PANAS!! : PARTI ISLAM (AMANAH) BERTAMBAH KUAT KERANA PAS PECAT DATO HUSAM MUSA.

Khalid turut mencuba mengacau gulai kawah kerbau di kampung Pulau Kubang KerianKhalid turut mencuba mengacau gulai kawah kerbau di kampung Pulau Kubang Kerian

Pemecatan Dato' Husam Musa Musa daripada Pas akan memberi ruang lebih luas untuk Parti Amanah Negara (Amanah) khususnya di negeri Kelantan.

Pengarah komunikasi Amanah, Khalid Samad berkata, keyakinan rakyat mahukan Amanah berperanan lebih aktif dlam politik Kelantan semakin jelas dengan sambutan orang ramai yang semakin menggalakkan.

"Hari ini saya merasa cukup gembira melihat masyarakat Kubang Kerian mengadakan kenduri kerbau untuk meraikan tiga cawangan sulung yang akan muncul di kawasan ini, kata beliau dalam satu sidang media di tapak kenduri kerbau anjuran Amanah Kubang Kerian berhampiran masjid kampung Pulau di Dun demit.
Pada sidang media yang sama, Pengerusi Amanah Kelantan, Dato' Wan Abdul Rahim Abdullah berkata pihaknya masih menunggu keputusan Husam bagi mengambil langkah seterusnya dalam mengukuhkan Amanah negeri.

"Sekarang masih lagi kita tunggu surat pemecatan Datuk Husam dan semuanya akan diselaraskan bersama antara saya dan Datuk Husam, jadi tidak berbangkit dan belum sampai masa lagi," katanya,
Ditanya berkaitan 10 wakil rakyat yang bakal sertai Amanah beliau berkata belum selesai lagi proses pemecatan Husam,
"Kalau tak silap saya Datuk Husam diberi tempoh 60 hari untuk buat rayuan dalam Perlembagaan PAS," katanya.

Berkenaan nama-nama wakil rakyat yang bakal menyertai Amanah, beliau berkata pengumunan hanya akan dibuat bila tiba masanya dan tidak perlu terburu-buru.

IKLAN BERBAYAR

Duit bukanlah segala galanya... Tetapi segala galanya memerlukan duit!!
Begitu juga dengan kebahagian rumah tangga...
Porak peranda hanya gara gara masalah kewangan meskipun cinta bersemi lebih dari 10 tahun!! Itulah REALITI HARI INI!!
Bukankah membahagiakan orang yang tersayang itu adalah IMPIAN SETIAP INSAN??
Bagaimana dengan anda???
Perkongsian ini mungkin titik permulaan dalam hidup anda untuk membahagiakan yang tersayang...
Kebahagian tidak dapat dinilai dengan wang ringgit.. Tetapi berusahalah untuk mencapai kebahagian sebenar yang diimpikan
"SAYA INGIN MEMBAHAGIAKAN INSAN YANG TERSAYANG!!" <--------- Klik
Link URL : http://janapendapatanpasif4u.blogspot.my

 BISNES ONLINE 100%
Previous
Next Post »

43 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Mei 2016 6:14 PTG delete

Apa kena mengena PAN dengan pemecatan Husam?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Mei 2016 6:52 PTG delete

Yg pas nk pe lgi dgn husam,amanah hulur tgn je..tu atas husam nak atau tidak.pas n wan rosli tak prlu nangis.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Mei 2016 7:06 PTG delete

Husam masih lagi berteka-teki dengan PAS, Husam masih lagi mengharapkan simpati dari PAS, Husam masih lagi yakin dengan TGHH, macamana PAN boleh bertambah kuat sedangkan Husam belum lagi join PAN.

Sepatutnya tajuk diatas ditulis macam ni, " PAN akan bertambah kuat dengan penyertaan Husam kedalam PAN, dari G-16 dah jadi G-17 " macam tu baru betul. Dari segi angka ada pertambahan dari 16 jadi 17. Ini baru berita betul.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 Mei 2016 9:25 PTG delete

7:06 komen pendek akal,husam bukan Ahli Pas malah pemimpin besar,pemecatan husam Akan memberi impak besar pada Pas Dan pan.xkan xnmpak kot walakontol

