PANAS!! : APA SALAHNYA UMNO PAS BERSATU KATA PEMUDA PAS.

Nik Mohamad Abduh Nik Abdul Aziz
Nik Mohamad Abduh

SHAH ALAM – “Sekiranya DAP dan MCA boleh bersatu (menentang RUU 355), apa salah Pas dan Umno bersatu juga dalam isu yang sama, tegas Ketua Pemuda Pas, Nik Mohamad Abduh Nik Abdul Aziz.

Beliau menyifatkan perkara itu adalah berita baik yang ditunggu-tunggu setelah dahulunya Umno menentang, tetapi kini turut bersama menyokong pindaan Rang Undang-Undang (RUU) 355 atau RUU Persendirian Akta Mahkamah Syariah (bidang kuasa jenayah).

Nik Mohamad Abduh berkata, Pas dan beberapa pertubuhan bukan kerajaan (NGO) Islam telah sepakat untuk menyeru seluruh ahli parlimen Muslim agar menyokong RUU355 ini.

“Ia adalah hari besar untuk Islam di Malaysia. Jika ada ahli parlimen bukan Islam turut menyokong, maka ia adalah bonus besar buat penyatuan dan kesejahteraan negara yang wajar dirayakan juga.
“Seperti saya tekankan di atas, sebagaimana Umno memerlukan masa untuk memahami, MCA dan DAP lagi-lagilah memerlukan masa,” katanya menerusi catatan terbaharu di laman sosial Facebooknya, semalam.

Kenyataan itu berikutan tindakan MCA dan DAP yang dilihat bersatu hati menentang RUU355 yang dijelaskan oleh Nik Mohamad Abduh bertujuan memperkasakan kedudukan mahkamah syariah dalam sistem perundangan negara.

 “Secara mudah, kedua-dua parti dominasi non Muslim itu mempunyai dua matlamat yang sama iaitu memastikan berkembangnya arus sekular yang menolak peranan ugama dalam politik negara dan keduanya, saling berebut undi non Muslim.

“Dengan membesarkan isu pelaksanaan hukum hudud melalui RUU355 ini, mereka cuba menggambarkan masa depan Malaysia yang gelap jika ianya diluluskan,” ujarnya.

Malah, Ahli Parlimen Pasir Mas itu membidas DAP dan MCA pastinya akan bersatu sekiranya melibatkan soal hak dan tuntutan golongan LGBT.

“Saya tidak fikir pula jika hak dan tuntutan golongan LGBT diterima dalam negara, kedua-dua parti ini akan bersatu hati menentangnya.

“Dalam erti, memperkasakan perundangan Islam dalam negara adalah lebih bahaya dan menggelapkan masa depan negara berbanding kehadiran LGBT yang sedang berkembang menghancurkan dunia barat kini.

“Apa pun, saya memilih untuk melihatnya sebagai kejahilan yang perlu dilunakkan dengan proses pemahaman yang menagih sedikit masa yang lebih,” katanya.

Nik Mohamad Abduh berkata, pemerkasaan sistem Islam yang menyeluruh dalam negara asalnya adalah perjuangan Pas yang tidak dikongsi oleh mana-mana parti politik sebelum ini.

“Dalam sistem perundangan Islam yang diimplementasikan melalui mahkamah syariah, titik-titik kelemahan adalah amat ketara. Pas sentiasa menyeru kepada islah yang menyeluruh. RUU355 adalah sebahagian daripadanya.

“Tujuan adalah jelas. Ia agar mahkamah syariah menjadi sebahagian daripada institusi dalam negara yang mendidik umat Islam agar hidup berguna sebagai hamba Allah dan menjadi warga negara yang baik.

“Hukuman agama nilainya adalah pada keberkesanan dan kejayaan mendidik dan mencegah kejahatan,” katanya.

Beliau berkata, Pas sentiasa mencadangkan dialog dan perbincangan yang sejahtera dan terbuka.

sh

IKLAN BERBAYAR

HANYA RM55 SAHAJA, ANDA BOLEH MENJADI JUTAWAN!!!



HANYA RM55 SAHAJA, ANDA BOLEH MENJADI JUTAWAN!!! 

CARANYA, MEMBELI LOT IKLAN DENGAN BIZ55DOTCOM 

CARANYA : 

BELI 1 LOT BERHARGA RM55 SAHAJA... 

