AMANAH : KUNCI KERJASAMA PEMBANGKANG ADA PADA PARTI PAS

Kerjasama politik bergantung kepada Pas

IPOH - Kata putus sama ada kerjasama politik antara parti pembangkang akan berlaku atau sebaliknya hanya bergantung kepada Pas.

Timbalan Pengerusi Amanah Perak, Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin berkata,  jika pimpinan Pas serius untuk mengadakan kerjasama maka kata putus secara rasmi perlu dibuat di peringkat pusat membabitkan parti itu.

"Apa-apa pun (kerjasama) kunci untuk perkara itu ada di tangan Pas. Soalnya, jika ia hanya sekadar pandangan peribadi maka ia nampak sia-sia. Kalau betul serius (kerjasama) kata putus dari Pas Pusat perlu dibuat untuk tindakan selanjutnya," katanya ketika dihubungi, hari ini.

Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas tentang saranan Timbalan Presiden Pas, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man yang mahu setiap parti pembangkang kembali bersatu dalam menghadapi BN pada PRU14.

dana-100-all



Mohammad Nizar berkata, Pakatan Harapan tidak mempunyai sebarang masalah untuk mengadakan kerjasama kerana ia telah disuarakan sebelum PRK Kuala Kangsar dan Sungai Besar berlangsung.

"Pada kedua-dua PRK itu kami dah tawarkan pada mereka. Kalau mereka bertanding di Sungai Besar, kami di Kuala Kangsar atau sebaliknya. Soalnya, satu lawan satu (hadapi BN) tapi mereka tak mahu," katanya.

Beliau berkata, pihaknya berharap kerjasama itu dapat direalisasikan kerana perpecahan dalam pembangkang akan menguntungkan BN khususnya dalam PRU14 nanti.

"Apa pun kita sambut baik apa yang disarankan oleh Tuan Ibrahim dan kita harapkan ia akan dapat dijelmakan," katanya.

sh

IKLAN BERBAYAR

Beli simkad toneexcel harga bajet RM80.00 berbanding harga biasa RM98.60! Siapa cepat dia dapat! sms atau whastup " ya saya ingin membeli toneexcel dengan harga promosi! " kepada 010-7898637. Kami akan menghubungi anda dalam masa terdekat....tungguuuuuuuuu..!!!!!!


Cara gandakan simpanan wang
Previous
Next Post »

124 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 9:01 PG delete

Hebatnya PAS, kunci kerjasama PAS yang pegang, bijak kau Nizar....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 9:01 PG delete

Dlm pr dulu semua masih ok cuma pas berlagak kuat,skrg pas dah kalah xpernah menang mana2 prk pun.Stdby je la next pru Kelantan kasi umno balik yea..kasi Kelantan kat pas pun abis balak kena rompak,negeri terkotor dan penuh maksiat..baik kasi umno je la..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 9:02 PG delete

Aku rasa eloklah PAS buang je kunci tu dalam laut.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 9:05 PG delete

Pasal tu aku cakap buang je kunci dalam laut, pasal PH ramai perompak dan perasuah tak perlulah kerjasama dengan perasuah selagi belum dilakukan pembersihan.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 9:10 PG delete

Kat Penang kalau dibuat serbuan setiap hari akan ada manusia kotor yang melakukan maksiat, tak cukup mukasurat kalau nak dilapurkan didalam akhbar, Penang adalah tempat terkotor untuk pemuja maksiat melakukan kekotoran...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 9:13 PG delete

Sesiapa yang berminat untuk melakukan maksiat Penang lah tempatnya tiada siapa yang peduli dengan maksiat kat Penang, kat Kelantan ramai mata memandang dan anda akan ditangkap sekiranya melakukan kekotoran dan maksiat di Kelantan, itu beza Penang dan Kelantan.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 10:45 PG delete

Kat kelantan kalau dibuat serbuan setiap saat akan ada manusia kotor yang melakukan maksiat, tak cukup mukasurat kalau nak dilapurkan didalam akhbar, kelantan adalah tempat terkotor untuk pemuja maksiat melakukan kekotoran...kikiki

