Iklan Penaja 1

Isnin, Julai 11, 2016

RAKYAT MALAYSIA KENA PILIH BN ATAU PAKATAN HARAPAN


 dana-100-all

Mat Taib dan Husam sepakat, Malaysia perlukan muafakat baru.Mat Taib dan Husam sepakat, Malaysia perlukan muafakat baru.

Bekas Menteri Besar Selangor, Tan Sri Muhamad Muhamad Taib setuju dengan pandangan Datuk Husam Musa mengenai New Politics atau Politik Baru di Malaysia bahawa rakyat negara ini perlukan muafakat baru.

Bagi bekas naib presiden Umno itu berpendapatan, dengan memilih parti lama tidak banyak yang boleh diubah walaupun hasrat untuk berubah ada.

"Saya melihat untuk Malaysia menjadi lebih dinamik dan maju di masa hadapan rakyat hendaklah berani berubah untuk memilih parti baru untuk mentadbir negara dengan mendepankan tokoh-tokoh muda untuk menerajui negara," katanya dalam satu kenyataan hari ini.

Husam, bekas naib presiden Pas yang popular tetapi dipecat oleh parti itu dalam ucapannya di Kota Bharu semalam berkata, rakyat Malaysia pada masa akan datang ada dua pilihan dalam memilih parti mana yang akan mentadbir negara ini.
Satu kekal dengan Barisan Nasional atau kedua memilih gabungan parti-parti baru seperti Pakatan Harapan.
Memilih BN bererti memilih parti yang sedia ada yang sudah lama memerintah, katanya.

Ada pihak suka memilih parti yang lama yang sudah dikenali sejak dari dahulu.

Ada pihak terutama golongan muda mahu berubah dan lebih berminat kepada pimpinan baru dengan aspirasi baru.

Bagi Muahamad, dengan memilih parti lama tidak banyak yang boleh diubah walaupun hasrat untuk berubah ada.

"Orang lama biasanya sudah selesa dengan cara sedia ada. Sukar untuk berubah atau sukar untuk perbaharui corak pemerintahan.

"Pimpinan Parti baru lebih mudah untuk berubah. Lebih senang untuk memulakan cara baru yang lebih baik," katanya lagi.

Katanya, mereka akan lebih mahu untuk berubah walaupun bukan semua akan berjaya mengubah diri mereka sendiri.

mdl

IKLAN BERBAYAR

Beli simkad toneexcel harga bajet RM80.00 berbanding harga biasa RM98.60! Siapa cepat dia dapat! sms atau whastup " ya saya ingin membeli toneexcel dengan harga promosi! " kepada 010-7898637. Kami akan menghubungi anda dalam masa terdekat....tungguuuuuuuuu..!!!!!!


Cara gandakan simpanan wang

59 ulasan:

  1. Jangan tulis mcmtu,pas nak letak mana?pas parti yg kuat hebat dasyat boboiboy bertambah kuat skrg apabila berkeris panjang nih.kahkahkah.silap gaya semua kerusi semenanjung sabah Sarawak dimenangi oleh pas...tapi dalam mimpi ajer la.kahkahkahkahkah

    BalasPadam
    Balasan
    1. PH buat2 tak nmpak ada gabungan baru dah gelabah lah tu.. Yg pastinya ia tiada parti islam so mirip PH lah tu..

      Padam
    2. Mmg gelabah giler tgk gabungak pasik.kahkahkahkahkah.gelabah sampei terkentut kentut dibuatnyer.kahkahkahkahkah

      Padam
  2. Aku kopipes byk kali supaya wanrosli membaca.jgn malas membaca nt dah malas baca jadi bodoh,bila bodoh salahkan pan dap.
    "Brp kali aku nk ulang.video mmg ko dah bagi tp aku ulangi dlm video tu hanya ada gambar matsabu bersama pimpinan ph shj.lepastu ulasan drp pd pas dan iskandar samad yg menyebut matsabu tolak hudud.tiada sepatah pun perkataan atau suara matsabu dlm video tersebut.pas buat video suara pas Dan ulasan iskandar samad. Tiada langsung suara matsabu. Apatah lg nk tuduh matsabu tolak hudud.begitu kan pas menuduh.busuknya cara o
    Fitnah pas.kalau mcmtu aku pun blh letak gambar hadi tepi gmbar ppuan dan aku ulas video tersebut hadi telah melanggan pelacur...tp kami bukan mcmtu.aku ulangi.Mana Video Matsabu tolak hudud...Aku cabar tunjukkan video jgn pulak tunjuk video pas syok sendiri buat ulasan..silakan tunjukkan segera.buktikan pas bukan parti penfitnah walaupun dah terbukti pas fitnah larangan Azan di penang.jgn byk alasan.tunjukkan segera mana VIDEO MATSABU TOLAK HUDUD...."