1 LOT ANDA AKAN DAPAT RM400.00 
2 LOT ANDA AKAN DAPAT RM800.00 
10 LOT ANDA AKAN DAPAT RM4000.00 
100 LOT ANDA AKAN DAPAT RM40,000.00 
1000 LOT ANDA AKAN DAPAT RM400,000.00 
2000 LOT ANDA AKAN DAPAT RM800,000.00 
2500 LOT ANDA AKAN DAPAT RM1,000,000.00 

ANDA SUDAH JADI JUTAWAN!!!!!!!!! 

MAKLUMAT LEBIH LAYARI : http://biz55.lot.my
Previous
Next Post »

60 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Ogos 2016 3:23 PTG delete

Korang tentu berpihak pada dap dan mca kan?....takut terputus pulak dedak dari hasil maksiat....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Ogos 2016 4:18 PTG delete

Apa lagi walaun pondan ni melalak...mana bukti video matsabu tolak hudud..sila jgn kasi jwpn bodoh....tunjukn anda ada tulurrrrrr bukan walaun pondan....tulurrrrrr mana tulurrrrrr.... Kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Ogos 2016 4:31 PTG delete

Kita berbincang pasal RUU bukan pasal mat sabu.....mat sabu tak penting kat sini....korang nak duduk belah mana ni?.....dap dan maca atau PAS dan umno?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Ogos 2016 4:39 PTG delete

Umno baru acah...PAS PIS PUS yg kelangkabut. Kena main berapa kali lg hahhhhhhhh. Seronok tengok PAS PIS PUS kena tipu bulat2. Pak2 lebai yg Bodoh politik

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Ogos 2016 5:03 PTG delete

Korang sokong siapa nih?....dap dan mca atau PAS dan umno?.....sokong RUU je....bukan bergabung...jgn nampak putrajaya je.....biar ada usaha.....dari melalak memperlecehkan usaha orang lain....melalak tu bukan saja-saja tu...ada dedak tuu....kahkahkah.....dedak dari hasil maksiat.....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Ogos 2016 6:01 PTG delete

Ruu tu hudud ke atau kau yg tak skong hudud..hudud ada denda pkai duit ker?sblum ni sibuk dgn hudud.tak dibahas pun dalam muktamar,umngok suruh bwak private bill main ikut je.dlm majlis syura pun tak bincang.ahli bawahan ditipu hidup2 je.bila ada pluang lak mnglabah nk bentang sibuk cari skrip..last2 tangguh.siapa yg mkan dedak,kami ahli bawahan tak,yg makan pemimpin atas.tiba2 hidup mewah,nik aziz dh pesan jgn skali2 besekongkol dgn umno..tpi pemimpin atasan degil.bila nik aziz meninggal je..msing2 tunjuk belang,guna sistem cai.tak pnah umur buat begini..kami ahli bawahan akan brtindak pada pru 14 nti..undi kami bukan utk pas lagi.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Ogos 2016 6:28 PTG delete

Dah termakan dedak ruu dikata hukum Allah. Semua ni wayang parti jual agama. Org Islam dah npk penipuan lebai2 lebong ni.

Hudud dah jd hududuitt$$$ 90 juta.kahkahkah

Parti Auta Semalaysia.

KAH KAH KAH!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Ogos 2016 6:31 PTG delete

Lebai2 dedak ni wayang je lebih. Pencacai2 Pas jd keldai tunggangang lebai bersubahat menipu umat Islam.

Parti Auta Semalaysia.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Ogos 2016 8:42 PTG delete

Hudud ke RUU ke......yang penting ada usaha kearah memperkasakan undang2 syariah...bukan macam pakatan hipoktik yang melawan arus....halalkan lgbt, halalkan pesta arak, halalkan perjudian dan pelacuran.....cukuplah makan duit haram dari hasil maksiat....nanti RUU dah dapat kelulusan habislah pusat2 urut, pesta arak atau pesta lgbt....itu yang dap dan mca takut sangat dengan RUU tuh.....pencacai kat sini tumpang semangkuk ke?.....kahkahkahkah.....tulurrr mana tulurrrr

Kalau arwah TGNA masih ada tentu beliau bangga dengan usaha yang dilakukan oleh PAS.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Ogos 2016 8:45 PTG delete

Korang gilakan dedak je.....dah jadi keldai yang disuap dengan dedak haram dari yahudi dan maksiat....cukup2lah tu....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Ogos 2016 9:13 PTG delete