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 10:47 PG delete

Sesiapa yang berminat untuk melakukan maksiat kelantan lah tempatnya tiada siapa yang peduli dengan maksiat kat kelantan, kat penang ramai mata memandang dan anda akan ditangkap sekiranya melakukan kekotoran dan maksiat di penang, itu beza Penang dan Kelantan.malah dikelantan rompak balak 20ribu hektar pun xsesiapa kisah.Negeri serambi mekah dan jadi serambi dedak..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 10:49 PG delete

Nizar mestila bijak.semalam menang 200k kes saman fitnah oleh utusan. Bkn mcm walaun berfikir menggunakan kepala kontol

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 10:52 PG delete

Ph ramai perompAk dan perasuah?cuba sebutkan siapa PerompAk dan perasuah dlm ph tu?bgmana pula dgn perompak balak kelantan dr ph jugak ka??penfitnah pil kuda dan fitnah larangan azan penang bukankan dr pas..bermakna pas lagi double buruk dr ph ada perasuah,perompak balak,tambah lagi penfitnah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 10:53 PG delete

Setuju bro.Aku rasa bukan saja elok buang kunci,tp buang sekali pas dlm laut.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 11:06 PG delete

Sebijak-bijak nizar bijak lagi PAS, pasal PAS ada kunci kerjasama....nizar ada kunci kereta jah....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 11:08 PG delete

Tak perlu lah disebut kat sini umum dah tahu dah ramai pemimpin PH rasuah dan perompak....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 11:11 PG delete

PAS adalah parti terbesar dalam PR dulu....ni kalau PAS buang kelaut habislah pembangkang....PAS ada 50% sokongan manakala pan, dap dan pkr masing-masing 16% je......tiada kekuatan la PH sekarang....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 11:18 PG delete

Kat Kelantan sentiasa ada pengawasan dan serbuan pasal tu dilapurkan dalam akhbar, kat Penang...fuuuhhhh...jalan selangkah ada bapak ayam datang buat tawaran, jalan lagi selangkah keluar ayam tawarkan diri, jalan lagi dua langkah ada pesta arak, jalan lagi dua tiga langkah ada bar2 dan kelab malam yang riuh rendah tengah layan air setan.....macam negara kafir.....tu kata kalau dibuat serbuan lapurannya tidak cukup mukasurat akhbar.....kalau nak bermaksiat eloklah pergi ke Penang, kat Kelantan kalau berani buat maksiat silakan, tapi jangan malu pulak nanti bila ditangkap, hebat Kelantan.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 11:24 PG delete

Kat penang sentiasa ada pengawasan dan serbuan pasal tu dilapurkan dalam akhbar, kat kelantan...fuuuhhhh...jalan selangkah ada bapak ayam datang buat tawaran, jalan lagi selangkah keluar ayam tawarkan diri, jalan lagi dua langkah ada pesta arak, jalan lagi dua tiga langkah ada bar2 dan kelab malam yang riuh rendah tengah layan air setan.....macam negara kafir.....tu kata kalau dibuat serbuan lapurannya tidak cukup mukasurat akhbar.....kalau nak bermaksiat eloklah pergi ke kelantan, kat penang kalau berani buat maksiat silakan, tapi jangan malu pulak nanti bila ditangkap, hebat penang.kelantan smpi nazri aziz kata penuh maksiat, rakyat kelantan xtakut dosa tu sbb nk naikkan hukuman.kikiki.air pun kotor warna oren je.ish ish..kata islam tp negeri paling kotor dimalaysia

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 11:25 PG delete

Kahkahkah....samdul, samdul.....semua dah tahu Kelantan macamana, kalau berani sila datang ke Kelantan dan cuba samdul buat maksiat, jgn malu bila ditangkap, balak Kelantan tu fitnah je....yang jelas ketua menteri Penang adalah perasuah dan perompak harta rakyat.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 11:26 PG delete

