Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Rabu, Mei 04, 2016

PANAS!! : PARTI ISLAM (AMANAH) BERSEDIA CALONKAN ANAK ATGNA SEBAGAI MB KELANTAN

wan rahim nik omarwan rahim nik omarParti Amanah Negara (Amanah) bersedia menawarkan anak kepada bekas mursyidul Am Pas Nik Omar Nik Aziz untuk menjadi calon parti itu dalam pilihan raya umum (PRU) akan datang.

Pengerusi Amanah Kelantan Datuk Wan Rahim Wan Abdullah berkata, jika Pas keberatan untuk mencalonkan Nik Omar di Dewan Undangan Negeri (Dun) Panchor, Amanah sedia berbuat demikian bagi membolehkan Nik Omar menjadi menteri besar.

“Kalau Pas keberatan untuk calonkan Ustaz Nik Omar sebagai Adun di Panchor, bertanding PRU14 dan menjadi menteri besar, Amanah bersedia.

“(Datuk) Husam pernah kata, dia suka kalau Ustaz Nik Omar menjadi Menteri Besar Kelantan. Kalau tanya saya, senang sahaja jawapannya. Kalau Pas keberatan untuk calonkan Ustaz Nik Omar sebagai Adun di Panchor, bertanding PRU14 dan menjadi menteri besar, Amanah bersedia,” kata beliau dalam wawancara bersama Sinar Harian semalam.

Beliau berkata, Amanah juga bersetuju jika Pas mencalonkan Nik Omar di Dun Panchor yang kini disandang oleh pemangku menteri besar Datuk Mohd Amar Nik Abdullah.

“Kita mahu letak di Panchor bukan marah kepada adunnya. Jadi, kalau Pas setuju dengan saranan Husam untuk mengambil Ustaz Nik Omar bertanding, seterusnya dicalon sebagai menteri besar Kelantan, kitaakan sokong. Di mana dia bertanding kita sokong.

Tetapi, kalau Pas tidak bersedia. Maka, Amanah akan membuat tawaran kepada dia,” katanya lagi.
Nik Omar yang merupakan anak kedua Nik Aziz dilihat cenderung kepada Amanah sejak Gerakan Harapan Baru ditubuhkan pada Ogos tahun lalu lagi.

Beliau dikatakan telah menyertai Amanah namun tidak mahu menonjol dalam majlis terbuka Amanah kerana menghormati permintaan keluarganya terutamanya bondanya.

Pada Januari lalu, Nik Omar menafikan beliau menyertai Amanah walaupun diumumkan pelantikan beliau sebagai pengerusi Panel Syariah Amanah Kelantan.

Beliau menafikan terlibat dengan Amanah sebealiknya membawa pandangan masing-masing dan menerima kewujudan serta menghormati antara satu sama lain

IKLAN BERBAYAR

Duit bukanlah segala galanya... Tetapi segala galanya memerlukan duit!!
Begitu juga dengan kebahagian rumah tangga...
Porak peranda hanya gara gara masalah kewangan meskipun cinta bersemi lebih dari 10 tahun!! Itulah REALITI HARI INI!!
Bukankah membahagiakan orang yang tersayang itu adalah IMPIAN SETIAP INSAN??
Bagaimana dengan anda???
Perkongsian ini mungkin titik permulaan dalam hidup anda untuk membahagiakan yang tersayang...
Kebahagian tidak dapat dinilai dengan wang ringgit.. Tetapi berusahalah untuk mencapai kebahagian sebenar yang diimpikan
"SAYA INGIN MEMBAHAGIAKAN INSAN YANG TERSAYANG!!" <--------- Klik
Link URL : http://janapendapatanpasif4u.blogspot.my

BISNES ONLINE 100%

64 ulasan:

  1. Mana blh Pas calonkan Nik Omar...Nik Amar nk letak Kat mana..Nik Amar dah berangan2 nk duduk kerusi mb tu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Boss wan rahim siapa sebenarnya?. Mat sabu ke husam? Pulak tu nak ajar PAS letak calon pilihan husam/PAN di Panchur.. Dah terdesak sgt ke PAN ni?.. diharap PAN letak aje lah sesape calon PAN di Panchur.. tak payah bertelor sebiji riuh satu negara..