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
9 Mei 2016 2:06 PG delete

Husam bukan budak2.. dia boleh berfikir sendiri.. setelah dia tgk prestasi PAN yg turut dibantu oleh DAP dan PKR di sarawak tapi masih lagi jauh ketinggalan dari PAS.. pasti dia tak masuk PAN.. kurang2 dia masuk PKR.. utk masuk PAS kembali aku tak galakkan kerana tak mahu dia jilat ludah sendiri..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Mei 2016 7:36 PG delete

Dia msih sygkn pas tpi pas yg buta,tak tau mana kaca mna prmata..bukn mcm kau yg khayal dgn susu omega pil kuda hadi kahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
9 Mei 2016 8:41 PG delete

Kalau dia sygkan PAS dia takkan berceramah atas pentas pengkhianat..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Mei 2016 10:12 PG delete

Prestasi piliranraya sarawak tidak boleh jadi ukuran kekuatan PH..pengundi sarawak mentaliti mereka masih tertutup dan mudah dibeli sbb taraf pendidikan mereka rendah dan hidup susah..pas yg bertanding berbelas tahun pun masih tak nmpak apa2 hasil lagi kat sana.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Mei 2016 10:14 PG delete

Tidak salah utk husam keluar dari kumpulan sesat sbb itu lebih baik bg beliau dari terus menanggung dosa.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Mei 2016 11:05 PG delete

Pas bukan sahaja sesat malah umpama taik busuk yg sedang hanyut dlm Sungai.suara2 Pas juga semua Amat busuk,terbaru Pas kata Xkisahla kalah disarawak sbb Pas x beriman pada prn sarawak.... Aik..apa benggong Pas Ni.sendiri nilai kan

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Mei 2016 11:19 PG delete

Husam belum lagi masuk Kuali, Wan Rahim Kuali pembohong besar kata nak bawa 10 adun ikut Husam lompat masuk Kuali.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Mei 2016 11:22 PG delete

Pakatan Hancur ekor bergelumang tahik, yang dikejar tak dapat yang kendong berciciran. Itulah realiti di Sarawak.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Mei 2016 11:22 PG delete

Ermmmmmmm.bagus komen anda sbg Ahli Pas menunjukkan akhlak Pas,org Islam xda perangai mcmni.bagus2 teruskan supaya org ramai nampak Lebih jelas Pas Ni Islam atau lebi teruk drp kapir.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Mei 2016 11:23 PG delete

Masuk Kuali dosa terhapus...kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Mei 2016 11:25 PG delete

Ok jg Ada pH menang 10 kerusi...Pas Ada menang x?ops,Pas masuk utk kalah.kahKahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Mei 2016 11:25 PG delete

Masuk Kuali supaya akhlak terpuji.....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Mei 2016 11:27 PG delete

11:23 mabuk pil kuda ya.kahkahKahkahkah.g minum susu omega byk2 supaya cpt pandai,kelihatan bodoh Sgt.memalukankan Pas btl.kahKahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Mei 2016 11:27 PG delete

Dulu 16 sekarang 10, yang berciciran tu akibat ego....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Mei 2016 11:29 PG delete

Masuk Kuali baru tersedar selama ni PAS sesat, 20 tahun baru sedar PAS sesat.......kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Mei 2016 11:31 PG delete

Masuk Kuali supaya cepat pandai....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Mei 2016 12:10 PTG delete

Laaaa teruknya macai Pas.bagus2 teruskan lagi ya...apa pendek Sgt tulis nya.tulis la pjg sikit kutuk2 pan tu..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Mei 2016 12:15 PTG delete

Bagus tu pas akui pan pandai,secara x langsung Pas bodoh.kahKahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Mei 2016 12:21 PTG delete

PAS tak beriman dengan pilihan raya, tak kisah kalah, kata Naib Presiden

Walaupun gagal menang satu pun kerusi di Sarawak, PAS tidak kecewa kerana parti itu tidak beriman semata-mata dengan pilihan raya dan tidak kalah kerana mereka sudah biasa melaluinya, kata Naib Presidennya Idris Ahmad.
Idris berkata walaupun Pilihan Raya Negeri Sarawak tidak memihak kepada mereka, beliau yakin PAS akan terus mara dan ahli-ahlinya masih setia menyokong perjuangan mereka.
“Mereka yang hanya beriman dengan pilihanraya semata-mata, tidak tahan lama dengan PAS. Mereka yang beriman dengan fikrah perjuangan yang tulen akan terus mara bersama PAS, walaupun beribu-ribu kali tewas di dalam pilihan raya.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Mei 2016 12:35 PTG delete