Keldai tunggangan lebai malang dari parti penunggang agama dah meroyan balik.kahkahkah

Majoriti org Islam dah pandang jijik pd parti jual agama penuh dgn lebai2 pemakan dedak duit samun, kaki lebong dan pemfitnah no 1.kahkahkah

DEDAK FOR ALL LEBAI HAMPAS.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Ogos 2016 9:16 PTG delete

Hudud Pas dah jadi hududuitt$$$ 90juta.kahkahkah

Parti lebai kaki lebong pemakan dedak duit samun rakyat.kahkahkah

Undi Pas = Undi Umno

Parti Auta Semalaysia.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Ogos 2016 10:15 PTG delete

Takde majoriti yang memihak kepada pakatan hipokrik....hanya pencacai2 dedak haram pakatan hampeh je yang memihak menentang RUU dan hudud.....banyak ngo Islam menyokong dan majoriti umat Islam sokong.....kamu bermimpi ke?....kahkahkah.....korang dah kena lebong dengan pemimpin korang......terima aje lah....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Ogos 2016 10:17 PTG delete

Hudud korang dan pakatan hipokrik langsung tiada......dedak haram punya pasal....simpan hudud bawah karpet.....kahkahkah....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Ogos 2016 11:29 PTG delete

Keldai tunggangan lebai penjual agama dah meroyan. Dah sedar parti dedak mula dipandang jijik oleh majoriti org Islam. Pemimpin dan pencacai pemfitnah no 1. Allah pun sanggup ditipu dgn hududuitt$$ 90juta.kahkahkah

Kerana Pas parti dedak, Islam dipandang rendah oleh bangsa dan agama lain. Kerana Pas, ustaz2 berkopiah dipandang sinis oleh orang melayu. Pas perosak ummah dan Islam sebenar.

Parti Auta Semalaysia.

DEDAK FOR ALL LEBAI HAMPAS.

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
13 Ogos 2016 5:47 PG delete

Ada satu parti yg telah berjaya menaikkan nama Islam dgn menurut apa shj kehendak harbi hatta jika terpaksa menyokong aktiviti murtad sekalipun.. Pada mereka rahmatallimalamin adalah pabila menyokong LGBT dan Pesta Arak spt Octoberfest dan juga spt ketika meraikan kemenangan parti 'islam'.

Pada mereka juga Islam yg sebenar ialah hanya setakat baca doa shj jika lebih dari itu adalah dikira jual agama.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Ogos 2016 6:28 PG delete

Betul tu ir anon. Parti Islam pemakan dedak tu namanya Pas. Lebai2 dan pencacainya kaki lebong, pemfitnah no 1 dan makan hasil haram rompakan duit rakyat terbesar.kahkahkah

Di kelantan spt kata seorg menteri umno nama je serambi mekah tp aktiviti maksiat dan tahap kemiskinan paling tinggi. Negeri kotor/busuk ditadbir lebai2 Pas.

Org2 Islam melayu dah pandang jijik dgn parti jual nama agama Pas.

Tunggu masa je nama lebai2 pemakan dedak akan terburai. Keldai2 tunggangan lebai ni akan tk cukup tanah nak lari nak sorok muka.

Ketika itu bertaubatlah keldai2 ni krn bersubahat dgn parti lebai menjual agama menipu umat Islam Msia.

Parti Auta Semalaysia.

DEDAK FOR ALL LEBAI HAMPAS.

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
13 Ogos 2016 6:36 PG delete

Pada mereka juga, Islam yg sebenar ialah yg terhad kpd membaca doa ketika majlis rasmi golongan harbi dan golongan murtad serta fasik shj. Dgn erti kata lain golongan2 ini perlu lebih diutamakan dari hukum hakam Allah Taala.

Dan jika ada golongan lain yg mahu mengikuti ajaran alQuran dan asSunnah, sbg contoh jika ingin melaksanakan hudud atau menentang kemungkaran spt LGBT, ianya adalah dikira telah menjual agama.