      Padam
    2. Pasal pas brtanding kn utk kalah je..huhuhu

      Padam
    3. Amat cetek pemikiran PAN.. kita tunggu je lah PRN Sarawak nanti..

      Bila PAS kata BN akan menang di Sarawak, hanya org bengap shj yg faham bhw BN akan menang 100%.. iaitu org PAN..

      Padam
    4. DAPig ke PANdir?

      Padam
    5. Pas yg ngaku masuk prn sarawak utk kalah lagi lah bapak segala bengap.

      Padam
    6. Bila PAS kata BN akan menang di Sarawak, hanya org bengap shj yg faham bhw BN akan menang 100%.. iaitu org PAN.. yesss tepat sekali bravo...

      Padam
    7. Gile ke hape,ngaku pun Pas yg kata bn menang.dah Pas yg kata bn yg menang tetiba kata org lain plak bengap.hape ke jenis bebal nya walakontol nih.Pas yg kata tu yg bengap.Kahkahkah

      Padam
    8. Macai guna "Pas" ganti Hadi. Tak nak ratib lagi ke?

      Padam
    9. Kahkahkah.Baru macaipas senyap.kalau tidak 24jam ratib pan dapig.Kahkahkah.Alhamdulillah walakontol sedar juga akhirnya.

      Padam
  2. Apalah Wan Rahim, dari dulu lagi Nik Omar menafikan keterlibatannya dengan PANdir, kalau ya pun Nik Omar jadi PANdir jangan la riuh satu dunia malu Nik Omar jika dikatakan anak derhaka.

    Keluarga, terutamanya ibu tersayang, adakah Nik Omar memilih PANdir melebehi keluarga dan ibu tersayang?

    Wan Rahim tak perlu melibatkan Nik Omar dalam situasi ini, Nik Omar mungkin berada dalam keadaan gelisah dan serba salah, jangan kusutkan keadaan.

    BalasPadam
  3. Kahkahkah byk2 komen tp wanrosli komen wanrosli balik.Kahkahkah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Demi Tuan Besar Penang King Khadam dari PAN sanggup tolak hudud


      Ahli Parlimen Parti Amanah Sedia Undi Tolak Hudud - Mat Sabu
      OLEH DESMOND DAVIDSON Published: 6 September 2015 5:34 PM 

      Pengerusi Parti Amanah Negara Mohamad Sabu berkata, ia akan bergantung kepada konsensus yang dicapai antara Amanah dan rakan lain dalam gabungan parti pembangkang yang akan ditubuhkan kelak.

      Padam
    2. Kahkahkah.lama cari video matsabu tolak hudud tp xjumpa ya.mana video nya???

      Padam
    3. PAN sedia utk undi tolak hudud; itu sudah memadai utk kita lihat betapa KHODAMnya jiwa PAN kpd DAP.. mujurlah PAS putuskan hubungan dgn DAP.. terbaek PAS...

      Padam
    4. Laaa.org Tanya mana video nya???xjwb soalan pastu merapu ke lain.mana video mat sabu tolak hudud?????jgn nk lari2 tajuk..buktikan Pas bukan parti penfitnah..

      Padam
    5. Kan jelas terang lagi bersuluh Pas parti penfitnah.buang la nama Islam dlm Pas tu buat malu org Islam je.

      Padam
  4. Khas bacaan buat macaipas walaunta walakontol sila Baca ni :-
    Soalan : Kenapa kamu suka kata dan kutuk Presiden PAS..?
    Mat Alishah
    ·


    Kamu tanya aku jawab..

    Soalan : Kenapa kamu suka kata dan kutuk Presiden PAS..?

