PANAS!! : ADUN PAS KEDAH LETAK JAWATAN DALAM PARTI PAS.

Amiruddin letak jawatan YDP Pas tapi masih kekal AdunAmiruddin letak jawatan YDP Pas tapi masih kekal Adun

Adun Anak Bukit, Datuk Amiruddin Hamzah hari ini mengesahkan meletak jawatan sebagai Yang Dipertua Pas kawasan Kuala Kedah.

"Peletakan jawatan ini hanya melibatkan jawatan Yang Dipertua Pas kawasan sahaja dan saya masih kekal sebagai ahli Pas, ketua cawangan Pas Taman Sri Putra dan Adun Pas kawasan Anak Bukit, " kata beliau dalam satu kenyataan yang disahkan setiausaha Amanah Kedah melalui status facebooknya.

Menurut Amiruddin, beliau dengan penuh rasa berat hati, maklumkan bahawa satu surat peletakan jawatan telah dihantar kepada setiausaha Pas kawasan, saudara Rashidi Razak semalam (9/5/16).

"Rasional kenapa tindakan ini dambil telah saya jelaskan sepenuhnya kepada Pesuruhjaya Pas Kedah," katanya
Menurutnya, perjalanan sebagai Adun Pas Anak Bukit akan dpantau sepenuhnya oleh jawatankuasa pusat khidmat wakil rakyat Anak Bukit dan saya telah dan akan terus memberi kerjasama kepada mereka.

Peletakan jawatan ini katanya tidak ada kaitan langsung dengan cadangan untuk melompat ke mana-mana parti politik lain dan saya akan terus menjadi ahli Pas dan berada di tepian gelanggang dan berdoa agar suatu hari nanti jika kudrat dan situasi mengizinkan untuk kembali bersama-sama sahabat-sahabat lain menerajui tampuk pimpinan setidak-tidaknya di peringkat kawasan atau negeri.

Beliau turut mengucapkan terima kasih kepada semua ahli Badan Perhubungan Pas Negeri Kedah yang telah memberi tunjuk ajar dan berkongsi ukhuwwah selama bertugas di pelbagai peringkat parti di Kedah.

"Mohon keampunan atas keterlanjuran dan kekhilafan untuk sahabat-sahabat yang sentiasa mendoakan agar saya sentiasa istiqamah bersama perjuangan Islam sehingga akhir hayat," kata kenyataan itu.

IKLAN BERBAYAR

Duit bukanlah segala galanya... Tetapi segala galanya memerlukan duit!!
Begitu juga dengan kebahagian rumah tangga...
Porak peranda hanya gara gara masalah kewangan meskipun cinta bersemi lebih dari 10 tahun!! Itulah REALITI HARI INI!!
Bukankah membahagiakan orang yang tersayang itu adalah IMPIAN SETIAP INSAN??
Bagaimana dengan anda???
Perkongsian ini mungkin titik permulaan dalam hidup anda untuk membahagiakan yang tersayang...
Kebahagian tidak dapat dinilai dengan wang ringgit.. Tetapi berusahalah untuk mencapai kebahagian sebenar yang diimpikan
"SAYA INGIN MEMBAHAGIAKAN INSAN YANG TERSAYANG!!" <--------- Klik
Link URL : http://janapendapatanpasif4u.blogspot.my
 
Previous
Next Post »

73 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Mei 2016 6:16 PG delete

Yang aku tau dia ni pro gila babi dengan kumpulan ulama malah penyokong tegar Aruah Ustaz Azizan semasa krisis di Kedah.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Mei 2016 8:56 PG delete

Letak jawatan tp masih ahli pas.urmmm.sbl Ni adun pas kedah lompat parti...pening pesideng memikirkan ni

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Mei 2016 10:50 PG delete

Iskandar Samad akan sepentas dgn tun madey selamatkn Malaysia...apa cter ni wanrosli?? Pas jadi barua tun madey pulak ker..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Mei 2016 12:08 PTG delete

DAP guna melayu untuk screw melayu. Hebatnya melayu.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Mei 2016 12:34 PTG delete

Hanya melayu yg mkn dedak je yg boleh discrew oleh melayu yang terhutang dedak.....

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
12 Mei 2016 1:37 PTG delete

Salam semua,

Saya ada ulas berkenaan Dato Husam Musa yang dikatakan kaca tempoh hari. Oleh kerana terlalu sibuk saya tak dapat nak reply balik.

