PANAS!! : BERITA BAIK UNTUK RAKYAT KELANTAN..[WAJIB BACA]

Irfan Bakti bersama pimpinan Amanah KelantanIrfan Bakti bersama pimpinan Amanah Kelantan


Parti Amanah Negara (Amanah) Kelantan kini dalam operasi menubuhkan cawangan di setiap daerah mengundi di seluruh negeri.

"Menjelang 31 Ogos ini, kita mensasarkan 541 cawangan ditubuhkan bagi mewujudkan sekurang-kurangnya satu cawangan bagi setiap peti undi," kata pengerusi Amanah negeri, Datuk Wan Abdul Rahim Wan Abdullah yang ditemui di majlis bersama pelanggan Amanah Kelantan di perkarangan pejabat Amanah Kelantan.

Setiap pagi Rabu, Amanah Kelantan mengadakan hari bertemu pelanggan di Kiosk Bunga Raya berhadapan pejabat Amanah negeri.

Orang ramai mengambil kesempatan untuk menyampaikan aduan dan masalah masing-masing untuk ditangani di peringkat parti dan pihak berautoriti untuk diselesaikan.

Pagi ini Amanah didatangi tetamu istimewa iaitu Irfan Bakti Abu Salim, Jurlatih Felda United yang kebetulan berada di Kota Bahru kerana pasukannya akan bertemu pasukan Kelantan, TRW malam ini.

Irfan yang merupakan rakan lama Wan Rahim melahirkan rasa gembira kerana dapat bertemu rakan-rakan dari parti Amanah walaupun kesuntukan masa.

"Saya gembira dapat bertemu kawan-kawan, saya yakin parti apa pun yang mereka bersama tujuannya adalah untuk memperjuangkan hak rakyat dan kebaikan negara," katanya.


Antara isu yang dikemukakan dalam pertemuan hari ini adalah isu pengambilan tanah di Kampung Laut dan suasana tidak selesa peniaga dan pelanggan dalam proses perpindahan ke pasar baru Pasir Mas.

mdl

IKLAN BERBAYAR

Anda adalah di antara 43 JUTA pengguna telefon di Malaysia. Tahukah anda pengguna telefon di masa kini sedang menikmati komisen serta bonus yang dibayar kepada mereka setiap bulan? Telefon bukan lagi alat untuk berhubung, telefon kini telah terbukti dapat dijadikan alat untuk menjana pendapatan yang tidak putus setiap bulan.

Anda nak tahu? Kami membina sistem yang lengkap untuk anda hasil dari perbincangan, pengalaman serta ilmu pemasaran yang kami ada. Untuk menjadi salah seorang daripada pengguna telefon yang menjana pendapatan pasif setiap bulan, anda hanya perlu memahami 

Faham Sistem AutoDownline & AutoPlacement

Hadam ilmu yang kami sediakan Praktik teknik yang disediakan Apabila elemen hebat ini bergabung,maka bersiap sedialah untuk menerima pendapatan yang tidak masuk akal hasil dari bantuan sistem kami ini. Harapan kami dengan bantuan sistem kejayaan ini dapat membantu anda menjadi seorang usahawan online yang berinovasi, berdaya saing dan tidak mustahil, seorang Jutawan atau Multi-Jutawan Semoga anda sukses dan menambah nilai dalam hidup orang ramai.


Previous
Next Post »

116 ulasan

Write ulasan
Ir Anonymous
AUTHOR
4 Ogos 2016 12:58 PTG delete

Kalau di kawasan Naib Presiden ada 3 orang,
Manakala di kawasan Presiden ada 14 orang,

Semoga PAN Kelantan dapat pecah rekod di Penang,
Walaupun tidak mempunyai jawatan tinggi spt di Penang.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 Ogos 2016 2:01 PTG delete

Masuk Pas boleh ikut ostad2 guna duit rakyat bermeeting di Krabi.kahkahkah

Ataupun depa gi krabi sbb nak bentang hudud Hadi kat sana.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 Ogos 2016 2:14 PTG delete

Siapa percaya dengan Wan Rahim kaki lebong, nama je parti amanah tapi pemimpinnya ramai kaki lebong, 10 adun Kelantan nak lompat kalau Husang dipecat sampai ke hari ini Wan Rahim terus lebong pencacai2 pakatan hampeh, bising satu Malaysia Husang nak masuk pan, Mat Tahir nak sambut dengan terler, kemana Husang sekarang? Mungkin tengah berusaha nak masuk umno kot....kahkahkah......kaki lebong pan no.1...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 Ogos 2016 2:16 PTG delete

Masuk pakatan hampeh boleh pergi komtar cuci mata konon bagi alasan nak berbincang bubar dun.....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 Ogos 2016 3:26 PTG delete

Menjelang 31 Ogos ini, kita mensasarkan 541 cawangan ditubuhkan bagi mewujudkan sekurang-kurangnya satu cawangan bagi setiap peti undi," kata pengerusi parti PAN negeri, Datuk Wan Abdul Rahim Wan Abdullah pada di majlis bersama 6 orang pelanggan parti PAN Kelantan di perkarangan pejabat PAN Kelantan.

Untuk makluman pembaca setiap pagi Rabu, parti PAN Kelantan mengadakan hari bertemu pelanggan di Kiosk Bunga Raya berhadapan pejabat PAN negeri. Kalau 6 orang itu kira paling ramailah. Kalau anda tak percaya kata-kata saya datanglah Rabu minggu depan dengan kamera ada boleh buktikan kata-kata saya.

"Hari Bertemu Pelanggan" itu kira macam sedap didengar dan nampak hebat tapi sebenarnya sarapan pagi aje...

Saya tak akan banding dengan PAS, baik kita lihat rakan baru parti PAN, UMNO. Pasal PAN ni tongkat UMNO. Kalau tak ada PAN dah lama UMNO akan tumbang.

Kalau dibandingkan PAN dengan UMNO, lagi hebat UMNO pasal setiap pagi UMNO Ketereh terutama pemudanya Muhammad Azam Ismail sarapan pagi dengan pelanggan. Entah-entah Wan Abdul Rahim dapat idea dengan UMNO Ketereh kot!

541 cawangan kata Wan Abdul Rahim menjelang 31 Ogos ini??

Dulu dia ini juga kata 10 orang Adun PAS akan keluar parti dan Wan Abdul Rahim ini juga yang mewar-warkan Husam Musa akan masuk parti PAN tapi sampai sekarang parti PAN sendiri pun tak nak Husam Musa yang banyak masalah dengan parti. Takkan bodoh Mat Sabu dan Salahudin nak terima orang bermasalah dalam parti bersama mereka. Mat Sabu dan Salahudin cukup kenal siapa Husam bercakap di pentas lain buat lain.