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cuba tgk baik2 video dah bagi tu..

      Padam
  3. Aku kopipes byk kali supaya wanrosli membaca.jgn malas membaca nt dah malas baca jadi bodoh,bila bodoh salahkan pan dap.
    "Brp kali aku nk ulang.video mmg ko dah bagi tp aku ulangi dlm video tu hanya ada gambar matsabu bersama pimpinan ph shj.lepastu ulasan drp pd pas dan iskandar samad yg menyebut matsabu tolak hudud.tiada sepatah pun perkataan atau suara matsabu dlm video tersebut.pas buat video suara pas Dan ulasan iskandar samad. Tiada langsung suara matsabu. Apatah lg nk tuduh matsabu tolak hudud.begitu kan pas menuduh.busuknya cara o
    Fitnah pas.kalau mcmtu aku pun blh letak gambar hadi tepi gmbar ppuan dan aku ulas video tersebut hadi telah melanggan pelacur...tp kami bukan mcmtu.aku ulangi.Mana Video Matsabu tolak hudud...Aku cabar tunjukkan video jgn pulak tunjuk video pas syok sendiri buat ulasan..silakan tunjukkan segera.buktikan pas bukan parti penfitnah walaupun dah terbukti pas fitnah larangan Azan di penang.jgn byk alasan.tunjukkan segera mana VIDEO MATSABU TOLAK HUDUD...."

    BalasPadam
  4. Aku kopipes byk kali supaya wanrosli membaca.jgn malas membaca nt dah malas baca jadi bodoh,bila bodoh salahkan pan dap.
    "Brp kali aku nk ulang.video mmg ko dah bagi tp aku ulangi dlm video tu hanya ada gambar matsabu bersama pimpinan ph shj.lepastu ulasan drp pd pas dan iskandar samad yg menyebut matsabu tolak hudud.tiada sepatah pun perkataan atau suara matsabu dlm video tersebut.pas buat video suara pas Dan ulasan iskandar samad. Tiada langsung suara matsabu. Apatah lg nk tuduh matsabu tolak hudud.begitu kan pas menuduh.busuknya cara o
    Fitnah pas.kalau mcmtu aku pun blh letak gambar hadi tepi gmbar ppuan dan aku ulas video tersebut hadi telah melanggan pelacur...tp kami bukan mcmtu.aku ulangi.Mana Video Matsabu tolak hudud...Aku cabar tunjukkan video jgn pulak tunjuk video pas syok sendiri buat ulasan..silakan tunjukkan segera.buktikan pas bukan parti penfitnah walaupun dah terbukti pas fitnah larangan Azan di penang.jgn byk alasan.tunjukkan segera mana VIDEO MATSABU TOLAK HUDUD...."

    BalasPadam
  5. Aku kopipes byk kali supaya wanrosli membaca.jgn malas membaca nt dah malas baca jadi bodoh,bila bodoh salahkan pan dap.
    "Brp kali aku nk ulang.video mmg ko dah bagi tp aku ulangi dlm video tu hanya ada gambar matsabu bersama pimpinan ph shj.lepastu ulasan drp pd pas dan iskandar samad yg menyebut matsabu tolak hudud.tiada sepatah pun perkataan atau suara matsabu dlm video tersebut.pas buat video suara pas Dan ulasan iskandar samad. Tiada langsung suara matsabu. Apatah lg nk tuduh matsabu tolak hudud.begitu kan pas menuduh.busuknya cara o
    Fitnah pas.kalau mcmtu aku pun blh letak gambar hadi tepi gmbar ppuan dan aku ulas video tersebut hadi telah melanggan pelacur...tp kami bukan mcmtu.aku ulangi.Mana Video Matsabu tolak hudud...Aku cabar tunjukkan video jgn pulak tunjuk video pas syok sendiri buat ulasan..silakan tunjukkan segera.buktikan pas bukan parti penfitnah walaupun dah terbukti pas fitnah larangan Azan di penang.jgn byk alasan.tunjukkan segera mana VIDEO MATSABU TOLAK HUDUD...."

