PANAS!! : TERKINI, PARTI PAS PECAT DATUK HUSAM MUSA..

 

Jawatankuasa tatatertib PAS hari ini memutuskan untuk memecat bekas naib presiden parti itu, Datuk Husam Musa selepas mempertimbangkan kes itu dari semua aspek serta mengambil kira kepentingan parti .

Pengumuman pemecatan Husam yang juga adalah ADUN Salor dibuat oleh Pengerusi Jawatankuasa Tatatertib PAS, Dr Sanusi Daeng Mariok.

Menurut Sanusi, jawatankuasa tatatertib PAS yang bersidang pada 23 April lalu mendapati Husam melakukan tindakan dan perbuatan yang bersalahan dengan Fasal 82(1)(b), (c), (d), (e) dan (f), Perlembagaan PAS.

Justeru katanya, jawatankuasa tersebut dengan sebulat suara bersetuju memecat Husam dari menjadi ahli PAS berkuat kuasa pada hari keputusan.

"Jawatankuasa tatatertib telah meneliti aduan salah laku terhadap Husam dan mempertimbangkan kes beliau dari semua aspek.

"Husam didapati melakukan tindakan dan perbuatan yang bersalahan dengan Fasal 82(1)(b), (c), (d), (e) dan (f), Perlembagaan PAS," katanya dalam kenyataan media, hari ini.

Sanusi berkata, keputusan itu juga dibuat setelah mengambil kira kepentingan parti dan perjuangan Husam.

mk

IKLAN BERBAYAR

Duit bukanlah segala galanya... Tetapi segala galanya memerlukan duit!!
Begitu juga dengan kebahagian rumah tangga...
Porak peranda hanya gara gara masalah kewangan meskipun cinta bersemi lebih dari 10 tahun!! Itulah REALITI HARI INI!!
Bukankah membahagiakan orang yang tersayang itu adalah IMPIAN SETIAP INSAN??
Bagaimana dengan anda???
Perkongsian ini mungkin titik permulaan dalam hidup anda untuk membahagiakan yang tersayang...
Kebahagian tidak dapat dinilai dengan wang ringgit.. Tetapi berusahalah untuk mencapai kebahagian sebenar yang diimpikan
"SAYA INGIN MEMBAHAGIAKAN INSAN YANG TERSAYANG!!" <--------- Klik
Link URL : http://janapendapatanpasif4u.blogspot.my

 BISNES ONLINE 100%
Previous
Next Post »

85 ulasan

Write ulasan
An Anonymous
AUTHOR
6 Mei 2016 11:34 PG delete

Alhamdulillah.. lihatlah wahai PAN.. sdgkan husam musa pun PAS berani pecat inikan plk adun kubang rotan nak keluar PAS utk masuk PAN.. apa yg nak dibanggakan kalau PAS ada adun yg tergamak tunduk akur kpd TGPDR.. lebih baik keluar atau dipecat..

Kenapa PAN?? Terkejut PANda ke?..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Mei 2016 11:50 PG delete

Hahaha.terbaek,Pas masuk perangkap.husam bebas blh masuk Amanah.yahoo.kahKahkahkah.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Mei 2016 11:51 PG delete

Kenapa org pas panggil PAN,kenapa tak berani sebut Amanah? Saja tanya...jgn marah yea...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Mei 2016 11:54 PG delete

Alhamdulillah... semoga Dato Husam akan mengetuai AMANAH bersama sama Abg Mat, Salahudin Ayub, Khalid Samad dll...
Semoga impian ini akan menjadi kenyataan...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Mei 2016 11:58 PG delete

Dah lama Amanah tgu husam masuk Amanah,bermakna husam xterikat baiah gadai bini ke hapa ke sbb Pas sendiri pecat husam.terbaek husam...nape Pas xpecat Mahfuz sekali.