Saya rasa adalah lebih baik Wan Rahim tingkatkan ahli PAN daripada 700 kepada 800 orang seluruh Kelantan menjelang 31 Ogos ini, sekurang-kurangnya aada peningkatan sebanyak 14%.

Kalau setakat ahli 700 orang nak agihkan kepada 541 cawangan rasanya macam puak PAN ni tak tahu kira-kira ilmu hisab!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 Ogos 2016 3:31 PTG delete

Hudud Hadi dah jadi HUDUDUITT$$$

KRABI OH KRABI

KAH KAH KAH

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 Ogos 2016 3:35 PTG delete

Kalau dia kaki lebong buat tk tau je kan senang. Takutlah tu sbb Pas parti tua bangka dah rasa goyah dgn Amanah.kahkahkah

Hudud mana..hudud?

PAS FOR DEDAK.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 Ogos 2016 3:47 PTG delete

Kahkahkah......satu lagi kriteria kalau nak jadi pemimpin pan mesti pandai lebong....kahkahkah.......boddo kata UAI...kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 Ogos 2016 3:51 PTG delete

Kena buat tak tau je kalau pemimpin pan lebong.....kena mengiyakan apa yang dilebongkan oleh pan.....pemikiran puak2 pan macam ni ke?....kahkahkah....patutla kena lebong sepanjang masa......boddo kata UAI.....kahkahkah...pan,pan...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 Ogos 2016 4:55 PTG delete

Hadi Awang dan lebai2 malang dlm Pas lg kaki lebong no 1. Tipu Allah, rasul dan ahli2 parti utk buncitkn perut masing2.

Lebih 60thn tapi hudud habuk pun tarak. Hudud Pas dah jadi HUDUDUITT$$$.kahkakah

DEDAK FOR ALL LEBAI PAS

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 Ogos 2016 4:57 PTG delete

Mari ikut lebai2 Paa guna duit rakyat bentang hudud di Krabi.kahkahkah

"Solidariti bersama perasuah 1mdb"

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 Ogos 2016 5:14 PTG delete

Kahkahkah....kau siapa nak kata TGHA tipu rasul dan Allah.....kahkahkah.....kau ni lebih tahu dari Allah ke?......SubhanAllah....sasau dah kau ni....kahkahkah......memang dasar pan lebong.....pencacai pan kat sini rela diri dilebongkan...kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 Ogos 2016 6:38 PTG delete

Hadi Awang tu maksum mcm Nabi ke? Dia manusia biasa yg ada nafsu dan buat dosa mcm korang jugaklah.

Bila tegur Hadi, pencacai2 parti jual agama fitnah lak org sbg penyokong Pan. Lebai2 malang dlm Pas mencemarkan ajaran Islam yg sebenar.

Bentang hudud di Krabi sbb kat sana takde DAP atau Pan nak halang ke?kahkahkah

DEDAK FOR ALL LEBAI PAS.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 Ogos 2016 7:16 PTG delete

KAH KAH KAH!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 Ogos 2016 8:32 PTG delete

Tiada siapa dari PAS yang kata TGHA maksum, hanya pencacai pan saja yang anggap TGHA maksum sehingga disamakan dengan nabi...kami dalam PAS ada ramai ustaz dan tuan guru yang boleh membimbing kami ke jalan yang benar dan kami tidak pernah samakan TGHA dengan nabi.

Itulah perlunya ada ustaz dan tuan guru yang bertauliah bukan hanya membaca doa pembuka dan penutup majlis harbi macam pan.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 Ogos 2016 8:50 PTG delete

Jika ye pun napa?pas takut ker..baru tak ramai pas dh gegar..blum ramai lagi.rkyat klantan bukan bodoh mcam wan rosli n kau..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 Ogos 2016 8:52 PTG delete

Nak belajar Islam yg betul cari ustaz dan ustazah yg luar dari kerangka politik. Mrk lebih ikhlas jujur dlm menyampaikn ilmu Allah.

Perintah Allah supaya Islam disebarkn dan dikembang kpd sekalian makhluk alam bkn pd org Melayu dan Pas saja.

Pas bkn Islam dan Islam bkn Pas. Pas itu parti politik cari makan yg berkiblatkn demokrasi sekular sama spt Umno, DAP, PKR, PAN dll.

Parti2 lain tk menjual agama perjudi Islan mcm Pas. Bila menjelang pru lebai2 dan pencacai2 parti jual agama akan terpekik terlolong psl hudud.ramai org mukmin akan dikafirkn oleh puak2 sesat ni.

Pas penuh dgn ulama2 jadian sebab itu parti tua bangka lebih 60thn ni tk pernah menang pru. Allah tk redha ulama2 pembohong mrk menjual agama terutama pemegang Amanat Hadi yg sesat lg menyesatkn melayu.

Walaun2 Pas dijanjikan syurga Hadi di Krabi.kahkahkah

DEDAK FOR ALL LEBAI PAS.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 Ogos 2016 9:35 PTG delete

Agama dan politik berpisah tiada, kalau nak mendalami politik kena mendalami ilmu agama dulu, itu prinsip Islam. Agama suku poltik suku itu bukan Islam.

PAS tidak pernah meletakkan sempadan Islam itu hanya untuk melayu dan PAS, hanya yang irihati dengan perjuangan yang dibawa PAS akan memfitnah PAS sedemikian.

Hudud bukan tanggungjawab PAS saja ianya menjadi tanggungjawab semua umat yang mengaku diri mereka Islam, termasuk mat sabu yang tolak hudud.

PAS bukan agama, tapi PAS membawa agama tidak seperti parti-parti lain.

Itu hakikat perjuangan PAS.

Kalau nak tahu lebih mendalam berkenaan agama dan poltik eloklah sedara pergi ke Rusila menimba ilmu agama dulu lepas tu baru bercerita pasal politik, masa tu baru sedara sedar agama itu adalah politik dan politik itu juga adalah agama dan kehidupan seharian kita pun adalah agama.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 Ogos 2016 9:43 PTG delete

Yer la pasal pan adalah pembohong dan kaki lebong.....korang tak rasa ke kena lebong?......kahkahkah

Rakyat Kelantan lagi cerdik dari Wan Rahim dan mat sabu yang tolak hudud....kakahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 Ogos 2016 10:09 PTG delete

Keje lain takda..fitnah je.mana bukti mat sabu tolak hudud?dgr kata ada video.tunjuk link..aku nk tgok gak.jgn dalih sana sini lak..cpat tunjuk link video tu..klau takda kompom takda tulur...buat2 ketawa je tpi skit dlm hati.ha tunjuk r..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 Ogos 2016 10:35 PTG delete

Kami bukan kaki lebong macam pan, mat sabu memang tolak hudud sebab dap pun tolak hudud....dap tolak hudud pasal nak selamatkan ekonomi mereka.

