Iklan Penaja 1

Isnin, Mei 23, 2016

PANAS!! : ULAMA PARTI ISLAM (AMANAH) JAWAB FITNAH PENYOKONG PAS DAN UMNO

Tuduhan Syiah dipecat kesatuan ulamak fitnah kata Ustaz GhaniTuduhan Syiah dipecat kesatuan ulamak fitnah kata Ustaz Ghani

Timbalan Penasihat Parti Amanah Negara (Amanah), Ustaz Abdul Ghani Shamsuddin hari ini menafikan tuduhan yang berlegar di alam maya bahawa beliau penganut Syiah dan kini dipecat dari menjadi anggota sekretariat kesatuan ulama' sedunia.

"Ada yang menuduh saya Syiah, saya tegaskan di sini saya bukan Syiah," kata beliau ketika menyampaikan kertaskerja di Nadwah Ulama' Menghadapi Cabaran Baru (NUNJI) di sebuah resort di Beserah.

Menurut beliau sepanjang 25 tahun mengajar pengajian Islam di universiti tidak pernah beliau ditohmah berfahaman Syiah.

"Sepanjang berkhidmat saya dianugerah khidmat cemerlang, tapi bila sertai parti Amanah ada pulak tuduh saya Syiah." katanya.

Mengenai tugasannya sebagai anggota sekretariat kesatuan ulama' sedunia' beliau berkata baru saja pihak ibu pejabat memaklumkan untuk meneruskan tugas seperti biasa.

"Beberapa hari lepas Syeikh Qurrah beritahu saya anta masih anggota Sekretariat Kesatuan Ulama' Sedunia, ada pula pihak sebarkan saya di pecat, ini fitnah," katanya.

Beliau menasihati sesiapa yang ingin menyebar perkembangan mengenai dirinya harus mendapat pengesahan dari beliau sendiri dan bukannya mengutip dari sumber tidak berautoriti.

mdl

IKLAN BERBAYAR

Duit bukanlah segala galanya... Tetapi segala galanya memerlukan duit!!
Begitu juga dengan kebahagian rumah tangga...
Porak peranda hanya gara gara masalah kewangan meskipun cinta bersemi lebih dari 10 tahun!! Itulah REALITI HARI INI!!
Bukankah membahagiakan orang yang tersayang itu adalah IMPIAN SETIAP INSAN??
Bagaimana dengan anda???
Perkongsian ini mungkin titik permulaan dalam hidup anda untuk membahagiakan yang tersayang...
Kebahagian tidak dapat dinilai dengan wang ringgit.. Tetapi berusahalah untuk mencapai kebahagian sebenar yang diimpikan
"SAYA INGIN MEMBAHAGIAKAN INSAN YANG TERSAYANG!!" <--------- Klik
Link URL : http://janapendapatanpasif4u.blogspot.my
 

45 ulasan:

  1. Laaaa jahatnya pas fitnah pan..haje huduh perangai pas tp ngaku Islam. Memalukan islam btl la pas ni elok bubar jela politik kotor busuk jijik..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tapi pergi persidangan syiah sedunia...hmmm....mungkin dia nk sebarkan fahaman aswj kt sana kot....kan...kan

      Padam
    2. Pan ni parti islam sejati...sbb tu perlembagaan dia terlbh islamik...smpi hudud xnk...tapi pesta beer nk pulak...mahkamah syariah plak nk dihapuskan..tapi lgbt nk dikembangkan...oh yea...pan akan ada hudud sendiri nnt yg tlh dipersetujui dap...adehhh

      Padam
    3. Hek eleh.bodohnye ulasan seekor macaipas

      Padam
  2. Ustaz boleh kemukan saman kepada siapa yang buat fitnah kalau betul ustaz difitnah, satu Malaysia dah tahu ustaz dipecat dari kesatuan ulamak.

    Ustaz duduk dalam parti yang mengaku parti yang memperjuangkan Islam apa ustaz buat untuk kebaikan Islam itu sendiri. Takkan hanya menadah doa pembuka dan penutup sesuatu majlis je. Itu yang kami nampak. Tidak lebih dari itu.

