PANAS!! : DATUK HUSAM MUSA CABAR PEMIMPIN PARTI PAS.

Islam ajar jangan terburu buru kata HusamIslam ajar jangan terburu buru kata Husam

Adun Salor, Datuk Husam Musa malam tadi mengakui telah jatuh cinta kepada satu parti setelah di"cerai"kan oleh parti asal beliau tetapi tidak dapat umumkan sekarang kerana masih dalam edah.

"Masa dalam edah ni tak boleh sesiapa masuk meminang apa lagi di khalayak ramai macam ni," kata Husam merujuk kepada pelawaan Pengerusi Amanah Kelantan, Dato' Wan Abdul Rahim Wan Abdullah di majlis makan malam Selamatkan Malaysia anjuran Amanah Pasir Puteh di sebuah resort di Tok Bali malam tadi.

Wan Rahim yang berucap sebelum itu mencadangkan supaya beliau segera menyarung sut oren sebagai tanda menyertai Amanah dan meminta sehelai baju berlogo Amanah dihadiahkan kepada Husam.

Seorang peserta makan malam kemudian membawa baju warna oren untuk diserah kepada Husam namun beliau hanya mengambil baju tersebut tapi tidak memakainya.Lebih seribu hadir di makan malam pertama kehadiran Husam selepas dipecat PasLebih seribu hadir di makan malam pertama kehadiran Husam selepas dipecat Pas

Dalam ucapannya beliau terus menyatakan belum menerima sebarang surat berhubung pemecatannya dan hanya mengetahui hal tersebut daripada media atau pihak lain.

"Ada orang minta saya merayu, tapi apa yang saya nak rayu kerana kesalahan saya pun sehingga ini tidak diberitahu," kata beliau.

Berkenaan tuduhan beliau juga kononnya menerima rasuah berkaitan balak beliau mencabar mana-mana pemimpin negeri untuk mendedahkan akaun masing-masing untuk dinilai rakyat.

"Datuk Ahmad Yakob, Datuk Nik Amar Abdullah atau mana-mana pemimpin boleh umum akaun bank masing-masing untuk tunjuk kedudukan kewangan masing-masing.

"Saya boleh dedahkan akaun saya, mereka buka akaun mereka, kita tengok berapa banyak duit saya ada sehingga terus menerus buat fitnah," kata beliau.

Amanah Pasir Puteh mendapat pujian penasihat Amnah atas kejayaan mengerakkan parti peringkat akar umbiAmanah Pasir Puteh mendapat pujian penasihat Amnah atas kejayaan mengerakkan parti peringkat akar umbiBerkenaan kempen turunkan Najib melalui gerakan Selamatkan Malaysia, beliau yakin sokongan besar akan diberi oleh rakyat.
"Sekarang dah dapat 1.27 juta tandatangan dan kita akan serah kepada Yang Dipertuan Agong dan selepas ini kita akan menggerakkan banyak lagi usaha sehingga gerakan ini menjadi kenyataan," katanya.








mdl

IKLAN BERBAYAR

Duit bukanlah segala galanya... Tetapi segala galanya memerlukan duit!!
Begitu juga dengan kebahagian rumah tangga...
Porak peranda hanya gara gara masalah kewangan meskipun cinta bersemi lebih dari 10 tahun!! Itulah REALITI HARI INI!!
Bukankah membahagiakan orang yang tersayang itu adalah IMPIAN SETIAP INSAN??
Bagaimana dengan anda???
Perkongsian ini mungkin titik permulaan dalam hidup anda untuk membahagiakan yang tersayang...
Kebahagian tidak dapat dinilai dengan wang ringgit.. Tetapi berusahalah untuk mencapai kebahagian sebenar yang diimpikan
"SAYA INGIN MEMBAHAGIAKAN INSAN YANG TERSAYANG!!" <--------- Klik
Link URL : http://janapendapatanpasif4u.blogspot.my
 
Previous
Next Post »

54 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Mei 2016 12:25 PTG delete

Hahaha.pemimpin pengecut semua.debat pun takut,apalagi nk sahut cabaran husam tu...