    Aku jawab : cuba bezakan dahulu yang mana kata yang mana kutuk dan yang mana persoalan.....

    rasanya kata, kutuk dan persoalan adalah 3 maksud yg berbeza.....

    Jika kata sudah pasti ayat dia tak berapa manis didengar iaitu seperti kamu barua, jebon, walaun, syaitan....itu maksud mengata...

    Manakala kutuk pulak sama juga ayatnya tak berapa manis didengar iaitu seperti kamu boroi, kamu kaki ponteng, kamu bengong...itu maksud mengutuk...

    Tapi sekarang aku kemukakan persoalan dimana kenapakah presiden pas bawa pindaan akta 355 tanpa memberikan penjelasan dalam mesyuarat ajk pas pusat dan pimpinan pakatan rakyat....ini persoalan yg ditanyakan.... ini kerana hasil dari keputusan membelakangkan ajk parti sendiri dan pimpinan pakatan rakyat maka telah berlaku salah etika persetujuan dalam parti dan pakatan rakyat... disebabkan tidak bawa dahulu dalam mesyuarat pimpinan pakatan rakyat maka DAP membuat keputusan untuk memutuskan hubungan dengan Presiden PAS dan meneruskan hubungan dengan PAS....

    Ini juga kerana keputusan AJK Hudud antara kerajaan pusat dan Kelantan menetapkan bahawa yg membawa pindaan ini ialah menteri di jabatan perdana menteri iaitu Jamil Khir dimana menteri mudah berhubung utk menjelaskan kpd pihak Majlis Raja2 dan juga di bawa dalam Dewan Rakyat... tapi kenapa Presiden PAS melanggar semua keputusan ini dan pergi kemukakan secara private bil di parlimen.... ini dikatakan persoalan....

    Jadi tak ada langsung ayat mengata dan mengutuk disini...yg ada hanyalah persoalan....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jawapan kepada persoalan diatas:

      Pertama, akta 355 bukan satu rahsia dikalangan AJK Pusat, pemimpim-pemimpin tertinggi PAS, MSU dan seluruh pengikut PAS. Akta 355 sudah pun dibentang dikalangan para pemimpin PAS dan juga AJK pusat. Banyak tentangan dari mereka.

      Tindak balas memperbagaikan alasan dari AJK pusat yang menyebabkan akta 355 menjadi private bill. AJK pusat tidak bersetuju dengan cadangan yang dikemukakan. Oleh yang demikian maka AJK pusat terpaksa diketepikan.

      Kami beruntung kerana Presiden kami mempunyai prinsip yang teguh terhadap perjuangan yang dibawa. AJK pusat dulu yang sekarang dikenali dengan G-18 akhirnya kecundang ditangan ahli-ahli PAS. Lahirlah Parti Amanah yang liberal.


      Padam
    2. Tapi sekarang aku kemukakan persoalan dimana kenapakah presiden pas bawa pindaan akta 355 tanpa memberikan penjelasan dalam mesyuarat ajk pas pusat dan pimpinan pakatan rakyat....ini persoalan yg ditanyakan....
      - 'PENJELASAN KPD AJK PAS' SEPATUTNYA TIDAK MENJADI ISU MEMANDANGKAN SBG PEMIMPIN, PASTINYA AJK PAS SUDAH SEDIA MAKLUM AKAN APA JUA PERKARA BERKAITAN HUDUD MMG SUDAH TERMAKTUB DLM PERLEMBAGAAN PAS .. MAKA SEPATUTNYA PERKARA INI SUDAH DISEDIA MAKLUM OLEH BKN SHJ AJK PAS MALAH SELURUH AHLI PAS..
      - MANAKALA 'PENJELASAN KPD MAJLIS PRESIDEN PR' ADALAH TIDAK TEPAT KERANA SEPATUTNYA PAS HANYA PERLU SEKADAR MEMAKLUMKAN KPD MAJLIS PRESIDEN PR.. INI SUDAH MEMADAI MEMANDANGKAN PERJUANGAN PERKARA BERKAITAN HUDUD MMG SUDAH MENJADI PERJUANGAN PAS SEJAK SEBELUM TERTUBUHNYA PR, IAITU TAHUN 1999 DI TERENGGANU DAN 1993 DI KELANTAN..
      - JADI TAK TIMBUL ISU MEMBELAKANGKAN AJK PAS ATAU MAJLIS PRESIDEN PR..!