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
6 Mei 2016 12:03 PTG delete

Rasanya dah jwb dulu.. tapi tak pe aku bersedia ulangi.. tapi dgn soalan jgk le..

Ada kah org Amanah tergamak langgar sumpah baiah kemudian harta wakaf kemudian tolak hudud (jika konsesus pakatan tolak hudud) dan byk lagi lah?

Setahu aku hanya PAN shj yg tergamak..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
6 Mei 2016 12:05 PTG delete

Seperti PAN, PAS pun teramat gembira dgn berita pemecatan husam musa.. alhamdulillah.. cuma jgn PAN malu plk nanti kalau2 husam buat rayuan..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Mei 2016 12:18 PTG delete

Aik.Pas Masih mengharapkan husam buat rayuan ke.kahKahkahkah..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
6 Mei 2016 12:19 PTG delete

Bukan.. takut PAN malu atau terkejut PANda nanti ..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Mei 2016 12:20 PTG delete

Nangis lagi Kuat la wanrosli,dahla sorg adun lompat parti,lagi sorg kena pecat ni dah 2 org Kuat Pas xda dlm Pas..nt prn sarawak nt Pas kalah lagi wanrosli nangis terisak isak.Cian wanrosli.kahKahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
6 Mei 2016 12:21 PTG delete

Mana ada 2 org kuat PAS.. dua org tunggangan DAP ada laa..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Mei 2016 12:32 PTG delete

Yg tinggal nti walakontol mcm zuhdi,tongtowi.amaro jerman oopp wan rosli skali..kahkahkah elok ar tu.khdam umngok...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Mei 2016 1:04 PTG delete

Lepas ni pecatla Mahfuz plak dan ramai lagi,lg senang mrk masuk Amanah.Lebih cepat Pas bungkus. KahKahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Mei 2016 1:08 PTG delete

Itulah jealah modal yg geng pascai duk ratib selama ni...dap, dap dan dap...dah sama mcm umngok...dah xder modal...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Mei 2016 2:35 PTG delete

Tahniah kepada PAS dan mimpi ngeri bagi Mat Sabu kerana pengikut2 PANdir lebih memerlukan Husam memegang jawatan presiden PANdir.....kita tunggu.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Mei 2016 2:57 PTG delete

Kita tunggu dan lihat 11 adun yang akan mengikut jejak husang seperti yang didakwa.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Mei 2016 3:40 PTG delete

KahKahkahkah.komen diatas jelas menunjukkan Pas takut Ngan husam.kahKahkahkah.ajak debat pun takut.hapa lah Pas Ni.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Mei 2016 3:42 PTG delete

KahKahkahkah.itu khabar angin je xda siapa dakwa pun 11 adun Pas Akan ikut husam.kalau btl Alhamdulilah.blh kasi Amanah pula perintah kelantan sbb Pas xnk kuasa pun,Cuma nk redha Allah aje kan...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Mei 2016 3:44 PTG delete

Sumpah talak bini ke.Alahai Hina nya Pas cagarkan bini utk Sumpah.Pas anggap bini mcm pelacur ke.alahai rendahnya otak wanrosli oi.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Mei 2016 3:46 PTG delete

Eh eh.cakap pasal hudud ya wanrosli."MANA VIDEO MATSABU TOLAK HUDUD"???dah beratus kali minta tp xdpt2 lg..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Mei 2016 3:52 PTG delete

Oh ya teringat pula aritu walaon kata pemimpin pH yg x dbenarkan masuk sarawak sbb perangai buruk mmg elok dilarang masuk sarawak.harini Khairudin Aman Razali pula xdbenarkan masuk sarawak..apa cter pemimpin Pas pun perangai buruk ke?kahKahkahkah

Reply
avatar
ikan
AUTHOR
6 Mei 2016 3:55 PTG delete

kamu mahu pemimpin islam tapi dok calon orang kristian. tak takut ke agenda kristian kat org pas yang lemah iman nanti.. takut jadi agenda kristian melebar kat pas pulak ...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Mei 2016 4:08 PTG delete