    Gunakanlah kebijakan ustaz yang dianugerahkan sebagai khidmat cemerlang seperti yang ustaz sendiri dakwa, gunakan ilmu itu sebaik mungkin agar keuntungan terarah kepada Islam bukan tunduk dengan jawatan dan kuasa.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pasal kau nmpak dedak tu kau ckap gitu.pe pranan hadi dlm pas?hnya nmpak maki org,ponteng prlimen,candat sotong je.

      Padam
    2. Kami lebih simpati kpd TGHA yg dikasihi yg asyik difitnah oleh DAP dan konco2nya.. Syukurlah kami istiqamah mengasihi beliau.. makin difitnah makin kasih kami kpd TGHA.. alhamdulillah..

      Padam
    3. Tiada siapa yg fitnah hadi..cuba buka matahati dan lihatlah setiap ucapan dan kata kata hadi begitu kesat dan penuh cacian dan penghinaan..syaitan pun tak berckp seburuk itu..

      Padam
    4. Sejak berkawan dgn syaitan pastilah tahu camana syaitan berbicara..

      Padam
    5. Aik.kan pas parti ajaran syaitan

      Padam
  3. Akhlak ahli sehingga presideng parti begitu buruk..tak payah jaja nama islam kesana kemari buat malu islam saja...bertopeng jubah labuh berserban bawang besar tp bila bercakap penuh fitnah,berbelit dan makihamun ..itulah akhlak syaitan..akhbar harakah dah muflis dan itulah ukuran sokongan rakyat terhadap parti org gila mereng ni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak perlu iri hati dgn PAS yg ada perlembagaan islam.. kalau nak, buatlah satu..

      Padam
    2. Perlembagaan lagi.aduhai otak wanrosli. Pusing2 situ jela

      Padam
    3. Ada ke tu.. perlembagaan?

      Padam
  4. Wajah ustaz shamsudin lembut dan penuh nur..berbanding wajah presideng parti tu yg tiada nur dan mirip wajah kaum munafik.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wah hebat boleh tahu wajah munafik macamana? Ni pasti dapat ilham dari tok guru LGE.. Rasulullah pun Allah yg bgtahu yg si polan2 itu munafik..

      Padam
    2. kami terang2 tau pas jadi fasik @ pasik.kahkahkah

      Padam
    3. Ulama yang berjaya ditunggulkan oleh DAP.

      Padam
    4. Ulama pas berjaya ditunggulkan umno

      Padam
    5. Tahniah TGHA.. bacaan politik mu cukup memberi keuntungan kpd islam.. kini DSAI pun sudah mula akur..

      Padam
    6. Mabuk ketum ke wanrosli. Mana video matsabu tolak hudud?masih tgu lg ni

      Padam
  5. Sapa lagi penyelamat Melayu jika bukang Tuang Guru Hadi Lapang Tanggang. Lebih baik makang rasuah projek lembu daripada makang babi .. kata Tuang Guru Hadi. Makang babi jadi daroh daging .. makang rasuah buleh buak tambang pi umrah cuci dosa. Duek rasuah boleh bagi makang anak cucu sampai tujuh keturunang.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Akan ada ramai lagi yang sudah sedar dengan ketegasan TGHH, tunggu masa dan ketikanya saja....

      Padam
    2. 10:13, kahkahkah......apakemende tu?...kahkahkah

      Padam
    3. Betul tu ramai yg sedar tu sbb harakah xlaku,pastu nk jual bangunan,wartawan harakah pun lari.mmg tegas kebongokan pas.kuikuikui

      Padam
    4. Harap2 kau makan lembu bukan babi...

      Padam
    5. Kahkahkah wanrosli dah xda modal.kahkahkah. Buduh punya walaon. Kahkahkah

      Padam
  6. pandai pan dia buat fitnah dia kata org lepas tu buat onar. itu semua umno dah buat dulu sekarang pan pulak dah memg khodam umno guna semula apa yg umno dah buat

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aaik.fitnah??? Sapaa fitnah pil kuda tu????