      - BAB PRESIDEN HENDAK BAWAK KE PARLIMEN, INI MEMANG DIALU2KAN OLEH AHLI2 PAS KESELURUHANNYA MEMANDANGKAN IANYA MASIH TIDAK MELANGGAR APA2 KESALAHAN KPD APA2 JUA PERATURAN PARLIMEN.. INI JUGA DAPAT MEMBUKTIKAN BAHAWA PAS AMAT BERANI BERSENGKETA DGN UMNO DI MANA PAS BUKANLAH KHODAM KPD UMNO YG MANA SIFAT KHODAM BIASANYA ADALAH HANYA MENGHARAPKAN BELAS IKHSAN SHJ DARI TUAN BESARNYA SEMATA2..
      - JADI TERPULANGLAH KPD ORG2 DI LUAR PAS UTK MEMBUAT APA2 KESIMPULAN DAN ANDAIAN SENDIRI KERANA KAMI DLM PAS TETAP BERSATU HATI ATAS APA JUA TINDAKAN PRESIDEN SELAGI TIDAK MELANGGAR HAD2 YG DITETAPKAN ISLAM DAN PERLEMBAGAAN PAS ITU SENDIRI!..

      KESIMPULANNYA, APA2 YG BERLAKU ATAU APA2 TINDAKBALAS SELEPAS ITU BUKANLAH DI DALAM KAWALAN PAS.. DAN WALAU APA JUA KESANNYA, KAMI YAKIN TETAP BERADA DI LANDASAN YG TEPAT DALAM MENERUSKAN PERJUANGAN ISLAM..

      Ini juga kerana keputusan AJK Hudud antara kerajaan pusat dan Kelantan menetapkan bahawa yg membawa pindaan ini ialah menteri di jabatan perdana menteri iaitu Jamil Khir dimana menteri mudah berhubung utk menjelaskan kpd pihak Majlis Raja2 dan juga di bawa dalam Dewan Rakyat...
      - KENYATAAN INI HANYA ANDAIAN PIHAK2 YG BERKEPENTINGAN SAHAJA.. YG SEBETULNYA SESIAPA SHJ DI ANTARA MEREKA BOLEH MEMBAWA KE PARLIMEN SPT YG TELAH DISEBUTKAN DI ATAS TADI.. MASING2 DGN KAEDAH MASING2 DAN TUAN PRESIDEN TELAH KE DEPAN DALAM ISU INI DAN SECARA TAK LANGSUNG DAPAT MENDESAK PIHAK KERAJAAN MEMPERCEPATKAN SEGALA TINDAKAN2 YG TELAH DIPERSETUJUI BERSAMA i.e. MENDAPATKAN PERKENAN SETIAP SULTAN2..
      - KAMI MEMAHAMI INI SATU PROSES YG AKAN MENGAMBIL MASA YG PANJANG DAN PADA KAMI, AT LEAST WE HAVE STARTED SOMEWHERE RATHER THAN WAIT UNTIL PR TO GIVE A NOD TO HUDUD (EVENTHOUGH FOR KELANTAN ONLY) WHICH MAY LEAD TO NOT AGGREABLE TO THEM AND PAS WILL END UP WITH NOT BE ABLE TO FIGHT FOR ITS OWN RIGHT..