    BalasPadam
  6. Aku kopipes byk kali supaya wanrosli membaca.jgn malas membaca nt dah malas baca jadi bodoh,bila bodoh salahkan pan dap.
    "Brp kali aku nk ulang.video mmg ko dah bagi tp aku ulangi dlm video tu hanya ada gambar matsabu bersama pimpinan ph shj.lepastu ulasan drp pd pas dan iskandar samad yg menyebut matsabu tolak hudud.tiada sepatah pun perkataan atau suara matsabu dlm video tersebut.pas buat video suara pas Dan ulasan iskandar samad. Tiada langsung suara matsabu. Apatah lg nk tuduh matsabu tolak hudud.begitu kan pas menuduh.busuknya cara o
    Fitnah pas.kalau mcmtu aku pun blh letak gambar hadi tepi gmbar ppuan dan aku ulas video tersebut hadi telah melanggan pelacur...tp kami bukan mcmtu.aku ulangi.Mana Video Matsabu tolak hudud...Aku cabar tunjukkan video jgn pulak tunjuk video pas syok sendiri buat ulasan..silakan tunjukkan segera.buktikan pas bukan parti penfitnah walaupun dah terbukti pas fitnah larangan Azan di penang.jgn byk alasan.tunjukkan segera mana VIDEO MATSABU TOLAK HUDUD...."

    BalasPadam
  7. Aku kopipes byk kali supaya wanrosli membaca.jgn malas membaca nt dah malas baca jadi bodoh,bila bodoh salahkan pan dap.
    "Brp kali aku nk ulang.video mmg ko dah bagi tp aku ulangi dlm video tu hanya ada gambar matsabu bersama pimpinan ph shj.lepastu ulasan drp pd pas dan iskandar samad yg menyebut matsabu tolak hudud.tiada sepatah pun perkataan atau suara matsabu dlm video tersebut.pas buat video suara pas Dan ulasan iskandar samad. Tiada langsung suara matsabu. Apatah lg nk tuduh matsabu tolak hudud.begitu kan pas menuduh.busuknya cara o
    Fitnah pas.kalau mcmtu aku pun blh letak gambar hadi tepi gmbar ppuan dan aku ulas video tersebut hadi telah melanggan pelacur...tp kami bukan mcmtu.aku ulangi.Mana Video Matsabu tolak hudud...Aku cabar tunjukkan video jgn pulak tunjuk video pas syok sendiri buat ulasan..silakan tunjukkan segera.buktikan pas bukan parti penfitnah walaupun dah terbukti pas fitnah larangan Azan di penang.jgn byk alasan.tunjukkan segera mana VIDEO MATSABU TOLAK HUDUD...."

    BalasPadam
  8. Haaaa.aku dah kopipes byk kali ni kalau ni pun wanrosli malas membaca aku xtau lah tahap mana bodoh bangang nya walaung pas ni.dah tu aku xnk dgr kata dah bg video, skrg tjuk segera MANA VIDEO MATSABU TOLAK HUDUD........

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mat sabu dan PH tolak hudud...

      Padam
    2. Kata bodoh marah,bukti tara main tulis sbarang je..kan confirm bodoh tu..kahkahkahkah

      Padam
    3. Bodoh bertingkek2.kalau tuduh tanpa bukti aku pn blh buat tuduh hadi dan haron din kene tangkap khalwat malam raya.kahkahkahkahkah.bangang punya walakuntul..kasi bukti cepat.mana video matsabu tolak hudud???

      Padam
    4. Mat Sabu tolak hudud yang tarik hanya dedak...

      Padam
    5. Confirm wan rosli bodoh..kahkahkahkah

      Padam
    6. Pemalas membaca wanrosli patutla bodoh...bila dah bodoh salahkan pan dap.kahkahkahkah.nah ni baca....aku kopipes utk wanrosli baca pelan2