Mat sabu tolak hudud pasal dedak...kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 Ogos 2016 11:04 PTG delete

Buka mata dan hati beserta akal yg dikurniakan Allah. Perjuangan Pas telah terpesong kerana ramainya ulama2 jadian dlm parti jual agama ini. Islam agama keamanan/kebajikan bkn agama menghukum mcm yg dibawa Pas dan pencacai2 mrk.

Tuan presidennya yg kerap ponteng parlimen mkn duit elaun haram, ckp putarbelit, memfitnah org, memaki hamun, mengkafirkn org mukmin yg tk sependapat sesuka hati mak pak dia. Byk lg akhlak2 buruk beliau dan ustaz2 Pas semasa memberi ceramah. Tak kira dlm masjid disumpah seranah memfitnah pihak yg tk sehaluan. Nak dgr mrk minta maaf jauh sekali kerana sikap ego, riak dan bodoh sombong.

Kalo tok guru kencing berdiri anak2 muridnya dah pasti kencing berlari.

Islam tak perlukan Pas utk hidup tapi Pas yg perlukan Islam utk hidup. Inilah dia politik jual agama dlm sistem demokrasi sekular.

Selama lebih 60thn jual agama apa kejayaan terbesar Pas yg telah disumbangkan kpd agama, bangsa dan negara oleh puak2 sesat ini sehingga dicemburui ramai pihak atau sekadar perasan saja?

"Solidariti dgn Perasuah tegar 1mdb"

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 Ogos 2016 11:06 PTG delete

Laaaa... Lagi wanrosli labun...mana bukti video matsabu tolak hudud nya????takat tuduh tanpa bukti mcmtu aku pn blh tuduh hadisotong ejen Israel... Kahkahkah...mana video matsabu tolak hudud????aku cabar walaung tunjuk bukti...tunjuk kan bukti pas ada tulurrrrrrr.kalau xda bukti jgk kompom pas xdak tulurrrrrrr. Tulurrrrrrr mana tulurrrrrrr....... (kompom walaung kasi alasan bodo lg)...kahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 Ogos 2016 11:08 PTG delete

Hudud mana..hudud? Parti jual agama kaki lebong no 1.

Ostad2 Pas terpaksa bentang hudud Pas di Krabi. Syurga Hadi yg dijanjikan utk walaun. kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 Ogos 2016 11:16 PTG delete

Hudud Pas dah jadi HUDUDUITT$$$$

DEDAK FOR ALL LEBAI PAS.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 Ogos 2016 11:55 PTG delete

Mata dan hati kamu sebenarnya yang tertutup dengan tipudaya dunia, PAS bukan saja mempunyai ulamak bahkan ramai dari kalangan pemimpin PAS berlatarbelakangkan agama, macamana kamu boleh kata PAS terpesong?

Setiap Jumaat ramai pemimpin PAS berada diatas mimbar yang tidak mampu dilakukan oleh pemimpin umno, hanya imam yang menyampaikan khutbah, nak harapkan pan dan pkr sekular sama je dengan umno. Tiada kemampuan.

Terpesong bagi kamu kerana PAS tidak bersekongkol dan tidak mengikut kemahuan dap kafir yang selalu mencampuri urusan umat Islam maka terpesonglah pada pandangan kamu.

Maki-hamun itu dulu masa g18 berada didalam PAS, sekarang tiada lagi maki hamun dengan terkeluarnya g18.

Korang punya maki hamun lagi hebat mengalahkan mat sabu, PAS sekarang tenang setenang air di tasik.

Sikap ego, tamak dan pentingkan jawatan tiada dalam PAS semua itu boleh didapati dalam pakatan hampeh, kalau ada prk/prn mulalan masing2 dengan egonya, lihat saja prn sarawak, konsensus entah kemana, malulah ada pemimpin macam ni.

Rasuah akan jadi darah daging dalam pakatan hampeh jika dibiarkan, bersolidariti dan menderma kepada perasuah akan membuatkan rasuah menjadi semakin lebar.

Selama 60 tahun PAS membawa Islam dan tidak pernah Islam diletakkan dibelakang sentiasa didepan bukan macam pan, umno dan pkr mereka tiada bezanya. Sekular.

Selama 60 tahun jugak PAS berusaha berdakwah sehingga terbinanya madrasah2, surau2 dan pusat tahfiz, itu semua tidak mampu untuk dilakukan oleh parti2 lain. Hebatkan PAS, ada pusat tahfiz, ada surau dan masjid sendiri dan ada ustaz2 dan tuan guru yang hebat2 belaka.

Kesimpulanya disini, hanya parti Islam PAS yang memperjuangkan Islam, pan, umno, pkr dan dap hanya memperjuang rasuah.

Bersolidariti for Perasuah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Ogos 2016 12:02 PG delete

Hudud pan kat mana? Ada ke takde? Ke ada kat komtar?...kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Ogos 2016 12:38 PG delete

KAH KAH KAH

Perasan tahap gaban pencacai parti jual agama ni.

Kalo hebat sgt ulama2 Pas ni dah tentu dgn doa keranat mrk Pas lama memerintah negara kalahkan Umno.

Harun din mursyidul am Pas pun tk pernah menang mana2 pru. Hadi Awang presiden parti guna cai pun layak jd mb tganu sepenggal terus ditolak rakyat tganu.kahkahkah

Realitinya Pas penuh dgn ulama2 su akhir zaman dan kaki lebong. Allah tak redha mrk menjual agama.

Islam tak perlukan Pas utk hidup. Pas yg perlukan Islam utk cari makan dgn jual agama.

Saya lebih percayakan ustaz2 dan ulama2 yg di luar Pas. Mrk lebih jujur dan berakhlak baik spt yg diajar oleh nabi2.

Yg sibuk nk buat hudud pun dah termakan dedak 1mdb. Pengaruh cash is king Najib. Budak tadika pun tahu rasuah itu haram.

Beli range rover terlajak murah hanya di kelantan. Balak habis dirompak parti ulama. 60k duit rakyat diguna parti lebai utk cuci mata di krabi.Memalukan Islam je.kahkahkah

Solidariti bersama Hadi dan Najib, perasuah tegar a.k.a ketua penyamun 1mdb.

