KETUA PEMBANGKANG : GABUNGAN PAKATAN HARAPAN ADALAH YANG TERBAIK

Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail

PETALING JAYA - Pimpinan PKR, DAP dan Parti Amanah Negara (Amanah) akan mengadakan pertemuan dalam masa terdekat bagi membincang dan meneliti secara khusus terhadap strategi untuk mengembalikan sokongan rakyat kepada perikatan itu.

Presiden PKR, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail berkata, ia bertujuan mengatasi kelemahan Pakatan Harapan dan mendahulukan kepentingan rakyat dalam perjuangan mereka.

"Kami mewarisi perjuangan pembangkang selama berdekad yang meletakkan kebajikan, kesenangan, keselamatan dan masa depan rakyat sebagai kepentingan teratas sesebuah parti.

dana-100-all
"Hari ini kami membulatkan nekad bahawa pelbagai kelemahan Pakatan Harapan setakat ini perlu diselesaikan dengan segera agar kepentingan rakyat didahulukan," katanya dalam sidang media bersama pimpinan Pakatan Harapan, di Ibu Pejabat PKR, di sini, hari ini.

Pihaknya juga akan meneruskan program-program yang meningkatkan persefahaman rakyat di negara ini.

"Kami yakin gabungan ini adalah gabungan politik terbaik untuk mengukuhkan persaudaraan di antara pelbagai kaum di negara ini.

"Keputusan tersebut dibuat setelah mengambil kira pelbagai usaha untuk memecah belahkan perpaduan kaum kebelakangan ini, termasuk cubaan melabel bukan Islam sebagai kafir harbi," katanya lagi.

sh

IKLAN BERBAYAR

Beli simkad toneexcel harga bajet RM80.00 berbanding harga biasa RM98.60! Siapa cepat dia dapat! sms atau whastup " ya saya ingin membeli toneexcel dengan harga promosi! " kepada 010-7898637. Kami akan menghubungi anda dalam masa terdekat....tungguuuuuuuuu..!!!!!!


Cara gandakan simpanan wang
Previous
Next Post »

57 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Julai 2016 9:06 PG delete

Hadi lagi terbaek ada keris panjang sedepa,dan satu keris kontot dlm seluar tu sbb pas kalah kat prk lepas...tu membuktikan pas kuat hebat dasyat boboiboy..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Julai 2016 10:06 PG delete

Pas mmg kuat,selepas keluar pr ni pas xpenah menang mana2 kerusi lagi,kat sarawak pun xda satu kerusi pas menang . Itulah bukti pas kuat.kalau xpercaya nt next pru pas akan membuktikan pas kuat dengan kekalahan pas dikelantan diambil alih semula oleh umno.yahoo. Time tu umno tindas semula pas smpi pas nk ceramah kat masjid pun kena halau dek umno..padan muka pas.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Julai 2016 10:40 PG delete

PH akan terus terlihat kalut dan kusut jika masih terbelit dgn pas tak sudah2...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Julai 2016 10:53 PG delete

Pkr la yg masih main cinta dgn pas. Pas plak dah mengasihi umno.. Jahat btl pas dh mcm pelacur,semua lelaki dia balon...hahaha

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Julai 2016 12:39 PTG delete

Kahkahkah.....dah meroyan dah jijah sekarang, DAP parti rasuah, PKR pun parti rasuah dicampur pulak dengan PAN yang mempertahankan pemimpin rasuah jadi lahir lah satu pakatan yang dinamakan Pakatan Harapan yang mempunyai harapan cerah untuk meluaskan pengaruh rasuah, sesiapa yang suka kepada rasuah pilihlah PH....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Julai 2016 12:42 PTG delete

Bincang punya bincang akhirnya berebut kerusi, masing-masing dengan ego masing-masing, hanya yang totok je akan sokong pemimpin PH yang rasuah....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Julai 2016 12:46 PTG delete

Bincang lah elok-elok, kami PAN masih tunggu agihan kerusi dari PKR dan DAP, jangan kedekut sangat kerusi, kami pun nak jugak rasa dedak....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Julai 2016 12:47 PTG delete

Kafir harbi atau zimmi, mereka tetap kafir.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Julai 2016 12:50 PTG delete

Melayu Islam yang bagi duit raya kepada kanak2 dianggap dedak oleh DAP, kalau DAP bagi ang pau itu adalah tradisi kafir sejak berzaman, hanya kafir je yang ada tradisi, Melayu Islam mana ada tradisi....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Julai 2016 12:56 PTG delete

Kekuatan PAS melebihi separuh kekuatan PH, apabila PAS bersendirian PAS dapat 50% undi manakala PH kehilangan 50% undi, kat sini boleh nampak kekuatan PAS, matematik mudah, hanya yang bodoh saja yang akan menyangkal,

- PAS 50%
- DAP, PAN, PKR 50% bahagi 3 = 16% je...

