Iklan Penaja 1

Sabtu, Mei 14, 2016

PANAS!! : DATUK HUSAM MUSA CABAR PEMIMPIN PARTI PAS.

Islam ajar jangan terburu buru kata HusamIslam ajar jangan terburu buru kata Husam

Adun Salor, Datuk Husam Musa malam tadi mengakui telah jatuh cinta kepada satu parti setelah di"cerai"kan oleh parti asal beliau tetapi tidak dapat umumkan sekarang kerana masih dalam edah.

"Masa dalam edah ni tak boleh sesiapa masuk meminang apa lagi di khalayak ramai macam ni," kata Husam merujuk kepada pelawaan Pengerusi Amanah Kelantan, Dato' Wan Abdul Rahim Wan Abdullah di majlis makan malam Selamatkan Malaysia anjuran Amanah Pasir Puteh di sebuah resort di Tok Bali malam tadi.

Wan Rahim yang berucap sebelum itu mencadangkan supaya beliau segera menyarung sut oren sebagai tanda menyertai Amanah dan meminta sehelai baju berlogo Amanah dihadiahkan kepada Husam.

Seorang peserta makan malam kemudian membawa baju warna oren untuk diserah kepada Husam namun beliau hanya mengambil baju tersebut tapi tidak memakainya.Lebih seribu hadir di makan malam pertama kehadiran Husam selepas dipecat PasLebih seribu hadir di makan malam pertama kehadiran Husam selepas dipecat Pas

Dalam ucapannya beliau terus menyatakan belum menerima sebarang surat berhubung pemecatannya dan hanya mengetahui hal tersebut daripada media atau pihak lain.

"Ada orang minta saya merayu, tapi apa yang saya nak rayu kerana kesalahan saya pun sehingga ini tidak diberitahu," kata beliau.

Berkenaan tuduhan beliau juga kononnya menerima rasuah berkaitan balak beliau mencabar mana-mana pemimpin negeri untuk mendedahkan akaun masing-masing untuk dinilai rakyat.

"Datuk Ahmad Yakob, Datuk Nik Amar Abdullah atau mana-mana pemimpin boleh umum akaun bank masing-masing untuk tunjuk kedudukan kewangan masing-masing.

"Saya boleh dedahkan akaun saya, mereka buka akaun mereka, kita tengok berapa banyak duit saya ada sehingga terus menerus buat fitnah," kata beliau.

Amanah Pasir Puteh mendapat pujian penasihat Amnah atas kejayaan mengerakkan parti peringkat akar umbiAmanah Pasir Puteh mendapat pujian penasihat Amnah atas kejayaan mengerakkan parti peringkat akar umbiBerkenaan kempen turunkan Najib melalui gerakan Selamatkan Malaysia, beliau yakin sokongan besar akan diberi oleh rakyat.
"Sekarang dah dapat 1.27 juta tandatangan dan kita akan serah kepada Yang Dipertuan Agong dan selepas ini kita akan menggerakkan banyak lagi usaha sehingga gerakan ini menjadi kenyataan," katanya.








mdl

IKLAN BERBAYAR

Duit bukanlah segala galanya... Tetapi segala galanya memerlukan duit!!
Begitu juga dengan kebahagian rumah tangga...
Porak peranda hanya gara gara masalah kewangan meskipun cinta bersemi lebih dari 10 tahun!! Itulah REALITI HARI INI!!
Bukankah membahagiakan orang yang tersayang itu adalah IMPIAN SETIAP INSAN??
Bagaimana dengan anda???
Perkongsian ini mungkin titik permulaan dalam hidup anda untuk membahagiakan yang tersayang...
Kebahagian tidak dapat dinilai dengan wang ringgit.. Tetapi berusahalah untuk mencapai kebahagian sebenar yang diimpikan
"SAYA INGIN MEMBAHAGIAKAN INSAN YANG TERSAYANG!!" <--------- Klik
Link URL : http://janapendapatanpasif4u.blogspot.my
 

54 ulasan:

  1. Hahaha.pemimpin pengecut semua.debat pun takut,apalagi nk sahut cabaran husam tu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aku cabar husam bersumpah yg kepimpinan PAS ada menuduh dia terima habuan apa2.

      Syukurlah dah terserlah warna beliau kini.. beliau lupa gamaknya rakan2 beliau dalam PAN dgn selambanya langgar sumpah baiah tanpa husam sedikit pun merasa amarah pd mereka..

      Kalau selama ini tidak sedikit pun beliau mempertahankan presiden PAS malah terus menyerang, aku rasa elok sgtlah dipecat dari PAS.. jgn lupa husam, makin diserang makin syg kami pd tuan presiden..