DEDAK FOR ALL LEBAI PAS.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Ogos 2016 12:43 PG delete

Tunggu resolusi lebai2 Pas habis bentang hudud di Krabi dulu.kahkahkah

60k duit rakyat kelantan kena lebong parti jual agama utk lebai2 cuci mata di Krabi.kikiki

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Ogos 2016 1:18 PG delete

Sedara sebenarnya irihati dan jiwa tidak tenang dengan PAS, betulkan?

Setakat hari ini kami berbangga dengan prinsip yang dibawa PAS, bersih, tenang dan istiqamah yang mana sedara sendiri tidak memiliki dan merasai perasaan ini kerana perasaan sedara penuh dengan irihati.

Tiada rasuah, tiada perebutan kuasa, tiada sikap berpuak-puak, tiada sikap ego, tidak terburu-buru dan kami sentiasa bersatu sebagai jemaah Islam yang sentiasa istiqamah dalam perjuangan.

Itu prinsip kami PAS yang tiada pada parti lain di Malaysia selain dari parti Islam PAS. Jangan marah dan irihati.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Ogos 2016 1:21 PG delete

Kahkahkah......cuci mata kat komtar la....amoi ramai...kahkahkah

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
5 Ogos 2016 2:43 PG delete

Naik perahu bersama buah rambutan,
Jalan kampung semua diletak tar,

Bila ditanya mana hudud PAN,
Rupa2nya hudud PAN ada di pejabat harbi KOMTAR.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Ogos 2016 7:22 PG delete

Lebai2 Pas gi krabi lg syok. Syorga Hadi utk walaun2 ada di Krabi.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Ogos 2016 7:27 PG delete

Lg best bentang hudud Pas di Krabi. Guna duit rakyat 60k utk cuci mata lebai2 Pas.

Awek2 siam harbi ramai yg perlu ditarbiahkn para lebai.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Ogos 2016 7:42 PG delete

KAH KAH KAH..Kenapalah ada yg nak irihati dgn puak2 sesat perasan pegang tiket ke syorga ni.

Dari guna duit rakyat kelantan 60k mencuci mata di Krabi dicadangkan buat rombongan lebai2 parti ajaran sesat Pas dan pencacai2 mrk diketuai Hadi Awang dan Harun Din gi berjihad melawan rejim syiah zalim Bashar ataupun zionis israel di palestin.

Inilah perjuangan jihad Islam mencegah kezaliman pemerintah. Ada berani ke lebai2 ni semua? Hudud pun dah jd hududuit$$$.kahkahkah

Bukan ke anda semua konfom masuk syurga bkn spt syorga Hadi di krabi.kahkahkah

DEDAK FOR ALL LEBAI PAS.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Ogos 2016 10:25 PG delete

Oii wan rosli bodoh,mna link yg aku mintak tu..mmg kau tak mpu adakn.dh la bodoh,baghal tpi nk tunjuk pandai,pantun lancau kau rr..mana bukti tu tada pun kat sini..pengecut n bacul je org pas ni mcm tuk guru aji sotong..tuuihh!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Ogos 2016 10:27 PG delete

Wan rosli bodoh yeeyy,wan rosli penakut yey,wan rosli bodoh yey,wan rosli baghal yey,..gi krabi meeting..dasar pas..pasti ada sex..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Ogos 2016 10:32 PG delete

Kahkahkah.....itulah sebenarnya pemikiran kamu patutlah selalu kena lebong dengan puak-puak pan.

Dah tahu kena lebong diamkan saja buat tak tahu je, ualamak dan ustaz kamu yang kat luar tu tak bagi nasihat ke?

Atau kamu memang benci dengan ustaz dan ulamak bukan saja dalam PAS, takkan ustaz dan ulamak kepercayaan kamu boleh buat tak tahu dengan cakap lebong dan perasuah?

Sebenarnya, katakan saja kamu irihati dengan PAS, pemimpin PAS ke Krabi pun kamu irihatikan? Sebab mereka bukan perasuah.

Kahkahkah.....kalau perasuah bukan saja ustaz dan ulamak didalam PAS ualamak dan ustaz kepercayaan kamu pun tak setuju dengan perasuah kan?

Hanya ustaz ahmad awang dan ustaz ghani je pemikiran seperti kamu...bersolidariti bersama perasuah supaya rasuah dapat dilebarkan dimasa hadapan....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Ogos 2016 10:38 PG delete

Korang ni sepatutnya minta nasihat pakar kenapa pemikiran korang berserabut macam ni? Ustaz dan ulamak korang benci, perasuah kau sanjung......kan dah jadi haru biru....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Ogos 2016 12:36 PTG delete

Hadi Awang sbg punahsihat Najib ketua penyamun duit rakyat a.k.a perasuah tegar. Dedak 1mdb ditabur ke mulut lebai2 Pas.Walaun2 tolol yg bersubahat melopong tunggu syorga dijanji Hadi.kahkahkah

Disuruh berjihad melawan rejim kerajaan zalim tau pulak takut. Kata syorga milik parti Pas.kahkahkah

Gi Krabi ada buat demo tak? kat sana ramai awek2 siam kafir harbi utk ditarbiah para lebai. Atau bentang hudud Pas yg tk kesampaian di msia sambil berjoli guna duit rakyat 60k.kahkahkah

PAS Parti jual agama = Hadi
Umno Parti jual bangsa = Najib

DEDAK FOR ALL LEBAI PAS.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Ogos 2016 12:42 PTG delete

Betul tu mcm walaun2 Hadi yg setuju bersolidariti dgn Najib perasuah tegar negara, ketua penyamun 1mdb. Dedak ditabur merata2 ke dlm mulut lebai2 penjual agama.

Perasuah disanjung..kan dah jd haru biru parti. Hadi akan melihat kehancuran Pas di tangannya. Takbirrr!!!

Tak lupa juga ostad tontonview berserban pay per view di jerman.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Ogos 2016 1:05 PTG delete

Saya akan kagum irihati kalo tgk lebai2 parti ajaran sesat Pas terutama Hadi dan Harun din berebut2 nak gi berjihad melawan rejim zalim Syria dan zionis israel.

Yg ramai dlm Pas ialah ulama2 NATO (no action talk only). Berilmu tp tak beramal sbb tu memilih berjihad di Krabi.kahkahkah

Takburrr!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Ogos 2016 3:11 PTG delete

Kahkahkah....benci benor korang dengan TGHA, korang dah cukup ke bekalan?

Ustaz dan ulamak dibenci dan dihina perasuah dan penentang Islam disanjung, itulah pemikiran yang membuatkan korang jadi irihati dengan PAS, irihati benor korang dengan TGHA.....

