Iklan Penaja 1

Selasa, Mei 31, 2016

PANAS!! : PENGUNDI MELAYU TIDAK AKAN UNDI PAS DAN UMNO, MEREKA SAMA

Khalid Samad

SHAH ALAM – Parti Amanah Negara (Amanah) tidak gentar dengan pertembungan tiga penjuru kerana mereka telah menjangkakan situasi berkenaan akan berlaku pada pilihan raya (PRK) Parlimen Sungai Besar menjelang 18 Jun nanti.

Pengarah Komunikasi Amanah, Khalid Abdul Samad berkata, tiga penjuru adalah satu situasi pasti harus dihadapi di Sungai Besar berikutan tiada kerjasama daripada Pas.

“Amanah dari kelahirannya telah tahu soal tiga penjuru ini satu kemungkinan dan masalah timbul apabila Pas mempunyai satu sikap keras kerana tak mahu bekerjasama.

“Kalau Amanah tak ada, tiga penjuru tetap akan berlaku sama ada dengan BN, Pas, DAP atau PKR,” katanya.

Dalam pada itu, beliau menolak pendapat sesetengah pihak yang mengatakan pertembungan tiga penjuru hanya membawa keuntungan kepada BN.

“Sebab itu, kita letakkan calon supaya beri satu alternatif yang lebih baik dan meyakinkan kepada pengundi kerana kami melihat undi Melayu belum tentu kekal pada BN.

“Kita juga yakin undi Melayu takkan pergi kepada Pas kerana mereka juga seperti BN, sebaliknya undi berkenaan pergi kepada Amanah atau Pakatan Harapan,” katanya.

Justeru itu, beliau berkata, Amanah akan meletakkan calon yang benar-benar layak dan memberi keuntungan kepada Pakatan menjelang PRK di Sungai Besar nanti.

“Bagi Amanah, kita akan usahakan kemenangan tetapi sama ada yang terbaik dalam kemampuan atau sebaliknya hanya secara praktiknya PRK sahaja yang dapat menentukannya.

“Setakat ini, tak ada siapa yang mampu meramalkan apa keputusannya nanti kerana tiga penjuru yang akan berlaku nanti adalah perkara baharu,” katanya.

Sabtu lalu, BN mengumumkan Adun Sungai Panjang, Budiman Mohd Zohdi sebagai calon, manakala Pas pula menamakan Adun Meru, Dr Rani Osman sebagai individu yang bakal mewakili parti itu untuk merebut kerusi Parlimen Sungai Besar.

Amanah pula dijangka mengumumkan calon pilihan pada Rabu ini bagi melengkapkan senarai pertembungan tiga penjuru.

sh

IKLAN BERBAYAR

Duit bukanlah segala galanya... Tetapi segala galanya memerlukan duit!!
Begitu juga dengan kebahagian rumah tangga...
Porak peranda hanya gara gara masalah kewangan meskipun cinta bersemi lebih dari 10 tahun!! Itulah REALITI HARI INI!!
Bukankah membahagiakan orang yang tersayang itu adalah IMPIAN SETIAP INSAN??
Bagaimana dengan anda???
Perkongsian ini mungkin titik permulaan dalam hidup anda untuk membahagiakan yang tersayang...
Kebahagian tidak dapat dinilai dengan wang ringgit.. Tetapi berusahalah untuk mencapai kebahagian sebenar yang diimpikan
"SAYA INGIN MEMBAHAGIAKAN INSAN YANG TERSAYANG!!" <--------- Klik
Link URL : http://janapendapatanpasif4u.blogspot.my
 

43 ulasan:

  1. Manusia yang dikurniakan lidah yang bercabang, dulu masa dalam PAS belum bercabang lagi sekarang bila berubah masuk Kuali dah bercabang lebih dari dua cabang, dulu kutuk umno pasal umno tolak hudud sekarang kutuk diri sendiri demi kafir. Manusia apakah ini?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Manusia bernama hadi lagi bercabang. Masa xdpt bentang ruu jenuh salahkan pan dap barua babi anjing dan sebagainya.lepas dah dpt peluang bahas tetiba xnak bahas pulak.. Ni bukan lagi bercabang malah berbangang..

      Padam
    2. Tengok petikan diatas dah boleh buat penilaian bahawa manusia ini lidah bercabang, " Kita juga YAKIN undi Melayu tidak akan pergi kepada PAS kerana mereka juga seperti BN sebaliknya undi berkenaan pergi kepada amanah atau Pakatan Harapan, " katanya.

