PANAS!! : AMARAN KERAS KEPADA NAJIB KALAU TIDAK....


Susulan pengumuman menggemparkan Jabatan Keadilan (DOJ) Amerika Syarikat (AS) berkaitan 1MDB, pembangkang petang ini mengemukakan tiga tuntutan kepada kerajaan.

Perkara itu, adalah supaya perdana menteri bercuti, menasihati Yang di-Pertuan Agong menubuhkan sebuah suruhanjaya diraja serta memanggil sidang tergempar parlimen.

dana-100-allMenurut mereka, Datuk Seri Najib Razak perlu bercuti segera susulan tanggapan beliau mempunyai kuasa ke atas agensi utama penguatkuasaan kerajaan.

Dalam kenyataan bersama, Majlis Presiden Pakatan Harapan berkata, jika “kata dua” itu gagal dipenuhi, mereka akan menggerakkan rakyat untuk “tindakan politik” pada 30 Julai depan sebagai tanda protes.



Setakat ini, tidak jelas jenis tindakan politik itu atau sama ada ia berbentuk sebuah himpunan bantahan.
Bekas perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad telah mencadangkan sebuah himpunan bagi mendesak pengunduran Najib manakala BERSIH pula dikatakan sedang mempertimbang tindakan sama.
Kenyataan itu ditandatangani oleh Presiden PKR Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail, pemangku pengerusi DAP Tan Kok Wai dan Presiden Parti Amanah Negara (AMANAH) Mohamad Sabu.
DOJ semalam mengumumkan langkah untuk menyita aset berbilion ringgit yang dikaitkan dengan 1MDB – yang bakal menjadi rampasan terbesar dalam sejarah AS.

Selain mendakwa wang 1MDB telah “dicuri”, beberapa individu dikaitkan termasuk Riza Aziz, anak tiri Najib, dan Jho Low serta “Malaysian Official 1” – yang menurut pemimpin pembangkang merujuk kepada Najib.

mk

IKLAN BERBAYAR

 Menjana pendapatan lumayan dengan menjual simkad telifon.


Kepada yang berminat menjual simkad telifon.
boleh hubungi kami di :

tel : 017-6689897
web : www.kelabsimkad.com

kelebihan

1. untung runcit sekeping RM20.00
2. komisen topup sehingga 26 peratus sehingga 3 level.
dan banyak lagi rujuk sini
Previous
Next Post »

41 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Julai 2016 12:03 PTG delete

Rakyat kalau pemikirannya matang tidak akan turun ke jalanraya, nak turunkan kepala penyamun dan diganti pula dengan kepala perompak. Huru-hara.

Reply
avatar
radzeeypaudzi
AUTHOR
22 Julai 2016 1:08 PTG delete

Fakta yg sbrnya DOJ rampas aset 4 org yg dinamakan dn aset itu dserah pada 1MDB tu pn sush sgt nk pham?1MDB dh nyatakn ia tiada aset d sana nk rmpas bongok ape?

Reply
avatar
radzeeypaudzi
AUTHOR
22 Julai 2016 1:09 PTG delete

Fakta yg sbrnya DOJ rampas aset 4 org yg dinamakan dn aset itu dserah pada 1MDB tu pn sush sgt nk pham?1MDB dh nyatakn ia tiada aset d sana nk rmpas bongok ape?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Julai 2016 1:40 PTG delete

Dua ekor yg atas ni yg bongok,duit ngara yg disalah guna pun buta,brapa bnyak dpt dedak?najib,umngok,pasik n bn akn tumbang,in sya allah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Julai 2016 2:42 PTG delete

Kahkahkah....korang sengaja membutakan mata, kepala perompak korang nak angkat jadi pemimpin PH, kenapa? Dah tiada manusia yang berintegriti ke dalam PH nak diangkat jadi ketua? Kepala perompak pun korang terima......kahkahkah....patutlah PH huru-hara dan kelam kabut, tu belum dikira lagi sikap berpuak-puak yang ada dalam PH.....kita tengok nanti siapa yang tumbang....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Julai 2016 4:01 PTG delete

Kesian PANdir diketepikan oleh DAPig didalam perbincangan PRN mengejut lge, PAS hanya satu kerusi dan DAPig takkan bertanding disitu, PANdir dilihat tiada nilai jika diadakan pilihanraya mengejut di Penang.....kahkahkah.....Kesian,kesian.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Julai 2016 4:30 PTG delete

Kalau matang mcm pas sentiasa uturn

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Julai 2016 4:32 PTG delete

Haik.pas kepala perompak balak kepala penfitnah penjual nama islam tu apa cerita plak???!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Julai 2016 4:33 PTG delete

Laaa.ckp byk plak. Sedarla diri sikit prk lepas satu kerusi pun pas xmenang.kelantan bakal di ambil umno.kahkahkah.bongok punya wanrosli walakontol.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Julai 2016 4:45 PTG delete

Pas xkomen apa2 pun pasal mdb...pembangkang jenis apa ni atau pembangkang dedak.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Julai 2016 5:18 PTG delete

PAS u-turn sebab dapig tolak hudud...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Julai 2016 5:20 PTG delete

Biasa la tu, perompak tak ngaku jadi perompak...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Julai 2016 5:22 PTG delete