Kamu mahu pemimpin Islam, tetapi kemuka calon Kristian – Abang Jo
KUCHING: Timbalan Presiden PBB, Abang Johari Abang Openg menyelar Presiden PAS, Abdul Hadi Awang yang berkata Sarawak hanya boleh diperintah oleh Bumiputera yang beragama Islam.
Bingung dengan sikap Hadi, Abang Johari berkata parti Islam itu mengetengahkan seorang calon Christian, Clement Bayang, sebagai calon kerusi Kakus.
“Mana satu yang betul? Mereka (PAS) kemuka calon bukan Islam tetapi mereka kata Sarawak hanya boleh diperintah oleh orang Islam? Apa yang sedang berlaku?” katanya kepada pemberita selepas menyerahkan hak milik tanah kepada warga Kampung Senari hari ini.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Mei 2016 7:16 PTG delete

TGHH mahu ketua yg beragama Islam yg blh membimbing adun2 x kira muslim ke tidak, itu maksud TGHH, faham dulu maksud sebenar jgn kelam kabut.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Mei 2016 7:31 PTG delete

Hadi sndiri srupa ketam..ada hati nk mintak gitu..kahkahkah.gi mndi swimming pool yg ada susu omega cpur pil kuda cpur dedak,kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Mei 2016 7:45 PTG delete

Habis la kalau hadi pimpin semua adun uturn aje keje nye kahKahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
6 Mei 2016 8:04 PTG delete

7:16.. begitulah responses tanpa hujah oleh PAN bila kita dah jwp secara sopan dan berhemah.. sbb tu sy suka sgt dgn sikap penyokong2 PAS ni.

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
6 Mei 2016 8:04 PTG delete

7:16.. begitulah responses tanpa hujah oleh PAN bila kita dah jwp secara sopan dan berhemah.. sbb tu sy suka sgt dgn sikap penyokong2 PAS ni.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Mei 2016 8:46 PTG delete

Pascai ni berani berkokok luar gelanggang jea...ajak berdebat secara live penakut hampass...perangai dah serupa mcm umngok...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 Mei 2016 11:41 PTG delete

Laaa.wanrosli ulang2 post byk2 kali ni apahal.brp la umur wanrosli ni Tua bangka Sgt ker.kahKahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Mei 2016 12:27 PG delete

Wanrosli mana video matsabu tolak hudud???Selagi wanrosli xtunjuk bukti Selagi itulah kata2 wanrosli xterpakai,fitnah busuk pas

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Mei 2016 1:14 PG delete

An Anonymous, memang sudah dijangka mereka akan spin perkara yang sama berulang kali, dah biasa.

Kita tunggu esok, Wan Rahim kata kalau hari ini PAS pecat Husam esok beliau akan adakan sidang media bahawa ada 10 adun akan ikut Husam menyertai PAN.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Mei 2016 1:16 PG delete

Aik buat fitnah Lagi wanrosli.mana Ada Wan Rahim kata camtu.Wan Rahim bukan mcm wanrosli bebal.kahKahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
7 Mei 2016 7:00 PG delete

Memalukan PAN.. org nak berpolitik dia pun nak berpolitik.. tapi tak tahu gapo satu.. diharap sudah2lah malukan PAN dgn tahap rendah politik sebegini.. lain kali kalau nak tanya tu biarlah nampak mcm PAN dah buat homework dgn mengikuti perkembamgan terkini.. mujurlah aku tak masuk PAN.. buat malu company jer..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Mei 2016 7:51 PG delete

macai pan bukan bebal tapi bengap isu yang dah kuar dengan nyata pun dia nak spin tu yang asyk tanya pasai mat sabu tolah hudud sebenarnya dah tahu tapi dah biasa fitnah jadi dah jadi amalanlah tu yang bebal otak tu. bawak2 betobatlah macai pan kaki fitnah khodam umno. kalau dah khodam umno perangai pun ikut umno jugak semua yang macai pan buat semua yang umno ajar.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Mei 2016 10:24 PG delete