      TIDAK SPT DAP YG BOLEH SHJ MELULUSKAN PILIHANRAYA BANDAR DI PENANG MESKIPUN DITENTANG OLEH PAS DAN TANPA MENDAPAT PERSETUJUAN PR AS A WHOLE.. WHAT A SHAME TO PR OR TO BE EXACT PKR AND PAS! DLM ISU NI ADA G18 BISING2?.. TAKDE.. SO SBB TU TERBUKTILAH KATA2 ORG BHW PAN TUNDUK KPD DAP LAKSANA KHODAM!

      Padam
    3. Apa benggong walakontol,nama pun pakatan Rakyat,kalau bwk usul akta 355 ke apa jenis akta ke kena Bincang dgn pakatan Rakyat br blh bentang parlimen.kalau sorang2 buat akta sorang2 diam2 bentang parlimen jadi apa guna duk dlm pakatan Rakyat.benggong ke hapa Pas Ni.kata pan khodam dap abistu sbl ni Pas duk dlm pakatan Rakyat maknanya Pas pun khodam dap ke dulu???

      Padam
    4. Terbukti khodam bila G18 tidak menentang DAP lulus pilihanraya bandar (sptmana PAN tidak menentang TGPDR menghina DZN dgn perkataan SATAN!).. sepatutnya DAP tak boleh proceed memandangkan PAS menentang (kecuali G18!)..

      Padam
    5. An Anonymous, setuju dengan hujah kamu, cuma yang tidak memahami dan yang buat-buat tidak faham saja yang masih berada pada tahap kekeliruan seperti anon 9:51.

      Padam
    6. KahKahkahkah.wanrosli komen wanrosli lagi.kahKahkahkah.okla layan jela.kahKahkahkah.nk Tanya yg Pas kata org kodam dap maknanya dulu Pas bsama pakatan Rakyat tu pas kodam dap jg ke?

      Padam
    7. Kahkah apa yg skrg pas dlm krajaan slngor yg ada dap tu jadi khadam dap dgn pkr lak ye..kahkahkah pkr n dap tolak hudud..yg tak malu trkeseng2 kat situ pe hal..eeee tak malu.tara prinsip..walakontol bangang..kahkahkah

      Padam
    8. Di selangor parti2 memerintah semua ada prinsip dan perlembagaan sendiri jd masing2 tak boleh jadi khodam kpd yg lain.. hanya parti yg takde perlembagaan shj yg LAYAK JADI KHODAM!!

      Padam
    9. Kalau perlembagaan Pas masuk prn sarawak utk kalah buat hape kahKahkahkah

      Padam
  5. Komen panjang panjang....MENGARUT!!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sepatah haram pun PAN tak komen pasal pilihanraya majlis tempatan kan?

      Padam
    2. Sepatah haram pun HADI tak komen pasal 1MDB kan?takut sangat dgn najib

      Padam
    3. TGHH sengaja memberi peluang pada yg lain dlm PAS berabicara ttg 1MDB..
      Tapi PAN, dari macai2 sehingga ke Mursyidul Am diam membisu sejuta bahasa dlm isu pilihanraya majlis tempatan lantaran tidak mahu DAP terluka hatinya..

      Padam
    4. Ala pemalas punya walakontol kopipes byk kali page Sama plak tu.Pas pemalas Betul patutla bodoh.kahKahkahkah

      Padam
  6. pan khodam umno bersekongkol dengan bn untuk kalahkan pas di prn sarawak dan telah bersedia meletakkan calun di kelantan untuk memenangkan umno di kelantan

    BalasPadam
    Balasan
    1. KahKahkahkah.Pas yg sedondon dgn najib tiap Hari serang pan dap tetiba kata pan bsekongkol Ngan umno.ape kene mabuk ketum walakontol Pas sekor ni

      Padam
    2. Alhamdulillah, ratib lagi macai2...kahkahkah

      Padam
    3. TGHH sengaja memberi peluang pada yg lain dlm PAS berabicara ttg 1MDB..
      Tapi PAN, dari macai2 sehingga ke Mursyidul Am diam membisu sejuta bahasa dlm isu pilihanraya majlis tempatan lantaran tidak mahu DAP terluka hatinya..