      Kat bawah sikit cakap lain pulak, " Setakat ini tiada siapa yang mampu meramalkan apa keputusannya kerana tiga penjuru yang akan berlaku nanti adalah perkara baharu," katanya.

      Bukti manusia ini lidah bercabang, kata YAKIN undi melayu akan pergi kepada Kuali, kalau dah YAKIN sepatutnya tak perlu keluar kenyataan " tiada siapa yang mampu meramalkan apa keputusannya ". Kalau dah YAKIN tak perlu lagi ramalan.

      Lagi bukti manusia ini lidah bercabang, tiga penjuru adalah perkara baru bagi Kuali sedangkan di PRN Sarawak perkara ini sudah berlaku. Penipu.

      Rakyat bukannya bodoh mereka lebih cerdik dari kamu wahai manusia lidah bercabang. Hanya kawanan bebal saja yang akan percaya dengan manusia lidah bercabang seperti kamu Kolik Semak.

      Padam
    3. Kamu sebenarnya takkan faham kerana kamu sama je bebal dan lidah bercabang seperti Kolik Semak....

      Padam
    4. Hahaha..dlm pas lagi la byk lidah brcbang n lidah berbelit.mcam mkhtar snake..aji sotong lagi byak.ckap pusing2,uturn,clupar ngata org,ank buah dia wan rosli yg suka komen sndiri n jawab sndiri.kahkahkah..bila kena ikat dgn bow tie trus terkedu.mat yakob lgi ar..mlas nk ckap..kahkahkahkah

      Padam
    5. Dlm pas bukan lagi bercabang.malah ber uturn.kahkahkah

      Padam
    6. Klu jenis lebih rela mkn babi dari ayam...apa nk argue....dia akan pusing dan pusing...klu tghh ajak bahas sehari sblm sidang parlimen berakhir dia akan pusing hj hadi x bijak bagi masa cukup utk bahas...bila tghh tangguh utk bg masa org faham apa tu ruu355 supaya perbahasan dpt dilakukan dgn sempurna kata tghh camni plak...x bentang salah...bentang salah...sbbnya satu jer...iman

      Padam
  2. Usul persendirian yang dibentangkan Ahli Parlimen Marang, Datuk Seri Abdul Hadi Awang di Dewan Rakyat baru-baru ini tidak kena mengena dengan hudud dan tidak bertentangan dengan perlembagaan negara, kata Presiden Parti Ikatan Bangsa Malaysia (Ikatan), Tan Sri Abdul Kadir Sheikh Fadzir.
    "Presiden Pas sendiri telah berkali-kali membuat kenyataan bahawa akta persendirian tersebut tidak kena mengena dengan hudud tetapi entah apa sebabnya kebanyakan akhbar masih tidak mahu melaporkan kenyataan penting dari beliau tersebut.
    "Perdana Menteri sendiri dan orang-orang kenamaan lain juga telah membuat penjelasan serupa," ujar Abdul Kadir dalam satu kenyataan media semalam.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sian walaunta kena tipu.padan muka.kahkahkah

      Padam
    2. Tu yg bangang n tk sedar diri kesilapan mreka..di ulang2 ratib dap n amanah..dh mcm machiavellu la pulak..oopps machiaveli..kahkahkah

      Padam
    3. Tu la pasal.paling best presiden ikatan kata "Ruu tu tidak ada kena mengena dengan hudud"...maknanya bukanla terang2 walaunta walakontol dan walaun kena tipu sama pesideng.sian walaunta tu la bila org kata bodoh sombong xpercaya,skrg kena lagi. Kahkahkah

      Padam
    4. Lain kali Wanrosli kena minum susu omega byk2 sikit.atau kalau nk mujarab ti wanrosli kena rebus botol susu omega tu pastu minum airnya kasi otak wanrosli bijak sikit.kuikuikui

      Padam
    5. Jangan jadi bodoh, kalau dah bebal jangan tunjuk sangat, kamu rakyat Malaysia ke rakyat China? Rukun negara yang pertama Kepercayaan kepada Tuhan itu yang meyebabkan Keluhuran Perelambagaan.

      Kepercayaan kepada Tuhan adalah satu-satunya perkara yang tidak boleh diubah, Perlembagaan boleh diubah sekiranya sesuatu perkara itu menguntungkan Islam.