Utk makluman wanrosli, Pan bukanlah company seperti mana Pas dah jadi company balak kelantan.kahKahkahkah.membalak bersama ulamak kelantan.kahKahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Mei 2016 10:26 PG delete

Laaa kata Kat org fitnah...yg wanrosli tuduh matsabu tolak hudud kata Ada bukti video lagi tp jelas xda dan jelas Pas parti penfitnah...aku Ulang lagi yg penfitnah,mana video matsabu tolak hudud??????buktikan Pas bukan parti penfitnah.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Mei 2016 11:37 PG delete

Kahkahkah...bro 10:26,naik brbuih ckap dgn org bebal tu satu hapah pun tara,bila tnya je dia pusing ke lain.tu je lah yg puak walakontol ni leh buat.mcm umngok dh..kahkahkah dia ak,ikk,uukk(mcm yg kat zoo tu)..bila kpanasan.kahkahkah..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Mei 2016 12:20 PTG delete

Wan Rahim PAN ternyata penipu besar sama je dengan umno, malu PAN ada pemimpin yang hanya berkata-kata perkara yang tidak pasti, sama taraf dengan umno.

Anuar Tahir sekarang tengah sibuk memilih lori besar untuk menyambut Husam, belum tahu lagi Husam nak ke dengan PAN atau Husam terus masuk DAP. Jika bersama PAN mesti Husam nak ambil jawatan presiden, dedak kena bagi sama rata, kalau direct DAP, dedak tak perlu dibagi-bagi. Manakah pilihan Husam?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Mei 2016 12:31 PTG delete

Laaa mcm ni perangai walaon Pas.komen walaon diatas jelas menunjukkan perangai Pas buruk mcm syaitan.inikah yg dikatakan Islam?nilai sendiri akhlak anda,bagus tu teruskan Cara anda,Rakyat melihat je karenah Pas.next pru kasi tumbang Pas Dan umno

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
7 Mei 2016 12:31 PTG delete

Nampak tak kelurusbendulan PAN dlm berkomen?

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
7 Mei 2016 12:34 PTG delete Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
avatar
An Anonymous
AUTHOR
7 Mei 2016 12:37 PTG delete

Syaitan? Macam biasa dgr tuh.. macam dah dirancang rupa2nya musuh2 islam ni.. modus operandi sama anyara PAN dan DAP..

PAN panggil PAS, syaitan!
DAP panggil DZN, satan!

Hmmmm.. baik punye regu musuh islam.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Mei 2016 12:48 PTG delete

Pas hanyalah sebuah parti,bukan agama Islam.wanrosli kena fhm tu,kalau itu pun xfaham,elokla Pas sekolah tadika balik.musuh Islam dan musuh Pas pula berbeza,Pas memusuhi pan yg jg membawa Islam tp Pas membela umno yg Islam tp membawa perangai Syaitan..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Mei 2016 12:52 PTG delete

Menfitnah juga adalah perangai Syaitan yg mana wanrosli mengikuti perangai Syaitan iaitu Menfitnah matsabu tolak hudud.Jikalau tidak sila tunjukkan bukti video matsabu tolak hudud???buktikan wanrosli tidak mengikuti perangai Syaitan.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Mei 2016 12:59 PTG delete

An Anonymous, satu perhimpunan diadakan semalam kerana membantah pemecatan Husam, yang datang memberi sokongan kepada Husam adalah anak beranak Husam, harum manis ada tiga atau empat biji dan yang paling ramai ialah wartawan.

Menitis airmata Husam apabila dikhabarkan beliau dipecat, hebat Husam berlakon sama macam taktik yang Mahathir gunakan dulu.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Mei 2016 1:16 PTG delete

PAS memang la parti politik bengap, perjuangan yang dibawa PAS itulah yang menjadikan PAS parti Islam, dasar dan perlembagaan selari dengan Al-Quran dan Al-Hadis.