      Padam
    2. Kahkahkah dh mcm umngok lak nk bersumpah bagai.krajaan negeri yg panas bontot dgn oendedahn husam..tpi apa boleh buat walakontol dh minum susu dedak pil kuda hadi..kahkahkah brsyarah la 40 thun pun tetap gitu..kahkahkahkah

      Padam
    3. Wan Rosli tetap jilat bontot presiden amanat sesat
      Makin syirik dah puak2 ni

      Padam
    4. Senang Nye cara pas..sumpah je setel..betulla wanrosli sesumpah.kahkahkah

      Padam
  2. DAP tunggu Husam sarung baju oren je supaya senang untuk diperalatkan agar Husam skrew melayu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sila ambil perhatian, inilah contoh ayat geng walaunbutakayu bila dah tak ada modal...ratibnya siang mlm adalah dap, dap dan dap... assobiyyah dah mengalahkan umngok...huduh betul geng pascai...

      Padam
    2. Betulkan? kalau Husam lompat masuk Kuali, DAP bagi skrew besar.

      Padam
    3. Hj hadi lompat masuk dacing,dpat dedak kasar..

      Padam
    4. Dedak pun dpt,balak pun dpt untung besar tuan aji kita

      Padam
    5. Skrew berwarna oren, high tensile.

      Padam
    6. Banglo murah pun dapat...

      Padam
  3. Husam masih berteka-teki parti mana yg jadi pilihan dihati, baju oren simbolik kepada pelana yang akan disarungkan kebadan kuda sebab tu Husam sekadar ambil dan tidak disarungkan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Stabat.Japan ada pemimpin berani mcm husam.kawe sokong husam

      Padam
    2. Mu kecek gapo ni.terbaek huse terus ke perjuange


      Padam
    3. Husam hanya berani berkokok samada bila sudah tiada jawatan atau setelah dipecat..

      Padam
    4. Berani dengan melayu je dengan DAP semuanya pengecut.

      Padam
    5. Kecek gapo lagi, dedak la.

      Padam
    6. Melayu umngok je yg pengecut,jual projek janakuasa 1mdb pd cina,lpaskn singapura pd cina,pulau batu putih pd cina gak.sapa yg pengkhianat sbnarnya,sapa yg pengecut n bacul..tuu tnjug pagar..tu,tu lpas kat sapa??benggali ker?takk..cina jugak.dap ke tu?buta sejarah laa tu..yg walakontol tau ratib dap je tapi pe kan daya..brsyarah 40 hari pun cam tu gak psal dh bebal al baghal..tu yg payah..kahkahkahkahkah

      Padam
    7. Betul tu aku setuju, tu Melayu umngok, macamana pula Melayu PANdir? Belum apa-apa lagi dah diperkudakan oleh cina DAP, makin teruk dari umngok rasanya...habis terjual nanti.

      Padam
    8. Melayu pas dah terang2 kene tipu ngan umno pasal hudud kelantan ape cter bro?

      Padam
    9. Melayu pandir tu yg mcm pas dok jadi balaci umngok ar,pyah tol.oopss dh mmg bahlul al baghal.assobiah je tak abis2..kahkahkah

      Padam
  4. Up up in the way....

    BalasPadam
  5. DAP telah menunjukkan sikapnya yang sebenar ketika berkempen " Kita undi kasi Aziz menang supaya Melayu DAP diperalatkan agar skrew masyarakatnya sendiri ".

    Ramai Melayu dah jadi kuda dan keldai kerana DAP, bukan satu Melayu bahkan satu Kuali melayu dikudakan agar Melayu ni skrew bangsa mereka sendiri. Husam nak lompat masuk Kuali silakan.

    Melayu Kuali adalah satu kumpulan kuda-kuda perang DAP, mana-mana prk kalau majoritinya pengundi cina DAP akan bertanding meletakkan calun Melayu DAP yang dikudakan agar skrew bangsa sendiri.

    Kalau majoritinya Melayu, DAP akan melepaskan kuda-kuda perang yang berwarna oren disampingnya dibekalkan skrew yang berbagai.

    Dalam keadaan ini bukan saja DAP yang berjaya memperalatkan Melayu sebaliknya ramai Melayu yang sanggup diperkudakan oleh DAP demi sesuap dedak.

    Kepada Melayu yang telah berjaya diperkudakan elok lepaskan dulu kuda tu tak perlu beri perhatian kepada PAS tak sebut PAS lagi bagus kerana umum sudah mengetahui prinsip dan perjuangan mereka yang tidak pernah berubah walaupun seribu macam hujah yang dikemukan namun PAS tetap istiqamah. Allahuakhbar.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pas jdi balaci umno,umno jdi balaci cina dia tak nmpak,oopss bebal al baghal kata kn.kahkahkah

      Padam
  6. Tu baru khodam DAP hentak meja.. sudah boleh menyebabkan PKR terketar2.. belum lg TUAN Besar dia.. malu jgk aku akan rakan tahaluf ku dlm PR ni..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pkr terketar2 tp nape pas masih nk bergayut ngan pkr?

      Padam
  7. Tu baru khodam DAP hentak meja.. sudah boleh menyebabkan PKR terketar2.. belum lg TUAN Besar dia.. malu jgk aku akan rakan tahaluf ku dlm PR ni..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kadam umngok lak trus tak dibenarkn ckap apa2,presiden lak tiba2 ckao jgn brebut krusi..dh gila babi pe.baik tak pyah btanding..ooopppss..lupa,bebal al baghal..nk watcmne..kahkahkahkah

      Padam
    2. Kesah 2:08 tu citer benar.. Kesah 3:19 tu citer khayalan..