Superman DAP lagi hebat nak rompak laut china selatan nak bagi pada negara China....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 11:26 PG delete

Parti terbesar tp menang pulak ya kat prk lepas.kat sarawak lagi hebat satu kerusi pun xdapat.pkr dap parti xbesar pun ada menang kerusi kat sarawak... Kikikikiki

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 11:27 PG delete

Eh bukan ke superman dap dah keluar dari dap pasal tekanan?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 11:29 PG delete

Nasib baik la nizar jadi mb dan boneka sekejap je, kalau tak habislah Perak dirompak.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 11:29 PG delete

Kahkahkahkah.ala takat tuduh2 kosong camtu aku pun blh tuduh.pas ni sebenarnya ajaran drp ayahpin.Kahkahkahkah. Tunjuk bukti la bro.jgn sembang mcm budak tadika.riuh2 kata matsabu tolak hudud ada bukti video lagi,aku tanya mana video nya xda plak walaun kasi.apa sembang mcm budak tadika ni walaun.tahap otak budak tadika jeker.kekekekeke

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 11:30 PG delete

Lama jugak la Nizar jadi MB, MB kat bawah pokok kau tak kira ke?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 11:31 PG delete

Pas mmgla bijak sbb ada keris panjang sedepa.mmg nizar xblh lawan pas.kahkahkah.tp kalah pulak pas prk lepas dan sarawak tu hairan tang mana pas bijak Dan parti terbesar didunia tu.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 11:32 PG delete

Oooooo...persidangan kat bawah pokok beringin.....kahkahkah...macam negeri pasir berdengung pulak bersidang bawah pokok.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 11:35 PG delete

Kahkahkah....samdul, samdul.....semua dah tahu penang macamana, kalau berani sila datang ke penang dan cuba samdul buat maksiat, jgn malu bila ditangkap, balak penang tu fitnah je....yang jelas menteri besar kelantan adalah penipu terbesar.dia kata akan letak jwtn kalau hudud xdilaksana dikelantan dlm masa setahun dia pgg kelantan. Skrg brp tahun dah hudud pun xda dia masih jd mb gila kuasa lagi.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 11:35 PG delete

Untung jugak DAP dan PKR ada kaki jual kerusi....kerana 3 kerusi dah terjual pada bn sekejap je la nizar jadi mb boneka.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 11:36 PG delete

Pas lagi hebat titm ckp lain.hadi cakap lain.parti islam apa ni cakap tunggang terbalik.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 11:38 PG delete

Ala kelantan balak habis kena rompak dek pas pun ok je...mangsa banjir kelantan xda rumah pun ok je..hudud tah kemana ntah..sian rakyat kelantan. Dah la negeri kotor busuk,balak pulak kena rompak bersama olamak.ish osh osh

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 11:39 PG delete

Okla sekurang2 nya nizar xrompak balak kelantan mcm olamak lakukan.bersidang bwh beringin pun xla makan dedak jadi penasihat umno.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 11:40 PG delete

" Kita mesti kasi undi pada Aziz supaya kita boleh mempergunakan Aziz ������ supaya melayu boleh screw melayu......"

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 11:40 PG delete

Untung juga kelantan dpt pada pas boleh ada contoh negeri islam tp rompak balak,cth negeri terkotor dimalaysia dan negeri paling byk maksiat.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 11:42 PG delete

Tolong la genjatan senjata.kikikikiki.tolongla genjatan senjata kalau x nt next pru kelantan leboh pada umno..-rayu tuan Ibrahim. Kikikiki

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 11:44 PG delete

Calun PKR bidang terjun, posmen pun diambil jadi calun, tak biasa jadi pemimpin ingat macam menang peraduan dapat kereta ke telivisyen ke boleh jual menang kerusi pun boleh jual jugak.....kahkahkah....posmen, posmen.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 11:45 PG delete

