LIVE!! : DIALOG BERSAMA HUSAM MUSA



KLIK SINI

IKLAN BERBAYAR

Duit bukanlah segala galanya... Tetapi segala galanya memerlukan duit!!
Begitu juga dengan kebahagian rumah tangga...
Porak peranda hanya gara gara masalah kewangan meskipun cinta bersemi lebih dari 10 tahun!! Itulah REALITI HARI INI!!
Bukankah membahagiakan orang yang tersayang itu adalah IMPIAN SETIAP INSAN??
Bagaimana dengan anda???
Perkongsian ini mungkin titik permulaan dalam hidup anda untuk membahagiakan yang tersayang...
Kebahagian tidak dapat dinilai dengan wang ringgit.. Tetapi berusahalah untuk mencapai kebahagian sebenar yang diimpikan
"SAYA INGIN MEMBAHAGIAKAN INSAN YANG TERSAYANG!!" <--------- Klik
Link URL : http://janapendapatanpasif4u.blogspot.my
 
Previous
Next Post »

14 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Mei 2016 9:43 PTG delete

Dialog bersama hadi xde ke?tajuk "selamatkan najib"

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Mei 2016 10:05 PTG delete

Dimana pas lawan...pan akan bertanding...parti amankan najib

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Mei 2016 10:17 PTG delete

Husam nak pergi mana? Lompat masuk Kuali? Naik Roket? atau mesra dengan PKR? ataupun berminat dengan keris telanjang?

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
18 Mei 2016 10:27 PTG delete

Parti Angkut Najis kut..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 Mei 2016 11:32 PTG delete

Guna Kuali pun senang untuk mendulang najis mencari dedak...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
19 Mei 2016 8:55 PG delete

PAS.parti ajaran sesat @ parti ajar seks

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
19 Mei 2016 10:52 PG delete

Pandai plk marah... sekarang rasakan.. kami sudah biasa dihina dan difitnah.. dah tak heran.. kuikuikui..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
19 Mei 2016 11:16 PG delete

Aik sapa plak marah.xmrh pun.biasa je.kahkahkahkah. Apa wanrosli ni,mereng ke. Kahkahkahkah. Fitnah?aik pas yg sentiasa menfitnah 24jam ratib fitnah pan dan dap tetiba kata pas plak kene fitnah. Pelik2.buktinya jelas fitnah wanrosli kata matsabu tolak hudud tu mana ke video nye??smpi skrg dh beratus kali minta xdpt. Siap elak2!kuikuikui

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
19 Mei 2016 11:35 PG delete

Husam tak minat Kuali, tak minat dengan kepala Kuali....4 bulan lagi baru blh tahu....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
19 Mei 2016 11:38 PG delete

Kahkahkah.....orang gila pun tahu seks...tak perlu ajar...kahkahkah....marahnya dia..kahkahkah...haiwan takde akal pun tahu...kahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
19 Mei 2016 12:09 PTG delete

Cuma org gila dan haiwan tak tahu yg najis itu kotor dan jijik..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
19 Mei 2016 3:22 PTG delete

Wanrosli kalau bab seks laju je.mst ske tgk video german mcm pemimpin pas.kahkahkahkah. Kalau mintak video hudud jenuh tepis sna sini. Kahkahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
22 Mei 2016 9:15 PTG delete

Mana mungkin golongan tolak hudud sama dgn yg menyokong..

Mana mungkin golongan terima LGBT sama dgn yg menentang..

Mana mungkin golongan terima Syiah sama dgn yg menentang..

Mana mungkin golongan sanggup jd kuda DAP sama dgn yg menentang DAP..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
22 Mei 2016 11:33 PTG delete

Yeke.so mana video matsabu tolak hudud????dh beratus kali minta xda pun. Jgn nk kalih isu plak

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ Bisnes