KENYATAAN PANAS!! : UMNO DAN PAS PERLU BERSATU

Umno-Pas
Umno-Pas


KOTA BHARU – Penyatuan Pas dan Umno amat diperlukan bagi membolehkan pengukuhan nilai-nilai Islam yang semakin terhakis dalam kehidupan bermasyarakat di negara ini akan kembali terjaga.
Pemerhati Politik, Dr Iskandar Hasan Tan Abdullah berkata, penyatuan ini juga akan membantu memperbetulkan salah tanggapan terhadap Islam di kalangan masyarakat.

"Perlembagaan Persekutuan sudah baik kerana menyediakan ruang kepada Islam untuk ditegakkan dalam masyarakat, cuma sebelum ini Umno dilihat kurang bersungguh mahu mendaulatkannya.
"Pada masa yang sama, Pas sebelum ini menolak Perlembagaan Persekutuan dengan menganggapnya bersifat sekular, tetapi kini elemen Islam dalam Umno makin mengukuh manakala Pas pula sudah mengiktiraf Perlembagaan Persekutuan.

"Penyatuan Pas dan Umno kini menjadi lebih mudah bila kedua pihak bersetuju memartabatkan syariat Islam secara bertahap tanpa keperluan untuk merombak Perlembagaan Persekutuan bermula pindaan Akta Mahkamah Syariah (Akta 355),”katanya kepada Sinar Harian.

Menurutnya, beliau percaya permulaan kerjasama antara Pas dan Umno dalam isu pemartabatan kedudukan mahkamah syariah akan mendorong kepada kewujudan kerjasama lebih kuat antara kedua-dua pihak di masa hadapan.

Dr Iskandar yang juga Pensyarah Kanan Fakulti Sains Pentadbiran dan Pengajian Polisi UiTM Kelantan berkata, banyak hikmah dapat dilihat terutamanya apabila Umno yang berhadapan dengan serangan Pakatan Harapan dan ditambah perpecahan dalaman hingga mewujudkan parti lain nampak makin bersikap terbuka dengan Pas.

"Tidak mustahil perkembangan ini akan menjadi titik mula kembali kukuhnya nilai-nilai Islam dalam kehidupan bermasyarakat di negara ini, asal sahaja Pas bijak memanfaatkan ruang yang terbuka untuknya.

"Dalam keadaan sekarang, saya rasa kedua-dua pihak khususnya Pas perlu mengurangkan retorik dalam berhadapan dengan Umno, tidak perlu diulang serangan ke atas Umno sepertimana dibuat oleh parti pembangkang lain.

"Tatkala golongan bukan Islam dan golongan sekularis, liberalis, pluralis, Islam memperhebatkan kefahaman tidak betul mengenai Islam, penyatuan Pas dan Umno tentu saja diperlukan untuk membetulkan salah faham ini," katanya.

sh

IKLAN BERBAYAR

HANYARM55 SAHAJA, ANDA BOLEH MENJADI JUTAWAN!!! 

CARANYA, MEMBELI LOT IKLAN DENGAN BIZ55DOTCOM 

CARANYA : 

BELI 1 LOT BERHARGA RM55 SAHAJA... 

1 LOT ANDA AKAN DAPAT RM400.00 
2 LOT ANDA AKAN DAPAT RM800.00 
10 LOT ANDA AKAN DAPAT RM4000.00 
100 LOT ANDA AKAN DAPAT RM40,000.00 
1000 LOT ANDA AKAN DAPAT RM400,000.00 
2000 LOT ANDA AKAN DAPAT RM800,000.00 
2500 LOT ANDA AKAN DAPAT RM1,000,000.00 

ANDA SUDAH JADI JUTAWAN!!!!!!!!! 

MAKLUMAT LEBIH LAYARI : http://biz55.lot.my
Previous
Next Post »

67 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Ogos 2016 11:25 PG delete

Pas dan Umno bersatu utk perdajalkan agama Islam dan org Melayu tolol.

Pas parti sesat penjual agama.
Umno parti perompak penjual bangsa.

KAH KAH KAH

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Ogos 2016 11:28 PG delete

Parti2 perompak ni mmg perlu bersatu.yanananana....

Reply
avatar
moto kaji
AUTHOR
16 Ogos 2016 7:14 PTG delete

umno nak bercakap tentang nilai-nilai Islam? Ya Allah Kau turunkan lanknatmu kepada puak ni.

