Iklan Penaja 1

Jumaat, Julai 22, 2016

PANAS!! : AMARAN KERAS KEPADA NAJIB KALAU TIDAK....


Susulan pengumuman menggemparkan Jabatan Keadilan (DOJ) Amerika Syarikat (AS) berkaitan 1MDB, pembangkang petang ini mengemukakan tiga tuntutan kepada kerajaan.

Perkara itu, adalah supaya perdana menteri bercuti, menasihati Yang di-Pertuan Agong menubuhkan sebuah suruhanjaya diraja serta memanggil sidang tergempar parlimen.

dana-100-allMenurut mereka, Datuk Seri Najib Razak perlu bercuti segera susulan tanggapan beliau mempunyai kuasa ke atas agensi utama penguatkuasaan kerajaan.

Dalam kenyataan bersama, Majlis Presiden Pakatan Harapan berkata, jika “kata dua” itu gagal dipenuhi, mereka akan menggerakkan rakyat untuk “tindakan politik” pada 30 Julai depan sebagai tanda protes.



Setakat ini, tidak jelas jenis tindakan politik itu atau sama ada ia berbentuk sebuah himpunan bantahan.
Bekas perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad telah mencadangkan sebuah himpunan bagi mendesak pengunduran Najib manakala BERSIH pula dikatakan sedang mempertimbang tindakan sama.
Kenyataan itu ditandatangani oleh Presiden PKR Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail, pemangku pengerusi DAP Tan Kok Wai dan Presiden Parti Amanah Negara (AMANAH) Mohamad Sabu.
DOJ semalam mengumumkan langkah untuk menyita aset berbilion ringgit yang dikaitkan dengan 1MDB – yang bakal menjadi rampasan terbesar dalam sejarah AS.

Selain mendakwa wang 1MDB telah “dicuri”, beberapa individu dikaitkan termasuk Riza Aziz, anak tiri Najib, dan Jho Low serta “Malaysian Official 1” – yang menurut pemimpin pembangkang merujuk kepada Najib.

mk

IKLAN BERBAYAR

 Menjana pendapatan lumayan dengan menjual simkad telifon.


Kepada yang berminat menjual simkad telifon.
boleh hubungi kami di :

tel : 017-6689897
web : www.kelabsimkad.com

kelebihan

1. untung runcit sekeping RM20.00
2. komisen topup sehingga 26 peratus sehingga 3 level.
dan banyak lagi rujuk sini

41 ulasan:

  1. Rakyat kalau pemikirannya matang tidak akan turun ke jalanraya, nak turunkan kepala penyamun dan diganti pula dengan kepala perompak. Huru-hara.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau matang mcm pas sentiasa uturn

      Padam
    2. PAS u-turn sebab dapig tolak hudud...

      Padam
    3. Aik.apasal plak salah dapig?bangang ker walaon ni.mana ada dapig kat kelantan.mana hudud pas?

      Padam
    4. RUU baru nak dibentangkan harap dpt sokongan PAN walau pun tak dapat sokongan DAP.. Persoalannya berani ke PAN?

      Padam
  2. Fakta yg sbrnya DOJ rampas aset 4 org yg dinamakan dn aset itu dserah pada 1MDB tu pn sush sgt nk pham?1MDB dh nyatakn ia tiada aset d sana nk rmpas bongok ape?

    BalasPadam
  3. Fakta yg sbrnya DOJ rampas aset 4 org yg dinamakan dn aset itu dserah pada 1MDB tu pn sush sgt nk pham?1MDB dh nyatakn ia tiada aset d sana nk rmpas bongok ape?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Apa kau merapu ni bahlol

      Padam
  4. Dua ekor yg atas ni yg bongok,duit ngara yg disalah guna pun buta,brapa bnyak dpt dedak?najib,umngok,pasik n bn akn tumbang,in sya allah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kahkahkah....korang sengaja membutakan mata, kepala perompak korang nak angkat jadi pemimpin PH, kenapa? Dah tiada manusia yang berintegriti ke dalam PH nak diangkat jadi ketua? Kepala perompak pun korang terima......kahkahkah....patutlah PH huru-hara dan kelam kabut, tu belum dikira lagi sikap berpuak-puak yang ada dalam PH.....kita tengok nanti siapa yang tumbang....kahkahkah

      Padam
    2. Haik.pas kepala perompak balak kepala penfitnah penjual nama islam tu apa cerita plak???!

      Padam
    3. Biasa la tu, perompak tak ngaku jadi perompak...