      Takkan Kepercayaan kepada Tuhan kita kena halalkan lgbt, berpesta dengan arak, pelacuran bertambah, pub-pub dan kelab malam merata-rata, itu ke Kepercayaan kepada Tuhan bagi kamu?

      Padam
    6. Mungkin ada melayu yg mengaku islam tapi bertuhankan TOKONG!.. Kita mana tahu!!

      Padam
    7. Ooo gitu yer..jika gitu kamu dh langgar plembagaan pas krana pcya pd rukun negara..kn pas ada plembagaan watpe lak ambik contoh rukun negara yg lord reid tulis tu..jika nk pun kn dlm tu ada kesopanan n kesusilaan..tu pun tuang presideng kau tak boleh wat,tu yg tganu n kedah dpt spenggal je printah.asik nk kapir mngkapir,ngata org babi,anjing n sbaginya..tu ke yg jadi contoh bagi kamu?oopps kahkahkah.

      Padam
    8. Pasal perlembagaan lord reid lah maka PAS berusaha sedaya upaya untuk merubah perlembagaan mengikut Al-Quran dan Al-sunnah, kalau umno boleh ubah perlembagaan lord reid ganti denga Islam PAS akan bubar, semua melayu Islam PAS dan umno akan bersatu melawan kafirun DAP dan golongan munafikun disisnya.

      Padam
    9. Balak kelantan pun pas rompak, lagi mau sembang hudud la, lord ried la. Lord of the ring la.kuikuikui..

      Padam
    10. Lord tokong jgn diusik...itu pantang kami...hina islam xper...hina allah pun xper...hina jer tokong kau la musuh kami...x kira dimana kamu berada...kami lawan kamu...jgnla nk sembunyi...dlm banglo ke...blkg pokok manggis ke...dlm terowong sekalipun...kami akan serang anda semua...jangannnnn

      Padam
  3. Dulu lagi DSA nak serap Islam dlm barisan tapi gagal.

    Sekarang Pas pula nak serap Islam dalam barisan. Jangan harap nak berjaya kerana DUIT lebih penting dlm barisan.

    Elok sangat bertanding tiga penjuru untuk melihat samada pengundi tertipu atau tidak dengan Barisan-Pas

    Sokong Amanah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Amanah pulak nak serap Islam? Berani ke dengan tuan besar....sekali tuan besar berdehem masing2 kecut telor......kahkahkahkah

      Padam
    2. Tuan besar mana ni.tuan Ibrahim tuan man ke.tu tuan serban besar ceramah 4-5 org ja dtg lagi mau kecoh.kahkahkah

      Padam
    3. Pas nk serap islam?pas pun parti ajaran sesat lagi mau kata islam. Kahkahkah

      Padam
    4. Islam apa yg pas bawa..semuanya temberang besar..org2 jahil saja yg terpedaya dgn permainan pas pis pus..curi balak kelantan samoai gondol, tonton porno german hingga tak hadir mesyuarat dan takda duit nk byr kos porno dan skandal spender besar semua sapu dan sorok bawah kapet..islam apa ni..islam tahi babi.

      Padam
    5. Tu belum bab jadi dewa cina lagi..kononnya mesra cinalah sgt sampai nk tiru pun tak tahu hukum & sejarah..siap dgn misai2 dan janggut lagi..
      Mesra cina lah sgt..org cina tak.bodoh nk kasi undi kat awak bahalol wahai adun paya jaras.

      Padam
    6. Sesat ni bila janji...langgar
      Bila allah tu satu...kata tiga
      Bila quran dingaji bahasa arab...ngaji kot melayu
      Ada undang2 islam..ditolak
      Lgbt bnda haram...nk dihalal
      Liberal bkn sunnah...dianjurkan
      Beer benda haram...nk diwarwarkan
      Jgn amik org kapir jadibpenasihat agama...sujud pd tokong
      Itu sesat bang...
      Takan beriman allah satu tu sesat
      Benci benda haram sesat
      Gerun hukum allah sesat
      Sape tokguru kau? Wanji? Lks yg berpondok kt kesir dan jordan 3 hari tu? Something wrong dgn iman kau ni

      Padam
    7. Sapa tolak undang2 islam?

      Padam
    8. Smpi skrg ni minta bukti video matsabu tolak hudud xda pun.kan jelas pas yg parti fitnah org

      Padam
  4. Hadi telah menjadi barua kafir dan barua umno bila gagal bentang hudud..inilah manusia berlidah bercabang mcm biawak..Allah amat mengetahui apa yg ada dihati busuknya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mungkin hadi ni ejen Israel utk merosakkan islam di Malaysia...nama pun hadi dkt2 sebutan yahudi

      Padam
    2. Kemahiran berhujah aras taik (kbat) pesujud2 tokong...patutla digelar anjing2. .melalak x tentu arah

      Padam
    3. Walaunta melalak ratib2 24jam salahkan dap plak patut digelar babi hanjing krn menyondol melalak xtentu arah..