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
16 Ogos 2016 8:41 PTG delete

Sabar tuan2 di atas. Suruhlah penasihat parti Islam baca doa agar LGE lepas dari tuduhan beli rumah banglo murah dan TunM agar disucikan dari rasuah warisan.. Lepas tu bolehlah bersolidariti bersama 'mantan' perasuah..

Reply
avatar
bat8
AUTHOR
16 Ogos 2016 8:45 PTG delete

Mantan perasuah dan perasuah no wahid sekarang dari parti sama..
Apa lu nak temberang Ir...hehehehe

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Ogos 2016 10:19 PTG delete

UMNO dan PAS nak bersatu? Lama dah aku tunggu saat ini, ramai yang tunggu sampai dah jadi tengkorak pun ada.

PAS nak ke bersatu dengan UMNO? UG, UG, UG dan UG. Ratib harian yang belum termakbul.

Dari pandangan Islam adakah bersatunya UMNO dan PAS dapat menguntung Islam?

Adakah parti lain selain UMNO yang sedikit berminat untuk memartabatkan Islam didalam pentadbiran dan politik seharian?

Bagaimana pula PAN dan PKR? Islam ke sekular?

Anda semua memang dah tahu jawapannya, PAS kini akan meletakkan syarat sekiranya ada parti lain yang ingin bersama, PAS dah ada banyak pengalaman dengan UMNO pun ada dengan PR pun ada. UG oh UG....bila agaknya?

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
17 Ogos 2016 7:08 PG delete

Bila doa penasihat parti "Islam" termakbul di majlis TONGGANG menonggang..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Ogos 2016 9:09 PG delete

Parti lebai2 pemakan dedak kaki lebong bersatu dgn parti ketua perompak negara.

Faham fahamlah.kahkahkah

Parti Auta Semalaysia.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Ogos 2016 9:18 PG delete

UG bila lebai2 pemakan dedak kaki lebong dah kena suap dedak ketua penyamun negara.

Hadi awang percaya undang2 jahiliyah baginda queen mampu beri keadilan pada Pas dlm kes sanan.Politik suku agama suku. Dah jd kafir skrg.kahkahkah

Knp tk ikut cara Islam bersumpah laknat kalo tk mkn duit rompakan terbesar dunia? Percaya undang2 sekular jugak akhirnya.kahkahkah

Lebai2 lebong bersama2 keldai2 tunggamgan mrk menipu Allah, rasul, umat Islam dan ahli2 parti tolol.

Parti Auta Semalaysia.

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
17 Ogos 2016 9:39 PG delete

Beraninya memfitnah ala munafikun. SR yg kafir pun dah tarik handbrake dan mengatakan ia hanya tanggapan meluas dan mereka tak kata pun yg mereka ada bukti!

Memang patutlah pun di akhirat nanti neraka golongan munafik lebih bawah dari neraka golongan kafir..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Ogos 2016 11:07 PG delete

Keldai munafikun ketinggalan keretapi ni. Parti penjual agama Pas akan saman SR bulan depan. Guna undang2 sekular akhirnya utk keadilan.kahkahkah

Kalo fitnah tk berasas buat le cara Islam bersumpah laknat lebai2 lebong termakan dedak penyamun. Tak berani pulak. Solat hajat ramai2 tolak fitnah kafir harbi pun tk terbuat. Keldai ingat cuma nafikan org Islam akan percaya parti lebai lebong ni?kahkahkah

Parti Auta Semalaysia.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Ogos 2016 11:53 PG delete

Dalam perkara ini kena mintak tolong ulamak PAN doakan...kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Ogos 2016 11:56 PG delete

Yer ke bila?

Bila nak UG?

Ratib harian dah termakbul ke?

UG oh UG...bila agaknya fitnah ni nak jadi kenyataan?

Agar terhapus dosa para penfitnah.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Ogos 2016 1:24 PTG delete

Ustaz2 Geng (UG) bermula sejak termakan dedak ditabur ketua perompak negara. Kalo terasa difitnah beranilah bersumpah laknat ikut cara Islam dimulakan oleh tok ketua lebai pembohong bersiri.kahkahkah

Apa nk takut..Ada berani ke lebai2 parti penjual agama ni. gebang je lebih perjuangkn Islam konon.