Macamana kamu boleh kata PAN ni parti yang membawa Islam sedangkan perlembagaan belum siap lagi sehingga kini, kamu hanya boleh kata PAN adalah parti yang dianggotai oleh orang Islam bukan membawa Islam. Kamu belum faham, kami dah lama faham.

PAN kena siapkan dulu perlembagaan parti dan dasar perlembagaan parti hendaklah selari dengan Al-Quran dan Al-Hadis baru boleh bermegah PAN dengan Islam, kalau hanya mengaku parti Islam tapi dasar dan perlembagaan belum sempurna ibarat ayam berak kapur, sama je dengan umno.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Mei 2016 1:17 PTG delete

Tuduh husam berlakon pulak.Sudah2la fitnah org.fitnah matsabu tolakhudud pun xda bukti lg. Adakah Pas dah jadi parti penfitnah????

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Mei 2016 1:21 PTG delete

Mat Sabu ada dua pilihan tolak hudud atau tolak dedak?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Mei 2016 1:38 PTG delete

Tunjukkanla akhlak Pas.ni nmpk Pas Hina sangat tuduh2 ni ape cter?mcmne plak hadi yg jadi penasihat najib?bapak segala dedak sudah mkn ke

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Mei 2016 1:52 PTG delete

Yeke.kebendulan Pas pula diperbodohkan umno isu hudud kelantan apa cter.kahKahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Mei 2016 2:04 PTG delete

PAN ada dua pilihan, tolak hudud sambil tarik dedak atau tolak dedak sambil tarik hudud. Yang mana satu pilihan PAN?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Mei 2016 2:09 PTG delete

Wanrosli bising Lebih Bila minta video matsabu tolak hudud,Kalih isu.amende Pas perangai buruk cmnie?sape mkn dedak ni,hadipesideng penasihat najibla mkn dedak,pan xterlibat dgn najib apatah lagi jadi penasihat tp pesideng Pas sendiri mkn dedak,walakontol semua lagi la mabuk dedak semua

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Mei 2016 2:59 PTG delete

Betul ni CaiPAN, PAN ada dua pilihan tolak hudud atau tolak dedak?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Mei 2016 3:12 PTG delete

Itu je la yg wanrosli tau melabel itu ini ratib pan dap 24 jam.teruskanla tunjuk kebodohan Pas tu ya.kahKahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Mei 2016 3:28 PTG delete

Mmg bodoh pn,video mat sabu tu dia takda klau video jerman ada la kahkahkah..smua wan rosli komen sndiri.kahkahkah.

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
7 Mei 2016 4:07 PTG delete Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
avatar
An Anonymous
AUTHOR
7 Mei 2016 4:10 PTG delete

PAN kini ada dua pilihan sebenarnya.. nak jadi KHODAM DAP atau KHODAM UMNO.. tapi kelihatannya yg terkini PAN pilih kedua2nya.. Tahniah PAN kerana berjaya memper'kuat'kan parti yg masih tak de perlembagaan!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Mei 2016 5:45 PTG delete

KahKahkahkah.mesti komen bodo tu pasai kena remove.kahKahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Mei 2016 5:46 PTG delete

Jgn larui tajuk wanrosli..aku minta videomatsabu tolak hudud mana?????