Pemimpin Kuali semua bodoh kalau PAS bodoh....kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Mei 2016 12:37 PTG delete

Itulah rahsia kekuatan PAS.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Mei 2016 1:25 PTG delete

Kekukatan dan kebodohan tu lain.yg jelas kebodohan Pas.kahKahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Mei 2016 1:26 PTG delete

Ego lagi Pas dpt kosong kerusi.kahKahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Mei 2016 1:27 PTG delete

Yes ngaku pun Pas bodoh tu sbb pemimpin bijak masuk pan.kahKahkahkah.macaipas walakontol sendiri akui Pas bodoh.kahKahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Mei 2016 1:28 PTG delete

Maap ckap kasar sikit..tu gilababi namanya.babi gila pun tak wat gitu..jika gitu tukar je jadi ngo.boleh gak duit tu diguna ke arah yg lbih baik..memalu kan pas btul.tu lah klau dah tlbih minum susu pil kuda..kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Mei 2016 2:02 PTG delete

Memang la lain samdul, kebodohan wujud apabila mereka lompat masuk Kuali...kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Mei 2016 2:07 PTG delete

Gila lain babi pulak lain, LKS/LGE suka makan babi, LKS/LGE berebut kerusi dengan PKR itulah gilababi namanya, mereka semua gilababi....kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Mei 2016 3:45 PTG delete

Laaa 2:07 jeles ke lks dan lge mkb babi.biarla kan diorg cina apa Salah mkn babi,kalau anon 2:07 ske babi sila lah mkn babi.kahKahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 Mei 2016 4:09 PTG delete

macai2 pan tak cerdik dan bengung sebab asyk tabur fitnah tapi boleh diselamatkan dengan mengistiharkan bahawa pan parti islam dengan perlembagaan berlandaskan al quran dan hadis serta sunah rasul seperti pas baru pengundi atas pagar atau rakyat boleh membuat pilihan samaada pas atau pan buat masa sekarang pan dipandang sebagai khadam dap dan umno sebab perjuangan pan lebih pada menentang pas dan menidakkan perjuangan islam jadi macai pan bangkitlah untuk islam bukan untuk dap dan umno tekadkan perjuangan menegakkan islam

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Mei 2016 11:34 PG delete

Tulis pjg tp takda isi dah tulisan bodoh.hapa macaipas semua bodo2 ke.malas nk balas hujah sbb bodoh Sgt hujah Pas Ni.kahKahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Mei 2016 2:03 PTG delete

macai pan banyakkan bersabar marah ke kalau ada perasaan marah ambik uduk solat pastu baca quran insyallah tenang jiwa.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 Mei 2016 7:44 PTG delete

laaa apa nk mrh, rilexla.pas kena tipu umno pasal hudud pun rilex ja kan, pastu kena tipu berkali2 lagi pun rilex je kan. kahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
11 Mei 2016 9:02 PG delete

Pengumuman PAS utk bertanding melawan UMNO di k kangsar dan sg besar membuktikan PAS tak mahu berUG dgn UMNO.. manakala tindakan PH bersekongkol dgn Tun M, Muhyidin dan mukhriz utk jatuhkan najib agar UMNO dapat diselamatkan dari kekalahan pd PRU 14 pula utk membuktikan bhw PH bakal berUG dgn PM baru jika najib berjaya dijatuhkan..!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Mei 2016 4:14 PTG delete

Ala ckp byk xguna,hadi penasihat najib ckp apa plak.kahkahkahkahkah. Pas btanding nk pecah undi ph sbb nk menangkan humno ler.barua punya pas.kahkahkahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
11 Mei 2016 8:31 PTG delete

Nape tak nak komen pasal UG dgn Team Muhyiďdin..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Mei 2016 10:37 PTG delete

Udah ug team muhyidin pulak.pitnah matsabu pun xsetel, fitnah baru pulak

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
12 Mei 2016 9:07 PTG delete

Takkan tak boleh kata UG.. dah sepentas berkali2 dah.. bukan sekali jer macam TGHH..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Mei 2016 10:00 PTG delete

Kahkahkahkah.skrg iskandar Samad pun nk sepentas ngan tun madey. Ape cter ni wanrosli. Cer citer sikit

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ Bisnes