Kenapa saya bertanya adakah yang komen tu dapat wahyu daripada Jibril tentulah saya tahu mesti dia tak akan dapat sebab dia bukan Nabi!!! Itu adalah satu bentuk sindiran kepada orang-orang PAS sebegini tak boleh fikir sebaliknya menggunakan nama Nik Aziz dan mengatakan begitu dan begini!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
12 Mei 2016 1:44 PTG delete

Sebagai contoh, kenapa Anwar Ibrahim Menteri Kewangan terbaik dunia ketika di zamannya berbanding Tun Mahathir, Tun Abdullah Badawi mahupun DS NAjib RAzak???

Saya berikan beberapa contoh:-

1. Belanjawan

Di zaman Anwar belanjawan sentiasa berimbang antara defisit mahupun surplus. Jangan beritahu saya orang PAS tak tahu defisit tu apa atau surplus tu apa?? Buat malu je!!!

Di zaman yang lain-lain semuanya defisit. Apakah maksudnya ekonomi dibina keseluruhannya daripada hutang!!!

2. Pencapaian Ekonomi

Di zaman Anwar kenaikan ekonomi sentiasa pada kadar 8-10%.Di zaman yang lain-lain paling tinggi 6% itupun kembangkan ekonomi dengan hutang.


Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
12 Mei 2016 1:54 PTG delete

Sekarang isu berkenaan DAto' Husam yang dikatakan kaca.

Di zamannya menjadi exco.

Kelantan antara negeri paling kurang berhutang engan kerajaan pusat.

Sekarang, hutang dah dekat sama banyak dengan Selangor dan Johor macamlah Kelantan sama maju dengan negeri-negeri tersebut!!! Apa nak buat pemerintah kaki hutang!!!

Di zaman Husam, kebajikan staf-staf YIK sentiasa dijaga.

Sekarang,keluar dalam dewan undangan negeri Kelantan EPF kantol tak bayar beberapa bulan!!!

Di zaman Husam, balak terjaga, sekarang 20,000 ekar hilang begitu je!!! Sebab tu laporan Jabatan Hutan menyebut Kelantan adalah negeri yang paling teruk penjagaan hutan!!!

Khalifah Umar ada menyebut, kami berhukum dengan apa yang kami nampak.

Ikut neraca tersebut, kalau bagi orang PAS Husam tu kaca, habis tu Timbalan Menteri Besar Kelantan sekarang Mohd Amar tu apa, sampah sarap???

Bila beri penilaian tu biar adil, komen tu biar waras. Jangan asyik dibodohkan orang je.

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
12 Mei 2016 2:07 PTG delete

Salam semua,

Berkenaan dengan perlembagaan parti Amanah yang dikatakan tiada. Saya kata kalau tak ada perlembagaan macam mana nak tubuh parti?

Ada pula En. Anonymous yang kata perlembagaan yang ada adalah parti asal parti Buruh.

Sebab tu saya cakap dia tak pernah berurusan dengan ROS pun!!!!

Dia tahu tak kehendak ROS untuk tukar nama, korum, objektif dan sebagainya???

Kalau tak tahu tak apa belajar. Jangan nak berdebat dengan benda-benda yang semua orang tahu salah!!!

Entah-entah orang parti Encik cakap Encik ikut je.

Dalam ayat al-Quran surah al-Hujurat ayat 6 ringkasnya Jika datang kepadamu orang fasik membawa berita maka periksalah dengan teliti.

Entah-entah orang parti Encik dah ramai jadi fasik tak???

Encik nak ikut al-Quran bukan HAdi Awang kan???

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
12 Mei 2016 2:11 PTG delete

Yang terakhir sekali, ahli PAS 1,100,000 orang??? Propaganda je.

Saya cabar orang yang cakap tu pergi minta tengok data berapa orang??? Kalau PAS pusat tak nak bagi gunakan orang-orang yang berpengaruh dalam PAS yang encik kenal. Berapa ahli yang tinggal sekarang???

Jangan nak sedapkan hati sanggup menipu diri sendiri!!!

Reply
avatar
Nobody
AUTHOR
12 Mei 2016 2:11 PTG delete

Yang terakhir sekali, ahli PAS 1,100,000 orang??? Propaganda je.

Saya cabar orang yang cakap tu pergi minta tengok data berapa orang??? Kalau PAS pusat tak nak bagi gunakan orang-orang yang berpengaruh dalam PAS yang encik kenal. Berapa ahli yang tinggal sekarang???

