuba bayangkan jika Najib jatuh dari awal spt yg dirancangkan oleh PH dan Tun M, pasti Tun M sendiri akan kemudi UMNO kembali sehingga jadi lebih kuat..
Kini dgn penubuhan parti baru, secara tak langsung Tun M bertindak membantu PAS utk sama2 hancurkan UMNO..
Hebat sungguh bacaan politik TGHA dan TITM!!

Takbir 3x

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Ogos 2016 1:09 PG delete

Pandai tanya org,mana video mat sabu tolak hudud?mana?..jgn bagi alasan merapu ar..bila kena isu gini nglepar..mana video.jgn ckap dh bagi,linknya pun tara..mcm tara tulurr..tulurr mana wan rosli..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Ogos 2016 1:11 PG delete

Adeii blh jalan ar..hadi tak brani jawab,yg jadi mgsa pas pusat nk jawab.hadi tara tulur..saman ar jgn byak ckap..tulur tara ke pas..tulur mana?..kahkahkah

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
10 Ogos 2016 10:36 PG delete

So mmg PH nak jatuhkan najib shj sblm ni tu yg bersolidariti bersama Tun M tapi nampk nya tanpa PAS beliau fikir tak kan ke mana sudah nya.. Sbb tu dia buat parti baru..

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
10 Ogos 2016 10:39 PG delete

Nampaknya perancangan PAS utk hancurkan UMNO sudah semakin hampir jadi kenyataan dari hari ke hari..
Cuba bayangkan jika Najib jatuh dari awal spt yg dirancangkan oleh PH dan Tun M, pasti Tun M sendiri akan kemudi UMNO kembali sehingga jadi lebih kuat..
Kini dgn penubuhan parti baru, secara tak langsung Tun M bertindak membantu PAS utk sama2 hancurkan UMNO..
Tun M baru perasan bahawa UMNO perlu dihancurkan terlebih dahulu barulah negara dapat dipulihkan..
Hebat sungguh bacaan politik TGHA dan TITM!!

Takbir 3X

Kini dah ada parti baru, buat apa lagi nak masuk PAN.. bekas ahli UMNO yg hendakkan sistem Islam yg diredhai Allah boleh masuk PAS dan yg masih berfikiran sekular pula boleh masuk parti baru. Bagaimanapun bagi yg bebal dan suka khianat kpd parti lama pula masih lagi boleh masuk PAN!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Ogos 2016 11:38 PG delete

Kami rakyat Msia yg beragana Islam nak tgk parti penjual agama Pas berani atau pengecut utk saman fitnah portal sarawak report.

Ataupun lebai2 malang terutama tok ketua dan mursyidul amnya bersumpah tak makan dedak hasil rompakan terbesar duit rakyat 1mdb.

Walaun2 tk payah nak melebong bersubahat dgn kejahatan lebai2 malang atas nama Islam.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Ogos 2016 11:40 PG delete

Pas bertanding pru utk kalah.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Ogos 2016 11:47 PG delete

Xyahla buang masa.xde nye berani walaun nk saman.gertak je lebih..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Ogos 2016 11:48 PG delete

Tulurrrr mana wanrosli tulurrrrrr.kahkahkahkahkah

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
10 Ogos 2016 12:06 PTG delete

Saman takde masalah kita sama2 tunggu.. Citernya bukan ke SR dah muka tarik handbrake kata itu cuma tanggapan atau kecurigaan meluas .. Korang tak nak komen ke?