Yg suka memfitnah, putarbelit dan maki hamun adalah lebai2 dan keldai2 tunggangan mrk yg bersubahat perdajalkan Islam.

Parti Auta Semalaysia.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Ogos 2016 2:04 PTG delete

Ratib paling ringkas UG, UG dan UG, bilakah fitnah ini akan jadi kenyataan.

Agar terhapus dosa penfitah.

UG oh UG......tak sabar lagi rasanya.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Ogos 2016 2:09 PTG delete

Haji Hadi, bilakah PAS akan berUG dengan UMNO.

Dah tak larat menaggung dosa fitnah.

Ratib harian diratib oleh pembenci PAS.

Hapuskanlaj dosa mereka.

Kerana itu adalah ketakutan mereka.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Ogos 2016 2:54 PTG delete

Dah termakan dedak ketua penyamun negara. Hudud dah jadi ruu 355 dan hududuitt$$ 90 juta.kahkahkah

Apa yg fitnahnya UG =:Ustad2 Gebang
UG oh UG..kaki temberang..

Sekianlah mereka seadanya!

Parti Auta Semalaysia.

KAH KAH KAH

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Ogos 2016 2:56 PTG delete

UG oh UG..Ustad2 Gebang.kahkahkah

Keldai2 tak sabar lagi rasanya nak bersatu dgn parti penyamun negara.

Parti Auta Semalaysia.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Ogos 2016 2:56 PTG delete

Baghal..mcmna plak fitnah matsabu tolak hudud?beribu kali aku cabar xda pun bukti video. Tulurrrrr walaun mana Tulurrrrr wanrosli......

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Ogos 2016 2:57 PTG delete

Bila walauong bersuara.bodoh2 saja okay...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Ogos 2016 3:04 PTG delete

UG oh UG bilakah fitnah ini akan terlerai?

Terhapuslah dosa para penfitnah.

Hj Hadi seharusnya cepat-cepat berUG dengan UMNO.

Agar semua dosa2 para penfitnah terhapus.

Sebelum ajal datang menjemput.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Ogos 2016 3:06 PTG delete

Bilakah UG nak menjadi kenyataan?

UG oh UG.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Ogos 2016 3:06 PTG delete

Keimanan lebai2 berserban beserta keldai2 mrk boleh dibeli dgn 90 juta.kahkahkah

Bila agaknya lebai2 ni nak bersumpah laknat ikut cara Islam tk makan duit haram rompakan duit rakyat terbesar di dunia ni? Jgn tunggu lama2..Org kampung semua dah tahu..kahkahkah

Takkan nak ikut undang2 penjajah utk Pas cari keadilan? Politik suku agama suku jatuh kafir spt amanat lebai Hadi.kahkahkah

Ustad2 Gebang. UG oh UG..

Semoga Allah mengampunkan dosa lebai2 dan keldai2 mrk yg suka memfitnah dan memunafikkan org mukmin lain.

Parti Auta Semalaysia.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Ogos 2016 3:10 PTG delete

Tunggulah lps lebai2 pembohong bersiri bersumpah laknat tk makan dedak duit haram dulu.

Ustad2 Gebang..UG oh UG.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Ogos 2016 3:11 PTG delete

Ustaz Ahmad Awang dan Ustaz Ghani, berdoalah agar UG jadi kenyataan.

Maka terhapuslah dosa-dosa para penfitnah.

Selamatkanlah mereka dari azab yang berat ini.

Doakan lah agar Hj Hadi lembut hati supaya PAS berUG dengan UMNO.

UG oh UG hanya engkaulah penyelamat kepada para penfitnah.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Ogos 2016 3:13 PTG delete

UG oh UG, engkaulah penyelamat para penfitnah.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Ogos 2016 4:30 PTG delete

UG oh UG,

Penfitnah sudah kepanasan,

Dosa menyaluti badan,

Ratib tidak termakbul,

Ustaz Ahmad Awang berdoalah agar penfitnah tidak lagi kepanasan.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Ogos 2016 4:40 PTG delete

UG oh UG

Parti pemfitnah Pas sudah kepanasan

Dosa menipu Allah menyalut badan,

Ratib tidak termakbul,

Lebai Hadi bersumpah laknatlah tk mkn duit haram agar keldai2 tunggangan agama tak lg kepanasan.