Jangan nak sedapkan hati sanggup menipu diri sendiri!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Mei 2016 2:21 PTG delete

Kaca dengan permata boleh dilihat ianya bukan perkara ghaib, memang dimata penyokong Kuali Husam ibarat permata pada kami PAS Husam adalah kaca, tak perlu sedara menyindir dan samakan dengan permasalahan sekarang dengan para nabi dan rasul.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Mei 2016 2:27 PTG delete

Bukan semua yang ada dalam PH pakar ekonomi dan bukan semua dalam PAS faham berkenaan ekonomi, akan ada pakar ekonomi selepas DSAI.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Mei 2016 2:31 PTG delete

Itu adalah kerana kebijaksanaan TGNA memerintah Kelantan bukan kerana Husam.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Mei 2016 2:36 PTG delete

Memang kita ikut Quran tapi kita perlu berguru dan bertalaki, jangan menafsir Quran dengan akal, selagi TGHH masih berada dilandasan yang betul selagi itu kami akan menyokong beliau.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Mei 2016 2:44 PTG delete

2:27 benggong ke?sapa kata semua dlh ph pakar economy.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Mei 2016 2:45 PTG delete

Kalau tidak,knp tgna xpecat husam???

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Mei 2016 2:47 PTG delete

Siapa yg mentafsir quran dgn akal,apa yg tkandung dlm quran selari dgn akal..tghh dilandasan betul sbg penasihat najib?secara xlangsung mendokong kepimpinan najib tu

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Mei 2016 3:28 PTG delete

Tidak salah nasihat menasihati kearah kebaikan, dengan kafir pun kita boleh nasihat apatah lagi sesama Islam.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Mei 2016 3:38 PTG delete

Sian Macaipas ketawalan terpaksa ngikut ragam pesideng. Salah silap xblh dtegur..pas umpama parti yg maksum xda salah silap,kalau ada salah silap pun semua under pan Dan dap

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Mei 2016 3:42 PTG delete

Nasihat xsalah bro.kalau nk jadi penasihat je xyahla masuk parti,jdi ngo sudah sbb matlamat utk jd penasihat aje.Skrg yg isu nya hadi jadi penasihat najib tp pas kata nk lawan umno tp jd penasihat pula.jgnla nk tegakkan benang yg basah.Cuba kalau matsabu jd penasihat najib.lunyai kena bantai dgn walaon pas..kalau pas buat oh semua betul.kahkahkah.mcm ni ke pas berfikir

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Mei 2016 3:47 PTG delete

Hahahaha.Macaipas xda modal.ok.nk Tanya satu je,apa salah husam???

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Mei 2016 3:49 PTG delete

Xda la lain Si walaon ni.sikit2 dedak dap...yg tuang pesideng jd penasihat najib tu dedak najib lah kan...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Mei 2016 3:56 PTG delete

Tgna mmg bijak tu sbb semasa tgna hidup dia x kelam kabut nk bwk hudud ke parliament sbb dh tau akan kena tipu dgn umno. Tp hadi awal2 dh kena tipu. Padan muka.kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Mei 2016 3:57 PTG delete

Pas pun ada pakar jentik2 iaitu Dr zuhdi.kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Mei 2016 5:08 PTG delete

DAP perkudakan melayu supaya screw melayu, tiada melayu yang berani nasihat, kenapa? Dedak punya pasal.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Mei 2016 5:28 PTG delete

Sudah2 la zikir salahkan dap.hudud xjalan pun salahkan dap seolah2 dap pulak sedang perintah Malaysia ni.kata pas kuat hebat tp apasal takut sgt ngan dap.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Mei 2016 5:32 PTG delete

Sebijik perangai umno semaikan perkauman sempit,rasanye pas lagi berfikiran sempit, dap ramai juga pemimpin melayu India..pas cuma melayu saja tu pun golongan walaon je.golongan professional disingkirkan.elok pas buat satu parti dlm utan berpolitik sorg2 xblh bergaul dgn mmsykt berbilang kaum

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Mei 2016 6:23 PTG delete

DAP memperkudakan melayu supaya screw melayu.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Mei 2016 6:25 PTG delete

Cuba bagi satu alasan kenapa DAP memperkudakan Melayu?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Mei 2016 6:31 PTG delete

Walakontol jenis ni kn bebal,ckap pe je kbenaran,mmg tak masuk punya,yg masuk dedak pil kuda dgn susu omega hadi je.kahkahkah tu bebal spjng hayat.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Mei 2016 8:07 PTG delete

Drp komen walaon jelas sgt mentality diorg sempit,sesuai dok kg melayu jgn bcampur kaum lain.Islam x ajar perkauman sempit mcmtu.cuma pas punya Islam shj utk melayu.asal buruk aje cina dap, buruk nya perangai pas.memalukan org Islam lain

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Mei 2016 8:13 PTG delete

Kenapa DAP memperkudakan melayu?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Mei 2016 8:17 PTG delete

Itu bukan perkauman sempit, persoalannya kenapa DAP memperkudakan melayu.

