Iklan Penaja 1

Ahad, Jun 12, 2016

PANAS!! : PARTI PAS DAPAT NIKMAT DARI NAJIB.

Tun Mahathir di majlis Deklarasi Rakyat di Sungai BesarTun Mahathir di majlis Deklarasi Rakyat di Sungai Besar

Pas kini berseorangan setelah meninggalkan Pakatan Rakyat sanggup mendokong perbuatan salah seorang pemimpin negara, semata-mata mahu mendapatkan sokongan peribadi daripada Datuk Seri Mohd Najib Razak.

Bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad berkata, untuk mendapatkan sokongan Najib, parti Islam itu katanya, mendokong perbuatan salah yang dilakukan Najib dan pemimin Umno selama ini.
“Pas ini berseorangan dengan DAP setelah berpisah secara tidak langsung dari Pakatan Rakyat.
“Pas mahu mendapat sokongan Najib khususnya dan tidak akan serang Najib dan akan dokong segala perbuatan salahnya.

“Sebagai parti yang tiada sokongan lagi, agar dapat bantuan daripada Najib dalam bentuk apa saya tak tahu lah.
senyum
“Pas tinggal separuh sahaja, separuh daripada Pas sudah berpindah ke parti lain dan tidak percaya kepada kepimpinan Hadi (Presiden Pas Datuk Seri Abdul Hadi Awang) lagi.
“Hadi pula cuba menyelamatkan Umno khususnya Najib kerana dapat banyak nikmat dan terima dedak dari Najib

“Saya ingat eloklah orang yang sama fikiran dan setjuu dengan rampasan wang negara oleh najib juga harus disaman,” ujarnya dalam sidang media diadakan pada majlis Kolokium Persidangan Khas 1MDB sempena kempen calon Pakatan Harapan di Dewan Restoran Hao Xiang Chi, Sekinchan pagi ini.

Tun Mahathir sebelum itu telah menyampaikan ucaptamanya mengenai kemelut 1MDB membabitkan Presiden Umno Datuk Seri Mohd Najib Razak.

Ditanya media mengenai tujuannya datang berkempen di Sungai Besar dan Kuala Kangsar, Tun berkata, tujuannya semata-mata untuk menjelaskan kepada pengundi bahawa rakyat benci kepada Najib dan isterinya Rosmah kerana mereka banyak melakukan pembaziran.

Bercakap mengenai Rang Undang-Undang Akta 355 pula Tun Mahathir menegaskan hukum hudud yang ingin dibawa Pas itu bukan hukum hudud Islam yang sebenar.

“ Pas itu bukan hukum hudud itu adalah hudud pas.

“Hudud Pas bertentangan dalam Islam. Dalam Islam diutamakan keadilan apabila menghukum mestilah dengan adil. Hudud Pas mengasingkan orang Islam bukan Islam.
“Orang Islam mencuri potong tangan orang bukan Islam mencuri kena jail (penjara) .Mereka nak menipu orang bukan Islam.

“Lagipun di Malaysia terdapat 40 peratus orang bukan Islam sebab itu hukum hudud tidak boleh dilaksanakan dengan adil,” dakwanya menjawab soalan media.

Beliau juga diajukan pertanyaan sekiranya Perdana Menteri meletakkan jawatan sebelum pilihan raya umum ke 14 kelak siapakah yang mungkin akan dipilih untuk menjadi Perdana Menteri.
Kata Tun Mahathir lagi, negara akan kembali menjadi sebuah negara yang demokratik pada ketikaa itu sekiranya Najib meletakkan jawatan.

Pada ketika itu lebih demokratik. Akan ada pendapat berbeza antara kita, bebas menyertai mana-mana parti, mereka suka apabila kita kembali kepada proses demokrasi.

“Kita berhak memilih pemimpin yang bukan seperti Najib ini harapan kita.
“Saya tidak janji siapa yang akan jadi pemimpin selepas ini hanya boleh diteruskan jika najib tidak ada dalam kerajaan. Terpulang kepada rakyat.” ujarnya.

Majlis yang diadakan di Dewan Restoran hao Xiang Chi di sekinchan ini
dihadiri lebih kurang 1,000 pengundi dan penyokong Pakatan Harapan dan
Deklarasi Rakyat..

Esok Tun Mahathir dan beberapa lagi tokoh penyokong Deklarasi Rakyat akan mengadakan majlis sama dijangka diadakan di Dewan Chun Ji Restaurant ,Taman Suria Kuala Kangsar.

mdl

IKLAN BERBAYAR

Duit bukanlah segala galanya... Tetapi segala galanya memerlukan duit!!
Begitu juga dengan kebahagian rumah tangga...
Porak peranda hanya gara gara masalah kewangan meskipun cinta bersemi lebih dari 10 tahun!! Itulah REALITI HARI INI!!
Bukankah membahagiakan orang yang tersayang itu adalah IMPIAN SETIAP INSAN??
Bagaimana dengan anda???
Perkongsian ini mungkin titik permulaan dalam hidup anda untuk membahagiakan yang tersayang...
Kebahagian tidak dapat dinilai dengan wang ringgit.. Tetapi berusahalah untuk mencapai kebahagian sebenar yang diimpikan
"SAYA INGIN MEMBAHAGIAKAN INSAN YANG TERSAYANG!!" <--------- Klik
Link URL : http://janapendapatanpasif4u.blogspot.my
 

23 ulasan:

  1. Kahkahkah.....Parti PAN-Kuali Imayam dapat nikmat dari DAPur, barua sepanjang zaman....kahkahkah....undi Kuali supaya DAPur berasap.....kahkahkah...undi PAN = undi DAP...kahkahkah

    BalasPadam
  2. Kahkahkah.....Parti PAN-Kuali Imayam dapat nikmat dari DAPur, barua sepanjang zaman....kahkahkah....undi Kuali supaya DAPur berasap.....kahkahkah...undi PAN = undi DAP...kahkahkah

    BalasPadam
    Balasan
    1. apa punya bebal komen

      Padam
  3. Kahkahkah.walaung atas mmg betul2 terkena dedak smpi post 2 kali tu benda yg sama.sahih mabuk dedak nih.Kahkahkahkahkah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Manusia banggang dan bodoh je yang masih percayakan Mahafiraun.....kelompak seperti PAN je yang selalu lapar dengan dedak DAP......kahkahkah

      Padam
    2. Kahkahkah.lagi bodoh pas percayakan umno.Kahkahkah.keris pun dah sama.Kahkahkah.

