Iklan Penaja 1

Jumaat, April 22, 2016

PANAS!! : RAKYAT KELANTAN BERSAMA DATO HUSAM MUSA.

Husam menerima watikah ikrar daripada Hisham.Husam menerima watikah ikrar daripada Hisham.
Gerakan Selamatkan Malaysia dijangka semakin rancak di Kelantan apabila lebih seratus aktivis akar umbi berikrar bersama Adun Salor Datuk Husam Musa untuk bergabung tenaga menjayakan aspirasi rakyat itu.

Peguam Hisham Fauzi yang mengetuai kumpulan itu menyerahkan watikah ikrar kepada Husam selepas majlis tersebut di dewan sebuah pertubuhan sukarela di Kubang Kerian malam tadi.
"Rakyat Kelantan tidak akan berpeluk tubuh dalam menghadapi apa saja gerakan untuk menyelamatkan rakyat dan negara," kata beliau di majlis itu.

Mesyuarat panitia Gerakan Selamatkan Malaysia peringkat Kelantan dipengerusikan Husam.Mesyuarat panitia Gerakan Selamatkan Malaysia peringkat Kelantan dipengerusikan Husam.Husam ketika berucap  kepada pemimpin dari pelbagai latar belakang politik dan ideologi itu mahu semua rakyat dilibatkan dalam usaha tersebut sehingga gerakan itu benar-benar berjaya.

"Untuk Kelantan sahaja kita kena pastikan sekurang-kurangnya 100,000 rakyat menurunkan tanda tangan untuk Deklarasi Rakyat ini," katanya
Majlis yang turut dihadiri Ketua Majlis Pimpinan Negeri PKR Kelantan menyaksikan gabungan menyeluruh pemimpin pelbagai parti dan NGO.

"Saya bersyukur malam ini kita dapat lihat pemimpin akar umbi Pas, Umno, PKR, Amanah dan yang tidak berparti dapat duduk bersama demi rakyat," katanya.
Beliau mahu borang Deklarasi Rakyat diedarkan di pasar-pasar, pasar malam, surau, masjid, kedai kopi, pasaraya dan stadium.
"Jika kekuatan seperti yang ada ini digerakkan dengan serius kita akan menghantar suara rakyat kepada Seri Paduka Baginda Yang di-Pertuan Agong pada 9 Mei depan dengan yakin," ujarnya.
Pada majlis itu turut dimaklumkan program Jelajah Tun Mahathir yang bakal berada di Kelantan pada 4 Mei depan.

Husam berharap jawatankuasa yang dlantik untuk menguruskan acara ini bekerja tanpa henti untuk memastikan program tersebut berjalan dengan penuh tertib dan mencapai matlamatnya.

mdl

IKLAN BERBAYAR

Duit bukanlah segala galanya... Tetapi segala galanya memerlukan duit!!
Begitu juga dengan kebahagian rumah tangga...
Porak peranda hanya gara gara masalah kewangan meskipun cinta bersemi lebih dari 10 tahun!! Itulah REALITI HARI INI!!
Bukankah membahagiakan orang yang tersayang itu adalah IMPIAN SETIAP INSAN??
Bagaimana dengan anda???
Perkongsian ini mungkin titik permulaan dalam hidup anda untuk membahagiakan yang tersayang...
Kebahagian tidak dapat dinilai dengan wang ringgit.. Tetapi berusahalah untuk mencapai kebahagian sebenar yang diimpikan
"SAYA INGIN MEMBAHAGIAKAN INSAN YANG TERSAYANG!!" <--------- Klik
Link URL : http://janapendapatanpasif4u.blogspot.my

87 ulasan:

  1. Cmne ni,walaon kata husam pengkhianat parti.. Tp rakyat kelantan bersama2 husam..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Rakyat Kelantan hanya 100 orang.....kahkkahkah, bengap.

      Padam
    2. 11:14 la bengap,xkan la nk pgil semua rakyat kelantan dtg ngok, wakil cukupla,tahu la pas khodam umno jgnla bongok sgt.kahkahkahkah

      Padam
    3. Kalau hebat dan mendapat sambutan mesti la berduyung-duyung yang datang, realiti sedara jangan bermimpi.