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
12 Mei 2016 9:03 PTG delete

Sampai sekarang masih tak de bukti parti PAN ada perlembagaan islam..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Mei 2016 9:51 PTG delete

Sampai sekarang masih tak de bukti video matsabu tolak hudud!!!!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Mei 2016 9:52 PTG delete

Sbb pas bodoh

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
12 Mei 2016 9:53 PTG delete

Apa bukti dap memperkudakan melayu????

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Mei 2016 7:56 PG delete

Kahkahkah..walakontol pusing crita lain lak..kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Mei 2016 8:40 PG delete

Kahkahkahkah.dulu wanrosli dok ulang2 mana perlembagaan pan.lepas kena bantai ngan nobody terus tukar soalan "perlembagaan Islam" pulak. Kahkahkahkah. Harap2 lepas ni tnya pasal swimming pool plak ya.Kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Mei 2016 8:58 PG delete

" Kita mesti undi kasi Aziz menang di Batu Kitang agar Melayu DAP boleh dipergunakan untuk skrew masyarakatnya sendiri "

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Mei 2016 9:34 PG delete

Yee.screw balak dikelantan pun eleh dap jg ya..kelantan dipimpin dap.Kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Mei 2016 9:57 PG delete

Buat laporan sprm kalau cukup bukti, macam LGE kena kat Penang, jangan buat fitnah.

Betulkan, DAP memperkudakan Melayu?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Mei 2016 10:00 PG delete

Laa xbaca media ke, dh buat laporan sprm dh pun sprm sedang siasat.buktikanla dap memperkudakan melayu?ckp je xguna, kalau ckp2 kosong je,aku pn blh ckp Israel memperkudakan pas?setuju x.Kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Mei 2016 10:29 PG delete

" Kita mesti undi kasi Aziz menang di Batu Kitang agar Melayu DAP boleh dipergunakan untuk skrew masyarakatnya sendiri "

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Mei 2016 10:46 PG delete

Itu je yg walakontol mampu kata..kn aku dh kata mereka ni bebal al baghal..ckap pe je kbenaran dh tak masuk.minda tlah diracuni pil kuda..kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Mei 2016 11:52 PG delete

Sian geng2 walaon ni.terbaru pas kata xkan serang bn masa prk sungai besar Dan Kuala kangsar...apa cter plak ni, kalau serang pan dap hari2 ratib tp xnk serang umno..nampak sangatla pas dah jadi balaci umno. Kahkahkahkah. Kesian nya macai2pas sekelian..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Mei 2016 12:08 PTG delete

Pakar maki dan label banyak dalam PAST.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Mei 2016 12:14 PTG delete

Tolong jangan bandingkan MB yang memerintah negeri selama 22 tahun dengan MB yang memerintah negeri selama tak sampai 5 tahun. Tak padan sangat, ibarat menilai Buraq dengan Anjing Menyalak Babi dalam bukit.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Mei 2016 12:25 PTG delete

Maknanya selama bertahaluf siyasi hari tu PAS jadi kuda... ha ha ha ha ha ha ha ha ha . Hanya kuda dan penagih sahaja makan pil kuda... ha ha ha.... patutlah presiden PAS laloq sangat rupanya dia pernah jadi kuda... kuda yang makan pil kuda.... ha ha ha.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Mei 2016 12:32 PTG delete

Betulkan?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Mei 2016 3:50 PTG delete

Betul Betul Betul...pas mmg bebal...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Mei 2016 8:40 PTG delete

Betul kan DAP memperkudakan Melayu? Kerana dedak kan?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Mei 2016 9:20 PTG delete

8:40 xbetul.buktikan dulu..kalau xda bukti aku pun blh ckp hadi diperkudakan isreal.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Mei 2016 9:46 PTG delete

Laaaa...bukti la tu, cina DAP yang cakap kan, betulkan?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 Mei 2016 10:21 PTG delete

Bebal punya walakontol..yg printah slama ni dap ke?yg serah singapura kpada lee kuan yu sapa?dap ker?maaf ckap,tahap bodoh piang punya walakontol..kahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
14 Mei 2016 7:44 PG delete