      Padam
    4. Perompak balak bergabung dgn Perompak duit rakyat 1malaysia.tahniah pas..good job.slogan baru pas "dedak for all"

      Padam
  5. Kesian PANdir diketepikan oleh DAPig didalam perbincangan PRN mengejut lge, PAS hanya satu kerusi dan DAPig takkan bertanding disitu, PANdir dilihat tiada nilai jika diadakan pilihanraya mengejut di Penang.....kahkahkah.....Kesian,kesian.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Laaa.ckp byk plak. Sedarla diri sikit prk lepas satu kerusi pun pas xmenang.kelantan bakal di ambil umno.kahkahkah.bongok punya wanrosli walakontol.kahkahkah

      Padam
    2. PAS hairan ke?......kahkahkah.....sedarlah sikit perjuangan PAS tak sama dengan perasuah.....

      Padam
    3. Perjuangan apa pas.dulu masa nik aziz mmg btl perjuangan tp skrg pas perjuangkan dedak je.kahkahkah

      Padam
  6. Pas xkomen apa2 pun pasal mdb...pembangkang jenis apa ni atau pembangkang dedak.kahkahkah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Komen ke tak komen ke sama je....takkan nak srh kepala perompak ganti kepala penyamun....

      Padam
    2. Hadi kecut telo ngan tuannya.xberani tegur pun.tuan nya berdehem pun hadi dah mengigil lagi mau komen mdb ka.ngelupur hadi nt.kahkahkahkah

      Padam
  7. Fbi tgh siasat mdb.berkaitan najib.hadi pulak penasihat najib.silap gaya hadi yg kena tangkap.kahkahkah

    BalasPadam
  8. Perasuah lama lawan perasuah baru.. Takde beza pun..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mari merompak balak bersama ulama Pas.

      Mari bersama Tuang presideng Pas membela perasuah ketua penyamun Najib.

      Dedak For All

      Padam
    2. Jom bersolidariti bersama para perasuah.. Jgn risau PH tak lama lagi najib menyusul.. boleh bersolidariti dgn najib plk..

      Padam
    3. Mari bersolidariti bersama Hadi dan Pas parti penjual agama membela bapak penyamun negara Najib. Dptkn tiket ke syorga buatan Pas.

      DEDAK FOR ALL

      Padam
    4. Hidup hadi...hidup yahudi..hidup dedak..

      Padam
    5. Raja dan permaisuri berehat di singgahsana
      Sambil menikmati manisan serta buah
      Kalau ulamak pun sanggup dihina dina
      Apalah sangat bersolidariti bersama PARA PERASUAH..

      Padam
    6. Bersolidariti bersama PARA PERASUAH DLM PAS. Mari merompak balak bersama ulama2 Pas.

      DEDAK FOR ALL

      Padam
    7. Budak2 bermain di titi
      Sambil memakan buah berangan

      Perasuah Banglo disolidariti
      Perasuah Perwaja dilupa jangan

      Padam
    8. Budak2 bermain di titi
      Sambil memakan buah berangan

      Perasuah 1mdb disolidariti
      Perompak balak dilupa jangan

      Padam
    9. Wanrosli jgn lupa plak video matsabu tolAk hudud...

      Padam
    10. Aik.tukar nama wanrosli lembam pulak ka...ok gak nama tu.kahkahkahkah.mana video nya??

      Padam
  9. Peliknya sikap seorang bekas pemimpin parti yg ditolak
    Dijaja kesana kesini kononnya telah dianiaya!

    Kata beliau di Kelantan ada sekian banyaknya rasuah balak
    Tapi rupanya perasuah Perwaja juga yang disokongnya!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mari bersolidariti bersama Hadi dan Pas membela perasuah dan ketua penyamun duit rakyat, Najib.

      PAS FOR DEDAK.

      Padam
    2. Budak2 bermain di tepi titi
      Sambil memakan buah berangan

      Perasuah Banglo gemar disolidariti
      Perasuah Perwaja dilupa jangan

      Padam
    3. Perasuah range rover disolidariti
      Perompak balak dilupa jangan
      Penyamun 1mdb disayangi

      DEDAK FOR ALL.

      Padam
    4. Idup pass idup dedak...tiap masa fitnah pan.. Pas tersedak dedak tp nk buat hudud.kahkahkah

      Padam
    5. Anak harimau bermain di tepi rimba,
      Anak singa turut diajak bersama,

      Dedak tokong banglo yg didamba,
      Dedak Perwaja pula yg menjelma.

      Padam
    6. "Budak-budak kuat bergaduh,
      Bila bergaduh menjerit marah,
      Ir Anonymous seorang yang bodoh,
      Tuduh-menuduh, rupanya fitnah"

      Padam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Iklan Penaja 2

Popular Posts

Senarai Blog...Geng

Blog Pilihan

Senarai Blog @ Bisnes

Iklan C

http://www.gajimasyuk.com/user/toneexcel

Blog Archive