Iklan Penaja 1

Ahad, Mei 22, 2016

PANAS!! : BERITA BAIK UNTUK PARTI ISLAM (AMANAH) DI 2 PRK

Gimik pelancaran gerak kerja parti Amanah di PRK Kuala KangsarGimik pelancaran gerak kerja parti Amanah di PRK Kuala Kangsar

Dalam keadaan jarang berlaku, orang Umno akan berkempen atas tiket Parti Amanah Negara (Amanah) khususnya pada dua pilihan raya kecil serentak Jun ini, kata Mohamad Sabu.

Presiden Parti Amanah Negara (Amanah) itu berkata, ia merupakan trend dan gelombang politik terkini sedang berlaku ekoran penolakan ahli Umno terhadap presiden mereka yang juga Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dengan segala skandal yang berlaku.

Pertemuan dengan jentera di Kuala KangsarPertemuan dengan jentera di Kuala Kangsar"Bukan soal nama dia Najib. Yang masalahnya sebab dia jadi Perdana Menteri. Segala akibat daripada skandal yang lakukan telah menyusahkan rakyat.

"Tidak pelik pada pilihan raya kecil ini nanti orang Umno akan berkempen atas tiket Amanah. Inilah trend politik yang sedang berlaku di mana parti yang berbuat baik akan disokong, yang buat jahat akan ditentang," katanya.

Beliau berkata demikian ketika menyampaikan ceramah perdana sempena Pilihan Raya Kecil (PRK) Kuala Kangsar di Taman Jasa di sini malam tadi.

Mengulas lanjut Mohamad berkata, itulah sebabnya wujud gerakan Deklarasi Rakyat yang diketuai Tun Dr Mahathir Mohamad bagi mendesak Najib meletak jawatan.

Mohamad berkata, gerakan ini biarpun dipelopori ahli, pemimpin dan bekas pemimpin Umno, namun kini boleh bekerjasama dengan pembangkang atas matlamat yang sama iaitu negara ini diselamatkan dengan Najib perlu dijatuhkan.

"Sebab itu pada pilihan raya ini tolak Umno dengan penasihat-penasihatnya sekali.Mohd Sabu ceramah di Kuala KangsarMohd Sabu ceramah di Kuala Kangsar
"Rakyat perlu tunjuk signal kepada Najib," katanya.

Turun sebagai underdog
Terdahulu ketika berucap kepada jentera Perak, Mohamad berkata Amanah jika dipilih untuk bertanding mewakili Pakatan Harapan pada PRK Kuala Kangsar mahupun Sg. Besar ini, akan turun sebagai 'underdog'.

"Kita parti baru tujuh bulan. Kita akan turun sebagai underdog. Jangan sesekali kita angkuh.

"Kita perlu kerja kuat dapatkan sebanyak mungkin undi orang Melayu, Cina, India dan undi Umno," katanya.

mdl

IKLAN BERBAYAR

Duit bukanlah segala galanya... Tetapi segala galanya memerlukan duit!!
Begitu juga dengan kebahagian rumah tangga...
Porak peranda hanya gara gara masalah kewangan meskipun cinta bersemi lebih dari 10 tahun!! Itulah REALITI HARI INI!!
Bukankah membahagiakan orang yang tersayang itu adalah IMPIAN SETIAP INSAN??
Bagaimana dengan anda???
Perkongsian ini mungkin titik permulaan dalam hidup anda untuk membahagiakan yang tersayang...
Kebahagian tidak dapat dinilai dengan wang ringgit.. Tetapi berusahalah untuk mencapai kebahagian sebenar yang diimpikan
"SAYA INGIN MEMBAHAGIAKAN INSAN YANG TERSAYANG!!" <--------- Klik
Link URL : http://janapendapatanpasif4u.blogspot.my
 

40 ulasan:

  1. Ramainya yg dtg nak dengar kelentong mat sabu!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Okla jg dr ceramah tuan Ibrahim tuan man 5 org je dtg.kuikuikui

      Padam
    2. Pas pun dah tak dak org sokong lagi..tengok harakah pun dah bankrap sbb rakyat dah tak beli dan tak baca lagi berita2 pemimpin2 sampah.

      Padam
    3. Kau makanlah dedak lebai kau tu..pas pis pus..pupusss..

      Padam
    4. Parti islam...viar betul...hudud tolak...mahkamah syariah nk hapus...murtad nk izin..lgbt nk halal...islam nak hadari

      Padam
  2. Parti Isle gapo tu, kat mano islenyo? Takdok perlembagaan, dasar hanya menipu rakyat.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Macang umno jah...

      Padam
    2. Pas perlembagaan saja alquran dan sunnah tp tindakan ikut syiah dan yahudi..pemimpin pas penuh dgn ciri2 munafik..sekarang nk jadi penasihat penyokong kebatilan dan rasuah sbb pemimpin2 pas pun dah pandai makan rasuah dan dedak.