KAH KAH KAH

Parti Auta Semalaysia.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Ogos 2016 4:49 PTG delete

Ustaz Ahmad Awang dan Ustaz Ghani berdoalah agar Lebai Hadi beserta keldai2 tunggangan dia bertaubat dan ikut ajaran Islam yg sebenar. Sesungguhnya doa itu senjata org Islam yg mukmin.

Doakanlah agar Hadi Awang lembut hati ikut cara Islam bersumpah laknat tk makan dedak hasil samun duit rakyat bkn setakat saman ikut undang2 kafir. Politik suku agama suku.

Semoga umat Islam terselamat dari parti lebai2 pemfitnah dan.pemakan dedak penjual agama.

Parti Auta Semalaysia.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Ogos 2016 4:51 PTG delete

Ustad Gebang oh Ustad Gebang engkaulah penyelamat para keldai parti lebai pemfitnah.

Parti Auta Semalaysia.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Ogos 2016 5:04 PTG delete

BIar PAS berUG dengan UMNO supaya gugur segala dosa penfitnah.

Mereka tidak pernah mengenal erti keletihan selagi dosa penfitnah masih menyaluti badan.

Kesiankanlan mereka ini wahai TGHA.

Ustaz Ahmad dan Ustaz Ghani berdoalah.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Ogos 2016 5:08 PTG delete

Berdoalah Ustaz pan ulamak hebat yang disanjung dap.

Agar PAS berUG dengan UMNO.

TGHA, berilah mereka sedikit belas kasihan.

Tak sanggup lagi melihat mereka dibaluti dengan dosa.

Leraikanlah dosa dari badan mereka.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Ogos 2016 5:41 PTG delete

Mana video matsabu tolak hudud ni walaon...buktikan pas bukan parti fitnah.telorrrrr mana telorrrrrr

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Ogos 2016 5:54 PTG delete

Berdoalah ustaz Pan dan ulamak hebat yg disanjung Dap. Sesungguhnya Allah jadikan manusia berbagai2 bangsa dan agama utk saling mengenali dan menghormati.

Jgn jd spt parti lebai pemakan dedak Pas yg suka memfitnah, menghina, perosak ummah, melabel sesama makhluk ciptaan tu Allah. Islam utk dikembangkan bkn utk dijauhi.

Allah pun sanggup ditipu dgn ruu 355 dan hududuitt$$ 90 juta.

Hadi Awang dan keldainya cukup2lah menipu Allah dan umat Islam.

Tak sanggup lg melihat mrk dibaluti dgn dosa merpermainkan Islam yg mulia utk habuan duniawi.

Leraikanlah dosa dari badan mereka.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Ogos 2016 6:01 PTG delete

Lebai Hadi kasihanilah penganut2 agama Pas yg taksub bersubahat dgn tuan mrk menipu Allah, rasul dan umat Islam.

Bukakan mata hati mrk melihat keindahan Islam yg sebenar yg tiada dlm agama Pas.

Ustaz Ahmad dan Ustaz Ghani berdoalah krn dlm agama Pas tak menggalakkan berdoa.

Parti Auta Semalaysia.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Ogos 2016 8:20 PTG delete

Mat sabu pun tergolong dalam para penfitnah UG.

Bilakah agaknya?

Bolehkah mat sabu meneka,

Bila agaknya saat ini akan tiba?


Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Ogos 2016 10:39 PTG delete

Haaiiiyyyyaaa Ah Siang, bila mau kasi saman sama itu Rozali?......

Penasihat DAP, Lim Kit Siang didesak mengemukan saman bagi membuktikan partinya tidak pernah menerima dana RM1.2 bilion dari Israel untuk pilihan raya umum lalu seperti didedahkan bekas Pegawai Ketua Menteri Pulau Pinang, Mohamed Razali Abdul Rahman, lapor sebuah portal berita.

Menurut portal berita berkenaan, desakan tersebut semakin kuat setelah poster kenyataan Kit Siang awal tahun ini disebarkan melalui media sosial.

Kit Siang, Januari lalu, berjanji akan mengambil tindakan undang-undang terhadap dakwaan Razali, namun setelah lebih lapan bulan, kepimpinan DAP dilihat masih membisu.

Tindakan kepimpinan parti tersebut yang terus menyepi menimbulkan tanda tanya dan seolah mengiyakan kenyataan Razali mengenai dana dari Israel itu.