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Mei 2016 5:47 PTG delete

Ops.jgn wanrosli kasi video Pas syok sendiri sudahla,atau video German pun okay juga.kahKahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
7 Mei 2016 6:33 PTG delete

Memalukan PAN bab 'kena remove' ni.. Woiii PAN yg lain.. tak mahu terangkan ke pasal remove ni...jgn terus menerus membiarkan kedangkalan PAN didedahkan serta diketawakan oleh PAS.. please somebody explain to anon 5:45.. what is this 'kena remove' about.. malunya PAN kalau yg lain pun tak tahu juga..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Mei 2016 7:24 PTG delete

Kena remove sbb Ulasan bodo la, lucah ke,Ulasan wanrosli terampau bangang Mstla kena remove.kahKahkahkah.Kira blog ni Okla jgk siarkan komen2 wanrosli walaupun byk komen2 budih wanrosli.kalau blog walaunta lagi la takut nk siarkan komen pan.kahKahkahkah.Nak kata malu,malu lagi Bila tuduh matsabu tolak hudud,ngaku Ada video tp apa pun tarak.kahKahkahkah.kata ramai macaipas komen xkan sekor pun xda video matsabu tolak hudud tu.kahKahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
7 Mei 2016 8:58 PTG delete

(👆🏼👆🏼👆🏼AKIBAT MALAS NAK BUAT HOMEWORK PASAL 'KENA REMOVE', MAKA TERSERLAH SUDAH KEDANGKALAN PAN DAN PARA PENYOKONG2NYA..
KUI KUI KUI)

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Mei 2016 9:58 PTG delete

Mabuk pil kuda kot wanrosli ni.kuikuikui.tau la Pas xmenang kerusi Kat sarawak.jgnla terlalu bersedih Hati.kuikuikui

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Mei 2016 10:00 PTG delete

Ala gila ka apa wanrosli ni dia yg kena remove.Kata Kat org plak.kahKahkahkah.Sah mereng.kahKahkahkah.sepanjang aku komen xpenah kena remove.kahKahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 Mei 2016 11:23 PTG delete

Dah tlbih dos susu omega.tu yg meroyan tak memasal..dh jdi mcm budak kecik yg blum mumayiz..kahkahkah.cian hadi dpt trooper mcam wan rosli ni..kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Mei 2016 12:56 PG delete

Pas kata Kuat hebat dasat boiboiboy tp awat Satu kerusi pun xmenang Kat sarawak.kahKahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
8 Mei 2016 6:14 PG delete

Kalau aku PAN pasti aku malu ber-ahlikan mcm anon 10:00 tu. Oleh kerana PAN yg lain tak nak ngajor, meh sini aku nak ngajor bg mengelak PAN terus diperlekehkan oleh PAS atas kedangkalan PAN sendiri.. tapi kalau lepas ni masih nak menunjuk2 'pandai' (dalam kedangkalan), terpulanglah..

Yg 'remove' tu kita sendiri bukan blogger/admin OK!

Buat malu PAN ajer!!.. Aku ikhlas ngajor ni sbb tak sampai hati melihat kedangkalan musuh politik aku ni (baca PAN) berterusan.. nanti org kata tak de fight la pulak berlawan dgn org dangkal yg lemah minda tapi menyangka dirinya bijak.. dan yg lebih menyeronokkan dan mengaibkan lagi tu pulak, mereka sangka PAS tak perasan akan kedangkalan mereka!!!!..

P/S sbnrnya aku ni PAN tp sengaja menyamar PAS kerana tak sanggup melihat sahabat2ku PAN terus menerus berada dlm keadaan DANGKAL!..

Alamak tertekan 'Terbitkan' pulak!!
Kuang kuang kuang.. nak remove lah.. eh eh nanti ada lagi org PAN yg masih dangkal (macam anon 10:00) tu gelakkan lagi dan kata dah kena remove oleh admin.. adusshh.. biar jo lah kalau macam tu..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
8 Mei 2016 6:32 PG delete

Tak payah tukar topik.. tu bukan khabar angin tapi tu fitnah oleh juak PAN yg dah malu kerana tak dapat bwk keluar 10 org Adun serentak.. bukan 11 yer pemfitnah..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Mei 2016 7:17 PG delete