      Padam
  3. Ulama PAN kena pecat oleh Yusut Qardhawi ianya tidak melemahkan PAN, asal jangan LKS atau LGE yang pecat mati kelaparan la ulama PAN....kahkahkah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kenapa aku macam setuju dgn 12:39

      Padam
    2. Mmgla setuju sbb wanrosli komen2 wanrosli
      Kahkahkah

      Padam
    3. Hang setuju pasai hang bongok.kepala hotak hang penuh dengan hasad. Din kuboq panjang kedah

      Padam
  4. Prk sg besar & kk..undi melayu kpd umno,pas dan amanah/pkr. Undi cina 85% kpd amanah atau pkr. Manalah pas nak menang. India 90% bn. Guana? Ini realiti.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalah ke menang ke itu adat pertandingan, nak masuk bertanding masuk saja lah, riuh rendah seluruh negara, yang dikejar tak dapat yang dikendong pun berciciran.

      Padam
    2. Setelah peristiwa Sarawak terutama Beting Maro pastilah PAN/DAP sudah mula cuak.. tapi jgn putus asa sahutlah cabaran bertanding di kedua2 PRK wahai PAN.. PAS bersiar dia utk ditentang oleh kesatuan BN/DAP/PAN..

      Padam
    3. Setelah wanrosli gagal memberikan video matsabu tolak hudud, maka semua kata2 wanrosli adalah fitnah xblh dpercayai walau sepatah perkataan pun...

      Sekian

      Padam
    4. Mana mungkin golongan tolak hudud sama dgn yg menyokong..

      Mana mungkin golongan terima LGBT sama dgn yg menentang..

      Mana mungkin golongan terima Syiah sama dgn yg menentang..

      Mana mungkin golongan sanggup jd kuda DAP sama dgn yg menentang DAP..

      Padam
    5. Mmg apa yg kluar dari wan rosli fitnah blaka..mana mungkin dh dpat 1bilion nk menang prk..biar bn yg mnang jnji dpat susu omega najib

      Padam
  5. pan khadam umno

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aik.sape penasihat najib?penasihat la yg jd bapak segala kodam

      Padam
    2. Mu telan pil kuda ko

      Padam
  6. Kalau PAS lawan BN.. Pasti dia akan tatik diri last minute dan menangkan BN. PAS sekarang ni terkenal dengan sikap dolak dalihnya.. Percayalah.. Jauhi PAS

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bukan PAS yang dolak dalik sebaliknya PH lah sebabnya bila ada prk je akan berbalah mereka sesama sendiri, masing-masing dengan sikap egonya, tak perlu bersusah payah nak memburukkan PAS, kalau rasa hebat masuk je bertanding tiada siapa nak halang.

      Padam
    2. Sejak bila plk PAN (6:00 ptg) sudah pandai guna kata2 Mahathir sbg hujah.. ni mesti dah register jd khodam Mahathir plk!

      Padam
    3. Kahkahkah wan rosli sndri komen..dh nk jadi punahsihat mmg gitu pun ckap pusing2,,tk nk serang bn lah,msuk brtanding kalah pun tkpe kn.nti dpat 1 billion umngok bgi.

      Padam
    4. Wanrosli suke sgt sebut kodam dap la, kodam umno la,skrg kodam mahathir la plak.... Tau la pesideng mu tu dh jadi penasihat, bapak segala kodam umno... Masuk prk nk kacau ja kasi umno menang letew...elokla cium buntut umno.kahkahkah

      Padam
  7. Pas parti angkut sampah....tp pas dah jadi sampah..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pan parti angkut najis.... tp pan dah jadi najis....

      Padam
    2. Parti ajaran seks.tp pas dah jadi walakontol

      Padam
  8. Tahniah DAP dan UMNO kerana berjaya memperkudakan PAN!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tahniah Umno kerana berjaya memperkudakan pas. Dpt plak penasihat

      Padam
    2. Juga tahniah kpd Mahathir kerana begitu mudah mengkudakan PAN..

      Padam
    3. Juga tahniah kpd Najib kerana begitu mudah mengkodamkan pas

      Padam
  9. Yang terhebat memperkudakan melayu ialah LKS.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yg terbongok pas kecut dgn ikatan hingga hudud tak jadi.kahkahkah

      Padam
    2. Yg terhebat mengkodamkan pas ialah najib

      Padam
    3. PAN akan tetap pertahankan DAP walau sehingga di hujung nyawa..

      Padam
    4. Pas akan tetap mempertahankan najib walau sehingga di hujung nyawa

      Padam
    5. Jgn risau najib tak makan babi spt tok guru LGE..

      Padam
    6. Jgn risau pan xmkn rasuah Mcm pas dan umno.. Mana satu haram berdosa?makan rasuah atau mkn babi..wanrosli nk mkn babi silakan xda sape nk larang.kahkahkah

      Padam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Iklan Penaja 2

Popular Posts

Senarai Blog...Geng

Blog Pilihan

Senarai Blog @ Bisnes

Iklan C

http://www.gajimasyuk.com/user/toneexcel

Blog Archive