PANAS!! : PELURU TERKINI DARIPADA DATUK HUSAM MUSA..RAKYAT WAJIB BACA.

Bukan saya usaha jatuhkan Pas Kelantan, itu keputusan mereka sendiri, kata HusamBukan saya usaha jatuhkan Pas Kelantan, itu keputusan mereka sendiri, kata Husam

"Tuduhan saya berusaha jatuhkan kerajaan Kelantan tidak benar sama sekali kerana kerajaan ini tentu akan jatuh hasil pilihan presiden Pas sendiri untuk kembali ke zaman Pas tidak menang dulu," kata Adun Salor Datuk Husam Musa di majlis makan colek anjuran Amanah Kelantan malam tadi.

Menurut Husam kejatuhan kerajaan Pas Kelantan dan kekalahan kebanyakan kerusi-kerusi Pas seluruh negara tidak dapat dielakkan apabila Pas memilih kembali menyendiri dan membuat blok ke 3 yang terasing dari pentas politik pilihan rakyat.

Keputusan pilihan raya kecil Sungai Besar dan Kuala Kangsar katanya menunjukkan parti asal beliau itu akan kembali kalah di semua kerusi-kerusi campuran dan kerusi-kerusi 'marginal' kawasan majoriti Melayu.

Orang ramai tidak melepaskan peluang berdialog dengan Datuk HusamOrang ramai tidak melepaskan peluang berdialog dengan Datuk Husam"Di Selangor kesemua 15 kerusi akan jatuh dan kalau Datuk Iskandar masih mahu jadi wakil rakyat selepas PRU ke 14 beliau perlu berhijrah ke mana-mana parti dalam Pakatan Harapan (PH).

"Saya adalah pengerusi "Road Map" Pas PRU 13 dan kita memang sasarkan untuk menang 15 kerusi di Selangor dengan memilih kerusi-kerusi campuran supaya rakan-rakan dalam Pakatan Rakyat (PR) waktu itu dapat melonjakkan undi bagi mengalahkan BN.

"Kini tanpa lonjakan sokongan luar Pas kita boleh baca dengan tepat kesemua 15 kerusi itu Pas akan kalah termasuk Dr. Rani dan Dr. Halimah sekalipun," ujar beliau di perkarangan pejabat Amanah Kelantan di Kota Bharu..

Berkaitan Kelantan katanya, dengan mengasingkan diri dari 'mainstream' pakatan pembangkang tidak perlu penganalisa profesional untuk mengatakan Pas tentu kalah dalam PRU akan datang.

"Yang menjadi isu sekarang, kerajaan Pas yang akan kalah ini akan diganti oleh siapa," soal beliau.
Umno katanya telah memasang angan-angan untuk kembali berkuasa di Kelantan.

Info semasa sambil makan colekInfo semasa sambil makan colek
"Tapi kena ingat dengan badai yang sedang melanda Umno sekarang, mereka pun tahu situasi telah berbeza dan kubu mereka termasuk di Johor sedang terumbang ambing dan mungkin runtuh," katanya.

Menurut beliau gerakan yang kini dipanggil 3M, iaitu Mahathir, Muhyiddin dan Mukhriz tidak boleh dipandang ringan dan ia boleh bangkit membentuk gegaran besar jika diatur dengan sempurna.


"Sebab itu di Kelantan ini kalau Amanah benar-benar mahu ambil alih, ia tidak pelik dengan syarat buat kerja kuat dan berstrategi dan elak perangai buruk parti lama berkelahi dengan semua orang," katanya.

mdl

Cara gandakan simpanan wang

IKLAN BERBAYAR

Beli simkad toneexcel harga bajet RM80.00 berbanding harga biasa RM98.60! Siapa cepat dia dapat! sms atau whastup " ya saya ingin membeli toneexcel dengan harga promosi! " kepada 010-7898637. Kami akan menghubungi anda dalam masa terdekat....tungguuuuuuuuu..!!!!!!


dana-100-all
Previous
Next Post »

39 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
3 Julai 2016 11:27 PG delete

Kami pas xkisah kalah pun janji kami berjaya kasi umno menang.umno menang kami senang dedak dpt byk 7keturunan mkn x abis.rakyat nk tonggang terbalik lantak korang lah janji kami kayo.kami dh letih jd org miskin.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
3 Julai 2016 12:25 PTG delete