      Padam
    4. Eleh nk bekap hadi agak2 la ngok,kahKahkahkah.Kan hadi penasihat najib mana berani nk tegur najib pasal mdb,Kang kene jentik Ngan najib Kang nangis plak hadi.kahKahkahkah.kahKahkahkah.eh macaipas ratib pan dap lagi atas tu kahKahkahkah

      Padam
    5. Itu aje hujah macai2 PANdir, hadi, hadi dan hadi....tanpa hadi macai2 PANdir tidak boleh hidup....kahkahkah...ratib lagi la.

      Padam
    6. Mana suara Mursyidul Am PAN dalam isu SATAN.. atau DZN dikira berdosa kerana bersalah dihina SATAN oleh salah seorg ahli Majlis Syura Ulamak DAP..??

      Padam
    7. Mana suara Mursyidul Am PAN dalam isu SATAN.. atau DZN dikira berdosa kerana bersalah dihina SATAN oleh salah seorg ahli Majlis Syura Ulamak DAP..??

      Padam
    8. Apa wanrosli ulang2 post ni post yg Sama plak tu.kahKahkahkah.malas la nk jwb soalan bodoh wanrosli tu sbb soalan lama aku pun wanrosli lari2.aku Ulang balik ke sekian kali nya "MANA VIDEO MATSABU TOLAK HUDUD?""

      Padam
    9. Oleh kerana tiada siapa yg menjawab kenapa Mursyidul Am PAN TIDAK menegur TGPDR, ini bermakna betullah kata org bhw ulamak2 dalam PAN TAKUT menegur DAP lantaran bimbang tidak diiktiraf lagi oleh DAP sbg ulamak..

      Padam
    10. Bukan xnk jwb.Kang jwb Kang nangis wanrosli.wanrosli Jawab dulu soalan lama aku tp wanrosli yg kata Ada video matsabu tolak hudud..so mana video matsabu tolak hudud?yang paling syok nya wanrosli kasi video Pas syok sendiri kata matsabu tolak hudud,lepastu wanrosli melompat2 kegembiraan kata bukti dah di tunjukkan, pan xterkata apa2.kahKahkahkah.tp Bila aku tgk video tu,sepatah pkataan matsabu pun xda,semua komen walaon Pas je.kahKahkahkah.pastu wanrosli kantoi malu smpi skrg xda video tu.kahKahkahkah.padan muka wanrosli. KahKahkahkah.aku Ulang lagi "mana video matsabu tolak hudud".. Selagi xjwb,Selagi tu la komen2 wanrosli semua adalah fitnah.kahKahkahkah.Pas parti fitnah.kahKahkahkah

      Padam
    11. Alhamdulillah.. lihatlah wahai PAN.. sdgkan husam musa pun PAS berani pecat inikan plk adun kubang rotan nak keluar PAS utk masuk PAN.. apa yg nak dibanggakan kalau PAS ada adun yg tergamak tunduk akur kpd TGPDR.. lebih baik keluar atau dipecat..

      Kenapa PAN?? Terkejut PANda ke?..

      Padam
    12. Ala brp kali mau ulang2 kopipes ni wanrosli oi Rajin cikit walakontol oi

      Padam
    13. Ikatan dah keluar kenyataan bhw jika majoriti rakyat sokong hudud mereka pun bersetuju.. tidak spt DAP yg tetap menolak hudud di kelantan walaupun majoriti rakyat kelantan menyokong hudud.. dan kalau PH sepakat menolak hudud PAN pun ikut sama.. Jadi mana yg lebih baik? Ikut majoriti sokong hudud (IKATAN) atau ikut majoriti tolak hudud (PAN)?

