PANAS!! : SURAT TERBUKA DATUK HUSAM MUSA KEPADA HAKIM PARTI PAS.


Datuk Husam MusaDatuk Husam MusaAgar keadilan terhadap dirinya terbela Yang Dipertua Pas Kubang Kerian Datuk Husam Musa meminta  Pengerusi Siasatan Jawatankuasa Disiplin Pas Dr Daeng Sanusi Daeng Mariok menarik diri daripada kes yang dihakiminya.

Beliau berkata,  Dr Daeng Sanusi telah mengeluarkan kenyataan fitnah dan prejudis ke atas dirinya ketika menjelangnya Muktamar Pas tahun lalu termasuk di Kelantan, Johor dan Selangor.
“Anehnya, selepas muktamar berlalu, beliau tidak lagi menyerang saya secara terbuka, seakan serangan itu mempunyai agenda untuk pemilihan muktamar sahaja.” ujar Adun Salor ini.

Malah ujar  Husam lagi, Dr Daeng Sanusi ketika hadir dalam satu dialog pada 24 November 2014 di Banting,Selangor pernah mengeluarkan kenyataan bahawa beliau terlibat dengan PasMa kononnya PasMa telah ditubuhkan di rumahnya.

Bahkan, beliau mendakwa Husam  semakin terpinggir dalam Pas dan tiada masa hadapan disebabkan Husam telah melakukan banyak kesilapan di dalam parti itu.

“Kenyataan dan pendirian Yang Arif itu dikira dakwaan tidak benar yang serius kepada saya dan termasuk fitnah yang dilarang oleh Islam pada sisi saya sebagai mangsanya.
“Saya tidak ingin memetik kod tatacara kehakiman keIslaman di sini, kerana saya kira Yang Arif lebih atau sepatutnya arif.

“Saya cuma mengingatkan, di dalam Islam, tohmahan dan sikap hakim yang berkepentingan diambil kira dan diberi perhatian serta pertimbangan oleh syarak kerana ia akan mempengaruhi penentuan hukum dan keputusan penghakiman.

 Dr Daeng Sanusi Daeng Mariok Dr Daeng Sanusi Daeng Mariok“Saya dengan ini, sebagai tertuduh di depan Yang Arif, mengesyorkan demi menjaga kemulian Parti Islam dan Islam itu sendiri, untuk menguzurkan diri dari mengendalikan kes saya.

“Sebagai veteran parti yang mendalami pengajian Islam, Yang Arif telah sanggup berlaku tidak adil kepada saya dan membelakangkan prinsip tabayyun serta tidak pernah memanggil saya untuk mendapatkan penjelasan sebelum mengeluarkan kenyataan-kenyataan itu.

“Oleh itu, bagaimana saya boleh meyakini Yang Arif boleh berlaku adil sekarang? Mengecualikan diri dari mengendalikan kes saya adalah lebih menampakkan keadilan dan memenuhi tatacara kehakiman Islam.” ujar Husam di dalam sepucuk surat yang dihantar kepada Daeng Sanusi bertarikh 3 April 2016 itu.

Difahamkan Husam sehingga 8 April ini berada di Indonesia telah memohon tempoh 14 hari diberikan untuk membicarakan kesnya di panjangkan ke 10 hari lagi, bagi membolehkan beliau menyiapkan maklum balas secara lebih teratur di atas segala tuduhan di dalam surat tunjuk sebab.

Jawatankuasa Disiplin telah  menghantar  surat tunjuk sebab bertarikh 22 Mac tetapi  Husam menerimanya pada 29 Mac 2016.

“Saya terima pada 29 Mac , sekembali saya dari beberapa acara di Kuala Lumpur,  termasuk majlis Kongres Rakyat - Selamatkan Malaysia di Shah Alam.

“Pada hari ini, 3 April (semalam), saya sudah berada di Indonesia sehingga 8April atas acara yang telah diatur lebih awal.

“Untuk berlaku adil, saya mohon supaya tempoh 14 hari yang diberikan oleh Yang Arif dilanjutkan sepuluh hari lagi.