      Padam
    4. Ph xmcm pas,prog pesideng kat tganu dtg penuh stadium heboh2 satu dunie pas kuat hebat tp pilihanraya tganu kalah juga.kahkahkahkah

      Padam
  2. Balasan
    1. Betul, cakap hadi pun mcmtu dgr dlu jgn terus percaya nt jd fitnah pula.pastu.uturn pulak..kahkahkahkah

      Padam
  3. Balasan
    1. Ermm
      Tp kalau pesideng fitnah pil kuda terus je percaya ya.bagus2 walaon nih

      Padam
  4. Hadir hanya 100 orang nak tandatangan 100 ribu, letih lah 100 orang nak tandatangan 100 ribu, seribu kali seorang, tempah rubberstamp la tidak rugi tenaga.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tu kan gambar husam bermesyuarat gerakan utk tanda tangan 100k rakyat kelantan , xkan la mesyuarat nk pgil 100k org kelantan dtg,agak2la bro kalau ko bangang pun jgnla tunjukkan sgt wanrosli oi.kahkahkahkah

      Padam
    2. Tunjukkan gambar rakyat Kelantan bersama Husam, kalau 100 orang yang hadir terus keluar kenyataan rakyat kelantan bersama Husam, bengap la.

      Padam
    3. Xyahla gambar2 ni walakontol walaon mana percaya,percaya hadi je walaupun fitnah pil kuda,kalau kasi gambar pun nt walakontol kata gmbr edit pulak.kahkahkahkah

      Padam
  5. Tak nampak pun rakyat Kelantan? Ke makhluk halus?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sian walaon pas udah buta byk sgt minum susu omega campur pil kuda.kahkahkahkah

      Padam
    2. Tunjuk bukti bro, macam omakkau siap ada gambar dan biar gambar berbicara, jangan bermimpi disiang hari, wake up bro.

      Padam
    3. Ala blog ug omakkau bulehla,omakkau dtg awal2 prog ph semata2 nk amek gambar xda org.busuk punya blog.kahkahkahkah. Walaon walakontol2 biasala terus percaya bulat2 kopipes pjg2.kahkahkahkah.

      Padam
  6. Husam dah hilang sokongan walaupun diKelantan, hidup segan mati tak mahu, masih lagi dengan PAS kerana sayang bini, bagi la makan kat 10 orang miskin seperti saranan ulamak PAN merangkap Ketua Umum PAN.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Husam hilang sokongan walaon pas je bukan rakyat kelantan. Ceramah husam ribuan org dtg,ceramah tuan ibrahim 10 org je dtg.kahkahkahkah

      Padam
    2. Mana gambar bro? Setakat cakap kosong budak tadika boleh cakap..kahkahkah

      Padam
    3. Carilah gambar tu sendiri xkan itu pun nk ajar mcm budak2 tadika pulak. Kahkahkahkah

      Padam
  7. Husam mewakili Mahathir, Muhyddin, Mukhriz, Shafei Afdal dan yang paling mudah diperkatakan bahawa Husam mewakili UMNO untuk memperkukuhkan UMNO diKelantan pulak.

    Semua yang dilakukan Husam adalah untuk menunjukkan kepada rakyat bahawa PAN adalah khadam kepada UMNO. Semakin PAN bersemangat semakin kuat dan kukuh kedudukan UMNO, Najib hanya senyum tengok kebodohan PAN.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salah tu.mahathir dh pun keluar umno,gerakan selamatkan malaysia bukan selamatkan umno,tp yg lebih hina gerak hadi selamatkan najib terang2 presiden umno,selamat menjadi khodam umno ya.kahkahkahkah

      Padam
    2. Kamu bodoh kalau kamu mempercayai Mahathir, sebab tu dia keluar UMNO supaya orang macam kamu yang mudah diperdaya oleh lakunan beliau.

      Celik mata, jangan tidur, Muhyiddin, Muhkriz, Shafie Afdal tu DAP ke?

      Kesian, kesian, depan mata masih lagi nak nafi bahawa PAN adalah khadam kepada UMNO dipentas deklarasi rakyat dan khadam kepada DAP untuk menjatuhkan PAS.

      Padam
    3. Bodoh percaya mahathir tp lagi bodoh pas percaya kan Najib smpi kena tipu pasal hudud apa cter??

      Padam
  8. Zawawi: Bincang dulu


    Namun, Timbalan Ketua Dewan Ulama PAS Datuk Dr Nik Muhammad Zawawi Salleh berkata perbincangan harus dibuat terlebih dahulu.