Betul tu pas mmg parti terbesar dan terpanjang..kalo xcaya.tgk keris hadi panjang sedepa tu...paling pjg didunia...kikiki.kalah prk xpe pas bukan nk menang.mmg pas masuk prk utk kalah..menang buat apa nt xdpt dedak pula.kakakaka

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 11:46 PG delete

Pas bijak tang kontol nya.kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 11:46 PG delete

Kita kan berparti kena ikut saluran, TITM bagi idea dan pendapat peribadi itu bukan pendapat parti yang rasmi, jangan bebal sangat bro....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 11:49 PG delete

Yeke.calun pkr yg pil kuda tu xnak sebut ker..
Ops silap tu kan hadi fitnah pkr calon pil kuda.ish ish ish.camne parti islam buat fitnah ni...kata islam tp rompak balak pastu fitnah sana sini...islam dedak kot ya.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 11:51 PG delete

Dah tahu PAS bijak elok lah isi borang keahlian...PH dah lemah sekarang ni macam-macam isu ada rasuah lah, berpuak, ego, nak jual laut china selatan dan yang paling menyedihkan semua melayu pan dan pkr hanya jadi kuda-kuda dan keldai kepada dap.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 11:51 PG delete

Saluran apa nya patut titm bincang dulu baru hebohkan
Tp dah heboh sekampung rupanya hadi pun xtau..nampak sangat uturn xpernah mesyuarat..parti kluk klek cakap x serupa bikin..



Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 11:52 PG delete

PAS memang bijak dalam dalam segala hal...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 11:54 PG delete

Aah ya.teringat pula pas bagi borang kat tun madey tp tun madey xlayan
Kikikikiki.sian pas patutla marah sgt kat tun madey.kikikiki

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 11:55 PG delete

Kat dalam mahkamah tu siapa ek?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 11:56 PG delete

Kalau pas bijak guna kepala kontol buat apa.buat tgk video German dgn tontowi je bolehla.kahakahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 11:57 PG delete

Itulah strategi PAS yang kamu takkan faham.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 11:57 PG delete

Mane ke video matsabu tolak hudud tu ek!?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 11:59 PG delete

Strategi taik nama nya.kalau dah walaun tu kalau hadi makan taik pun dia kata tu lah strategy pas dari dulu makan taik utk kesihatan.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 11:59 PG delete

PAS bukan parti kluk-klek macam PH, ada pemimpin PH bagi statement apabila dap sanggah semua diam kecut telor....ni parti apa macam ni? Parti maknyah?.....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 12:01 PTG delete

Kahkahkah....samdul, samdul, bukan keris la yang jadi ukuran.....kahkahkah....bengap

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 12:01 PTG delete

Statement apa yg dap sanggah tu???

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 12:04 PTG delete

Keris bukan jadi ukuran tp tgk la sendiri gaya hang tuah berkeris bagai mmg pas parti bengap.kahkahkahkah...keris pjg igtkan nak buat lawan rupanya buat potong kek.kahkahkah.xtau la tahap mana bengap nya pas ni.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 12:04 PTG delete

Madey kau kata PAS bagi borang? Boleh nak masuk masuk jadi ahli biasa je la....kahkahkah....PH je yang lapar dengan orang tu....dulu mahafiraun sekarang dah jadi adik abang cium mulut....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 12:06 PTG delete

Itu masalah dia bukan masalah PAS.....bebal sungguh kau bro...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 12:08 PTG delete

Mat Sabu memang tolak hudud kerana dedak...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 12:08 PTG delete

Kesimpulan disini walaun pas ske tulis pjg2 guna imaginasi cerita dongeng tanpa fakta mcm cerita zaman tok kaduk yg belum tahu betul salahnya.cth mudah parawalaun heboh2 kecoh2 kata matsabu tolak hudud ada video matsabu tolak hudud tp aku minta beribu kali masih xda video nya.aku cabar ni parawalaun kalau ada telor tunjukla bukti video matsabu tolak hudud.jgn kasi alasan lg.kalau kasi alasan lg bermakna parawalaun penfitnah yg xdak telor..kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 12:11 PTG delete