Sekianlah mereka seadanya!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Ogos 2016 7:53 PG delete

Huhuhu..nik beduh pun dh ckap nk bersatu dgn puak yg mnjahanam negara..scara tak lgsung mreka juga telah jual agama tapi macai totok mcm wan rosli mati2 prtahankn..tak sedar diperbodohkn je.merapu n melalut kat sini akhirnya meroyan sndiri..bila nk saman sr?jgn gempak je lebih..huhuhu

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
13 Ogos 2016 8:21 PG delete

Kan dah jelas kerjasama dgn UMNO adalah utk sokong RUU 355. DAP dan MCA plk nak tentang RUU 355.. Terpulanglah pd PAN nak sebelah MCA atau UMNO.. Kalau UMNO pun turut tak nak kami x peduli pun.. Tapi kami mcm dah tahu PAN akan pilih MCA ye tak?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Ogos 2016 9:03 PG delete

Kalau dah kemaruk kerjasama dgn parti penyamun Umno lebih baik parti lebai pemakan dedak usulkan hudud terus. Knp mesti ruu 355 yang jelas undang2 buatan manusia bkn hukum Allah?

Keldai2 penunggang agama ni bersubahat dgn tuan2 mrk menipu umat Islam. Sedangkan Allah pun sanggup ditipu dgn hududuitt$$ 90juta.kahkahkah

Pas perosak ummah dan ajaran Islam sebenar. Parti penjual agama yg menjijikkan.

Parti Auta Semalaysia.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Ogos 2016 9:10 PG delete

Nak buat hudud,tapi pemimpin lebai meyokong kemungkaran,rasuah kelantan,menyokong kepala penyamon,bagaimana agaknya kalau hudud dijalankan aiikk..rasuah balak kelantan...dulu,pastu tanah kelantan disapau oleh orang ganu..nak kena potong apa aiik!!.bagaimana makan duit haram ponteng parlimen dan dun..nak hukum hududn kena hadi tarbus tu dudlu..bagaimana nak hukum duit haron jin terima apartment bangsar dari najib dan cntract plus juta-juta tu!!!

penyokong2 walaqun pas yg kais pagi mkn petang,menjerit-melolong nak membela boss-boss jerong mereka.Tapi boss2 lobai mereka,laughing to the bank.Buktikan jika 15 pemimpin pas tak terima dedak umno saman pemimpin umno,jika pemimpin tertinggi pas tak mkn dedak najib saman SR...

ORNG ISLAM YG METEKEDARAH DUIT ORNG KAPIR PULA JADI MANGSA...mALULAH SIKIT KAT ORNG KAFIR TU.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Ogos 2016 9:11 PG delete

Ir Anon, tadah doa, menghalalkan maksiat, oktober fest dan menghalalkan dedak yang haram itu adalah perjuangan agama, tunduk kepada kafir, mencaci ulamak itu lah perjuangan Islam yang didokong oleh mereka.

Mereka takut punca kewangan mereka terhalang oleh RUU dan hudud, mereka seronok dan enak kerana dibiayai oleh dedak haram.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Ogos 2016 9:17 PG delete

sejak hadi dan haron jadi taukeh pas,parti pas dah seakan2 jadi parti penyamon.Orang2 kafir pula disalahkan.dia yg buat banyak kemungkaran.KONONNYA JOILAH BERSAMA UMNO,DARI BERSAMA ORNG2 KAFIR YG BAIK.
Asalkan orng islam/melayu.penyamun,perompok,perasuah,berkawan dgn yahudi dan melingkupkan negara takkpa.

idup melayu,idup isle,perompak tak paa..

Parti auta semalaya

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Ogos 2016 9:25 PG delete

Ekeleh.....hudud konon, RUU pun korang dah kecut telur......korang sokong ke tidak nih? Mana pendirian korang?.....ke korang tiada pendirian?......pendirian korang sama dengan dap ke?.....tuan besar penabur dedak haram?.....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Ogos 2016 9:29 PG delete

Sapa yg kecut klau tak pak aji sotong kau yg nglabah nk baca skrip n akhirnya sndiri yg tangguh sbb bawak telo je ke parlimen.tak sedar umngok dh mainkn aji sotong kat situ..pyah klau fikir guna kontol walaun ni..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Ogos 2016 9:31 PG delete

Kahkahkah.....korang ni dah selesa dengan dedak haram pasal tu korang nampak kafir je yang betul.....kahkahkah.....enakkan dedak haram dari yahudi dan hasil maksiat.....kahkahkah...hati dah hitam......hasil dari maksiat penang dan selangor.....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Ogos 2016 9:39 PG delete

hahahah..korang lagi selesa dgn hadi/haron yg klengtong korang.