"Ini untuk membolehkan saya menyiapkan maklum balas secara lebih teratur,” ujarnya.

mdl

IKLAN PENAJA

Anda adalah di antara 43 JUTA pengguna telefon di Malaysia. Tahukah anda pengguna telefon di masa kini sedang menikmati komisen serta bonus yang dibayar kepada mereka setiap bulan? Telefon bukan lagi alat untuk berhubung, telefon kini telah terbukti dapat dijadikan alat untuk menjana pendapatan yang tidak putus setiap bulan. Anda nak tahu?

Kami membina sistem yang lengkap untuk anda hasil dari perbincangan, pengalaman serta ilmu pemasaran yang kami ada. Untuk menjadi salah seorang daripada pengguna telefon yang menjana pendapatan pasif setiap bulan, anda hanya perlu memahami :

Faham Sistem AutoDownline & AutoPlacement

Hadam ilmu yang kami sediakan Praktik teknik yang disediakan Apabila elemen hebat ini bergabung,maka bersiap sedialah untuk menerima pendapatan yang tidak masuk akal hasil dari bantuan sistem kami ini.

Harapan kami dengan bantuan sistem kejayaan ini dapat membantu anda menjadi seorang usahawan online yang berinovasi, berdaya saing dan tidak mustahil, seorang Jutawan atau Multi-Jutawan Semoga anda sukses dan menambah nilai dalam hidup orang ramai.

 klik link sini : http://autod9.com/army


 
http://iklanviral.blogspot.my
 
http://www.kelabsimkad.com/
Previous
Next Post »

54 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
5 April 2016 9:08 PG delete

Natang punya Husangggggg -ujar pesideng

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 April 2016 9:28 PG delete

Jap lg WanrosliSusuOmega balas meroyan. Skrg die br nk minum susu omega tu otak xmampu nk fikir. Kuikuikui

Reply
avatar
5 April 2016 12:01 PTG delete

moga kebenaran akan terurai.

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
5 April 2016 12:10 PTG delete

Ulasan korang mana ada isi maka tak.perlu diulas..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
5 April 2016 12:15 PTG delete

Hari tu husam kata presiden patut berundur.. lepas tu kata mursyidul am tak layak dan patut digantikan dgn presiden sediada.. kali ni dia tak percaya pulak pd yg arif Dr Daeng... sbb tu aku kata dulu dia ni ahli biasa aje, tak perlu dilayanpun apa jua kehendak dia.. kalau dia kata tak bersalah, lepaskan aje.. kita dlm jamaah tak tergugat pun dgn husam ni walau ketika dia jadi naib presiden apatah lg dia bila dia hanya sbg ahli biasa2 ajer..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 April 2016 1:00 PTG delete

Itulah masih ada lagi G2 yang belum terkeluar dari kepompong PAS, seperti yang kami terangkan, apa saja yang mereka lakukan hanya untuk menunjukkan bahawa kulit hijau isi didalamnya oren, harum manis. Matlamatnya hanya untuk melindungi isteri tercinta dari kesilapan mereka yang lalu.

An anonymous, kami dari parti Islam amanah ingin menjawab pertanyaan saudara berkenaan dengan perlembagaan kami di page yang lepas, lebih elok kita berhujah dipage depan dan tinggalkan page yang sudah, kamu parti Islam amanah selalu kehadapan.

Seperti ungkapan penyokong kami di page lepas yang mengatakan parti Islam amanah adalah sebuah parti yang membawa Islam rahmat untuk semua, kami sokong seratus peratus dengan ungkapan itu, rahmat untuk semua bangsa tanpa mengira agama.

Kami parti Islam amanah berjuang bersama tidak kira bangsa dengan musuh ketat pun kami bergabung, kami tentang ketidakadilan tanpa mengira siapa mereka, kami tentang rasuah, LGE belum dibuktikan rasuah, kami tentang perlaksnaan enakmen jenayah berkaitan hudud, kami tentang mereka yang menentang G25, kami juga menentang mereka yang tentang LGBT, itu adalah sebahagian perjuangan Islam yang kami bawa, ramai yang sokong perjuangan kami, walaupun realitinya bertentangan dengan akhlak Islam.