      Aku kopipes byk kali supaya wanrosli membaca.jgn malas membaca nt dah malas baca jadi bodoh,bila bodoh salahkan pan dap.
      "Brp kali aku nk ulang.video mmg ko dah bagi tp aku ulangi dlm video tu hanya ada gambar matsabu bersama pimpinan ph shj.lepastu ulasan drp pd pas dan iskandar samad yg menyebut matsabu tolak hudud.tiada sepatah pun perkataan atau suara matsabu dlm video tersebut.pas buat video suara pas Dan ulasan iskandar samad. Tiada langsung suara matsabu. Apatah lg nk tuduh matsabu tolak hudud.begitu kan pas menuduh.busuknya cara o
      Fitnah pas.kalau mcmtu aku pun blh letak gambar hadi tepi gmbar ppuan dan aku ulas video tersebut hadi telah melanggan pelacur...tp kami bukan mcmtu.aku ulangi.Mana Video Matsabu tolak hudud...Aku cabar tunjukkan video jgn pulak tunjuk video pas syok sendiri buat ulasan..silakan tunjukkan segera.buktikan pas bukan parti penfitnah walaupun dah terbukti pas fitnah larangan Azan di penang.jgn byk alasan.tunjukkan segera mana VIDEO MATSABU TOLAK HUDUD...."

      Padam
    7. Sian tgk wanrosli elak2 cari alasan.menggelupur kepanasan.kahkahkahkahkah.

      Padam
    8. Kalah dah tgk video tu kini dah fahamkan?

      Padam
    9. Kalau belum sila tgk dulu tau..

      Padam
    10. Kalah pulak.kalah pebende tu wanrosli..kalah prk lepas ke.letih layan org bodoh wanrosli ni.mana Ada ko bg video matsabu tolak hudud.video yg ko bagi hanya pas punya ulasan dan iskandar samad pas punya komen.suara matsabu sepatah pun xda.xda bukti pun matsabu tolak hudud. Itu video pas syok sendiri komen sendiri.angkat bakul puji sendiri.skrg kasi Video sebenar yg ko kata bukti jelas matsabu kata tolak hudud tu????kasi jela apa nk alasan2.bosan dengar alasan.kasi sekarang..aku tgu ni cepat.....kalau xda makna nya jelas pas parti penfitnah....came on aku cabar ni,xkan kecut telor kot.kahkahkahkahkah

      Padam
    11. Belum lagi rupanya.. Bangang

      Padam
    12. Wanrosli xtau nk pusing macamana dah mula la buat2 bodoh padahal mmg bodoh pun.kahkahkahkah

      Padam
    13. Ooooo belum bg ke.yg aritu wanrosli kasi video pas syok sendiri komen tu apasal.kahkakahkahkahkah...ok.kalau btl belum kasi,kasi la sekarang.cepatla aku tgu ni....jgnla bg alasan bosan dengar alasan....kasi video tu skrg...

      Padam
    14. Wan rosli membodohkn diri sndiri yg bodoh n bagi alasan bodoh kahkahkahkah

      Padam
    15. Cepatla wanrosli.mana telor anda...kasi la cepat..ramai nak tgk video tu...jgnla malukan pas yg sememangnya busuk.kahkahkahkah

      Padam
    16. Kena lagi wanrosli...kesiannn wanrosli....ish ish ish....

      Padam
    17. Jgnla wat bodo atau pura2 bodo atau mmg bodo.dan janganla sendiri komen sendiri balas nak kalih isu kononnya.kahkahkah.cepatla tjuk mana video matsabu tolak hudud....lama tgu ni....kahakahkahkah

      Padam
    18. Wanrosli kasi jwpan Bodoh lagi

      Padam
  9. Kenapa rakyat harus memilih BN atau PH? Apakah perbezaan diantara BN dan PH? Adakah mereka dari spesis yang sama? Cuba admin senaraikan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Lebih kurang sama kalau kita imbas kembali kes banglo di Selangor..

      Padam
    2. Sendiri komen sendiri koman balik nak kalih isu.hahahahah.sory xlaku cara tu...mana video matsabu tolak hudud...cepatla kasi lama tgu dah ni....telor mana telor wanrosli.kahkahkahkahkahkah

      Padam
    3. Kahkahkah.para pembaca dpt lihat bgmana wanrosli walaung menggelupur cari alasan elak dan kalih pasal video matsabu tolak hudud.masih igt dulu wanrosli punya berlagak kata ada bukti video jelas matsabu kata tolak hudud,lepas tu dia kasi link video,masa tu aku belum tgk video tu lg tp wanrosli melompat2 punya gembira konon dah kasi bukti jelas.kemudian aku tgk video tu alahai video pas buat pas ulas pas komen, letak gambar matsabu tp sepatah perkataan suara matsabu pun xda,semua suara komen malaon pas je.kahkahkahkah.video tu kata bukti.Kahkahkah. Utk para walaung pas bodod2 blhla tipu2 guna video mcmtu.kahkahkahkah. Mmg lawak giler.kahkahkahkah. Nah....skrg wanrosli menggelupur pulak cari alasan bila aku minta video bukti matsabu tolak hudud. Kahkahkahkah.mmg bebal sgtla walaung pas ni....tgk wanrosli kasi alasan lg best.kasi alasan2 bodoh....Kahkahkah. Kalo xcaya tgk lepas ni mesti wanrosli kasi alasan bodo bangang lagi kahkahkahkahkah.