      Padam
    4. Tambah lagi sotong sbb hadi ske candat sotong

      Padam
  5. Klu janji dgn nama allah pun kami berani mungkir...setakat janji2 biasa ni...hehehe...tapi janji pd dap...ooooo...jgn main2

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kahkah tak sedar janji pas pd tuang dia,sampai tanggal jubah,kahkahkah,pakai baju pahlawan umno.kahkahkah nasib baik tak cium keris..kahkahkah

      Padam
    2. Pas dah jadi barua parti keris.kahkahkah. Kata bwk islam rupa jd macai ameno.kahkahkah

      Padam
    3. Punyalah taat pd DAP yg jelas anti Islam sampai tak tergamak nak mengaku Melayu!

      Opss tersebut DAP lagi.. sori PAN!

      Padam
    4. Ala.kalau wanrosli ske sebut dap pan sebut jela byk2.malu2 kucing plak.kahkahkah.. Punya la taat hadi pada najin smpi ikut je skrip najib xnk bentang ruu setelah diizinkan.kahkahkah. Nt bulan 10 xdiizinkan bahas ruu tu pastu hadi salahkan dap ya.kahkahkah. Alahai skrip pasumno.kahkahkah

      Padam
    5. Tlg jgn sebut DAP lagi...

      Opssss terrrrsebut DAP tanpa sengaja lagi.. sori PAN!

      Padam
    6. Ala sebutla byk kali.sikit sangat sebut nya.tp jgn lupa video matsabu tolak hudud ya.manalah video nya tu.kahkahkah

      Padam
    7. Kalau nak kutuk UMNO, PAS seratus persen mengalu2kannya..

      Jangan sesekali nak kutuk DAP, nanti PAN seratus persen melenting..

      Opsssss terrrrsebut DAP tanpa sengaja lagi.. sori PAN!

      Padam
    8. Eh eh.terkalih pulak ya.xpa sebutla byk sikit pan dap tu tp jgn lupa video hudud tu mana.kahkahkah

      Padam
  6. BE SMART, hura WHILE IT LAST AND JADIKAN TUNAI EXTRA
    Saya mendapat lombong telah diprogramkan dan terpadam kad ATM untuk mengeluarkan maksimum 7021,45 SGD setiap hari untuk tempoh maksimum 30 hari. Saya sangat gembira ini kerana saya mendapat lombong dan saya telah menggunakannya untuk mendapatkan 147.450,45 SGD. MR James memberi kad keluar hanya untuk membantu mereka yang memerlukan, walaupun ia adalah menyalahi undang-undang tetapi ia adalah sesuatu yang baik yang akan membantu kesusahan kewangan anda, untuk perubahan tahap kewangan. Dan tidak ada yang mendapat terperangkap apabila menggunakan kad; untuk kad itu juga diprogramkan dan sangat aktif. Dapatkan anda daripadanya. Hanya menghantar kepada-Nya, e-mel pada jamesvoltharkers68@gmail.com dan dia memberikan anda details..THIS adalah 100% REAL. I AM A PEWARIS INI. EMAIL HACKER'S: jamesvoltharkers68@gmail.com

    BalasPadam
  7. Are you suffering financially or do you need an urgent cash to pay your bills? And you want to take the risk of transforming your own life. Try and get your ATM blank card today and be among the lucky one's who are benefiting from this card. This ATM card is set capable of hacking into any ATM machines anywhere in the world. I have to know about this blank ATM card when I was looking for work online about a month ago. It has really changed my life forever and now I can say I'm rich because I am a living testimony. The less money I get in a day with this card is €20,000. Even now and then keep pumping money into my account. Although the card is illegal but there is no risk of being caught. It is programmed in such a way that it cannot be tracked and also has a technique that makes it impossible for the CCTV camera to detect you when using it. For details on how to get yours today contact cliffordhackerspays@gmail.com

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Iklan Penaja 2

Popular Posts

Senarai Blog...Geng

Blog Pilihan

Senarai Blog @ Bisnes

Iklan C

http://www.gajimasyuk.com/user/toneexcel

Blog Archive