1981,haji ajak korang berjihad menentang ameno,mati, mati sahid,bukti 18 keluarga memali mati.
tahun 2016, Hadi yg sama juga mengajak korang bersedondon dgn orng yg nak mati sahid tu dpt syurga tu.

Hasil maksiat yg umno buat kat genting highland tu kira okala,sebab umno melayu...3D/TOTO lagi okay sebab najib kata nak support sekolah tahfiz.

Ajaran kitab mana yg korang pakai haaa!!

Parti ajaran Songsang

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Ogos 2016 10:08 PG delete

Hati dah hitam dek dedak haram......perasuah disanjung ulamak dihina.....perompak dan peyamun jadi idola korang....kahkahkah.....semuanya ada dalam pakatan hipokrik.....bacul, hipokrik, perasuah, kaki lebong.....kahkahkah...PAS tenang dan istiqamah walaupun dicaci dan dihina....bersih dari segala maksiat dan rasuah....hebatnya PAS, tiada parti yang boleh disamakan dengan PAS....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Ogos 2016 10:35 PG delete

Ulamak taik mmg patut dihina perangai mcm taik fitnah sana sini ulamak pebenda mcmtu.kahkahkah.ulamak taik namanya dlm pas tu.jgn nk perasan ulamak aaaa.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Ogos 2016 10:36 PG delete

Mana video matsabu tolak hudud ni????semua walaun pas xdak tulurrrr kaaaaa...kahkahkahakkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Ogos 2016 10:49 PG delete

Jangan irihati dengan ulamak PAS.....ulamak pan hanya pandai tadah doa je....tu yang kamu irihati sangat tu.....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Ogos 2016 10:54 PG delete

Mat sabu tak penting lagi dah....lantak dia lah.....tiada nilainya......dana yahudi dan hasil maksiat jangan didiamkan nanti membarah...dan jangan bersolidariti dan menderma kepada perasuah nanti makin ramai perasuah dalam pakatan hampeh......fikir macamana nak selesaikan 2 masalah nih.....atau korang akan biarkan saja 2 perkara ni....pasal korang pun tumpang semangkuk.....kahkahkah.....tulurrrr mana tulurrrr?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Ogos 2016 10:56 PG delete

No ball....hilang terus ball pemakan dedak haram....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Ogos 2016 11:25 PG delete

Siapa yg menghina ulamak,kalau terang-terang ulamak tu merapu, ULAMA MERAPU KATA DAP KAFIR HARAM HARBI,Tapi di selangor lebih kurang 5k ahli PAS mentekedarah sama kafir harbi.Jika dap diumpamakan babi,bermakna exco2 dan 5k ahli pas bersama sekandang babi.
Kami menghormati ulamak,yg mengikut cara Rasulallah s.a w.Kami takkan ikut ulamak yg mengajak kami,mengikut amalan suku,mengajak kebaikkan suku,bersedondon dgn perasuah suku,bersama menyamun balak suku,bersama mencuri tanah kelantan suku.bersama kejahatan suku,bersama hendakkan hudud suku.

Ya,Allah jauhilah kami dari mengikuti ulamak-ulamak suk,yg mementingkan dunia,yg memutar-mutarkan ayat-ayatmu,supaya sesuai dgn untuk mencapai kebendaan dunia yg tak seberapa.Bagi walaun-walaun yg didoktrinkan mengangap ulamak su itu sebagai maksum,tidak boleh dinasihati,dikeritk,berikan lah TAUFIK AGAR mereka kembali kepangkal jalan.AMINN

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Ogos 2016 12:18 PTG delete

Walakontol mrapu lagi..huhuhu dana yahudi takda,yg ada dana yahadi bawang je..huhuhu ahli bawahan?mnngkuk pun tak dpat tpekik tlolong je prtahan aji sotong m co..huhuhu

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Ogos 2016 12:49 PTG delete

Keldai2 penunggang agama dgn ulamak2 dedak mrk sanggup menipu Allah dgn hududuitt$$$.kahkahkah

Bekerjasama dgn parti penyamun negara atas alasan nak laksanakan hudud. Maharaja lawak mega pun kalah dgn lebong lebai2 pemakan dedak dgn keldai2 mrk.

Pas parti pemfitnah no 1, perosak ummah dan sesat dari ajaran Islam sebenar.

Parti Auta Semalaysia aka lebai2 pembohong bersiri.