Kahkahkah... penyamun dan perasuah korang sanjung siap bagi derma dan bersolidariti dengan perasuah....kahkahkah....korang belum layak untuk berbicara pasal jihad selagi perasuah jadi sanjungan.....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Ogos 2016 3:14 PTG delete

Lepak kat komtar sambil minum2 dan cuci mata, tipu pencacai kata berbincang nak bubar dun rupanya mereka memang sudah berpakat....kahkahkah....habis duit rakyat ditipunya.....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Ogos 2016 3:21 PTG delete

KAHKAHKAHKAH.....terserlah sikap sebenar perasuah yang disanjung......

Bekas ahli DAP, Janice Lee mendakwa ada pemimpin parti itu tidak bersetuju dengan cadangan untuk mengadakan Pilihan Raya Negeri (PRN) mengejut Pulau Pinang namun terpaksa mendiamkan diri.

Ujarnya, jika ada mana-mana pemimpin DAP yang membantah segala keputusan setiausaha agungnya, Lim Guan Eng mereka berdepan dengan kemungkinan tidak dicalonkan untuk Pilihan Raya Umum (PRU) akan datang.

Janice kemudiannya mendedahkan hanya Guan Eng mempunyai kuasa untuk menandatangani surat lantikan rasmi DAP (kepala surat).

"Kebanyakan tak sokong (pilihan raya mengejut), namun disebabkan Guan Eng adalah Setiausaha Agung, maka amalan (parti) kini tak sama macam dahulu. Contohnya dahulu apabila nak pilih calon, ada perbincangan dengan pemimpin negeri dan tempatan.

"Tetapi sekarang beliau (Guan Eng) seorang sahaja yang buat keputusan, memandangkan beliau seorang yang boleh tandatangan surat lantikan terhadap mereka yang guna logo parti. Maka sesiapa yang tak sokongan cadangan dan nasihat, sudah tentu mereka tak boleh bertanding lagi (dalam pilihan raya)," katanya kepada Antarapos, hari ini.

Beliau berkata demikian mengulas tindakan DAP mahu mengadakan PRN hanya kerana Guan Eng terpalit dengan dua tuduhan rasuah.

PRN itu bagi DAP akan membolehkan parti itu memerintah lebih lama jika Ahli Parlimen Bagan itu disabit kesalahan dan dipenjarakan.

Bagaimanapun DAP membatalkan hasrat mengadakan pilihan raya itu selepas tidak mendapat sokongan rakan politiknya, PKR.

PKR sebelum itu dilaporkan meminta dua kerusi DUN daripada DAP jika tetap mahu meneruskan agendanya. Ia berikutan PKR tidak yakin untuk mengekalkan 10 kerusi DUN yang dimenanginya pada PRU13.

Janice yang juga bekas ADUN Teratai mendakwa, kebanyakan pemimpin DAP kini sibuk mengumpul harta kekayaan dan tidak menjadikan kebajikan rakyat sebagai keutamaan.

"Semua wakil rakyat yang dipilih kini berada dalam keadaan mewah, tak tengok apa yang berlaku, langsung tak nampak mereka buat kerja sebab gaji sudah naik, hidup selesa. Kebanyakkan mereka sibuk tambah aset sahaja," dakwa Jenice.

Jenice mengumumkan keluar dari DAP pada 2013 selepas parti memecat keahliannya berikutan pertuduhan penyelewengan dana negeri dan wang rakyat.

Bagaimanapun Janice menolak tuduhan itu dan lebih malang beliau tidak diberikan peluang untuk membela diri.

Sementara itu, seorang ahli DAP Melayu, Aspan Alias berpandangan Guan Eng belum disabitkan kesalahan dan beliau berhak untuk terus menjalankan tugas dan tanggungjawabnya sebagai ketua menteri.

Namun, jika dilihat dari sudut moral, Guan Eng sebagai individu yang sering melaungkan ketelusan dan tadbir urus yang bersih, ADUN Air Puteh itu sepatutnya berehat sehingga dibuktikan tidak bersalah.

"Setengah orang kata, seseorang itu tak bersalah jika tidak dibuktikan bersalah oleh mahkamah. Jika beliau ambil begitu, tak payah berhenti. Jika beliau rasa moral itu penting untuk tunjukkan kebaikannya, maka beliau berhenti.

"Persepsi politik. Mungkin pada pandangan peribadi saya, beliau tidak endahkan isu moral dalam politik jika lebih pentingkan keputusan mahkamah. Itu jika bercakap tentang perundangan, tak payah berhenti. Namun ia persepsi orang...," jelasnya kepada Antarapos.

Aspan sebelum menyertai DAP pada 2012 adalah veteren Umno Negeri Sembilan.

Beliau keluar Umno dan beralih ke DAP kerana tertarik dengan konsep perjuangan hak berbilang kaum.

Beliau sebelum ini pernah mempersoalkan status keahliannya di dalam DAP setelah mendakwa parti itu lari dari slogan perjuangannya, sebaliknya hanya berjuang demi kepentingan kaum Cina.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Ogos 2016 3:23 PTG delete

Tiada beza dengan umno/bn....kahkahkah

Reply
avatar
ikan
AUTHOR
5 Ogos 2016 3:31 PTG delete

mesyuarat kat krabi, kereta rovers tak mau kalah proton x dipandangnya hasil dari diskaun member (kalau ikut rasuah tu), rakyat magsa banjir ada yang masih duk kat khemah, terbaik la walun sokong la pemimpin mu tu,,, mudahan oktober nanti dapat la tengok ayah pink berdegar2, nik abduh sampai serak suara, tontowi sampai kurus badan sebab bertempik, deris sampai tercabut kopiah sebab nak bagi lulus RUU tu. jangan berkecuali dah la. Harap MA buat air penerang hati supaya nanti semua angkat tangan... SETUJU.

Reply
avatar
ikan
AUTHOR
5 Ogos 2016 3:33 PTG delete

eh ni la peluang ahli PISnak beli hellfire. dapat pegang penang. knp tak nak pilihanraya pulak.. Kata dah mesyuarat kat krabi sgar la sikit orak maklum mata dah cuci awek siam..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Ogos 2016 3:49 PTG delete

Tak perlu korang kagum dgn TGHA sepatutnya korang kagum dengan umat Islam yang berenut-rebut ke masjid awal-awal ni untuk berjumaat supaya dapat seekor unta.....bukan layan komentar kat blog nih...lagi nak bercerita pasal jihad....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Ogos 2016 3:52 PTG delete

PAS bukan macam pakatan hampeh yang gilakan kuasa....kami tenang tidak gelojoh.....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Ogos 2016 3:53 PTG delete

Sapelah yg nak dengki dgn tuang presideng kaki ponteng Pas. Jadi mb tganu pun layak sepenggal dah ditolak org Islam melayu di negeri sendiri. Menang pun tumpang reformasi DSAI.kahkahkah

Mursyidul amnya tukang jampi air tk pernah menang satu pru pun.