Kalau tuduh mcmtu ja aku pun blh tuduh "hadi tolak hudud kerana dedak"...tapi kamu bukan mcm walaun perangai busuk mcmtu.skrg tjukla bukti video matsabu tolak hudud?????mana video nya....manaa...mana video nya manaaaa....mana video nya mana....aku ulang byk kali kalau wanrosli xpaham mmgla wanrosli mabuk tersedak desak.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 12:12 PTG delete

Itulah perjuangan PAS yang betul-betul istqamah, menag kalah semuanya perancangan Allah swt, perkara inilah yang membuatkan pemimpin yang tiada kesabaran akan kepanasan dan terus melompat.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 12:13 PTG delete

Pasal apa pulak masalah pas.pas terhegeh2 nak kat madey tp madey xlayan.kahkahkah.malu la sket pas.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 12:14 PTG delete

Alahai bro....dah buntu ke bro?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 12:15 PTG delete

Ph xlapar,madey yg dtg pada ph bukan ph yg dtg pada madey tp pas yg thegeh2 kasi borang kat madey tp madey xlayan pas.kahkahkahkah.malu besar pas.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 12:16 PTG delete

Tu bukan perjuangan.tu bodoh namanya.kahkahkah.kalau xnak menang buat apa masuk prk kempen bagai?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 12:16 PTG delete

Korang sebenarnya dah buntu....kahkahkah......bro jom ke masjid awal-awal ni solat Jumaat.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 12:17 PTG delete

Bukan buntu.tp komen pas bodoh sgt.aku tiru cara pas la komen2 bodoh jugaa.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 12:19 PTG delete

Kahkahkah.udah lari...kompom pas penfitnah xda telor.kahkahkahkah.ckp pongpang2 islam bagai skrg aku cabar sket je terus lari lintang pukang.kahkahkah.mmg xdak telor pas ni buang masa je layan.puihhhhhhhhh.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 2:29 PTG delete

PAS tiada masa nak layan bapak segala perompak, elokla PH ambil orang tua sebab PH memang pembela perasuah....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 2:32 PTG delete

Yang pasti pemimpin PH berpelukan dan bercium mulut dengan madey, dulu tuduh macam2 sekarang semua elok pasal perasuah terima pembela rasuah...itulah PH.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 2:35 PTG delete

Tuduhan kau tu kau saja yang percaya umum memang dah kenal siapa TGHH, mat sabu tolak hudud pun umum dah tahu cuma kau sorang je masih duduk bawah tempurung....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 2:41 PTG delete

Keris panjang ke pendek itu urusan PAS bukan urusan PH, urusan PH yang perlu diselesaikan terlebih dahulu adalah pembersihan pemimpin2 PH dari gejala rasuah sebelum PH bergabung dengan Blok Ketiga PAS.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 2:47 PTG delete

Itulah sebenar-benar perjuangan, Istiqamah dan berserah kepada Allah swt dan perkara ini tidak sesuai untuk pemimpin PH yang gelojoh, rakus dan tamak....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 2:50 PTG delete

Realiti bro......bukan komen bodoh, pergi lah ke Kelantan dan Penang kita mesti dapat rasa kelainannya.....pemuja maksiat sudah tentu suka tinggal kat Penang...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 2:54 PTG delete

Buntu terus macai PH....kahkahkah.....katanya komen bodoh tapi itulah sebenarnya kebodohan macai, copy paste je la yang mampu dilakukan demi menutup kebodohan yan berpanjangan.....insaflah bro.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 2:56 PTG delete

Korang tak faham pasal jiwa korang bersama dengan perasuah...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 3:00 PTG delete

Ni contoh statement yang dikeluarkan beberapa pemimpin PH mencadangkan supaya Muhyiddin Yasin menjadi ketua pembangkang gantikan jijah....bila dap sanggah semua kecut telur....dap nak maintain jijah sebab jijah senang dijadikan keldai oleh dap....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 3:03 PTG delete