Kahkahkah.....kat mana kuatnya DAP, PKR dan PAN......kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Julai 2016 1:46 PTG delete

Baru dituduh bukan dah dijatuhkan hukuman...huduhnya perangai walaun buta kayu pas skrg ni...tuduh tanpa bukti...masih teringat kes pil kuda...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Julai 2016 1:49 PTG delete

Habis tu mca, gerakan, mic tu islam ker?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Julai 2016 1:54 PTG delete

Umur parti dah 50 thn lebih hanya dpt 50% jea? Udah udah lerrr...bersara jealah...kikikii

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Julai 2016 3:03 PTG delete

Dan ada bukti apa lagi.....tak yah lah nak cover, salah tetap salah.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Julai 2016 3:04 PTG delete

Mca dan mic pun kafir sama je dengan dap....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Julai 2016 3:08 PTG delete

Macai kena terimalah bahawa tanpa PAS......pkr,dap dan pan tidak ada langsung kekuatan....kahkahkah.....malu lah bro....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Julai 2016 3:14 PTG delete

Sejarah bro.....DAP jual kerusi kat Perak satu kerusi, PKR jual 2 kerusi bro, PAN adalah pengkhianat, DAP ada ramai pemimpin rasuah, PKR pun ramai pemimpin rasuah, PAN pembela rasuah, semua macam sama dengan UMNO\BN tapi UMNO/BN mempunyai kekuatan, DAP, PKR, PAN ( PH ) hanya menumpang kekuatan PAS, tanpa PAS PH macam sampah....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Julai 2016 3:18 PTG delete

Jijah ni apabila diminta sokong hudud tak nak, apabila suami dikenakan hukuman nak pulak guna qazaf, Kajang dah tak nak jenguk, sudah2 lah jijah, jaga cucu kat rumah lagi baik.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Julai 2016 3:20 PTG delete

Apa citer Zuraida? Dah ishtihar harta ke belum? Lama tunggu tak muncul-muncul....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Julai 2016 4:38 PTG delete

Dun Air Itam yang diwaklil oleh mujahid yusut rawa hanya ada 3 orang sahaja ahli PAN yang berdafdar manakala Dun Berapit yang diwakili oleh Presiden PAN sendiri iaitu mat sabu hanya ada 14 orang ahli PAN yang berdaftar, ini memalukan tuan besar sebagai sponsor.....kahkahkah....PANdir, PANdir.....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Julai 2016 4:45 PTG delete

Pas lebih kafir drp mca mic gerakan dap

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Julai 2016 4:47 PTG delete

Tanpa pkr dap pulak pas boleh menang ke.jgn kasi malu pas bro.pas xpernah menang bila sorg2...ni apahal plak titm ajak genjatan senjata..dah terasa kalah ke.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Julai 2016 4:49 PTG delete

Salah.sejarah tu hadi punya angkara mahu kerajaan perpaduan diperak.last2 umno ambik.kahkahkah.walaun bodoh ke.masa krisis perak mana ada pan lagi..semua pas for all,tp lepas kematian nik aziz sudah tukar pas for dedak
.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Julai 2016 4:50 PTG delete

Walaun bebal xreti hudud dgn akta 355...malula sikit kalau hudud pun xreti nk tuduh org mcm2.bebal tahap cipan walaun nih.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Julai 2016 4:51 PTG delete

Hadi dan harun din olammak islam kononnya pun xpernah istihar harta kau ado..kikikiki

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Julai 2016 4:53 PTG delete

Alah takat tulis mcmtu aku pun blh tulis parlimen marang lagi teruk sorg pun xdak ahli.penuh dgn jin ajer sokong pas kat marang.kahkahkah.tu pun jin peliharaan harun din.sapa xnampak alamatnya anak luar nikah.kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Julai 2016 4:55 PTG delete

Ada ke dlm quran sebut hari raya perlu kasi duit raya...betul juga kata nga tu..tu sbb org melayu biasa dgn rasuah,dr kecil dah diajar kasi duit raya..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Julai 2016 4:57 PTG delete

Ala walaun ngaku jadi ahli pan.alahai busuknya.aku pun blh buat mcmtu.kami ahli pas masih tunggu Agihan video german tontotwi.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Julai 2016 4:58 PTG delete

Okla sekurang2 nya boleh dibawa berbincang berbanding pas kata bwk Islam tp bincang pun xboleh.punya lah ego smpi skrg xpernah menang mana2 kerusi lagi sejak putus dgn pr.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Julai 2016 5:01 PTG delete

Bukti apa nya bro.beli bwh harga pasaran.bukan rasuah pun.walaun xpernah beli barang diskaun harga ke,atau beli kereta motor rumah direct owner lebih murah dr beli dikedai.kalau walaun bodoh jgn tunjuk sgt bodoh tu.nt malu.simpan sikit bodoh tu ya.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Julai 2016 5:09 PTG delete

Apahal pulak si titm nak genjatan senjata dgn ph...xmalu ke jilat ludah sendiri....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Julai 2016 5:12 PTG delete

Kau xde jawatan dan xde kepentingan memang la bukan rasuah tapi kalau guna jawatan untuk berurusan itu rasuah namanya.....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Julai 2016 5:16 PTG delete

Itu buktinya kau sama je dengan mereka.....pembela rasuah.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Julai 2016 5:18 PTG delete

Berbincang lah perkara yang betul, iaitu bagaimana nak dapatkan semula 50% sokongan dari PAS......