Ustaz dan ulama2 jadian ramai dlm Pas. Masing2 menunggu habuan dedak 1mdb dari ketua penyamun Najib.kikiki

Elok dikekalkan Hadi Awang sbg tuang presideng supaya dia boleh saksikan sendiri kehancuran Pas di tangannya. Perosak ummah dan pemecahbelah jemaah sesama Islam di Msia.

DEDAK FOR ALL LEBAI PAS.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Ogos 2016 3:55 PTG delete

Eh beli rover murah bukan macam beli banglo murah, pembeli banglo murah kat penang ada kuasa untuk menukar status tanah psl tu dapat murah ( baca rasuah ), pembeli rover tiada kuasa nak tukar status tanah.....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Ogos 2016 3:56 PTG delete

Mari berjihad di Krabi bersama lebai2 Pas guna duit rakyat. Tak byk, 60k je.kahkahkah

Solidariti bersama ketua perasuah 1mdb.

Takburrr!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Ogos 2016 3:57 PTG delete

Pas bertanding bkn utk menang. Pas bertanding utk kalah.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Ogos 2016 4:01 PTG delete

Walaun Pas mmg tolol. Sel2 otak tk mampu berhubung dgn betul.Taksub melampau.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Ogos 2016 4:26 PTG delete

Pasal tu korang tidak seperti kami PAS, korang terlalu gilakan kemenangan dan kuasa, sikap ego tidak terpadam walaupun nama pakatan tetapi pakatan hampeh.

Penuh dengan huru-hara, berpuak-puak, sikap berpura-pura, perasuah, kaki lebong, ugut-mengugut dan tidak berprinsip.

TGHA akan kekal sebagai presiden selagi diperlukan, bertukarnya presiden bukan bermakna PAS menukar dasar, PAS dari dulu hingga kini dasarnya sama iaitu membawa Islam dalam perjuangan walaupun bertukar presiden, bukan parti anak beranak yang boleh dikuasai oleh anak beranak saja.

Itu kelebihan PAS, pakatan hampeh atau umno tiada upaya nak lakukan apa yang PAS amalkan.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Ogos 2016 4:33 PTG delete

Mari berpesta di komtar.......kita berpakat...a... olok-olok nak bubar dun supaya para pencacai kita percaya...... bahawa kita serius nak bubar dun...... biar mereka dilebong...pencacai kita tiada masalah kalau kita lebong.....pencacai kita buat tak tahu je walaupun kita lebong......jom berpesta dikomtar....kahkahkah...baham lebong doh korang semua.....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Ogos 2016 6:04 PTG delete

Mari kita enjoy de menjoy ke krabi melahap duit rakyat kelantan....kahkahkahkah.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Ogos 2016 6:39 PTG delete

Mari ikut lebai2 Pas berjihad di Krabi guna 60k duit rakyat kelantan.kahkahkah

Buat demo bantahan awek2 siam kafir harbi seksi terlalu ramai di Krabi. Itulah kelebihan parti hamPAS buat secara sembunyi2. kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Ogos 2016 6:45 PTG delete

Walaun2 Hadi tk perlu risau dan meroyan..Pas bertanding selamanya utk kalah.kahkahkah

Lps pru14 Pas akan lenyap dari lanskap politik Msia. Sesuai jadi badan dakwah utk puak2 yg sesat. Dasar Pas akan berpusat di Krabi.

DEDAK FOR ALL LEBAI HAMPAS.

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
5 Ogos 2016 11:46 PTG delete

Minum air sambil menyelam,
Pakaian dihantar ke kedai dobi,

Ku sangkakan beliau seorang penasihat parti islam,
Rupa2nya hanya tukang baca doa di majlis harbi.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Ogos 2016 12:44 PG delete

Minum air sambil menyelam
Pakaian dihantar ke kedai dobi

Sungguh hebat auta parti Islam
Hangus 60k duit rakyat lebai2 mengamin doa di Krabi.

KAH KAH KAH

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Ogos 2016 1:39 PG delete

Mari kita berhudud dikrabi.....60k duit rakyat di bantai pas utk enjoy de menjoy ke krabi....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Ogos 2016 1:41 PG delete

Wanrosli xdak tulurrrrrr.mana bukti video matsabu tolak hududd.....jgnla kasi jwpn bangang la....mmg kitorg tau walaun mstla bangang..tlg tunjuk sikit tulurrrrrrrr...org cabar skit dah ilah tulurrrrrrrr....

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
6 Ogos 2016 7:23 PG delete

Sorong papan tarik paPAN,
Buah keranji digilis-gilis,

Ku sangka hanya harbi dalam negara (baca DAP) menjadi dokongan ulamak PAN,
Rupa2nya harbi di luar negara (baca AS) juga secara jelas menjadi dokongan si tukang baca doa penutup majlis.

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
6 Ogos 2016 7:34 PG delete


Pagi hari pergi ke kolam untuk berenang,
Petang hari pula pergi memancing di lautan,

Alangkah bahagia kalau calon 'islam' PAN menang,
Bolehlah minum Guiness Stout dan Carlsberg bersama Adun Sekinchan.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Ogos 2016 9:09 PG delete

Pagi hari ke kolam utk berenang
Petang pula ke perigi utk mandi

Alangkah bahagia kalau calon Pas menang
Curi 60k duit rakyat ke syorga walaun di Krabi

KAH KAH KAH

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
6 Ogos 2016 9:54 PG delete

Pagi hari pergi ke kolam untuk berenang,
Petang hari pergi memancing di lautan,
Malam hari pula makan seafood di Kuala Perlis,

Alangkah bahagia kalau calon parti 'islam' PAN menang,
Bolehlah buat majlis minum Guiness Stout dan Carlsberg bersama Adun Sekinchan,
Akhir sekali jangan lupa penasihat parti Islam nak baca doa penutup majlis.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Ogos 2016 11:18 PG delete

Tulur wanrosli mana....mana video matsabu tolak hudud tu????tulur mana wanrosli. Kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Ogos 2016 11:19 PG delete

Tulurrrr mana wanrosli....Tulurrrr mana Tulurrrr....

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
6 Ogos 2016 4:42 PTG delete

Naik teksi di Jalan Klang Lama ke Taman OUG,
Terjumpa kawan sekolah lama tak semena-mena,
Sungguh seronok sembang kesah lama di kedai nyonya,

Dulu bagai nak rak fitnah PAS nak berUG,
Hilanglah sudah maruah PAN entah ke mana,
Jadi pembaca doa majlis harbi itulah balasannya.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Ogos 2016 10:37 PTG delete

KAH KAH KAH!!!