Belum muktamat lagi genjatan serangan....tolonglah kami PAS, berilah kami kerusi, kami hanya ada 16% sokongan....tolong kami PAS...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 3:07 PTG delete

Balak Kelantan fitnah je bro sampai sekarang siapa individu pun tak didedahkan....kat penang dah jelas siapa individunya, tak perlu lah aku sebut kat sini sebab umum dah tahu siapa individu tersebut....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 3:09 PTG delete

Nizar sempat juga gadai tanah walaupun masa singkat, kalau masa panjang habislah tanah kat Perak digadainya....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 3:17 PTG delete

Tanah mana tu cer sebutkan.kalau fitnah mcmtu aku pun blh kata mb kelantan dan gadai semua tahah kelantan pada israel.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 3:19 PTG delete

Fitnah kepala hotak kau.pembalakan kelantan 20ribu hektar pendedahan dah dibuat,bukti semua dah bwk p sprm.tp sprm xblh buat apa sbb kelantan mb pas macai umno xblh sentuh..jgn jadi buta kayu bro.jadi walaun pun jgnla smpi jd bodoh

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 3:21 PTG delete

Tolongla genjatan senjata nt pas kelantan kena main dgn bn plak.kata si titm..lantakla kelantan tu bukan negeri aku,baik aku jadi penasihat umno byk dpt dedak-ujar hadi.kikikiki

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 3:26 PTG delete

Laaaa tu je ke.bangang bin tongong walaung ni...mmgla semua setuju muhyidin jd ketua pembangkang...lah
..xda isu negara pun.xda kesan apapun isu xsetuju muhyidin jd ketua pbangkang.lagi satu bongok bukan dap je setuju.amanah pkr pun xsetuju.apa ke bebal nya pemikiran walaung ni..ni yg si hadisotong ni kecut telor ngan najib apahal.pasal mdb sepatah perkataan pun xda drp hadi malah membela lagi, "xmungkin derma masuk akaun najib " kata hadi.last2 najib ngaku duit masuk akaun najib 2.6bil.malu hadisotong. Nampak sgt hadisotong membodek bos nya (najib)

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 3:28 PTG delete

Pas la kena insaf.betul kan dulu mb kelantan janji laksana hudud,kalau dia xberjaya maka dia letak jwtn.nape masih xletak jwtn?jadi munafik pulak xtunai janji.insafla bro...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 3:30 PTG delete

Realiti bro......bukan komen bodoh, pergi lah ke Kelantan dan Penang kita mesti dapat rasa kelainannya.....pemuja maksiat sudah tentu suka tinggal kat kelantan...islam apa kat kelantan tu negeri paling kotor jijik dimalaysia..air paip pun mcm air tanah liat warna kuning oren apa cter bro...malula sket kata kelantan bwk islam tp jadi negeri terkotor terburuk terhina dimalaysia

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 3:32 PTG delete

Istiqamah dedak la bro.zaman nik aziz pantang kalau nik aziz dgr pas nk berbaik dgn umno.skrg pas jadi penasihat umno pulak.malah mursidol ampas plak jadi kluster umno cari makan dgn umno.istiqamah apa tu walaung.Istiqamah dedak ya..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 3:33 PTG delete

Cakap pusing2 walaung ni.soalan senang je.mana video matsabu tolak hudud???!!!tunjuk video je xyah kasi alasan2 belit2 lidah pusing.cptla kasi video nya

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 3:35 PTG delete

Laaa.tulis mcmtu sesuka hati xda isu pun.yg hadi berpelukan dgn najib tu apa cter.baju sedondon lagi.lagi mahabesar rasuah najib tu mdb.pastu plak berpelukan dgn ibrahim ali lagi tu.apa cter walaun