      Padam
    14. Xyah tulis pjg2 wanrosli sbb kata2 wanrosli semua fitnah,tjuk dlu video yg kata matsabu tolak hudud tu br blh ckp soal lain.Hal itu pun wanrosli fitnah jelas,lagi mau fitnah isu lain.apa la Pas Ni malu btl jadi parti penfitnah islam

      Padam
    15. Memalukan PAN.. org nak berpolitik dia pun nak berpolitik.. tapi tak tahu gapo satu.. diharap sudah2lah malukan PAN dgn tahap rendah politik sebegini.. lain kali kalau nak tanya tu biarlah nampak mcm PAN dah buat homework dgn mengikuti perkembangan terkini.. mujurlah aku tak masuk PAN.. buat malu company jer..

      Padam
    16. Yela Pas kan dan jadi company balak kelantan.pan bukan company seperti Pas membalak bersama ulamak

      Padam
    17. 'Bijak' sungguh komen balas PAN..
      Memalukan sungguh PAN sbg sebuah parti tanpa perlembagaan.

      Padam
    18. Perlembagaan Pas halalkan tebang balak secara haram

      Padam
    19. Kurang2 ada jgk perlembagaan utk ditunjukkan pd pengundi atau bakal ahli.. agak2nya kan Husam nak jatuhkan tak maruah dia dgn join parti yg takde perlembagaan?

      Padam
    20. Laaa..betul la perlembagaan Pas ialah membalak secara haram.astagfirullahal Azim.sbg org Islam kita kena ikut halal dan haram.apa jenis Pas Ni meluluskan pembalakan haram.ni lg teruk Dr parti kapir sbb Pas mainkan nama Islam utk membalak secara haram.bertaubatla segera Pas sbl Allah membalas kezaliman pas

      Padam
    21. Tak puas lagi ke nak tabur fitnah..?.. Patutlah tak de perlembagaan.. org tak boleh nak kaitkan segala perlakuan buruk PAN dgn perlembagaan.. 'bijak' (baca dangkal) jgk PAN ni yea..?

      Padam
    22. Yeke.ermm.mana video matsabu tolak hudud???kan wanrosli bukan penfitnah kan.kahKahkahkah

      Padam
    23. Agak2nya kan.. husam nak ke.jatuhkan maruah dia dgn join parti yg tak akan ada perlembagaan.. opps nanti dituduh fitnah plk.. parti yg akan ada perlembagaan tapi tak tahu bila tu?

      Padam
    24. Laa apa benggong wanrosli,org Tanya dia mana video matsabu tolak hudud????die jwb husam plak.kata wanrosli pandai,tunjukkan kepandaian anda.kami pan x pandai...tp tunjukla bukti video matsabu tolak hudud????buktikan Pas pandai..kahKahkahkah

      Padam
    25. Sebenarnya PAN ni ada perlembagaan ke idak?

      Padam
    26. Bodo punya soalan wanrosli ni tiap parti politik mestila Ada perlembagaan.aku nk Tanya pulak ikatan Ada perlembagaan x??

      Padam
    27. Perlembagaan islam ke sekular? Kalau islam, sila tunjukkan..

      Padam
    28. Ehhhhh.lain pulak soalan wanrosli. Aritu kata pan xda perlembagaan, dah kene bancuh tukar plak perlembagaan islam ke x...xyahlah jawab soalan bangang wanrosli ni nt dh jwb perlembagaan islam nt dia pusing plak perlembagaan islam syiah ke sunnah plak.apa jenis bangang la wanrosli ni.kahkahkahkahkah. Tanya byk tp soalan aku satu je senang soalan nye xdpt dijwb wanrosli smpi skrg iaitu "MANA VIDEO MATSABU TOLAK HUDUD"??konpom wanrosli kalih isu.kahkahkahkahkah

      Padam
    29. Video dah bg tapi golongan pergi Beirut takkan boleh terima punya.. sama jgk kalau kita bagi AUDIO klasik mat sabu, pun takkan boleh terima punya!

      Padam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...