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Julai 2016 5:21 PTG delete

Kan PAS tak kisah menang atau kalah, kita istiqamah bro.....PAS berprinsip bro...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Julai 2016 5:24 PTG delete

Tak kelakat bro....kami belum ada kerusi lagi nih....habislah kami pru 14 nanti....bungkus beb.....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Julai 2016 5:27 PTG delete

Xde dedak bro, kita PAS istiqamah, tengok saja pemimpin PH ramai yang kantoi dek kerana dedak.....kami PAS masih berprinsip bro...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Julai 2016 5:30 PTG delete

Kami faham semua apa itu akta 355 dan apa itu hudud, kami sokong semua perkara yang berkaitan dan yang boleh menguntung Islam, itu saja.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Julai 2016 5:34 PTG delete

Terimalah hakikat ini bro, pan ni sebenarnya tiada kekuatan, ada sponsor tapi tiada kekuatan......ada kerisi tapi kerusi curi....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Julai 2016 5:36 PTG delete

TITM sarankan supaya bubar PH dan join Blok Ketiga yang diterajui oleh PAS....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Julai 2016 6:06 PTG delete

Udah pusing fakta pulak.haje huduh perangai walaun

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Julai 2016 6:08 PTG delete

Kerisi ape tu.kahkahkah.patutla pas kalah org nk kerusi tp dia nk Kerisi. Kahkahkah.hakikat apa nye bro.pas semua kalah lagi mau tuduh pan xda kekuatan.kat slgor pun pas kalah dgn pan parti nyamuk apa cter dol..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Julai 2016 6:09 PTG delete

Yeke faham akta355.cuba cter sket akta355 tu apa?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Julai 2016 6:11 PTG delete

Istiqamah pebende bro.nik aziz kata jgn percaya umno tp skrg pas jd macai umno. Pebende Istiqamah tu bro...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Julai 2016 6:11 PTG delete

Satu jawapan amat bodoh dr pas.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Julai 2016 6:13 PTG delete

Rasuah bende nya bro pas jd macai umno perasuah terbesar tu ape cter plak bro

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Julai 2016 6:14 PTG delete

Kahkahkah.kelakat tu ape walaun.Kahkahkah.parti baru yg nk join blok 3 suku ke.kahkahkah.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Julai 2016 6:15 PTG delete

Tiada gunanya kekalkan PH, tiada kekuatan, PH lemah lebih baik bubarkan saja.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Julai 2016 6:16 PTG delete

Xyah bincang.pas makin melungkup.ramai ahli lari ke Amanah.lama kelamaan pas tinggal golongan tua bangka je pastu bungkus.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Julai 2016 6:18 PTG delete

Mana pulak guna jawatan utk berurusan.die cuma beli rumah guna duit dia pinjaman bank bayar pakai gaji dia.bkn duit rakyat.knp pulak pas nak hairan sedangkan 1mdb lahap duit rakyat pun pas xhairan malah jadi pencacai umno plak.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Julai 2016 6:19 PTG delete

Ph xkuat ke pas yg xkuat.kat sarawak pas xdpt 1 kerusi pun apa cter.pas yg patut bubar masuk jela umno.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Julai 2016 6:40 PTG delete

Akta 355 pun tak nk jwab ape dia,alasan dangkal,kaki fitnah..kaki u turn..ni tgu je apa aji sotong cakap.last2 dia yg tak kasi runding.kahkahkah slalu kn gitu.aji ckap lain,titm ckap lain

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Julai 2016 6:56 PTG delete

Titm mana ada kuasa.arini ckp lain esok dah ckp lain.ni ker olamak pas.ckp pusing2 atau cakap xserupa bikin..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Julai 2016 11:20 PTG delete

Dlm pas,titm ni umpama seekor katak memanggil ujan.xda siapa walaon pas sokong titm.tgk titm bising pasal mdobi..mana ada walaun lain support titm.jgn layan la titm ni.kuasa ditangan hadi dan konco2 nya pemakan dedak sejati.dgr cter titm nk kena tendang diganti oleh nasrudin..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
14 Julai 2016 8:38 PTG delete

Kalau gabungan PH yg terbaek macamana boleh dpt hanya 50% undi je dan sere lah dibahagi 3 parti hanya tinggalkan 16% shj rupanya

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Julai 2016 11:54 PTG delete

Ala wanrosli sebelum cakap benda lain kasi tunjuk dulu mana video matsabu tolak hudud???

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 10:55 PG delete

Kan dah bgtau.titm xda kuasa.hadi dah sanggah titm. Kahkahkah.apa pas ni bikin malu,presiden ckp lain, timb presiden ckp lain.parti cap taik ka apa ni.Kahkahkah

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ Bisnes