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 3:36 PTG delete

Laaaa tu je ke.bangang bin tongong walaung ni...mmgla semua X setuju muhyidin jd ketua pembangkang...lah
..xda isu negara pun.xda kesan apapun isu xsetuju muhyidin jd ketua pbangkang.lagi satu bongok bukan dap je setuju.amanah pkr pun xsetuju.apa ke bebal nya pemikiran walaung ni..ni yg si hadisotong ni kecut telor ngan najib apahal.pasal mdb sepatah perkataan pun xda drp hadi malah membela lagi, "xmungkin derma masuk akaun najib " kata hadi.last2 najib ngaku duit masuk akaun najib 2.6bil.malu hadisotong. Nampak sgt hadisotong membodek bos nya (najib)

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
15 Julai 2016 4:02 PTG delete

Laa x tgk lg rupanya bangang.

Jom bersolidariti bersama perasuah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 4:13 PTG delete

Alasan lagi wanrosli penfitnah xdak telor ni.mana video nya??

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 5:18 PTG delete

Dah senyap wanrosli.....mana video nya.kalau ada telor tunjukla keberanian..berani kerana benar...takut kerana salah...setiap tuduhan mesti dgn bukti kalau tuduh2 tanpa bukti itu namanya Fitnah...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Julai 2016 11:17 PTG delete

Nk tgkla ni mana video nya? Cepatla kasi...pasti wanrosli kasi alasan lg.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Julai 2016 12:34 PTG delete

Mana video nya wanrosli.asyik2 kasi alasan. Xmalu ke fitnah org skrg org cabar tjuk bukti tp kasi beribu2 alasan...malula pas ada walaong bunguk mcm wanrosli ni...soalan mudah pun xkasi jwpn.org minta video tp dia kasi alasan..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
17 Julai 2016 12:30 PG delete

Bangang gak sampai skrg x tgk lagi

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Julai 2016 8:28 PG delete

Video tu tkda,tgok dia ulang balik ayat sama,tu je yg trooper bangang ni boleh buat,ulang2 smpai org bosan..pham benor taktik lapuk org tandus hujah..hakikatnya wan rosli tiada video tu.ni lah munafik haraki yg aji sotong latih dgn beri minum susu omega dedak yg dibuat dari air swimming pool n di cmpur pil kuda agar ulang2 ayat sama je..kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Julai 2016 8:30 PG delete

Ni kalau ajak debat dpan penonton,kecot telor..kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Julai 2016 10:59 PG delete

Sian wanrosli pusing2 kata dah bagi.nak kalih isu.kahkahakhkahkah.jelas sgt wanrosli tgh menggeluppor.kahkahkahkaj

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Julai 2016 11:01 PG delete

Sian wanrosli menggelupor..tp masih xkasi bukti...so,Mana bukti video matsabu tolak hudud????

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Julai 2016 9:39 PTG delete

Itu menunjukkan sikap berpuak-puak didalam PH yang perlu diatasi...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Julai 2016 9:41 PTG delete

Sudah-sudah lah gunakan nama TGNA, sampai ke hari ini pun aku masih lagi tunggu UG PAS dengan umno.....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Julai 2016 9:44 PTG delete

Penang lagi hebat kotornya, pemimpin memperbodohkan rakyat....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Julai 2016 9:46 PTG delete

Ada jugak pemimpin yang beusaha nak laksana hudud, bukan macam PH letak dibelakang kepentingan islam demi dedak...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Julai 2016 9:49 PTG delete

Nak suruh muhyiddin jadi ketua pembangkang kenapa pulak? Jijah tu tak layak ke? Atau korang dah boleh baca niat sebenar dap?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Julai 2016 9:53 PTG delete

Genjatan serangan bukan genjatan senjata......PAS tak akan bergabung dengan PH, selagi PH belum melakukan pembersihan dari perasuah dan pengkianat.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Julai 2016 9:57 PTG delete

Siapa individunya, takkan haiwan pulak yang menyondol balak di Kelantan, bagitau siapa individu tersebut, selagi tiada individu yang terlibat maka semua itu adalah fitnah dari kepala hotak berjambul...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Julai 2016 10:00 PTG delete