KAH KAH KAH!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Ogos 2016 1:01 PTG delete

Ulamak2 suk akhir zaman ada ramai dlm Pas bersama2 dgn keldai mrk menjual agama, memfitnah, merosakkan ummah, menyesatkan org melayu dan paling utama menipu Allah dgn hududuitt$$ 90juta.kahkahkah

Parti Auta Semalaysia aka Parti Lebai Songlap

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
13 Ogos 2016 8:28 PTG delete

Anak teruna mengembara membawa panah,
Kaki terluka sehingga bernanah,
Mujurlah ada tok batin tolong balutkan dua tiga lapis,

Tuduhan UG PAS dah berjaya membuktikan itu hanya fitnah,
Bila pulak agaknya PAN boleh buktikan yang penasihat parti setuju utk diraikan kemenangan calon PAN dgn cara TONGGANG ARAK bersama ADUN Sekinchan itu fitnah,
Kerana sampai sekarang takde pun suara bantahan dari penasihat parti 'islam' aka pembaca doa penutup majlis!.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Ogos 2016 8:45 PTG delete

Walaun nk lari tajuk fitnah matsabu.kahkahkah.sori bro.tektik bodoh mcmtu laku utk walaun bodoh je....aku cabar walaun ni.tjukan la mana video matsabu tolak hudud????tulurrrrrr mana tulurrrrrr. Kahkahjahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Ogos 2016 8:46 PTG delete

Mcmtula baru ada semula pantun bodoh wanrosli.kahkahkahkah.bila mau saman sr ni.ckp pongpang nk saman bulan depan pulakkkkkk.tulurrrr mana tulurrrr. Kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Ogos 2016 10:20 PTG delete

Mamat pantun merapu dah meroyan kembali.

Parti Auta Semalaysia aka Parti Lebai Pembohong Bersiri.

KAH KAH KAH!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Ogos 2016 1:45 PG delete

Aii lambat sangt ambik masa sebulan nak saman sr..penakut apa pas ni.kahkahkah.najib smpai skarang tak saman wsj.nti pas saman je sr pun kluar bukti aliran duit ke akaun pimpinan pas.masa tu terlondeh abis jubah n sluar dalam sampai siku n lutut brlaga sbab gigil..silap2 tercirit lagi..kahkahkahkahkahkah..

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
14 Ogos 2016 7:03 PG delete

Saman tetap jalan sabar je lah..
Jangan jadi macam saifudin dan rapiji sampai kena mintak maaf kpd TSKI sudah laaa..

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
14 Ogos 2016 7:08 PG delete

Video Mat Sabu sudah lama diberi,
Tapi sampai sekarang masih tak mahu mengakui,

Akibat kebangangan yang sudah menguasai diri,
Lantaklah kalau sejak lahir memang dah bangang aku peduli apa.. kui kui kui.

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
14 Ogos 2016 7:09 PG delete

Ada sebuah parti yg telah berjaya 'menaikkan' nama Islam dgn menurut apa shj kehendak harbi hatta jika terpaksa menyokong aktiviti murtad sekalipun. Pada mereka rahmatallimalamin adalah pabila menyokong LGBT dan Pesta Arak spt Octoberfest dan juga spt ketika meraikan kemenangan parti 'islam'.

Pada mereka juga, Islam yg sebenar ialah yg terhad kpd membaca doa ketika majlis rasmi golongan harbi dan golongan murtad serta fasik shj. Dgn erti kata lain golongan2 ini perlu lebih diutamakan dari hukum hakam Allah Taala.

Dan jika ada golongan lain yg mahu mengikuti ajaran alQuran dan asSunnah, sbg contoh jika ingin melaksanakan hudud atau menentang kemungkaran spt LGBT, ianya adalah dikira telah menjual agama.

Sekianlah mereka seadanya!

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
14 Ogos 2016 7:15 PG delete

Ada sebuah parti yg telah berjaya 'menaikkan' nama Islam dgn menurut apa shj kehendak harbi hatta jika terpaksa menyokong aktiviti murtad sekalipun. Pada mereka rahmatallimalamin adalah pabila menyokong LGBT dan Pesta Arak spt Octoberfest dan juga spt ketika meraikan kemenangan parti 'islam'.

Pada mereka juga, Islam yg sebenar ialah yg terhad kpd membaca doa ketika majlis rasmi golongan harbi dan golongan murtad serta fasik shj. Dgn erti kata lain golongan2 ini perlu lebih diutamakan dari hukum hakam Allah Taala.