PAS hairan ke?......kahkahkah.....sedarlah sikit perjuangan PAS tak sama dengan perasuah.....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Julai 2016 5:23 PTG delete

Komen ke tak komen ke sama je....takkan nak srh kepala perompak ganti kepala penyamun....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Julai 2016 12:23 PG delete

Perjuangan apa pas.dulu masa nik aziz mmg btl perjuangan tp skrg pas perjuangkan dedak je.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Julai 2016 12:25 PG delete

Hadi kecut telo ngan tuannya.xberani tegur pun.tuan nya berdehem pun hadi dah mengigil lagi mau komen mdb ka.ngelupur hadi nt.kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Julai 2016 12:26 PG delete

Perompak balak bergabung dgn Perompak duit rakyat 1malaysia.tahniah pas..good job.slogan baru pas "dedak for all"

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Julai 2016 12:27 PG delete

Apa kau merapu ni bahlol

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Julai 2016 12:28 PG delete

Mabuk ketum ka

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Julai 2016 12:29 PG delete

Aik.apasal plak salah dapig?bangang ker walaon ni.mana ada dapig kat kelantan.mana hudud pas?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Julai 2016 1:19 PG delete

Fbi tgh siasat mdb.berkaitan najib.hadi pulak penasihat najib.silap gaya hadi yg kena tangkap.kahkahkah

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
23 Julai 2016 7:28 PG delete

Perasuah lama lawan perasuah baru.. Takde beza pun..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
23 Julai 2016 6:20 PTG delete

Mari merompak balak bersama ulama Pas.

Mari bersama Tuang presideng Pas membela perasuah ketua penyamun Najib.

Dedak For All

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
24 Julai 2016 8:13 PG delete

RUU baru nak dibentangkan harap dpt sokongan PAN walau pun tak dapat sokongan DAP.. Persoalannya berani ke PAN?

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
24 Julai 2016 8:15 PG delete

Jom bersolidariti bersama para perasuah.. Jgn risau PH tak lama lagi najib menyusul.. boleh bersolidariti dgn najib plk..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
24 Julai 2016 10:12 PG delete

Mari bersolidariti bersama Hadi dan Pas parti penjual agama membela bapak penyamun negara Najib. Dptkn tiket ke syorga buatan Pas.

DEDAK FOR ALL

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
24 Julai 2016 1:52 PTG delete

Hidup hadi...hidup yahudi..hidup dedak..

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
24 Julai 2016 4:09 PTG delete

Raja dan permaisuri berehat di singgahsana
Sambil menikmati manisan serta buah
Kalau ulamak pun sanggup dihina dina
Apalah sangat bersolidariti bersama PARA PERASUAH..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
24 Julai 2016 7:06 PTG delete

Bersolidariti bersama PARA PERASUAH DLM PAS. Mari merompak balak bersama ulama2 Pas.

DEDAK FOR ALL

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
24 Julai 2016 8:25 PTG delete

Budak2 bermain di titi
Sambil memakan buah berangan

Perasuah Banglo disolidariti
Perasuah Perwaja dilupa jangan

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
24 Julai 2016 8:53 PTG delete

Budak2 bermain di titi
Sambil memakan buah berangan

Perasuah 1mdb disolidariti
Perompak balak dilupa jangan

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
24 Julai 2016 10:20 PTG delete

Wanrosli jgn lupa plak video matsabu tolAk hudud...

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
25 Julai 2016 7:54 PG delete

Peliknya sikap seorang bekas pemimpin parti yg ditolak
Dijaja kesana kesini kononnya telah dianiaya!

Kata beliau di Kelantan ada sekian banyaknya rasuah balak
Tapi rupanya perasuah Perwaja juga yang disokongnya!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
25 Julai 2016 8:08 PG delete

Mari bersolidariti bersama Hadi dan Pas membela perasuah dan ketua penyamun duit rakyat, Najib.

PAS FOR DEDAK.

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
25 Julai 2016 8:52 PTG delete

Budak2 bermain di tepi titi
Sambil memakan buah berangan

Perasuah Banglo gemar disolidariti
Perasuah Perwaja dilupa jangan

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
26 Julai 2016 10:46 PG delete

Perasuah range rover disolidariti
Perompak balak dilupa jangan
Penyamun 1mdb disayangi

DEDAK FOR ALL.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
26 Julai 2016 12:43 PTG delete

Idup pass idup dedak...tiap masa fitnah pan.. Pas tersedak dedak tp nk buat hudud.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
26 Julai 2016 12:45 PTG delete

Aik.tukar nama wanrosli lembam pulak ka...ok gak nama tu.kahkahkahkah.mana video nya??

Reply
avatar
Ir Anonymous
AUTHOR
27 Julai 2016 6:52 PG delete

Anak harimau bermain di tepi rimba,
Anak singa turut diajak bersama,

Dedak tokong banglo yg didamba,
Dedak Perwaja pula yg menjelma.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
27 Julai 2016 3:48 PTG delete

"Budak-budak kuat bergaduh,
Bila bergaduh menjerit marah,
Ir Anonymous seorang yang bodoh,
Tuduh-menuduh, rupanya fitnah"

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ Bisnes