Kahkahkah...lain mintak lain jwab.sengal tol

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Mei 2016 11:11 PG delete

Ooo Yeke.soryla maybe aku brp tau bab remove tu sbb xda plak aku pnh remove komen aku.xda nk uturn2.kalau Salah minta maaf xla sombong mcm pas.. pastu plak pasal apa remove sendiri?dah post pastu remove sendiri ke?cepatnya uturn.????tp apasal Ada komen yg smpi post 2kali Benda yg Sama tp xpulak awk remove?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Mei 2016 12:09 PTG delete

Hahaha.Wan Rahim kata insyaallah.tgu la,jgnla gopoh wanrosli.kahKahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Mei 2016 12:21 PTG delete

Laaa buruknye perangai wanrosli,kejap ngaku Pas kejap ngaku Pan.sah2 lah byk komen2 Sama sendiri tu wanrosli komen2 wanrosli balik.kahKahkahkah.hodoh perangai Pas.kata bijak tu hodoh.kahKahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Mei 2016 1:49 PTG delete

Kahkahkah smua wan rosli komen wan rosli..kahkahkah jeleknya.huhu kjap jadi lain,jap nti nk jdi lain.apa susu yg kau minum ni..hadi pesan minum susu omega cpur pil kuda..kahkahkah ni mcm2 yg kau minum last2 mroyan tak memasal..adoii cian tgok..gi brendam dlm swimming pool dulu.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Mei 2016 3:27 PTG delete

Mana wanrosli ni,jenuh kene bantai senyap jer nangis ker pun.Rilex la wanrosli.xkan xmenang Satu kerusi prn sarawak nk bersedih Hati Sgt,kan Pas masuk utk dikalahkan.patutnya Pas bergumbira. kuikuikui

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
9 Mei 2016 2:01 PG delete

Baguslah kalau dah mengaku DANGKAL sebelum ni.. patut berterima kasih pd aku kerana berjaya memberhentikan keDANGKALan kau walaupun hanya utk SEKETIKA..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Mei 2016 11:01 PG delete

Ala Benda kecik aje.pan xsombong/bongkak mcm pas,kalau pan Ada Salah silap segera minta maaf dan perbetulkan kesalahan.terima kasih memberi sedikit tunjuk ajar. Inilah sikap pan.tp Ada sedikit persoalan.kenapa sendiri remove komen sendiri?bukan sekali dah bbrp kali mcmtu.

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
10 Mei 2016 5:45 PG delete

Saja nak betulkan salah ejaan, spacing dsbnya.. bukan nak jd perfectionist tapi kalau dah trg2 ada mistake tak sedap mata memandang..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Mei 2016 11:37 PG delete

KahKahkahkah.Yeke.bukan uturn ke,komen melampau buruk pastu malu nk kasi org Baca pastu padam balik.kahKahkahkah.mistake tulisan apasalahnya tp mistake menfitnah matsabu tolak hidid Satu dosa besar tu wanrosli Ken faham.buktikan mana video matsabu tolak hudud

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
11 Mei 2016 9:04 PG delete

Pengumuman PAS utk bertanding melawan UMNO di k kangsar dan sg besar membuktikan PAS tak mahu berUG dgn UMNO.. manakala tindakan PH bersekongkol dgn Tun M, Muhyidin dan mukhriz utk jatuhkan najib agar UMNO dapat diselamatkan dari kekalahan pd PRU 14 pula utk membuktikan bhw PH bakal berUG dgn PM baru jika najib berjaya dijatuhkan..!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Mei 2016 4:17 PTG delete

Pusing lagi brp kali mau ulang ni mana video matsabu tolak hudud ni wanrosli oiiiiii.hapa ke jenis bengap wanrosli ni soalan mudah pun xfaham ke

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
14 Mei 2016 11:16 PG delete Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Mei 2016 7:21 PTG delete

Laaaa.uturn lagi wanrosli. Kahkahkahkah. Hapa la wanrosli mat uturn ni.kahkahkahkah

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ Bisnes