Razali, bekas pegawai khas KM Pulau Pinang, mendedahkan bahawa parti DAP menerima USD 300 juta (RM1.2 bilion) dari kerajaan Israel secara bersyarat pada pilihan raya umum lalu, melalui kedutaan negara itu di Singapura. - AIDCNews

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
17 Ogos 2016 10:44 PTG delete

Alamak beratnya menanggung dosa fitnah UG.. Kesian! Doa PAN agar terhindar dosa fitnah UG masih belum diperkenankan..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Ogos 2016 7:21 PG delete

Lagi berat menanggung dosa mensyirikkan Allah dgn parti politik.

Menjadi parti pemfitnah dan mempermainkan undang2 Islam utk kepentingan diri lebai2 malang beserta keldai2nya.

Semoga Allah mengampunkan dosa2 penganut2 agama Pas.

Parti Auta Semalaysia.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Ogos 2016 7:29 PG delete

Haiyaa..keldai2 bodoh bila mamak Razali mau buat itu polis report haa..kalu cakap putarbelit itu macam lebai pembohong bersiri lg hebat woo..

Ini sgt lawak hoo..selupa itu parti Islam Pas mau cari keadilan guna undang2 penjajah bkn ikut cara Islam woo. Politik suku agama suku. Sudah jatuh kafir woo..kikiki

Hudud pun dah jd ruu 355, hududuitt$$ 90juta maa..kahkahkah

Parti Auta Semalaysia.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Ogos 2016 8:05 PG delete

Haaaiiiyyaaaa....cakap tarak serupa bikin......saman lo....ada berani ka?.....tulurrr lu simpang mana itu tuluuurrrr....sudah kasi rebus ka?....haiiiyyyyaa manyak syok yahudi punya wang.....haiiiyyyyaaaaa....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Ogos 2016 8:12 PG delete

UG oh UG.....apakah ini fitnah?

Sampai bila kena tunggu?

Ratib fitnah. Ratib harian. Makbulkan lah.

Ustaz Ahmad dan Ustaz Ghani sibuk nak kena absorb.

Sibuk berdoa agar PAN tidak terkubur.

Fitnah lagi dan lagi.

Akhirnya fitnah memakan diri.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Ogos 2016 9:05 PG delete

Haiyaa..rakyat msia tunggu itu mamak razali buat polis report maa..ada berani kaa?

Serupa umat Islam tunggu itu lebai pembohong bersiri bila mau bersumpah laknat makan duit haram samun rakyat maa..tadak tulurr..haiyaaa..kahkahkah

Parti Auta Semalaysia.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Ogos 2016 9:13 PG delete

Allah telah membuka hijab parti ulama2 su yg menjual agama bertopengkan Islam dan pemfitnah no 1. Akhirnya fitnah memakan diri.

Gabungan terbaru Pas Ikatan Gagasan Sejahtera ( PIGS), hudud dikecualikan.

Parti Auta Semalaysia.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Ogos 2016 9:54 PG delete

Wanrosli walaun Lari tajuk...mana video matsabu tolak hudud????berkali2 aku cabar masih xdak tulur kaaaaaaa.kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Ogos 2016 11:58 PG delete

Haiiiyyyaaaa rakyat bukan bodoh maa....rakyat tunggu dap saman sama itu rozali......dap punya tulurrr mana sudah lari.....haaaiiiiyyyyaaaa....sudah kena rebus ka.......kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Ogos 2016 12:00 PTG delete

Mat sabu pun tergolong dalam para penfitnah UG.

Bilakah agaknya?

Bolehkah mat sabu meneka,

Bila agaknya saat ini akan tiba?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Ogos 2016 12:09 PTG delete

Rakyat sudah cerdik..ini bkn zaman memali lorr.itu razali tarak tulurr mcm lebai pembohong bersiri maa..cakap2 kedai kopi itu kaldai2 penunggang agama saje boleh percaya.kahkahkah

Bila lebai pembohong bersiri mahu bersumpah laknat makan duit haram maa..jgn buat penganut2 agama Pas kepanasan. Brp lama mau auta?

Pas Ikatan Gagasan Sejahtera (PIGS)

KAH KAH KAH

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Ogos 2016 12:13 PTG delete

Nak tanya penganut2 taksub agama Pas. Memorandum Pas Ikatan Gagasan Sejahtera (PIGS) knp hudud dikecualikan. Politik suku agama suku. Dah jadi kafir ke?kahkahkah

Parti Auta Semalaysia.