Semalam baru je 13 mei.. teringat LKS jadi ketua pemuda DAP zaman tu.. hebat LKS ni sampai terjadinya peristiwa berdarah tu..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
14 Mei 2016 7:48 PG delete

Namun begitu kini ahli PAS masih seramai 1,100,100 org.. tak terjejas langsung dgn pembentukan parti PAN.. kesimpulannya LKS telah berjaya mempengaruhi hanya tak sampai pun 450 org melayu yg kini keluar PAS utk masuk parti baru agar belajar cara LKS berfikir ala aliran tahun 69..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
14 Mei 2016 8:30 PG delete

Namun begitu kini ahli PAS masih seramai 1,100,100 org.. tak terjejas langsung dgn pembentukan parti PAN.. kesimpulannya LKS telah berjaya mempengaruhi hanya tak sampai pun 450 org melayu yg kini keluar PAS utk masuk parti baru agar belajar cara LKS berfikir ala aliran tahun 69..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Mei 2016 11:43 PG delete

Walakontol yg buta sejarah..pe leh buat.al bebal bin baghal yg brckap kn.kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Mei 2016 12:30 PTG delete

Ala salah tu wanrosli kalau aku la cakap pas ada 10 billion ahli sejak pan keluar pas.kahkahkah.tp Dr golongan Jin.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 Mei 2016 12:32 PTG delete

Wanrosli kira sekali dgn Jin harun din ke tu sbb dpt 1,100,1000.. Ops silap 1,100,100 yek.kahkahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
15 Mei 2016 8:09 PG delete

tahniah pas .. semakin ditohmah dgn kepalsuan semakin diminati.. sebaliknya pula pd PAN..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Mei 2016 1:45 PTG delete

Tahniah pas semakin lama semakin kerut.Tahniah semakin uturn,mula2 iskandar samad kata nk join pentas dgn madey pastu xjd plak.cpt sgt uturn.kahkahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
15 Mei 2016 4:07 PTG delete

Tohmahan liar lagi ?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 Mei 2016 7:11 PTG delete

Laaaa wanrosl.. Xbaca isu2 semasa ke.lembab betul la macaipas ni.hello macaipas2 lain tlg la terangkan apa iskandar samad ckp semalam.payah kalau wanrosli seekor macaipas lembab bebal isu semasa xtau tp nk blagak pandai.aduh pas....malu btl

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
16 Mei 2016 9:04 PG delete

Utk makluman tuan2.. rekod baru pilihanraya Malaysia telah tercipta jua.. yg mana undi rosak melebihi jumlah utk seorang calon bertanding.. Di manakah tempat itu?

Di BETING MARO!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 Mei 2016 9:49 PG delete

Mabuk pil kuda ke wanrosli

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
18 Mei 2016 5:04 PG delete

PAN dah byk makan pil kuda kut sbb tu amat mudah diperkudakan oleh DAP begitu saja..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Mei 2016 4:36 PTG delete

Aik.hadi yg supply pil kuda, pan pulak kena.ni wanrosli jenis macai kentut busuk pun salah dap.kahkahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
18 Mei 2016 8:32 PTG delete

Tipikal Pejuang Bangsa (Cina)..

Kalau DAP diserang atas angkara memperlekehkan Melayu, hanya PAN yg beria2 mempertahankan DAP malah mengherdik dgn kata2 keramat mereka iaitu kenapa asyik2 DAP sahaja yg dipersalahkan! Ini lantaran PAN juga terluka jika DAP terluka..

Bila islam pula diserang oleh DAP, PAN juga yg beria2 mempertahankan DAP.. i.e. sehingga DAP tidak perlu memohon maaf pun kpd DZN sebaliknya hanya memohon maaf kpd rakyat Malaysia yg sebenarnya tidak ada kena mengena dgn kerakyatan DZN apatah lagi batang tubuh DZN itu sendiri.. yg hanya ada ialah islam yg menjadi ikatan ukhuwah sesama mereka (tidak termasuk PAN).

Kedua2 senario di atas menunjukkan PAN sebenarnya bukanlah pejuang islam dan bukan juga pejuang bangsa Melayu! Malah tidak keterlaluan jika kita letakkan bhw PAN sebenarnya hanyalah memperjuangkan bangsa Cina demi undi org2 Cina..

Sekian..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Mei 2016 8:59 PTG delete

Ulasan kosong xda isi.mana video matsabu tolak hudud ni wanrosli???

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ Bisnes