Sudah2 la tuh Husang, usah dipedulikan PAS lagi, lebih baik kamu cari kedudukan kamu....carilah kedudukan kamu dalam DAP jangan cari kedudukan dalam PAN kerana PAN adalah kuda dan keldai DAP, jangan jadi kuda atau keldai lebih baik jadi penungang kuda atau keldai...itu yang terbaik untuk kamu atau masuk saja umno, PAS tak perlukan orang macam kamu, get lost!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
3 Julai 2016 2:16 PTG delete

Kaldai dap lagi baik dr jadi anjing/babi umno

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
3 Julai 2016 2:39 PTG delete

Kahkahkah......jgn marah yer......itulah kenyataan....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
3 Julai 2016 6:13 PTG delete

Ish.mana ada marah.itulah kenyataan pas jadi anjing umno.terimalah kenyataan...kahkahkah...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
3 Julai 2016 11:21 PTG delete

Ambo heran gang2 PAN ni, dapat 20% undi masa pemilihan , buat parti baru...then dok meroyan bersama2 ngan DAP dok kutuk PAS..

Berapa banya parti baru ..a dah...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
3 Julai 2016 11:57 PTG delete

Ambo lagi heran pas dok canang pas kuat hebat dasyat akan bgabung dgn parti2 lain dsemenanjung dan sabah sarawak tp last2 bgabung ngan ikatan ahli 79 org je.kahkahkahkah.

Reply
avatar
wan amero
AUTHOR
4 Julai 2016 12:13 PG delete

PAScai anjing Umno.

Reply
avatar
wan amero
AUTHOR
4 Julai 2016 12:14 PG delete

PAScai anjing Umno.

Reply
avatar
4 Julai 2016 6:43 PG delete

umno nk guna pas utk persempadanan semula ja..cash is king!!

Reply
avatar
4 Julai 2016 6:44 PG delete

umno nk guna pas utk persempadanan semula ja..cash is king!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 Julai 2016 8:50 PG delete

Pas yg bodoh senang kena beli dgn umno..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 Julai 2016 11:43 PG delete

Kahkahkah.....macai2 meroyan sakit hati dengan PAS.....hebatnya PAS sampai macai2 tak lena tidur....elok la korang ikut macam PAS.....tenang dan istiqamah, tiada rasuah......parti Islam terhebat Malaysia ramai yang cemburu.....tahniah kepada pemimpin PAS.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 Julai 2016 12:16 PTG delete

Kahkahkah.hebat sangat pas smpi kalah prk lepas.kat slngor pun kalah dibelakang pan parti nyamuk je.Kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 Julai 2016 12:55 PTG delete

PAS memang hebat kerana tidak akan tergamak bersolidariti dgn perasuah..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 Julai 2016 5:27 PTG delete

Mereka adalah penyanjung perasuah, kriteria untuk jadi pemimpin PH wajib melakukan rasuah supaya disanjung.....kahkahkah....kebodohan apakah ini?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
4 Julai 2016 7:46 PTG delete

Pas menyanjung perasuah terbesar dunia mdb.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Julai 2016 1:26 PG delete

Pas mana nampak rasuah najib.mulut penuh dedak ditabur bn.mata jd buta,yg penting dedak masyuk dlm jubah dlm serban.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 Julai 2016 10:35 PTG delete

Kalaupun najib rasuah terbesar tak semestinya rasuah banglo terkecil (kononnya) boleh dianggap tak bersalah hanya kerana ianya tak sebesar rasuah najib!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Julai 2016 1:28 PG delete

10:35 haaaa tahu pun.igtkan bengap sangat.cuba citer apa yg salahnya banglo kecil lge tu?dia beli dibawah harga pasaran.bukan dia curi atau rompak balak kelantan.ko tau x banglo adun bn penang lg puluh kali ganda besar dr lge pun xdak kena apa2 pun.Najib rasuah terbesar nape xkena tangkap?anwar pun xda kes blh dicipta kes bontot utk sumbatkan anwar dlm penjara.kalau ko xnampak juga motif tangkapan , baik ko g jumpa matmaslan minta dia kismis minda kasi ko bijak sikit ya.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Julai 2016 11:38 PG delete

Kalau mcm tu khir toyo pun tak salah lah kan bengap?