Perlembagaan kami parti Islam amanah tidak jauh beza dengan parti kawan2 kami, matlamat kami hanya satu iaitu untuk menjatuhkan umno/bn disamping itu dapat mengurangkan undi PAS, perlembagaan kami akan jadi lebih hebat jika kami gabungkan kesemua perlembagaan parti kawan2 kami. Kami membawa Islam sebenar iaitu Islam rahmat untuk semua,,kami lantik ulamak kami sebagai ketua umum bukan hanya jadi imam.

Perlembagaan kami nanti jika dibandingkan dengan PAS akan menjelaskan segalanya apa halatuju kami parti Islam amanah, dimata penyokong2 kami, kami adalah pejuang Islam sebenar walaupun kami umpama harum manis terhadap perjuangan kami, yang pasti apa yang berkaitan hudud tiada dalam perlembagaan kami sebab kami mengambil kira kawan2 kami, ketepikan atau lupakan saja kewajipan itu.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 April 2016 2:25 PTG delete

Kalau betul Husam salah.nape pas xpecat je husam...kutuk2 husam bila husam ajak debat semua kecut telo...berani kerana benar takut kerana salah...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 April 2016 2:28 PTG delete

Mujur husam buka isu tunggakan gaji guru yik, isu balak kelantan..kalau tidak semua org xtau perangai pas...negeri dtadbir pas parti islam kononnya tp gaji guru2 yik xbayar apa hukumny??

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
5 April 2016 2:49 PTG delete

Letihlah..lain kali kalau nak berhujah bawak keluarlah isu2 yg belum selesai.. tapi tak pe aku update kau jgk..

Gaji tunggakan guru YIK dah selesai bulan februari yg lalu dan kes balak sprm dah kata tak de isu.. haàaa kan buat malu PAN aje..

Yg husam ni pun satu bagi lah bukti yg kaw2 punya spy sprm boleh buat kes dan humban dalam penjara sape2 yg bersalah dlm kes balak di kelantan (KALAU ADA)..
tu lah husam lain kali nak pekena org biarlah sampai ke lubang cacing.. ini tidak.. hanya dgr org PAN kata ada kes balak terus aje ikut buat tuduhan PALSU tanpa nak siasat dulu.. PAN pun kau percaya ke.. sdgkan sumpah baiah dan harta wakaf pun dgn muka selamber je diaorg boleh langgar..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
5 April 2016 2:53 PTG delete

Husam belum pun dibicara so macammana nk pecat.. kalau ajak debat kena tgk dulu samada dia ahli biasa ke atau naib presiden.. kalau ahli biasa jenuh lah TGHH nak kena layan 1.2 juta lg ahli PAS yg lain kalau diaorg ajak debat.. kalau husam ni ahli biasa ajak aku je berdebat sbb aku pun ahli biasa je mcm dia jgk..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 April 2016 3:36 PTG delete

Ala pengecut debat mcm2la alasan nyer. Tgk itu la ini la...dlm pesbuk pongpang ajak debat penakut..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 April 2016 3:40 PTG delete

Mmgla selesai,kalau husam xbukak isu tu,terusla isu tu x settle.. Bila husam dedahkan baru la kelam kabut nk settle..kes balak settle Apebende nye kan siasatan masih berjalan.cepat benor nk settle kes ye banjir smpi 1 malaysia terima bala cepat2 je nk settle kes tu yer..sprm kene ikut telunjuk bn,tu sbb pas kena sokong bn. Kalau tidak bn suruh sprm buka kes balak kelantan, menggelupurlA pas kelantan. Kuikuikui

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 April 2016 3:41 PTG delete

Kalau setakat sumpah talak bini xyah sebutla Wanroslisusuomega oi memalukan islam je baiah mcm tu

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
5 April 2016 3:45 PTG delete

Tanpa Nama 1:00.. terima kasih ataa penjelasan yg cukup jujur.. cumanya secara jujur aku rasa tak layak diguna perkataan Parti Islam Amanah kerana ini hanya akan memalukan islam bila mereka asyik dikuda oleh DAP.. jadi secara jujurnya eloklah digunakan shj perkataan PAN.. atau kalau nak juga perkataan islam.. mungkin boleh guna Parti Islam Liberal.. tak lah malu sangat kalau kena tunggang.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 April 2016 3:46 PTG delete

