Iklan Penaja 1

Rabu, Mei 18, 2016

LIVE!! : DIALOG BERSAMA HUSAM MUSA



KLIK SINI

IKLAN BERBAYAR

Duit bukanlah segala galanya... Tetapi segala galanya memerlukan duit!!
Begitu juga dengan kebahagian rumah tangga...
Porak peranda hanya gara gara masalah kewangan meskipun cinta bersemi lebih dari 10 tahun!! Itulah REALITI HARI INI!!
Bukankah membahagiakan orang yang tersayang itu adalah IMPIAN SETIAP INSAN??
Bagaimana dengan anda???
Perkongsian ini mungkin titik permulaan dalam hidup anda untuk membahagiakan yang tersayang...
Kebahagian tidak dapat dinilai dengan wang ringgit.. Tetapi berusahalah untuk mencapai kebahagian sebenar yang diimpikan
"SAYA INGIN MEMBAHAGIAKAN INSAN YANG TERSAYANG!!" <--------- Klik
Link URL : http://janapendapatanpasif4u.blogspot.my
 

14 ulasan:

  1. Dialog bersama hadi xde ke?tajuk "selamatkan najib"

    BalasPadam
  2. Dimana pas lawan...pan akan bertanding...parti amankan najib

    BalasPadam
  3. Husam nak pergi mana? Lompat masuk Kuali? Naik Roket? atau mesra dengan PKR? ataupun berminat dengan keris telanjang?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Guna Kuali pun senang untuk mendulang najis mencari dedak...

      Padam
    2. PAS.parti ajaran sesat @ parti ajar seks

      Padam
    3. Pandai plk marah... sekarang rasakan.. kami sudah biasa dihina dan difitnah.. dah tak heran.. kuikuikui..

      Padam
    4. Aik sapa plak marah.xmrh pun.biasa je.kahkahkahkah. Apa wanrosli ni,mereng ke. Kahkahkahkah. Fitnah?aik pas yg sentiasa menfitnah 24jam ratib fitnah pan dan dap tetiba kata pas plak kene fitnah. Pelik2.buktinya jelas fitnah wanrosli kata matsabu tolak hudud tu mana ke video nye??smpi skrg dh beratus kali minta xdpt. Siap elak2!kuikuikui

      Padam
    5. Husam tak minat Kuali, tak minat dengan kepala Kuali....4 bulan lagi baru blh tahu....

      Padam
    6. Kahkahkah.....orang gila pun tahu seks...tak perlu ajar...kahkahkah....marahnya dia..kahkahkah...haiwan takde akal pun tahu...kahkahkah

      Padam
    7. Cuma org gila dan haiwan tak tahu yg najis itu kotor dan jijik..

      Padam
    8. Wanrosli kalau bab seks laju je.mst ske tgk video german mcm pemimpin pas.kahkahkahkah. Kalau mintak video hudud jenuh tepis sna sini. Kahkahkahkah

      Padam
    9. Mana mungkin golongan tolak hudud sama dgn yg menyokong..

      Mana mungkin golongan terima LGBT sama dgn yg menentang..

      Mana mungkin golongan terima Syiah sama dgn yg menentang..

      Mana mungkin golongan sanggup jd kuda DAP sama dgn yg menentang DAP..

      Padam
    10. Yeke.so mana video matsabu tolak hudud????dh beratus kali minta xda pun. Jgn nk kalih isu plak

      Padam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Iklan Penaja 2

Popular Posts

Senarai Blog...Geng

Blog Pilihan

Senarai Blog @ Bisnes

Iklan C

http://www.gajimasyuk.com/user/toneexcel

Blog Archive