      Padam
    3. Pasal wan rosli dh khayal minum susu cpur dedak pil kuda,tu yg khayal.tk npak kbenaran..kahkahkahkah

      Padam
    4. Toksah bising2 la wanrosli penfitnah.tunjuk dulu mana video matsabu tolak hudud???

      Padam
    5. Utk makluman tuan2.. rekod baru pilihanraya Malaysia telah tercipta jua.. yg mana undi rosak melebihi jumlah utk seorang calon bertanding.. Di manakah tempat itu?

      Di BETING MARO!!!

      Padam
    6. Jgn nk kalih isu.video nya mana?

      Padam
    7. Setuju An Anonymous, begitu jugalah nanti kat KK dan Sg Besar..

      Padam
    8. Wanrosli komen wanrosli lagi.xlaku la wanrosli komen wanrosli nk kalih tajuk.mana video matsabu tolak hudud?

      Padam
    9. https://omakkau.blogspot.my/2016/05/edisi-biar-gambar-gambar-menjadi-saksi.html?m=1

      Padam
    10. https://omakkau.blogspot.my/2016/05/edisi-biar-gambar-gambar-menjadi-saksi.html?m=1

      Padam
  8. Ayuh kita junjung semangat Beting Maro..

    Jumlah undi rosak 104
    Jumlah undi PAN 103

    Kalau PAS, tahu jgk rasa malu.. tapi main dgn puak2 yg tak tahu malu ni.. jadi khodam DAP pun dia buat muka selamba jer.. yg bestnya PAN cukup marah pd TGHA hanya kerana beliau tak nak bwk ahli2 PAS bersama PAN utk jd khodam DAP..

    BalasPadam
  9. http://m.malaysiakini.com/news/341718

    BalasPadam
    Balasan
    1. Utk khodam DAP, sila baca di atas tu.. jgn tunjuk sgt perangai khodam.. kalau DAP setuju dgn DR, tak semestinya PAN nak kena ikut aje kan? Lainlah kalau PAN mmg khodam sign mati punya!

      Padam
  10. Alahai wanrosl.. Kebodohan apakah wanrosli ini wanrosli komen2 wanrosli lagi jelas2 plak tu an anonymous komen an anonymous. Kahkahkahkah. Kantoi.....kahkahkahkah. Hape ke jenis bodoh manusia wanrosli ni xpenah aku jumpa spesis ni.kahkahkahkah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    2. Khodam tak nak tanya ke video mat sabu?..

      Padam
    3. Nasib baik wanrosli ingtkan.mana video nya?

      Padam
    4. Eh eh. Nape keluarkan komen tu.x abis2 uturn ke.kahkahkahkah

      Padam
    5. Mana wanrosli ni.cptla tjuk video matsabu tolak hudud.cara td mcm dah ada je video nya. Xsabar nk tgk tp jgnla kasi video pas syok sendiri komen sendiri mcm sbl ni.xlaku video buduh mcmtu utk walaon pas yg buduh2 bulehla.kahkahkahkah

      Padam
    6. Video dah bg tapi golongan pergi Beirut takkan boleh terima punya.. sama jgk kalau kita bagi AUDIO klasik mat sabu, pun takkan boleh terima punya!

      Padam
    7. Mana video nya wanrosli. Yg wanrosli kasi tu video pas syok sendiri xlaku,walaon pas yg buduh2 blh la pcaya video buduh mcmtu.kahkahkahkah. Padan muka,ckp pasal video hudud mcm dah ada je video tu tp apa pun xtarak skrg mengelupur mcm cacing kepanasan xda video tu nk kalih isu la tu.hodoh sungguh la perangai pas.kahkahkahkah. Padan muka.kahkahkahkah

      Padam
    8. Video dah bg tapi golongan pergi Beirut takkan boleh terima punya.. sama jgk kalau kita bagi AUDIO klasik mat sabu, pun takkan boleh terima punya!

      Padam
    9. Laa brp kali mau kopipes ni.aje gila punya pemalas wanrosli ni.xpnh aku jmpa menusia pemalas mcmni.padan muka.eksyen kata ada video, bila minta video mcm2 alasan kahkahkahkah. Br mengelupur. Kahkahkahkah. Cacing kepanasan.kahkahkahkah

      Padam
    10. Mana mungkin golongan tolak hudud sama dgn yg menyokong..

      Mana mungkin golongan terima LGBT sama dgn yg menentang..

      Mana mungkin golongan terima Syiah sama dgn yg menentang..

      Mana mungkin golongan sanggup jd kuda DAP sama dgn yg menentang DAP..

      Padam
    11. Mana video nya wanrosli. Ckp byk tara guna.tjuk video dlu

      Padam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Iklan Penaja 2

Popular Posts

Senarai Blog...Geng

Blog Pilihan

Senarai Blog @ Bisnes

Iklan C

http://www.gajimasyuk.com/user/toneexcel

Blog Archive