Ahli 1.2 juta sampai harakah pun xlaku apa cter..smpikan adun pas ceramah2 kempen suruh beli harakah apa cter.kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 April 2016 3:51 PTG delete

Parti pas pun xlayak gelar nama islam kejap hudud kejap tangguh. Pakai pakaian dewa nk tarik sokongan org2 cina.sombong bongkak ego bukan lah perangai / ahklak islam..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 April 2016 3:52 PTG delete

Laaaa wanrosli komen wanrosli balik.aduiiiiiiiiiii.dah minum susu omega ke wanrosli

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 April 2016 3:58 PTG delete

Kalau hujah swimming pool lagi xda isi.ptuih

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
5 April 2016 4:15 PTG delete

Hudud mana hudud?..

Yg nak dibentangkan sblm ini ialah akta jenayah bg memperkasakan syariah sediada supaya ia dapat diselarikan dgn kanun jenayah hudud yg telah pun diluluskan oleh DUN kelantan dan terengganu.. jadi ini sbg langkah awal sebelum hudud mula dapat dilaksanakan secara berperingkat2 terutama di kedua2 negeri tersebut..

Jadi tak timbullah isu tergesa2 nk bwk hudud ke parlimen, juga tak timbullah isu hudud ditangguhkan, begitu juga tak timbullah isu kena letak jawatan sekiranya hudud x dpt dilaksanakan kerana prosesnya memang masih berjalan dan terus berjalan..

Ok sekarang sila jawab plk soalan di bawah..

Perlembagaan PAN mana perlembagaan PAN? atau kalau nak soalan yg mudah sikit pun boleh.. swimming pool mana swimming pool??

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 April 2016 4:19 PTG delete

Ulang2 balik kopipes.. Akta 355 kanun jenayah syariah hanya menaikkan denda shj...knp yg pongpang pongpang riuh pasal hudud.knp mb kelantan kata dia akan pastikan kelantan laksana hudud tahun lepas.dia kata lagi akan letak jwtn jika xberjaya laksana hudud"???!!!!xda pun letak jwtn...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 April 2016 4:20 PTG delete

Nik Amar pun kata akan perang habis2an dgn umno kalau xberjaya laksana hudud???

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
5 April 2016 4:30 PTG delete

Yg nak dibentangkan sblm ini ialah akta jenayah bg memperkasakan syariah sediada supaya ia dapat diselarikan dgn kanun jenayah hudud yg telah pun diluluskan oleh DUN kelantan dan terengganu.. jadi ini sbg langkah awal sebelum hudud mula dapat dilaksanakan secara berperingkat2 terutama di kedua2 negeri tersebut..

Jadi tak timbullah isu tergesa2 nk bwk hudud ke parlimen, juga tak timbullah isu hudud ditangguhkan, begitu juga tak timbullah isu kena letak jawatan dan berperang habis2an dgn UMNO sekiranya hudud x dpt dilaksanakan kerana prosesnya memang masih berjalan dan terus berjalan..

Adapun kenyataan nik amar ialah merujuk pd akta tu lah sebenarnya.. sbbnya perkataan hudud ini digunakan adalah kerana husam yg kurang faham telah terlebih dulu guna perkataan hudud tu terlebih dahulu.. jadi nik amar cuba melayan husam mcm bdk tadika yg mana utk elak husam merajuk dan malu sendiri, jadi dilayan je lah husam tu.. kini dgn penerangan aku di atas, aku yakin husam sudah mula faham beza antara hudud dgn akta jenayah.. syabas husam!..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
5 April 2016 4:35 PTG delete

Jom solat asar bros..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 April 2016 7:13 PTG delete

Itu lah pas.solat asar pun nk riak...wanrosli2

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 April 2016 7:17 PTG delete

Wanrosli2..kalau akta sebut akta, kalau hudud sebut hudud. Jgn pusing2 belit2 lidah.. Akta 355 kanun jenayah syariah sekadar menaik kan denda.undang2 negeri lain pun menaik kan denda dikira semua negeri lain pun sedang melaksanakan hudud lah ya.bijak2 wanrosli. Minum susu omega byk2 sikit ya...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 April 2016 7:19 PTG delete

Ikatan xsokong hudud knp pas dia menikus????