Korang tak tahu cerita sebenarnya....kahkahkah...patutlah bengap semcam je...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Julai 2016 10:02 PTG delete

Namakan individu tersebut, suruh husang senaraikan siapa yang menyodol balak tu....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Julai 2016 10:04 PTG delete

Tak perlu lah sebut calon pil kuda, dah 2 kali individu tersebut kena bayar kat TGHH, mungkin beliau terasa pedas kot sebab makan cili....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Julai 2016 10:06 PTG delete

Itu bukan cabar tu....itulah kebodohan berpanjangan...dah bagi video tak reti pulak nak tengok....aduhai samdul, samdul...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Julai 2016 10:08 PTG delete

Kalau tak reti nak bukak tanya wan rosli tu macamana nak bukak youtube...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Julai 2016 10:10 PTG delete

Sebab-sebab penubuhan PAN adalah kerana PAS memperjuangkan hudud...simple kan.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Julai 2016 10:11 PTG delete

Diaorang tak reti nak bukak youtube...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Julai 2016 10:13 PTG delete

Tak reti nak bukak youtube ke bro....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Julai 2016 10:46 PG delete

Carila alasan lain walaung..jgn tunjuk sgt bodoh tu..kasi link video nya meh skrg aku buka...kasi la cepat...awat beribu2 alasan...kalau walaung bodoh jgn tunjuk.kasi simpan sikit bodoh tu.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Julai 2016 4:37 PTG delete

Jgnla buat2 bangang walaong.tunjukla link video nya baru blh bukak.xkan bangang sgt kot semua walaong pas nih..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Julai 2016 4:38 PTG delete

Sebut je la kalau benar.berani kerana benar.takut kerana salah.skrg pas takut bermakna pas salah fitnah pil kuda

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Julai 2016 4:40 PTG delete

Oooo btl la mb kelantan jual tanah kat israel.kahkahkah.aku ikut cara wanrosli.tuduh xyah bukti.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Julai 2016 4:42 PTG delete

Laaaa.yg dah lapor pada sprm tu hapa.xkan la bodo sgt walaong xtau isu semasa...fitnah kepala hotak kau...pas yg kaki fitnah. Fitnah matsabu tolak hudud pun mana video nya??

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Julai 2016 4:43 PTG delete

Laaaa pas yg ajak genjatan,pas pulak yg sombong...haje yg bodoh sombong pas nih.kahkahkah.mcm ni org pun ada...kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Julai 2016 4:45 PTG delete

Laaaa.dap lagi.haje buduh walaong ni.ratib 24jam salahkan dap...nk tanya ni dap xda kat kelantan so mana hudud kelantan xlaksana pun lagi???

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Julai 2016 4:47 PTG delete

Laksana hudud apa nye bro.balak kelantan pun licin kena rompak olammak kelantan xda kena tindakan pun lagi mau sembang bab hudud ka bro....hudud kepala butuh walaun je la...kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Julai 2016 4:49 PTG delete

Laaaa.kelantan negeri yg terkotor tp tuduh penang pulak..prof agus anak jati kelantan sendiri kata kelantan terkotor..nazri aziz plak kata kelantan negeri maksiat..kata islam tp penuh maksiat.xmalu ka bro....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
20 Julai 2016 4:51 PTG delete

Mmgla dah anak nik aziz pun jadi macai umno apa cter.kan pas dah ber ug dah.xkan walaon xnampak lagi..sekor jd kluster,sekor lg jd penasihat.xkan mabuk dedak xnampak kot walaon oi..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
21 Julai 2016 6:16 PG delete

Walakontol nk kahkahkah,hati gundah tak dpat kemukakn bukti video,maka digunakn ayat2 bodoh wat sdap hati..dh baghal tu baghal gak,bacul,gampang..keyboard warrior tara telo punya.kahkahkahkah

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ Bisnes