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
14 Mei 2016 2:32 PTG delete

Aku cabar husam bersumpah yg kepimpinan PAS ada menuduh dia terima habuan apa2.

Syukurlah dah terserlah warna beliau kini.. beliau lupa gamaknya rakan2 beliau dalam PAN dgn selambanya langgar sumpah baiah tanpa husam sedikit pun merasa amarah pd mereka..

Kalau selama ini tidak sedikit pun beliau mempertahankan presiden PAS malah terus menyerang, aku rasa elok sgtlah dipecat dari PAS.. jgn lupa husam, makin diserang makin syg kami pd tuan presiden..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Mei 2016 5:20 PTG delete

Kahkahkah dh mcm umngok lak nk bersumpah bagai.krajaan negeri yg panas bontot dgn oendedahn husam..tpi apa boleh buat walakontol dh minum susu dedak pil kuda hadi..kahkahkah brsyarah la 40 thun pun tetap gitu..kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Mei 2016 6:06 PTG delete

Wan Rosli tetap jilat bontot presiden amanat sesat
Makin syirik dah puak2 ni

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Mei 2016 8:31 PTG delete

Senang Nye cara pas..sumpah je setel..betulla wanrosli sesumpah.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Mei 2016 8:43 PTG delete

DAP tunggu Husam sarung baju oren je supaya senang untuk diperalatkan agar Husam skrew melayu.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Mei 2016 9:37 PTG delete

Husam masih berteka-teki parti mana yg jadi pilihan dihati, baju oren simbolik kepada pelana yang akan disarungkan kebadan kuda sebab tu Husam sekadar ambil dan tidak disarungkan.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Mei 2016 12:29 PG delete

Sila ambil perhatian, inilah contoh ayat geng walaunbutakayu bila dah tak ada modal...ratibnya siang mlm adalah dap, dap dan dap... assobiyyah dah mengalahkan umngok...huduh betul geng pascai...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Mei 2016 12:34 PG delete

Betulkan? kalau Husam lompat masuk Kuali, DAP bagi skrew besar.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Mei 2016 1:18 PG delete

Hj hadi lompat masuk dacing,dpat dedak kasar..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Mei 2016 1:40 PG delete

Stabat.Japan ada pemimpin berani mcm husam.kawe sokong husam

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Mei 2016 1:41 PG delete

Dedak pun dpt,balak pun dpt untung besar tuan aji kita

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Mei 2016 1:42 PG delete

Mu kecek gapo ni.terbaek huse terus ke perjuange


Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
15 Mei 2016 5:11 PG delete

Husam hanya berani berkokok samada bila sudah tiada jawatan atau setelah dipecat..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Mei 2016 6:38 PG delete

Berani dengan melayu je dengan DAP semuanya pengecut.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Mei 2016 6:39 PG delete

Kecek gapo lagi, dedak la.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Mei 2016 6:40 PG delete

Up up in the way....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Mei 2016 6:42 PG delete

Skrew berwarna oren, high tensile.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Mei 2016 6:45 PG delete

Banglo murah pun dapat...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Mei 2016 10:23 PG delete

Melayu umngok je yg pengecut,jual projek janakuasa 1mdb pd cina,lpaskn singapura pd cina,pulau batu putih pd cina gak.sapa yg pengkhianat sbnarnya,sapa yg pengecut n bacul..tuu tnjug pagar..tu,tu lpas kat sapa??benggali ker?takk..cina jugak.dap ke tu?buta sejarah laa tu..yg walakontol tau ratib dap je tapi pe kan daya..brsyarah 40 hari pun cam tu gak psal dh bebal al baghal..tu yg payah..kahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Mei 2016 11:58 PG delete

Betul tu aku setuju, tu Melayu umngok, macamana pula Melayu PANdir? Belum apa-apa lagi dah diperkudakan oleh cina DAP, makin teruk dari umngok rasanya...habis terjual nanti.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Mei 2016 1:34 PTG delete

Melayu pas dah terang2 kene tipu ngan umno pasal hudud kelantan ape cter bro?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Mei 2016 1:57 PTG delete

DAP telah menunjukkan sikapnya yang sebenar ketika berkempen " Kita undi kasi Aziz menang supaya Melayu DAP diperalatkan agar skrew masyarakatnya sendiri ".