TAKBURRR!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Ogos 2016 11:12 PTG delete

Itu je lah wan rosli bacul tau,biarkn dia mbebel sorg2,dh tahap gila tu..

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
7 Ogos 2016 12:28 PG delete

Mudik ke hulu menaiki sampan,
Menaiki sampan sambil membawa ubi,

Alangkah bangganya parti PAN,
Punyai seorang ulamak tersohor pembaca doa di majlis harbi.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Ogos 2016 1:18 PG delete

Tulurrrrr mana wanrosli...xdak Tulurrrrr ka...kahkahkahkah

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
7 Ogos 2016 6:53 PG delete

Mandi kolam sambil menyelam,
Selepas makan terus terlena,

Mudah sungguh jadi penasihat parti Islam,
Hanya perlu bacakan doa penutup selepas tamat konsert Selena.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Ogos 2016 8:05 PG delete

Parti Islam Pas mmg mcm tu..

KAH KAH KAH

TAKBURRR!!!

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
7 Ogos 2016 1:18 PTG delete

Buang sisa makanan ke dalam tong sampah,
Sampah dibakar di tempat membakar sampah,

Kini terbukti sudah UMNO menyokong bapak perasuah,
Yang menariknya pembaca doa majlis PAN turut menghalalkan solidariti bersama perasuah.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Ogos 2016 2:44 PTG delete

Parti Islam Pas mmg bersolidariti menyokong Umno bapak perasuah.

KAH KAH KAH!!!

TAKBURRR!!!

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
7 Ogos 2016 3:26 PTG delete

Anak itik berparuh tebal,
Anak monyet suka makan buah,

Kalau kita nak dilihat cerdik di mata penyokong bebal,
Jom lah kita bersolidariti bersama para perasuah!.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Ogos 2016 4:06 PTG delete

Amat benar sekali walaun Hadi mmg penyokong bebal Pas. Jomlah bersolidariti bersama para perasuah 1mdb.

KAH KAH KAH!!!

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
7 Ogos 2016 6:35 PTG delete

Naik teksi di Jalan Klang Lama ke Taman OUG,
Terjumpa kawan sekolah lama tak semena-mena,
Sungguh seronok sembang kesah lama di kedai nyonya,

Dulu bagai nak rak fitnah PAS nak berUG,
Akibatnya kini hilang sudah maruah PAN entah ke mana,
Hanya jadi pembaca doa majlis harbi itulah balasannya.

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
7 Ogos 2016 6:37 PTG delete

Gotong royong saling bantu membantu,
Sambil membakar arang berasap,
Bubur lambuk dimasak bersama bunga cengkih,

Mana lari dah mamat sekolah pondok Kelantan tu?,
Aku tanya nama sekolah terus sahaja dia lesap!,
Kih kih kih... Kih kih kih.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Ogos 2016 8:29 PTG delete

Pas mmg parti pemfitnah
Akibatnya kini hilang sudah maruah Pas entah ke mana
Hanya jd pembaca doa majlis harbi di Krabi itulah balasannya.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Ogos 2016 8:33 PTG delete

Ir anon penyokong bebal Hadi sekolah ceruk mana? saje tanya..kihkihkih

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
7 Ogos 2016 8:44 PTG delete

Siang hari kuat bekerja sehingga letih lesu,
Letak kepala atas bantal terus terlena di awal malam,
Esok sambung lagi kerja di kuala,

Bila ulamak PAN tiada bantahan serta diam membisu,
Itu tanda mengharuskan majlis SOLIDARITI BERSAMA PERASUAH bersama parti 'islam',
Kalau dah harus bolehlah baca doa penutup majlis pula.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Ogos 2016 10:46 PTG delete

Bila ulamak PAS tiada bantahan serta diam membisu
Itu tanda mengharuskan majlis SOLIDARITI BERSAMA PERASUAH 1MDB bersama parti Islam
Kalau dah harus bolehlah makan dedak baca doa penutup majlis pula.

KAH KAH KAH!!!

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
7 Ogos 2016 11:05 PTG delete

Siang hari kuat bekerja sehingga letih lesu,
Letak kepala atas bantal terus terlena di awal malam,
Esok sambung lagi kerja di kuala,

Bila ulamak PAN tiada bantahan serta diam membisu,
Itu tanda mengharuskan majlis KONSERT MEGA SELENA GOMEZ di Shah Alam,
Kalau dah harus bolehlah baca doa penutup majlis pula.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Ogos 2016 7:50 PG delete

Kesiang tgk walaung taksub Hadi sekor ni meroyang di setiap blog pertahangkang tok ketua marang parti ajarang sesat Pas.

KAH KAH KAH!!!

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
8 Ogos 2016 8:04 PG delete

Tuduhan UG kami dah berjaya membuktikan itu fitnah,
Bila pulak agaknya PAN boleh buktikan yang penasihat parti setuju utk diraikan kemenangan calon PAN dgn cara TONGGANG ARAK bersama ADUN Sekinchan itu fitnah,
Malah sampai sekarang takde pun suara bantahan dari penasihat parti 'islam' selain dari bacaan doa penutup majlis tersebut jika berjaya diadakan!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Ogos 2016 8:36 PG delete

Ir Anon,

Memang itu amalan biasa bagi pakatan hancur meraikan sesuatu kemenangan dan ulama pan pula akan menadah doa selepas meraka mabuk....Ini lah dikatakan rahmatanlilalamin bagi mereka.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Ogos 2016 9:09 PG delete

Diharap walaung2 Hadi jgn terus meroyang pertahankang parti ajarang sesat Pas.

Slps pru14 Pas akan hancur disaksikang tok ketua putar alam mrk dan pencacai2nya bersubahat kerana menjual agama menipu Allah, Rasul, diri sendiri dan ahli2 parti yg tolol.

Parti tua bangka lebih 60thn tk pernah menang pru kerana Allah tk redha dgn ulama2 pembohong di dlmnya perkudakan Islam utk habuan duniawi.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Ogos 2016 11:40 PG delete

Yang sesat ialah mereka yang bersolidariti dengan perasuah dan menentang Islam, pencacai2 pandap amat gemar dengan perkara yang boleh merosakkan akhlak...mabuk arak.....lgbt.....pelacuran.....rasuah....berjudi....rosak akhlak beb.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Ogos 2016 12:28 PTG delete

Korang tak perlu risau pasal PAS......PAS takkan hancur dan punah....korang patut risau pakatan hancur.....dekat pru 14 nanti korang blh nampak tanda2 kehancuran pakatan hipokrit....hancur pasal pakatan hampeh ramai kaki lebong....perasuah....sikap ego....perebutan kuasa.....berpuak-puak.....hipokrik.....malas.....cakap banyak tapi kosong....pkr cakap lain...dap cakap lain.....pan khadam dap ikut telunjuk dap tiada pendirian...banyak lagi tanda2 kehancuran pakatan hambar.....korang tunggulah yer...kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Ogos 2016 12:40 PTG delete

Walaung2 Hadi sudah mula meroyang bila tersedar parti Pas akan hancur kalah di pru14.