    “Kena tanya dia (Dr Zakir). Kalau kenyataan Najib saya akan komen. Setakat ini kita tak ada komen, nanti kita akan bincang dengan Najib dulu,” kata Nik Zawawi.

    Ketika berceramah di negara ini, Zakir dirakam bertemu dengan Najib dan Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Perghhhh. Najib btemu hadi dan zakir nk bincang gabung dgn umno..apa lagi tunggu, cepatla gabung.

      Padam
    2. Saranan Zakir Naik supaya PAS yang bergabung dengan UMNO bukan PAN, bukan DAP atau PKR, tapi yang sibuk kesana-kemari dengan pemimpin UMNO adalah PAN, DAP dan PKR, apa semua ni? Khadam ke?

      Segala pencerahan berkaitan dengan isu gabungan PAS dan UMNO sudah diperjelaskan oleh MSU, ahli dan penyokong PAS semua dah tahu dan faham situasi terkini, sama macam dulu sampai sekarang mereka dah lali dengan fitnah.

      Yang tidak faham sekarang ialah kenapa pemimpin PH yang sibuk kesana-kemari, berkongsi pentas bersama pemimpin UMNO?

      Padam
    3. 12:42 xfaham,ph bersama bekas2 umno tujuan menyelamatkan malaysia.menyelamatkan malaysia dgn menyelamatkan umno perkara berbeza, lagi pun mrk bekas pemimpin umno xda jwtn umno pun.
      Hadi sepentas dgn najib buleh plak?sape pemimpin umno skrg?najib atau mahathir? Pas nampaknye jelas nk menyelamatkan umno apa cter plak tu?

      Padam
    4. Jangan buta hati dan buta mata sedara celik mata luas2, bekas ahli umno lakunan Mahathir je supaya penyokong macam kamu mudah terpadaya, Muhyiddin, Mukhriz, Shafiee tu bila masa jadi bekas UMNO, mereka memang UMNO tulen, jangan buat2 buta sedara, mereka sayangkan UMNO, mereka jadikan PH sebagai khadam untuk memperkukuhkan UMNO. Kahkahkahkah,,,,adooiiii....sakit perut aku ketawakan kamu, jelas dah masih nak nafi.

      Padam
    5. Sedara 3:58 kita kena selamatkan malaysia skrg menuju kebangkrapan, xkira la sapa naik tp ekonomi Malaysia kena selamatkan dulu, anda nk tgu shj hingga negara bankrup,pelabur2 lari,kilang2 tutup2 rakyat semua tiada kerja terpaksa keluar negara cari kerja,negara dah jahanam baru anda nk bertindak???? Bertindak lebih baik drp tidak berbuat apa2... Anda kata buka mata,baik, hadi kata nk turun kan najib melalui next pru?anda fikir pru blh turunkn najib?Buka mata anda pru malaysia utk menangkan bn,kalau tgu pru smpi bila2 pun bn memerintah. Buka mata anda celik luas2

      Padam
    6. Kesian DSAI, DSWA dan anak-anak beliau, sampai sekarang menanggung segala perbuatan UMNO keatas beliau dan keluarga beliau. PH pulak sepentas dengan penzalim bagi mengukuhkan UMNO dari luar. Dimana sifat kemanusian pemimpin PH ketika ini?

      Padam
    7. Dimana pula sifat kemanusiaan hadi mengkhianati Anwar hingga sekarang cukup mesra dgn najib?Xpernah pun dengar hadi membantah mengutuk najib?

      Padam
    8. 4:10 ada masalah membezakan najib dan mahathir,umno dan bekas umno..buka mata celik luas2 siapa pemimpin2 umno skrg?

      Padam
    9. 4:08, aku memang sokong kamu kalau betul nak selamatkan Malaysia tapi kenapa bersekonngkol dengan UMNO, kerosakan disebabkan oleh pemimpin UMNO bukan Najib je, zaman Mahathir dulu dah bermula dan diulang oleh pengikut beliau dengan tamak dan rakus, Perwaja, PKFZ dan banyak lagi kerosakan ekonomi yang berlaku diera UMNO dulu, kini dan selamanya.

      Turunkan Najib naik Muhyiddin atau Muhkriz atau sesiapa saja dari UMNO yang mempunyai dasar dan perlembagaan yang sama tidak akan dapat menyelamatkan Malaysia dari kerosakan ekonomi.

      Kalau betul PH ada kekuatan berdirilah dipentas tanpa UMNO, itu aku sokong.

