Iklan Penaja 1

Jumaat, Jun 24, 2016

TERBAIK!! : PARTI ISLAM (AMANAH) TUNJUK CONTOH YANG BAIK.

Dr Ahmad Termizi bertanya khabar seorang peniaga pasar Kuala Kangsar.

Meskipun pilihan raya kecil P067 Kuala Kangsar telah berlalu dan calon Amanah Dr Ahmad Termizi Ismail tewas di tangan calon BN Datin Mastura Mohd Yazid dalam pertandingan empat penjuru, beliau menunaikan janji untuk terus berbakti kepada penduduk Kuala Kangsar.

Pagi tadi Dr. Ahmad Termizi meneruskan usaha bertemu penduduk di Pasar Besar Kuala Kangsar sebagai tanda terima kasih dan di sebelah petangnya pula ke Pekan Manong.

Meskipun berada di kedudukan ketiga dalam PRK 18 Jun lalu, D Ahmad Termizi tidak kecewa malah sangat berbangga dengan kerjasama padu daripada Amanah, PKR dan DAP.

"Ini satu yang sangat kita banggakan, sangat berharga iaitu satu kerjasama yang padu yang tidak mungkin dapat dibina secara realiti kalau tidak ada PRK ini," kata beliau.

Pada PRK itu calon BN, Datin Mastura Mohd Yazid meraih 12,653 undi manakala calon Pas, Dr Najihatussalehah Ahmad (5,684 undi), calon Amanah, Dr Ahmad Termizi Ramli (4,883 undi) manakala calon Bebas, Izat Bukhary Ismail Bukhary (54 undi).

Menurut Ahmad Termizi beliau akan terus menetap di Kuala Kangsar walaupun kalah dalam pilihan raya ini bagi memberi fokus kepada PRU14.

"Saya akan terus berada di sini kerana fokus kita untuk 2018 iaitu PRU14.
"Keputusan ini menunjukkan realiti bahawa betapa kerasnya kerja yang kita perlu lakukan untuk menyelamatkan negara.

"Di Manong misalnya kita masih baru dan belum ada cawangan pun. Jadi saya akan fokus kepada kawasan ini untuk meramaikan ahli dan membina cawangan," katanya.


Dr Ahmad Termizi dan para aktivis Amanah Kawasan Kuala Kangsar seusai melawat pasar besar Kuala Kangsar.

mdl

IKLAN BERBAYAR

Beli simkad toneexcel harga bajet RM80.00 berbanding harga biasa RM98.60! Siapa cepat dia dapat! sms atau whastup " ya saya ingin membeli toneexcel dengan harga promosi! " kepada 010-7898637. Kami akan menghubungi anda dalam masa terdekat....tungguuuuuuuuu..!!!!!!


Cara gandakan simpanan wang

17 ulasan:

  1. Parti pas tunjuk Keris terbaek. Kahkahkah

    BalasPadam
  2. Tahniah dr..teruskan perjuangan..

    BalasPadam
  3. Perjuangan belum selesai..tahniah dr..

    BalasPadam
  4. Terbaik dr.. cuba tarik undi Melayu.. undi Cina jgn risau dalam tangan DAP.. undi PAN sama undi DAP..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Undi pas sama ngan undi umno... Umno parti perasuah terbesar negara = pas pun sama la.kahkahkah. Keris pun sama.kahkahkah

      Padam
    2. Ustad pis cakap..x apa makan rasuah asal melayu islam..x boleh tolong rakyat..pasai depa kafir harbi..hotak lu..

      Padam
    3. Gila punya ostad pis.kalau mcmtu nama je islam blh la merompak membunuh menyamun jual pul kuda tgk video german?jauh sesat pis ni.kahkahkah

      Padam
  5. Undi umno = undi mca/mic/gerakan..kafir harbi jugak tu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Diorg nampak dap je.mca xpe sbb mca parti islam baru kot.kahkahkah

      Padam
    2. Mca ada tuan besar.....dap nak jadi tuan besar.....mana boleh....kahkahkah

      Padam
    3. Kahkahkah.mca la tuan paling besar.mca lawan hudud,si hadi ketaq lutut xberani nk ckp apa.kahkahkah.

      Padam
    4. Setelah mujahid mengaku bahawa PAN tolak kaedah politik islam atau dgn erti kata lain PAN tak perlu jadi lebih islam dari PAS atau sama dgn PAS, maka dgn ini aku tak nak tanya atau ungkit lagi pasal perlembagaan PAN.. hehe..

      Padam
    5. Yg ada plembagaan tpi jual fitnah,jual agama..rasuah jdi hadiah.dasar plembagaan islam pas kn gitu.ingt dh berubah,tpi makin bodoh lak wan rosli ni..

      Padam
  6. Tuan Blogger diharap maklum jgn rujuk parti PAN sbg parti islam lagi ok.. tapi kalau nak guna perkataan islam juga sila tambah perkataan liberal selepas islam..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pas lak tukar jdi pis..parti kencing..hadi kencing brdiri,wan rosli kencing berlari.kahkahkah

      Padam
    2. Pandai nak label org..pas lak pe,islam puaka.boleh kn sebab mcam puaka dah tengok pas sekarang.

      Padam
    3. Pis islam pada keris.mcm umno jgk.sama je.malah pas lg busuk sbb main2 kn agama islam.ptuih pas

      Padam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Iklan Penaja 2

Popular Posts

Senarai Blog...Geng

Blog Pilihan

Senarai Blog @ Bisnes

Iklan C

http://www.gajimasyuk.com/user/toneexcel

Blog Archive