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
10 Ogos 2016 12:08 PTG delete

Atau takde telur nak komen kihkihkih

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Ogos 2016 12:41 PTG delete

Buat alasan takut nak saman lah tu.kahkahkah

Paling senang suruh lebai2 tu bersumpah tk mkn dedak.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Ogos 2016 9:01 PTG delete

Wan rosli kan bodoh,dia hnya mampu ulang2 idea org je.dia tak mampu nk jawab pasal otak dia dh bodoh akibat trlebih minum susu omega dedak ketum..tu je pusing2 org bodoh mampu..huhuhu

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
10 Ogos 2016 9:10 PTG delete

Patutlah ulamak PAN tak layak jadi ulamak bertaraf dunia. Nak setel masalah kena bersumpah lepas tu baca doa.. Sebiji ulamak UMNO.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Ogos 2016 9:13 PTG delete

Ulamak taraf doniawi kena bg makan dedak 90 juta.kahkahkah

Parti Aku Songlap.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Ogos 2016 9:20 PTG delete

Wartawan tanya Ya atau Tidak tok lebai dah makan dedak 1mdb. Ohh..itu urusan Pas Pusat boleh jawapkan.kahkahkah

Wartawan tanya knp tok lebai selalu ponteng mesyuarat, parlimen dan sidang dun.Tak takut ke mkn duit elaun haram?
Atas sayalah nak pegi atau tak.syorga dan neraka parti saya yg tentukan.kahkahkah

Parti Aku Songlap.

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
10 Ogos 2016 9:48 PTG delete

Nampaknya perancangan PAS utk hancurkan UMNO sudah semakin hampir jadi kenyataan dari hari ke hari..
Cuba bayangkan jika Najib jatuh dari awal spt yg dirancangkan oleh PH dan Tun M, pasti Tun M sendiri akan kemudi UMNO kembali sehingga jadi lebih kuat..
Kini dgn penubuhan parti baru, secara tak langsung Tun M bertindak membantu PAS utk sama2 hancurkan UMNO..
Tun M baru perasan bahawa UMNO perlu dihancurkan terlebih dahulu barulah negara dapat dipulihkan..
Hebat sungguh bacaan politik TGHA dan TITM!!

Takbir 3X

Kini dah ada parti baru, buat apa lagi nak masuk PAN.. bekas ahli UMNO yg hendakkan sistem Islam yg diredhai Allah boleh masuk PAS dan yg masih berfikiran sekular pula boleh masuk parti baru. Bagaimanapun bagi yg bebal dan suka khianat kpd parti lama pula masih lagi boleh masuk PAN!

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
10 Ogos 2016 9:51 PTG delete

PAN boleh ke tarik undi Melayu? Macam-mana nak tarik kalau belum apa2 kalau menang dah nak sambut majlis dgn TONGGANG kuda eh silap TONGGANG arak!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Ogos 2016 10:47 PTG delete

Parti Aku Songlap dah goyang.Walaung2 dah meroyang.kahkahkah

Takbir 5X

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Ogos 2016 11:19 PTG delete

Tulur mana wanrosli xda Tulur. Kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Ogos 2016 8:02 PG delete

Pan berkongsi dana dengan dap melalui aktiviti haram....aktiviti pelacuran...aktiviti maksiat.....kahkahkah....parti Islam kunun....kahkahkah......tulurr mana tulurrr......kahkahkah....hipokrik....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Ogos 2016 8:05 PG delete

" Dipersilakan ulamak merangkap ketua umum pan ustaz ahmad awang untuk menadah doa semoga pan mendapat limpahan dedak hasil dari aktiviti maksiat".....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Ogos 2016 8:24 PG delete

Huhuhu..makin meroyang walaung2 tuan punahsihat ketua perompak terbesar negara.Serupa macai2 ketua perompak pertahangkang tuang besarnya.

Satu utk engkau..dua utk aku. Tiga utk engkau empat utk aku.skrip penyamun tarbus.kahkahkah

Pasti Aku Songlap.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Ogos 2016 8:24 PG delete

Sendiri yg marapu melalut dah walakontol..wan rosli dh jadi wan roslalut..huhuhu.tak mpu nk brhujah lalu merapu meraban meroyan.huhuhuhu..gi minum susu byk2..huhuhu

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Ogos 2016 11:43 PG delete

Kahkahkah.....tulurrr mana tulurrr.....pan berkongsi dana dgn dap hasil dari maksiat.....samang la oooiii.....tulurrr mana tulurrrr....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Ogos 2016 11:47 PG delete