Dan jika ada golongan lain yg mahu mengikuti ajaran alQuran dan asSunnah, sbg contoh jika ingin melaksanakan hudud atau menentang kemungkaran spt LGBT, ianya adalah dikira telah menjual agama.

Sekianlah mereka seadanya!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Ogos 2016 9:08 PG delete

Kau yg bagi alasan bangan.mna linknye..tunjuk ar..pengecut org pas ni rupanya..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Ogos 2016 1:39 PTG delete

Tak sabar nak tengok lebai2 pemakan dedak naik mahkamah. Mari kita lihat sape yang kenaaa..

60thn belum tahu jalan saman sama mcm hudud Pas.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Ogos 2016 1:43 PTG delete

Kahkahkah.wanrosli xdak modal ka.kahkahkahkah.lepas g krabi perabis 60k pun masih bengap lg ke.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Ogos 2016 2:12 PTG delete

Parti Lebai Pembohong Bersiri.kahkahkah

Sekianlah mereka seadanya.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Ogos 2016 2:13 PTG delete

Parti Lebai Pembohonh Bersiri.kahkahkah

Sekianlah mereka seadanya!!!

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
14 Ogos 2016 2:52 PTG delete

Pergi ke kedai membeli barang dengan menulis buku 555,
Bila hutang kedai bertambah mulalah kepala berserabut!

Atas dasar AKIDAH, PAS dan UMNO berusaha ingin mendaulatkan undang2 Allah yg dimulakan dgn RUU 355,
Mungkinkah atas dasar yg sama jugalah PAN dan DAP serta MCA akan menentang usaha2 tersebut!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Ogos 2016 3:25 PTG delete

Rukun Islam 5 perkara.
Rukun Iman 6 perkara. Satu pun tak sebut bab hudud. Dasar akidah apa yg Pas cuba pesongkan. Dasar pemakan dedak dah semakin jelas.kahkahkah

Bekerjasama dgn parti penyamun negara utk laksanakan undang2 Islam. Lawak bodoh keldai2 penunggang agama.kahkahkah

Parti Auta Semalaysia.

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
14 Ogos 2016 10:44 PTG delete

Terima kasih kerana mendedahkan kebangangan PAN dalam bab Islam. Kelihatannya memang sahlah serta terbukti sudah yg PAN memang juara dalam islam dari segi membaca doa.

Ini kerana PAN tak nampak pun bahwa Rukun Iman yg ke 4 adalah percaya kpd alQuran (yg diimani oleh PAS) ya mana secara jelas ada menyebut hukum Allah atau hudud. Tak pasti pula kitab mana yg diimani oleh PAN yg mana takde langsung menceritakan tentang hudud!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Ogos 2016 6:31 PG delete

Keldai tunggangan lebai parti pemakan dedak penjual agana mula merapu.kahkahkah

Parti Auta Semalaysia.

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
15 Ogos 2016 7:28 PTG delete

Apa nama kitab yg diimani PAN yg takde citer pasal hudud?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Ogos 2016 6:11 PG delete

Pas Ikatan Gagasan Sejahtera (PIGS) hudud dikecualikan. Keldai2 munafikun bersubahat dgn lebai2 lebong penunggang agama menipu umat Islam.

Parti Auta Semalaysia.

Reply
avatar
20 Ogos 2016 10:27 PG delete

Saya sekeluarga mengucapkan banyak trima kasih kepada AKI MUPENG karena atas bantuannyalah saya bisa menang togel dan nomor gaib hasil ritual yang di berikan AKI MUPENG bener-bener dijamin tembus dan saat sekarang ini kehidupan saya sekeluarga sudah jauh lebih baik dari sebelumnya itu semua berkat bantuan AKI kini hutang-hutang saya sudah pada lunas semua dan sekarang saya sudah buka usaha sendiri. jika anda mau bukti bukan rekayasa silahkan hubungi/sms AKI MUPENG di 0852 9445 0976 atau KLIK DISINI insya allah angka beliau di jamin tembus dan beliau akan menbantu anda selama 3x putaran berturut-turut akan memenangkan angka togel dan ingat kesempatan tidak datang 2x,trima kasih.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Ogos 2016 4:06 PTG delete

Berdoalah xjadi pigs yang kerja jual agama..Harap tiada yg terasa!

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ Bisnes