Janji Allah itu pasti pd ulama2 dan pencacai2 mrk yg bersubahat menjual agama perkudakan Islam utk habuang duniawi.

Parti Ajaran Sesat
Parti Islam Salah
Parti Ulama Su'

PAS PIS PUS

KAH KAH KAH!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Ogos 2016 2:20 PTG delete

Yang meroyan bukan kami tapi korang.....meroyan kerana bimbang pakatan hipokrit diambang kehancuran...terima lah hakikatnya.....kami tenang je, istiqamah, tidak gelojoh, pemimpin kami berintegriti....tiada rasuah....kahkahkah hancur pakatan hambar....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Ogos 2016 3:23 PTG delete

Walaung Parti Ajaran Sesat dah mula meroyang sbb parti jual agama dah goyang.Org yg nak buat hudud dah termakan dedak 1mdb sampai tersedak2. Walaung2 melopong.kahkahkah

Jom ikut Hadi bersolidariti bersama Najib perasuah 1mdb aka ketua penyamun duit rakyat. Hudud Pas dah jadi Hududuitt$$$.

KAH KAH KAH!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Ogos 2016 4:07 PTG delete

Ye,yg terbaru pasik dpat 90juta dari najib..patut pun aji sotong diam je slama ni..hahahaha..walaun dpat penat jerit sana sini.kahkahkah ptut ar dok sibuk nk solidariti dgn perasuah rupanya dpat dedak..hahahaha..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Ogos 2016 4:52 PTG delete

PAS dah biasa dgn fitnah.....pakatan hipokrik pencipta fitnah.....kaki lebong...perasuah.....jual agama....bacul....semua nya boleh merosakkan akhlak...nak jaga akhlak lebih baik jauhkan diri dari pakatan hampeh.....PAS tenang.....iktikaf di masjid dan surau....jauh dari segala kerosakan.....habislah pakatan hambar....hancur....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Ogos 2016 5:46 PTG delete

Parti pak lebai pun makan duit songlap 1mdb. 90juta oii..

Curi duit rakyat kelantan 60k utk mengaminkan doa sambil berjihad di Krabi.kahkahkah

Pas akan hancur lebur berkubur. Walaung2 akan lari berterabur. Parti penjual agama. Takbirr!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Ogos 2016 7:06 PTG delete

Diharapkn tuang garu hadi awang yg ponteng lagi sidang dewan rakyat tganu kali ni walaung2 tk tuduh kata difitnah Pan pulak. Tuang presideng parti islam mkn duit elaun haram.kahkahkah

Tok ketua kencing berdiri walaung2 dah pasti kencing berlari..

KAH KAH KAH!!!

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
8 Ogos 2016 11:12 PTG delete

Turun ke sungai menjala ikan,
Ikan yang dibakar pastilah sedap,

Kasihan PAN masih mengharapkan agar PAS dimalukan,
Sebagaimana PAN dimalukan bila di'tanggapanmeluas'kan sebagai khadam DAP.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Ogos 2016 7:55 PG delete

tok ketua parti islam ponteng sidang dun lg. Makan duit elaun haram.huhuhu

Parti dedak 90juta dah kantoi. Hudud dah jd hududuitt$$$.kah kahkah

DEDAK FOR ALL LEBAI HAMPAS.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Ogos 2016 11:36 PG delete

Kesian wanrosli.berpantun jela yg dia tau.lain semua xtau.telur pun xdak.kahkahoahkaukau

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Ogos 2016 12:55 PTG delete

Kesian pencacai pandap....tiada modal.....kahkahkahkah......selayaknya dilebong oleh kaki lebong pandap.....kuikuikui

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Ogos 2016 1:07 PTG delete

Kesian pencacai parti dedak 90juta penjual agama. Bila tok ketua nak buat saman malu? Jaga maruah Parti Ahli sunnah wal RASUAH.kahkahkah

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
9 Ogos 2016 10:06 PTG delete

90 juta tu fitnah hanya kecurigaan meluas. Banglo tak kan?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Ogos 2016 10:17 PTG delete

Samanlah kalo fitnah. Kalo lebai2 tu beranilah..tok guru pun dah jd lebai bisu.kahkahkah

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
9 Ogos 2016 11:18 PTG delete

Nampaknya perancangan PAS utk hancurkan UMNO sudah semakin hampir jadi kenyataan dari hari ke hari..
Cuba bayangkan jika Najib jatuh dari awal spt yg dirancangkan oleh PH dan Tun M, pasti Tun M sendiri akan kemudi UMNO kembali sehingga jadi lebih kuat..
Kini dgn penubuhan parti baru, secara tak langsung Tun M bertindak membantu PAS utk sama2 hancurkan UMNO..
Hebat sungguh bacaan politik TGHA dan TITM!!

Takbir 3x

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Ogos 2016 9:25 PG delete

KAH KAH KAH!!!

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
10 Ogos 2016 9:21 PTG delete

Kini dah ada parti baru, buat apa lagi nak masuk PAN.. bekas ahli UMNO yg hendakkan sistem Islam yg diredhai Allah boleh masuk PAS dan yg masih berfikiran sekular pula boleh masuk parti baru. Bagaimanapun bagi yg bebal dan suka khianat kpd parti lama pula masih lagi boleh masuk PAN!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Ogos 2016 9:23 PTG delete

Parti Aku Songlap.

KAH KAH KAH!!!

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
11 Ogos 2016 10:07 PTG delete

Jom baca doa.. Kalau buat selain tu nanti kena tuduh jual agama .. kih kih kih...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Ogos 2016 11:04 PTG delete

Tulur mana wanrosli.smpi skrg xsaman Sr pun.Tulur mana tulurrrr.kahkahkahkah

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
14 Ogos 2016 7:44 PG delete

Hari- hari senaman renang,
Selepas itu hantar anak tadika ke TASKI,

Saman tetap jalan jangan bimbang,
Yg perlu dibimbangkan ialah kalau jadi macam saifudin dan rapiji sampai kena mintak maaf kpd TSKI.

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ Bisnes