Ramai Melayu dah jadi kuda dan keldai kerana DAP, bukan satu Melayu bahkan satu Kuali melayu dikudakan agar Melayu ni skrew bangsa mereka sendiri. Husam nak lompat masuk Kuali silakan.

Melayu Kuali adalah satu kumpulan kuda-kuda perang DAP, mana-mana prk kalau majoritinya pengundi cina DAP akan bertanding meletakkan calun Melayu DAP yang dikudakan agar skrew bangsa sendiri.

Kalau majoritinya Melayu, DAP akan melepaskan kuda-kuda perang yang berwarna oren disampingnya dibekalkan skrew yang berbagai.

Dalam keadaan ini bukan saja DAP yang berjaya memperalatkan Melayu sebaliknya ramai Melayu yang sanggup diperkudakan oleh DAP demi sesuap dedak.

Kepada Melayu yang telah berjaya diperkudakan elok lepaskan dulu kuda tu tak perlu beri perhatian kepada PAS tak sebut PAS lagi bagus kerana umum sudah mengetahui prinsip dan perjuangan mereka yang tidak pernah berubah walaupun seribu macam hujah yang dikemukan namun PAS tetap istiqamah. Allahuakhbar.

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
15 Mei 2016 2:08 PTG delete

Tu baru khodam DAP hentak meja.. sudah boleh menyebabkan PKR terketar2.. belum lg TUAN Besar dia.. malu jgk aku akan rakan tahaluf ku dlm PR ni..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
15 Mei 2016 2:08 PTG delete

Tu baru khodam DAP hentak meja.. sudah boleh menyebabkan PKR terketar2.. belum lg TUAN Besar dia.. malu jgk aku akan rakan tahaluf ku dlm PR ni..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Mei 2016 3:13 PTG delete

Melayu pandir tu yg mcm pas dok jadi balaci umngok ar,pyah tol.oopss dh mmg bahlul al baghal.assobiah je tak abis2..kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Mei 2016 3:15 PTG delete

Pas jdi balaci umno,umno jdi balaci cina dia tak nmpak,oopss bebal al baghal kata kn.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Mei 2016 3:19 PTG delete

Kadam umngok lak trus tak dibenarkn ckap apa2,presiden lak tiba2 ckao jgn brebut krusi..dh gila babi pe.baik tak pyah btanding..ooopppss..lupa,bebal al baghal..nk watcmne..kahkahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
15 Mei 2016 4:10 PTG delete

Kesah 2:08 tu citer benar.. Kesah 3:19 tu citer khayalan..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Mei 2016 4:36 PTG delete

Pasal wan rosli dh khayal minum susu cpur dedak pil kuda,tu yg khayal.tk npak kbenaran..kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Mei 2016 6:41 PTG delete

Pkr terketar2 tp nape pas masih nk bergayut ngan pkr?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Mei 2016 6:43 PTG delete

Toksah bising2 la wanrosli penfitnah.tunjuk dulu mana video matsabu tolak hudud???

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
16 Mei 2016 8:58 PG delete

Utk makluman tuan2.. rekod baru pilihanraya Malaysia telah tercipta jua.. yg mana undi rosak melebihi jumlah utk seorang calon bertanding.. Di manakah tempat itu?

Di BETING MARO!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Mei 2016 9:46 PG delete

Jgn nk kalih isu.video nya mana?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Mei 2016 12:04 PTG delete

Setuju An Anonymous, begitu jugalah nanti kat KK dan Sg Besar..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Mei 2016 2:43 PTG delete

Wanrosli komen wanrosli lagi.xlaku la wanrosli komen wanrosli nk kalih tajuk.mana video matsabu tolak hudud?

