PARTI ISLAM (AMANAH) AJAK SELURAH UMAT ISLAM BERHIMPUN SELAMATKAN AL-QUDS HARI INI

Himpunan Solidariti Selamatkan Al Quds akan diadakan selesai solat Jumaat di kedutaan AS esok.

Parti Amanah Negara (Amanah) menyokong penuh penganjuran Himpunan Selamatkan Al-Quds oleh gabungan NGO di hadapan bangunan Kedutaan Amerika Syarikat esok.

Setiausaha Agung Amanah, Mohd Anuar Tahir berkata, atas rasa solidariti dan tanggungjawab sebagai umat Islam, Amanah menyeru seluruh ahli, penyokong khususnya di Kuala Lumpur dan Selangor untuk bersama-sama NGO dan individu prihatin pada himpunan ini yang dijadual bermula selepas solat Jumaat.

"Al-Aqsa adalah kiblat pertama dan masjid suci ketiga menjadi kebanggaan umat Islam seluruh dunia. Pencerobohan dan 'pengyahudian' Masjid Al-Aqsa oleh rejim zionis yang didokong kuat kuasa besar seperti Amerika Syarikat tidak boleh dibenarkan berlaku kerana ia mencabuli undang-undang antarabangsa dan hak asasi manusia.

"Sejak beberapa bulan lalu, rejim Israel semakin agresif merempuh masuk kawasan Masjid Al-Aqsa dan sengaja mencabar kesabaran umat Islam apabila cuba menghalang masuk ke masjid pada bulan Ramadan ini.

"Amanah akan diketuai oleh Presiden, Mohamad Sabu yang turut akan menyampaikan pidato pada himpunan tersebut.

Orang ramai boleh berkumpul di Masjid Tabung Haji sebelum berarak bersama ke bangunan kedutaan," ujarnya dalam satu kenyataan.


Antara penganjur utama adalah Sekretariat Himpunan Ulama Rantau Asia (Shura) yang dipengerusikan oleh Timbalan Penasihat Umum Amanah Ustaz Abdul Ghani Shamsuddin.

mdl

Cara gandakan simpanan wang

IKLAN BERBAYAR

Beli simkad toneexcel harga bajet RM80.00 berbanding harga biasa RM98.60! Siapa cepat dia dapat! sms atau whastup " ya saya ingin membeli toneexcel dengan harga promosi! " kepada 010-7898637. Kami akan menghubungi anda dalam masa terdekat....tungguuuuuuuuu..!!!!!!

income-online
Previous
Next Post »

16 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
1 Julai 2016 10:47 PG delete

Mesti hadi kata ahli pas jangan ikut.sape ikut jatuh kapir

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 Julai 2016 11:48 PG delete

Boddo blaka....kahkahkah

Reply
avatar
Taming
AUTHOR
1 Julai 2016 12:11 PTG delete

tolong hentikan program ini

ianya dimulakan oleh syiah ayatollah Khomeini.. jumaat terakhir Ramadhan utk al quds

umat islam boleh buat program lain, jgn terpedaya syiah.

hamba penyokong amanah dan mat sabu tp tolong abg mat jgn cenderung kepada syiah lagi.

kenapa hanya focus kepada al quds dan palestin?

kenapa butakan mata terhadap kekejaman syiah di Syria dan Iraq yg lebih zalim dpd yahudi?

kenapa butakan mata utk mengakui yg syiah adalah telur racun yg dihasilkan yahudi juga.

syiah dan yahudi sama saja.. kalau nk tunjuk perasaan benci Israel, kena tunjuk perasaan benci juga kpd syiah assad dll yg membunuh lebih kejam terhadap umat islam.

kenapa masih sygkan syiah lagi?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 Julai 2016 3:12 PTG delete

Buktikan matssbu syiah...setakat tuduh sesuka hati mcm hamno tu aku pn blh buat cth kata hadi tu sbnrnya israel,keturunan israel,mak dia sbl ni kapel dgn Israel dpt hadi,hadi tu ejen israel nk hancurkan islam Malaysia. Kahkahakhakhkah..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
2 Julai 2016 11:13 PTG delete

Tuduh tanpa bukti merupakan tindakan sial...antaranya boleh dikenakan hukum qazaf...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
3 Julai 2016 12:08 PTG delete

Btl tu.so tuduhan perlukan bukti.bkn mcm pis tuduh jual pil kuda xda bukti..kahkahkahkah.pastu kantoi malu plak.kahkahkahkah

Reply
avatar
Wan Rosli
AUTHOR
4 Julai 2016 8:17 PG delete Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 Julai 2016 8:54 PG delete

Ada wanrosli..mana video matsabu tolak hudud nya.lama sy tgu xdpt2 lg..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 Julai 2016 12:17 PTG delete

Belum pape dh remove komen.giler ke wanrosli.Kahkahkah.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Julai 2016 3:03 PTG delete

Wan rosli giler seks..

Reply
avatar
Wan Rosli
AUTHOR
6 Julai 2016 11:41 PG delete

Patutlah PH tak berapa minat dengan Kanun Jenayah Islam yg dibawa ke parlimen oleh TGHH..

Rupa2nya PH ada cara tersendiri utk menghapuskan dosa rasuah.. iaitu hendaklah bersekongkol dgn PH terlebih dahulu; kerananya dosa rasuah bolehlah disapu ke bawah karpet PH..
Kenapa? Tak percaya ke?

Cer perhatikan Tun M dan tok guru PAN LGE.. bukankah sudah pun dibersihkan dari rasuah?.. kesilapan khir toyo pula ialah dia tak mahu bersekongkol dgn PH!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Julai 2016 9:17 PTG delete

Kahkahkahkahkah.ala wanrosli ni ckp byk pulak.masih igt tuduhan anda.aku masih menanti ni mana video matsabu tolak hudud....selagi wanrosli xtunjuk bukti selagi itulah kata2 wanrosli fitnah belaka.skrg tunjukkanla mana video matsabu tolak hudud....cptla xsabar nk tgk tau.kahkahkahkahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Julai 2016 9:49 PTG delete

Eleh2 buat2 bodoh lak wanrosli.kahkahkah.cian tgk wanrosli putar alam...putar lg. Kahkahkah. Padan muka.kahkahkahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
11 Julai 2016 10:15 PTG delete

Kalau dah dpt video tu tgk ler br komen ngok

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Julai 2016 11:20 PTG delete

Dh tgk byk kali ngok tu video pas syok sendiri komen sendiri ngok...mana video lain...itu je video nya...senang btl fitnah org ye..tjuk video pas sendiri komen sendiri pastu tuduh org tolak hudud...mcm org xsekolah je pas ni..

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ Bisnes