      Padam
    4. Ingatkan dah tgk video tu.. Blm lg rupanya

      Padam
    5. BN dan PH adalah sama, macamana rakyat nak pilih mereka?

      Padam
    6. Pilih yg mana boleh martabatkan Islam bukannya yg boleh mengampunkan dosa perasuah.. kalau dua dua sama boleh ampunkan dosa rasuah pilih yg boleh martabatkan Islam..

      Padam
    7. Rakyat ada lagi pilihan selain dari PH dan BN, cuba bandingkan kedua-duanya dengan Blok ketiga....nampaknya PAS masih berprinsip, tiada rasuah.

      Padam
    8. Jgnla byk alasan.ckp pasal islam pulak..mana video matsabu tolak hudud....kasi la cepat.dah beribu kali minta ni.mana telo wanrosli. Kahkahkah... Kalau ada video nya tentu wanrosli melompat2 mcm dulu mau post beribu2 kali.kahkahkahkah.tobatla wanrosli. Menfitnah sesama islam tu dosa besar...kalau video pas syok sendiri komen sendiri.hanya org2 bodoh dlm pas je blh pcaya...kalau setakat video mcmtu aku pun blh letak gambar hadi letak gambar pelacur,aku komen sendiri ulas sendiri tuduh hadi langgan pelacur tiap hari.kemudian sebarkan dan malaon pas percaya ya.kahkahkahkah.apa punya bebal malaon pas ni...dah tu bosan dengar alasan bodoh wanrosli. AKU CABAR ni kalau benar tuduhan tu tunjuk segera Video matsabu tolak hudud..Jika xda maka jelas terang bersuluh pas parti hina hanya fitnah sesama islam...Aku cabar ni.mana telo wanrosli... Tunjukla video nya....tp aku tau jwpn nya mesti kasi alasan lagi.kahkahkahkah... Pembaca blog ni tgkla perangai walaung pas ni jijik btol.kahkahkahkah

      Padam
    9. Sudah2 la wanrosli komen2 wanrosli. Geli ketiak aku baca.kahkahkahkah

      Padam
  10. Kikiki.rajinla layan wanrosli tu dah xda idea,nk ngaku salah nt malu plak maklumla perangai hadi ego.mulalah kasi alasan2 bodoh nk elak isu.xlayanla la isu tu.tjuk dlu mana video matsabu tolak hudud baru blh sembang lain.kalau x,sepatah perkataan pun wanrosli adalah fitnah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Eh dah bg rasanya video tu

      Padam
    2. Alasan lagi mana video nya..xda rasa2..mmg wanrosli xkasi video. Jgn nk mbohong.kasi segera.beribu kali minta ni

      Padam
  11. PH dan BN sama-sama tolak hudud...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aku tanya ni. Mana video matsabu tolak hudud?

      Padam
  12. Senang2 xda bukti tuduh tolak hudud.aku pun blh.pas nape xnk bentang ruu tu masa bn kasi bentang.hadi xnak bentang ruu tu bermakna pas tolak hudud...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mat sabu, BN dan PH sama je, tolak hudud halalkan rasuah.

      Padam
    2. Hadi pun tolak hudud apa cter

      Padam
    3. Kita tunggu mat sabu tolak hudud ke sokong rasuah...

      Padam
    4. Hadi sendiri tolak hudud apa cter....

      Padam
    5. Mat sabu dan PH tolak hudud bela perasuah apa citer?

      Padam
    6. Hadi bela najib perasuah 1mdb apa cter plak

      Padam
    7. Mat sabu dan PH memperjuangkan rasuah....hebat2.

      Padam
    8. Pusing2 pulak.mana video matsabu tolak hudud.
      Lama aku tguu

      Padam
    9. Mana dia video nya.kasi la cepat nk tgk ni

      Padam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Iklan Penaja 2

Popular Posts

Senarai Blog...Geng

Blog Pilihan

Senarai Blog @ Bisnes

Iklan C

http://www.gajimasyuk.com/user/toneexcel

Blog Archive