      Padam
  7. Dah terlalu byk occasions yg membuktikan PAN sebenarnya khodam DAP.. pasti rakyat dah nampak senario ini.. kita tak perlu lagi nak bersusah payah membina persepsi tersebut kerana memang itulah realitinya.. Di sinilah letaknya kebijaksanaan TGHA yg kita kasihi.. sengaja membiarkan DAP menyerang dan memfitnah diri beliau (alangkah besarnya pengorbanan beliau sbg pemimpin yg kita kasihi) agar rakyat dapat melihat tindakbalas PAN yg pastinya menyebelahi tuan besarnya DAP..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Puihhhhh wanrosli
      .byk bukti konon..bukti video matsabu tolak hudud pun smpi skrg beratus kali minta pun xda bukti.. Lagi mau sembang bagai...kahkahkah

      Padam
    2. kalau hati dah gelap bagi bukti pun tak guna. banyakkan istrifar moga mendapat rahmat allah swt

      Padam
    3. Tjukla bukti. Ckp byk tara guna

      Padam
  8. macai pan dahlah bengong pemalas pulak tu nak bukti dah nyata lagi mau bukti kalau bagi pun bukan nak pacaya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mana buktinya.cptla tjuk.jgn nk kata malas kalau bukti xda nk pusing2 pulak.kahkahkah

      Padam
  9. macai pan dahlah bengong pemalas pulak tu nak bukti dah nyata lagi mau bukti kalau bagi pun bukan nak pacaya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wanrosli kepanasan xda bukti tetiba kata pemalas.kahkahkah. Padan muka wanrosli. Kalau ada bukti video matsabu tolak hudud mau beratus2 kali post. Kahkahkah.
      Wanrosli2 soryla pan xmkn helah buduh wanrosli kalih isu.mana bukti nya tjuk la skrg

      Padam
  10. malaysiakini 7 sept 2015 ahli parlimen amanah sanggup tolah ruu hudud kelantan ikut konsesten pakatan harapan kenyataan dari mat sabu. cari baca dan nilaikan sendiri. ni dalam malaysiakini bukan dari harakah. lainkali jangan malas sangat

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bro...tjuk video la bro...xlaku tulisan mcmtu.jgn malas sgt ya,sila cari video dan tjuk segera.jgn nk dolak dalik itu ini.tjuk la cepat,dh lama sgt tgu ni..dlu kata video,skrg kata tulisan plak. Soryla xlaku helah buduh mcmtu layak utk macaipas2 yg buduh shj.skrg kasi tjuk video matsabu tolak hudud cpt

      Padam
  11. macai pan dah marah nampak siap bagi pape mana pun main pusing lg macai ni sebenar dah tahu tapi saja pusing2 tak laku lah apa lah.bagi video nanti dia kata edit pulak khadam umno dia akan guna rancangan umno. dekat tmpat saya org umno sikit pun tak kecam pan malah dorg akan senyap bila sebut pasal pan tapi bila pasal pas macam2 hinaan.takut betul umno kat pas tapi kenapa umno tak takut dng pan dap dng pkr. pelik jugak

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alasan lagi.kahkahkah. Padan muka wanrosli kepanasan. Kahkahkah. Menggelupur cari alasan. Kahkahkah

      Padam
    2. Jgnla kasi alasan wanrosli. Cptla tunjuk video matsabu tolak hudud. Xsabar dah ni nk tgk.jgn kasi video german pulak. Kahkahkah

      Padam
    3. Alhamdulillah.. walaupun mat sabu tak nak undi usul RUU jika konsensus PH tak nak mengundi menyokong; sekurang2nya usul RUU dah lepas langkah kedua.. setelah langkah pertama memohon agar usul dpt dibentangkan berjaya..

      Padam
    4. Cian wanrosli kena tipu umno.najib kata dah yg hadi bentang tu bkn hudud.kahkahkah. Terang2 kena tipu.padan muka walaunta. Kahkahkah

      Padam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Iklan Penaja 2

Popular Posts

Senarai Blog...Geng

Blog Pilihan

Senarai Blog @ Bisnes

Iklan C

http://www.gajimasyuk.com/user/toneexcel

Blog Archive