Apa pulak hujah kamu berkenaan dana dari yahudi dan hasil dari pelacuran dikongsi bersama dap dan pan.....apa hujah kamu....cuba berhujah nak tengok.....ke tak tahu berhujah.....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Ogos 2016 11:50 PG delete

Btul tu.kalau setakat hujah kosong aku pun blh tuduh.hadi tu ejen israel nk memusnahkan islam malaysia.kahkahkahkah.bangang punya walaun.tulurrrrr walaun mana tulurrrrr.kahkahkau

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
11 Ogos 2016 10:04 PTG delete

PAN redha dgn majlis TONGGANG arak.. Jom mintak dikecualikan dari bala dgn upacara doa oleh penasihat parti 'islam'.. Lepas tu tak lama lagi oktoberfest pulak.. Manyak masyuklah kalau cam niiihhh..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Ogos 2016 11:02 PTG delete

Tulurrrrr wanrosli mana Tulurrrrr.... Aik dah xda pantun dah ke....

Wanrosli menggaru Tulurrrrr
Rupanya xdak Tulurrrrr.

Kahkahkahkah

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
13 Ogos 2016 8:36 PTG delete

Anak teruna mengembara membawa panah,
Kaki terluka sehingga bernanah,
Mujurlah ada tok batin tolong balutkan dua tiga lapis,

Tuduhan UG PAS dah berjaya membuktikan itu hanya fitnah,
Bila pulak agaknya PAN boleh buktikan yang penasihat parti setuju utk diraikan kemenangan calon PAN dgn cara TONGGANG ARAK bersama ADUN Sekinchan itu fitnah,
Kerana sampai sekarang takde pun suara bantahan dari penasihat parti 'islam' aka pembaca doa penutup majlis!.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Ogos 2016 8:53 PTG delete

Anak wanrosli bermain tulur...
Rupanya wanrosli xdak tulurrrrr..

Kahkahkah.smpi skrg aku cabar buktikan mana video matsabu tolak hudud,wanrosli masih xdak tulurrrrrr.kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Ogos 2016 1:55 PG delete

Pantun merapu,merepek,meraban,meroyan mngarut wan rosli dtg lagi n ianya ternyata amat bodoh..huhuhuhu

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
14 Ogos 2016 7:35 PG delete

Ada sebuah parti yg telah berjaya 'menaikkan' nama Islam dgn menurut apa sahaja kehendak harbi hatta jika terpaksa menyokong aktiviti murtad sekalipun. Pada mereka rahmatallilalamin adalah pabila berjaya menyokong LGBT dan Pesta Arak spt Octoberfest dan spt ketika meraikan kemenangan parti 'islam'.

Pada mereka juga, Islam yg sebenar ialah yg terhad kpd membaca doa ketika majlis rasmi golongan harbi dan golongan murtad serta golongan fasik sahaja. Dgn erti kata lain golongan2 ini perlu lebih diutamakan dari perjuangan hukum hakam Allah Taala.

Dan jika ada golongan lain yg mahu mengikuti ajaran alQuran dan asSunnah, sbg contoh jika ingin melaksanakan hudud atau menentang kemungkaran spt LGBT, ianya adalah dianggap sebagai telah menjual agama.

Sekianlah mereka seadanya!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Ogos 2016 1:54 PTG delete

Dahla fitnah matsabu tolak hudud pun xda bukti lg,ni nk fitnah lain pulak ka wanrosli oiiiii....dr dulu aku cabar tjukan bukti video smpi skrg xdak tulur kaa wanrosli oi...kahkahkah.memalukan pas btl.kahkahjah

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
15 Ogos 2016 7:44 PTG delete

Video Mat Sabu sudah lama diberi,
Tapi sampai sekarang masih tak mahu mengakui,

Akibat kebangangan yang memang sejak lahir sudah menguasai diri,
Buat apa lagi aku nak peduli.. kui kui kui.

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ Bisnes