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 April 2016 8:16 PTG delete

Wanrosli tengah minum susu omega la tu supaya sel2 otak dpt berhubung

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
5 April 2016 9:19 PTG delete

Wanrosli2...akta 355 kanun jenayah syariah dan hudud adalah perkara berbeza, jgn nk putar2 alam mcm hamno, kenaikan harga brg disebut sbg rasionalisasi harga.jgn berbelit2 wanrosli.Heboh2 satu malaysia kata nk laksana hudud kat kelantan tetiba tukar pada akta kanun jenayah syariah pula.kata minum susu omega. Xkan xreti nk bezakan hudud dan akta jenayah syariah???

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
6 April 2016 3:21 PG delete Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
avatar
An Anonymous
AUTHOR
6 April 2016 7:58 PG delete

PAS tak rugi apa2 pun bila hudud yg sedang PAS perjuangkan dihina diperlekeh ditentang serta dipersenda kerana PAS yakin hudud adalah risalah Allah.. tapi pastinya ada pihak lain yg rugi atau patut berasa rugi kerananya..

Pd mereka yg paling penting ialah putrajaya.. pun di sini PAS tak rasa rugi apa2.. selagi prinsip Islam dijunjungi, PAS tetap yakin berada di landasan yg BETUL..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 April 2016 10:34 PG delete

Tak timbul soal memperlekehkan hudud...jgn pusing2 plak.hudud ke akta jenayah syariah?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 April 2016 10:39 PG delete

Wanrosli jgnla nk spin.hudud xjalan tp salahkan dap.apa cter ni bro.kata bijak minum susu omega.. Tp xnmpk bijak pun.setakat nk slhkn org lain tu bn punya cara,islam xsuruh salahkan org lain, islam suruh muhasabah diri. Pas ni islam ke x??

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
6 April 2016 12:08 PTG delete

Yg nak dibentangkan sblm ini ialah akta jenayah bg memperkasakan syariah sediada supaya ia dapat diselarikan dgn kanun jenayah hudud yg telah pun diluluskan oleh DUN kelantan dan terengganu.. jadi ini sbg langkah awal sebelum hudud mula dapat dilaksanakan secara berperingkat2 terutama di kedua2 negeri tersebut..

Jadi tak timbullah isu tergesa2 nk bwk hudud ke parlimen, juga tak timbullah isu hudud ditangguhkan, begitu juga tak timbullah isu kena letak jawatan dan berperang habis2an dgn UMNO sekiranya hudud x dpt dilaksanakan kerana prosesnya memang masih berjalan dan terus berjalan..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
6 April 2016 12:09 PTG delete

PAS tak rugi apa2 pun bila hudud yg sedang PAS perjuangkan dihina diperlekeh ditentang serta dipersenda kerana PAS yakin hudud adalah risalah Allah.. tapi pastinya ada pihak lain yg rugi atau patut berasa rugi kerananya..

Pd mereka yg paling penting ialah putrajaya.. pun di sini PAS tak rasa rugi apa2.. selagi prinsip Islam dijunjungi, PAS tetap yakin berada di landasan yg BETUL..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
6 April 2016 12:11 PTG delete

Jika dilihat dari komen2 PAN di atas, dapatlah dilihat pihak mana yg dah mula rasa rugi.. alhamdulillah.. masih belum terlambat utk kembali ke langkal jalan..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 April 2016 2:11 PTG delete

Hahaha.lihatlah sendiri betapa sombong dan bongkak nya pas

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 April 2016 2:12 PTG delete

Udah spin pasal rugi plak.nak tanye harakah brp dah rugi sejak xlaku ni?