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
18 Ogos 2016 5:22 PTG delete

Video Mat Sabu sudah lama diberi,
Tapi sampai sekarang masih tak mahu mengakui,

Akibat kebangangan yang memang sejak lahir sudah menguasai diri,
Buat apa lagi aku nak peduli.. kui kui kui.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Ogos 2016 6:14 PTG delete

Jgnla buat lawak bodoh wanrosli.ckp dah beri la,itu la ini la tektik bodoh mcmtu hanya walaun pas layak percaya.....mana video nya??!!!toksah kasi alasan bodoh.terus kasi video.. Telorrrrr mana wanrosli.kahkahkahkahkah

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
18 Ogos 2016 6:51 PTG delete

Tolong lah jgn sesiapa terasa. Berdoalah agar dielakkan dari masuk neraka yg paling bawah sebagaimana doa agar dihindarkan dari dosa fitnah UG!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Ogos 2016 7:06 PTG delete

Tolong jgn terasa n berdoalah agar di hindar dari manusia bodoh nama wan rosli

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
19 Ogos 2016 9:24 PG delete

Berdoa lah jangan jadi pigs.kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
19 Ogos 2016 9:26 PG delete

Biasala tu tektik wanrosli guna alasan bodoh nk kalih tajuk.soryla kami xsebodoh walaun pigs...mana telor wanrosli ni...bacul betul...smpi skrg xda bukti matsabu tolak hudud???kata ikut Islam. Islam x ajar buat fitnah bro....mana telor ni wanrosli.... Cmne pas blh jd sebacul ni.

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
20 Ogos 2016 1:28 PG delete

Bersabarlah wahai munafikun, bekalan dedak akan diteruskan oleh kafir harbi setelah tambahan stok dari Yahudi..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Ogos 2016 6:03 PG delete

Bersabarlah wahai keldai munafikun penunggang agama, bekalan dedak duit rompakan rakyat terbesar duit akan dihentikan krn lebai2 kaki lebong sudah kepanasan mkn duit haram.

Parti Auta Semalaysia

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
20 Ogos 2016 8:47 PG delete

Kafir harbi tak perlu risau lagi kerana pastinya munafikun akan menawarkan hujah utk mereka..

Reply
avatar
20 Ogos 2016 10:14 PG delete

Saya sekeluarga mengucapkan banyak trima kasih kepada AKI MUPENG karena atas bantuannyalah saya bisa menang togel dan nomor gaib hasil ritual yang di berikan AKI MUPENG bener-bener dijamin tembus dan saat sekarang ini kehidupan saya sekeluarga sudah jauh lebih baik dari sebelumnya itu semua berkat bantuan AKI kini hutang-hutang saya sudah pada lunas semua dan sekarang saya sudah buka usaha sendiri. jika anda mau bukti bukan rekayasa silahkan hubungi/sms AKI MUPENG di 0852 9445 0976 atau KLIK DISINI insya allah angka beliau di jamin tembus dan beliau akan menbantu anda selama 3x putaran berturut-turut akan memenangkan angka togel dan ingat kesempatan tidak datang 2x,trima kasih.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Ogos 2016 10:37 PG delete

Munafikun Pas Ikatan Gagasan Sejahtera (PIGS) menggadaikan agama.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Ogos 2016 4:02 PTG delete

Berdoalah xjadi pigs yang kerja jual agama..Harap tiada yg terasa!

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
20 Ogos 2016 5:02 PTG delete

Haha kan betul tu.. Kafir harbi tak perlu risau.. lihat saja 2 komen di atas!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
21 Ogos 2016 8:42 PG delete

Munafikun keldai2 penjual agama menggadai Islam lebih jijik dari kafir harbi yg belum terima hidayah Allah.

Dari PASIK ke PIGS menipu Allah, Rasul dan umat Islam.

Lihat saja komen2 anon keldai Hadi.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Ogos 2016 6:26 PTG delete

Haha.betul tu pigs.wanrosli mmg saekor pigs...lihat komen2 diatas.semoga wanrosli xterasa :)

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
27 Ogos 2016 6:18 PTG delete

Terasa rupanya.. Siannya..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 Ogos 2016 12:10 PG delete

Wanrosli terasa ke.igtkan kulit tebal pigs xterasa.kikikiki

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ Bisnes