      Padam
  4. Malu dan marah dgn panggilan PAN...kahkahkah....patut ler marah sgt apabila disebut PAN...

    - PAN bermakna KAYU dlm bahasa cina....
    - PAN bermakna Mapuh Baham Tanah dlm bahasa Arab...
    - PAN bermakna Kuali DAPur dlm bahasa Inggris..
    - PAN bermakna IMAYAM, logo sama cuma warna je yang berbeza..
    - PAN bermakna tunggul kayu yang mati bagi Melayu....

    Kahkahkahkah......kahkahkah.....kahkahakh......patut ler marah sangat...kahkahkah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Xmrh pun.pan= parti amanah negara....Parti islam Malaysia =Pis????

      Padam
    2. Patutnya parti islam seMalaysia disebut PiS.tp ia disebut Pas= Parti Angkut Sampah

      Padam
    3. Cukup dgn pis,pis mknanya kencing,jadi pis..parti kencing n mmg kaki kencing mcm umngok n bn..

      Padam
    4. tun m dah tentu musuhi pas dari dulu lagi di permainkan hukum islam dap kafir sukalah yang islam ni nak jadi apa.

      Padam
  5. bukti ade ke...haha...mahader ni fitnah DSAI...dulu ahli pan bkan main kutuk...skrg dia mmfitnah lg...tp ahli pan sokong....haha...biar nmpak bodoh jnji boleh mnyondol....haha...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sama gak dulu kluarkn amanat smpai kapir mngkapir kn umno last2 umno tu gak yg dipluknya..

      Padam
    2. Itu dulu bro.dulu pun Anwar musuh pas.skrg Anwar jd ketua umum.lambat pick up la walaon ni.skrg musuh sebenar bukan mahathir tp najib.maybe walaung masih anggap mahathir pm Malaysia kot.maklumla dpt dedak kan.kahkahkah.alahai walaung

      Padam
    3. PAS nak tukar system....pan sokong mahader nak tukar najib je....mahader dh kata dia nk slamatkan amenok...tp geng pan pekak badak....haha......slamat mnjadi kuda tunggangan...haha...

      Padam
    4. Pas tukar sistem tak nk tukar krajaan n berangan nk jdi krajaan dgn umngok,sibuk ngata org tpi sndiri mcm itek nila trsudu2 nk jwatan.

      Padam
    5. Pas nk tukar sistem???kahkahkahkah.woi kes balak kelantan apa cter???mangsa2 banjir pun ada yg xdpt rumah lagi????penduduk miskin kelantan pun melambak2 lagi woi smpi nazri pun kata negeri serambi mekah byk maksiat...kasi pulih kelantan dulu la br blh ckp nk tukar sistem melainkan pas nk join bn sekali sistem dedak.kahkahkah

      Padam
    6. balak?...ape cter balak tu sbenarnye...haha...jgn fitnah tau...mntak bukti xde bukti..nnti hampir muflis mcm mat sabu amoi baru tau...xpun mcm rapiji...msuk mahkahmah trus ngaku itu hnye gurauan...haha...xpun anak nasution..ade bukti 91mukasurat..smpai mhkamah...mntak settle tepi...pakatan lebong...skrg kene lebong ngan mahader pulak...kuyup derrrr...haha...

      Padam
    7. klantan bnyak kes sbb maksiat bukan budaya...negeri menok printah xbnyak kes sbb dh jd budaya...xde sape nk larang...haha...
      duit royalti mnyak klantan mane pegi...bg kat anak branak ke...mcm najib mntak derma..batu putih dh hnyut...1mdb dh bngkrup..pstu suruh rakyat bayar...mmng siallah..ade pkatan pmbangkang pun bodoh...ikut mahadet slamatkan menok...

      Padam
    8. Apa daaa hadi pulak mkn dedak.. Kahkahkah.org mesia mmg bodoh2 belaka terutama melayu , hamno dok songlap smua duit pun,melayu dok sokong lagi.umno sng je rompak duit semua rakyat marah tp bila umno sebut dap nk perintah mesia,terus Melayu semua sokong bn balik.Kahkahkah.bodoh2 mmg bangsa melayu ni jenis bangsa bodoh agakya pemalas dan suke salahkan org lain je kejenya.kahkahkah. Nasibla.kahkahkah

      Padam
    9. sebab tu kita kena sokong islam.

      Padam
    10. Sapa pulak yg xsokong islam.pas cuma parti ja bukan agama.walaung pas ja anggap pas tu agama islam.keluar pas jadi kapir.kahkahkah

      Padam
  6. hadi hanya pemimpin masjid rusila

    nk pimpin Malaysia sgt tk layak

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Iklan Penaja 2

Popular Posts

Senarai Blog...Geng

Blog Pilihan

Senarai Blog @ Bisnes

Iklan C

http://www.gajimasyuk.com/user/toneexcel

Blog Archive