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
6 April 2016 2:42 PTG delete

Ini sahajakah hujah balas PAN yg terbaek boleh diutarakan?.. Mujurlah saya tidak ditakdirkan jadi ahli PAN!!..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
6 April 2016 4:37 PTG delete

Wanrosli xjwb soalan pun.itukah cara pas?.mujurla sy xditakdirkan jadi ahli pas..kalau tidak cuma hujah swimming pool je yg walakontol tau

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
7 April 2016 6:12 PG delete

Komen tuan ni dah berulang2 kali diutarakan dan dah berulang2 kali juga saya jelaskan.. saya harapkan di masa hadapan jgn lah buat malu PAN lagi dgn komen yg sebegini..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 April 2016 7:40 PG delete

Kau tu yg ulang n ratib yg sama,jgn wat malu plembagaan n pas ar..gi minum susu omega porno baru sel otak lemau bsambung n komen smula kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 April 2016 8:57 PG delete

Komen wanrosli ni ttg swimming pool dan perlembagaan berulang2 kali diutarakan dan dah berulang2 kali juga saya jelaskan.. saya harapkan di masa hadapan jgn lah buat malu PAS lagi dgn komen yg sebegini.

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
7 April 2016 5:14 PTG delete

Sampai sekarang tak de org bg jawapan. PAN dah ada perlembagaan ke belum..?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
7 April 2016 11:01 PTG delete

Perlembagaan lagi.sian pas otak xleh pikir jauh2. Itu je yg tau.dah minum susu omega x??

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
8 April 2016 5:20 PG delete

Bagus .. sekurang2nya kini PAN sudah pun mengaku secara terbuka bahawa PAN adalah khadam DAP.. manakala tuduhan pd PAS bhw PAS khadam UMNO hanyalah tuduhan tidak berasas sama sekali memandangkan kini PAS bersama Blok ke 3 bukannya BN!!

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
8 April 2016 9:05 PG delete

Ala komen2 wanrosli kopipes sesajer.jgnla malas.buktikan pas rajin wahai khadam bn.kahkahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
9 April 2016 3:02 PG delete

Khadam mana khadam...

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
9 April 2016 6:09 PG delete

Mana khadam ni.. bila nak blk penang nih.. tuan besar sdg menunggu..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 April 2016 11:31 PG delete

Khadam tua (Hadi) tengah minum susu omega cicah pil kuda

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
9 April 2016 11:32 PG delete

Khadam tua hadi ke.xkan walaon xtau kat bos walaon berada.kata walakontol khadam umno.kahkahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
10 April 2016 2:41 PG delete

Sebenarnya dalam kontak perjuangan islam yg syumul di Malaysia, jika sebuah parti itu khadam DAP (PAN) secara otomatiknya ianya juga khadam UMNO (PAN).. buktinya kedua2 DAP dan UMNO bersepakat menolak PAS.. maka kini ketiga2 entiti ini adalah musuh PAS..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
10 April 2016 11:37 PG delete

Sebenarnya dalam kontak perjuangan islam yg syumul di Malaysia, jika sebuah parti itu khadam UMNO (PAS) secara otomatiknya ianya juga khadam Syaitan.. buktinya kedua2 Pas dan UMNO bersepakat menolak PAN .. maka kini kedua2 entiti ini adalah musuh PAN...kahkahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
11 April 2016 6:49 PG delete

FAKTA : 

PAS - B3
UMNO - BN
DAP - PH
PAN - PH 

KESIMPULAN : 

PAS KHODAM UMNO - TAK LOGIK LANGSUNG
PAN KHODAM DAP - TERAMATLAH LOGIKNYA

TAHNIAH PAS KERANA BERJAYA MENGELAKKAN DIRI DARI MENJADI KHODAM UMNO MAHUPUN DAP.. ALHAMDULILLAH..

TAHNIAH PAN KERANA BERJAYA MENJADI KHODAM DAP SEPERTI YG DIIDAMKAN OLEH PARA ULAMAK DAN PROFESIONAL DALAM PARTI.. ALHAMDULILLAH..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 April 2016 8:51 PG delete

Pas xngaku khodam umno tp chif khadam tua(hadipesideng) sentiasa backup najib.khadam tua mmg setia pd tuannya umpama anjing yg setia pada tuan nya.kahkahkahkah

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ Bisnes