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
16 Mei 2016 8:02 PTG delete

https://omakkau.blogspot.my/2016/05/edisi-biar-gambar-gambar-menjadi-saksi.html?m=1

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
16 Mei 2016 8:02 PTG delete

https://omakkau.blogspot.my/2016/05/edisi-biar-gambar-gambar-menjadi-saksi.html?m=1

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
16 Mei 2016 8:12 PTG delete

Ayuh kita junjung semangat Beting Maro..

Jumlah undi rosak 104
Jumlah undi PAN 103

Kalau PAS, tahu jgk rasa malu.. tapi main dgn puak2 yg tak tahu malu ni.. jadi khodam DAP pun dia buat muka selamba jer.. yg bestnya PAN cukup marah pd TGHA hanya kerana beliau tak nak bwk ahli2 PAS bersama PAN utk jd khodam DAP..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
17 Mei 2016 8:03 PG delete

http://m.malaysiakini.com/news/341718

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
17 Mei 2016 8:05 PG delete

Utk khodam DAP, sila baca di atas tu.. jgn tunjuk sgt perangai khodam.. kalau DAP setuju dgn DR, tak semestinya PAN nak kena ikut aje kan? Lainlah kalau PAN mmg khodam sign mati punya!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Mei 2016 11:27 PG delete

Alahai wanrosl.. Kebodohan apakah wanrosli ini wanrosli komen2 wanrosli lagi jelas2 plak tu an anonymous komen an anonymous. Kahkahkahkah. Kantoi.....kahkahkahkah. Hape ke jenis bodoh manusia wanrosli ni xpenah aku jumpa spesis ni.kahkahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
17 Mei 2016 5:31 PTG delete Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
avatar
An Anonymous
AUTHOR
17 Mei 2016 5:33 PTG delete

Khodam tak nak tanya ke video mat sabu?..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Mei 2016 10:25 PTG delete

Nasib baik wanrosli ingtkan.mana video nya?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Mei 2016 10:26 PTG delete

Eh eh. Nape keluarkan komen tu.x abis2 uturn ke.kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 Mei 2016 11:00 PTG delete

Mana wanrosli ni.cptla tjuk video matsabu tolak hudud.cara td mcm dah ada je video nya. Xsabar nk tgk tp jgnla kasi video pas syok sendiri komen sendiri mcm sbl ni.xlaku video buduh mcmtu utk walaon pas yg buduh2 bulehla.kahkahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
18 Mei 2016 5:00 PG delete

Video dah bg tapi golongan pergi Beirut takkan boleh terima punya.. sama jgk kalau kita bagi AUDIO klasik mat sabu, pun takkan boleh terima punya!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Mei 2016 9:00 PG delete

Mana video nya wanrosli. Yg wanrosli kasi tu video pas syok sendiri xlaku,walaon pas yg buduh2 blh la pcaya video buduh mcmtu.kahkahkahkah. Padan muka,ckp pasal video hudud mcm dah ada je video tu tp apa pun xtarak skrg mengelupur mcm cacing kepanasan xda video tu nk kalih isu la tu.hodoh sungguh la perangai pas.kahkahkahkah. Padan muka.kahkahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
18 Mei 2016 2:46 PTG delete

Video dah bg tapi golongan pergi Beirut takkan boleh terima punya.. sama jgk kalau kita bagi AUDIO klasik mat sabu, pun takkan boleh terima punya!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Mei 2016 4:32 PTG delete

Laa brp kali mau kopipes ni.aje gila punya pemalas wanrosli ni.xpnh aku jmpa menusia pemalas mcmni.padan muka.eksyen kata ada video, bila minta video mcm2 alasan kahkahkahkah. Br mengelupur. Kahkahkahkah. Cacing kepanasan.kahkahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
18 Mei 2016 10:33 PTG delete

Mana mungkin golongan tolak hudud sama dgn yg menyokong..

Mana mungkin golongan terima LGBT sama dgn yg menentang..

Mana mungkin golongan terima Syiah sama dgn yg menentang..

Mana mungkin golongan sanggup jd kuda DAP sama dgn yg menentang DAP..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Mei 2016 11:35 PTG delete

Mana video nya wanrosli. Ckp byk tara guna.tjuk video dlu

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ Bisnes