Reply
avatar
6 Julai 2016 12:54 PTG delete

Dear Sir / Madam,

  Kami dapat membantu Anda dengan pinjaman hari ini, saya ingin Anda untuk menghubungi saya jika tertarik. Mengambil keputusan segera dan hubungi kami melalui email: mariamsuleimanloanfirm@gmail.com di Office Home kami berada transaksi pinjaman yang proses dan transfer dalam waktu sesingkat mungkin.

Personal Loan
Kredit usaha
Kredit mobil
Pinjaman konsolidasi utang

    
Nama depan:
Nama keluarga:
Jenis kelamin:
Negara:
negara:
Pendudukan:
Kontak nomor telepon:
jumlah pinjaman yang dibutuhkan:
Pinjaman Durasi:
Tujuan pinjaman:
Bulanan Penghasilan / Income Tahunan:

JIKA tertarik Isi segera dan kembali.

Salam,
Mariam Suleiman
Mariam Suleiman Firm Loan.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Julai 2016 9:10 PTG delete

Kahkahkah.mmgla macai pas mestila membela khir toyo sanggup kata khir toyo xsalah..sbb pas kan dah jadi macai bn.kahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Julai 2016 9:11 PTG delete

Xperlu.pas dah kenyang dengan dedak umno Xperlu loan2 nih.kahkahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Julai 2016 9:39 PTG delete

Loan kena byr blk...dedak masyukk x pyh byr blk...so say no to loan...hahahaaa...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Julai 2016 1:23 PG delete

Kahkahkahkah.dedak kena bayar kat neraka nt dol...Kahkahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
8 Julai 2016 7:31 PG delete

Tu baru bergabung dgn parti 79 orang masih berjaya mengekalkan undi Melayu.. kalau bergabung dgn PKR pasti dpt tarik undi Cina.. itu pun kalau kami ni teramat dambakan undi Cina macam PAN tu lah..hehehe..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
8 Julai 2016 7:32 PG delete

Amacam LGE.. maksud aku tahap rasuah >< je dgn khir toyo kan?

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
8 Julai 2016 7:33 PG delete

Mana tak kenyangnya dapat beli banglo murah..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Julai 2016 11:42 PG delete

Apa masalah beli banglo murah.ko xpernah beli barangan diskaun harga ke?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Julai 2016 12:50 PTG delete

Wanrosli mana pernah beli barangan diskaun sbb perut dah penuh dedak

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
11 Julai 2016 9:22 PG delete

Bukan... sbb tak mkn rasuah.. Simple jer

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Julai 2016 10:47 PG delete

Brp kali aku nk ulang.video mmg ko dah bagi tp aku ulangi dlm video tu hanya ada gambar matsabu bersama pimpinan ph shj.lepastu ulasan drp pd pas dan iskandar samad yg menyebut matsabu tolak hudud.tiada sepatah pun perkataan atau suara matsabu dlm video tersebut.pas buat video suara pas Dan ulasan iskandar samad. Tiada langsung suara matsabu. Apatah lg nk tuduh matsabu tolak hudud.begitu kan pas menuduh.busuknya cara o
Fitnah pas.kalau mcmtu aku pun blh letak gambar hadi tepi gmbar ppuan dan aku ulas video tersebut hadi telah melanggan pelacur...tp kami bukan mcmtu.aku ulangi.Mana Video Matsabu tolak hudud...Aku cabar tunjukkan video jgn pulak tunjuk video pas syok sendiri buat ulasan..silakan tunjukkan segera.buktikan pas bukan parti penfitnah walaupun dah terbukti pas fitnah larangan Azan di penang.jgn byk alasan.tunjukkan segera mana VIDEO MATSABU TOLAK HUDUD....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Julai 2016 9:45 PTG delete

Ala cian tgk wanrosli elak2...kahkahkahkahkah.kompom dah pas penfitnah.kahkahkahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
11 Julai 2016 10:11 PTG delete

Cptlah tgk lgi baru faham nanti

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Julai 2016 11:17 PTG delete

Yeke.mana video nya....

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
12 Julai 2016 1:26 PG delete

Laa x tgk lg rupanya

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Julai 2016 8:57 PG delete

Mcmna nk tgk video nya xda dah beribu kali Minta. Mana video nya

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ Bisnes