      Padam
    10. 4:16, aku bukan beza Najid dengan Mahathir, aku sarankan kamu buka mata lihat siapa Mukhriz siapa Muhyiddin siapa Shafiee, jangan buat2 buta. Mereka tu DAP ke?

      Padam
    11. Bro.bro..musuh satu iaitu najib/umno...kita kena bersatu nk tewaskan musuh bro.pepatah melayu kata bersatu kita teguh bercerai kita roboh...
      Kalau pas nk jatuh kan najib tp pas sendiri berpecah belah, boleh ke menewaskan musuh?cth mudah matlamat satu nk jatuhkan najib tp pas pkr pan amanah semua bergaduh sesama sendiri, boleh menang ke?confirm xblh menang kan.so skrg semua strategy semua yg ada satu matlamat perlulah bersatu utk urusan menjatuhkan najib,next punya selepas itu br fikir kemudian,selamatkan dulu ekonomi Malaysia.



      Padam
    12. 4:28 okey.kalau begitu apa tindakan utk.selamatkan malaysia????

      Padam
    13. Typo error. Apa tindakan pas utk selamatkan malaysia??

      Padam
    14. Ph menyokong mahathir, pas menyokong najib..mana satu pilihan anda??

      Padam
  9. Majlis Syura ISMA setuju UMNO – PAS bersatu
    PETALING JAYA: Majlis Syura Ikatan Muslimim Malaysia (ISMA) menyokong pendapat penceramah antarabangsa, Dr Zakir Naik apabila menyatakan UMNO dan PAS perlu mewujudkan kerajaan campuran demi kebaikan negara.

    Yang Dipertua Majlis Syura ISMA, Sharipuddin Ab Kadir berkata, permuafakatan itu tidak seharusnya terhad kepada UMNO dan PAS, sebaliknya ia perlu melibatkan seluruh parti Melayu dan juga bumiputera di negara ini.

    “Sepatutnya bukan setakat UMNO dan PAS sahaja tetapi pemuafakatan ini perlu melibatkan seluruh parti Melayu dan Bumiputera di Malaysia.

    “Musuh Islam dalam dan luar negara memang tidak suka melihat Melayu bersatu dan bersepakat terutamanya dalam perkara yang menjadi kepentingan utama agama bangsa dan negara,” katanya seperti dilapor laman portal Ismaweb.

    Semalam, Dr Zakir menyatakan kerajaan campuran antara UMNO dan PAS akan memberi banyak kebaikan kepada Malaysia sebagai usaha memacu negara lebih maju serta mengukuhkan Islam.

    Mengulas lanjut, Sharipuddin turut menjelaskan mereka yang tidak suka kepada permuafakatan, merupakan tergolong dalam kelompok yang tidak suka melihat Melayu Islam bersatu di Malaysia.

    “Musuh Islam dalam dan luar negara memang tidak suka melihat Melayu bersatu dan bersepakat terutamanya dalam perkara yang menjadi kepentingan utama agama bangsa dan negara,” ujarnya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. PAS malu2 kucing pulak.

      Padam
  10. PAS parti amanat songsang
    PAS parti amanat sesat hadi marang

    BalasPadam
  11. Kahkahkah wan rosli pkai nama lain lak ket kahkahkah..

    BalasPadam
  12. Kita harus menyokong DZN yg dapat melihat bhw PAS dan UMNO parti yg jelas dikaitkan dgn islam lantaran perlembagaan jelas menyebut adanya memperjuangkan islam.. bagaimana plk dgn PAN? Perlembagaan pun takde.. sbb tu DZN tak nampak di mana islamnya PAN ini.. malah utk membuktikan betapa benarnya DZN ini ialah pabila PAN hanya diam seribu bahasa tatkala tok guru mereka TGPDRamasamy menghina DZN dgn panggilan SATAN..

    Terimalah hakikat wahai PAN.. kalau rakyat Sarawak tanya apakah benar PAN parti islam dan ada perlembagaan atau tidak.. apa agaknya nak dijawab..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mesti jwpn wanrosli "swimming pool" kan sbb wanrosli tau swimming pool aje.kahkahkahkah

      Padam
  13. kenapa pengikut-2 PAS dah x beradab dalam berbicara. TGNA x pernah ajar pun. Kita kan pernah ikut tarbiyah dulu.

    `1000 orang yang menyukai kita bukanlah cukup ramai TAPI hanya seorang yang membenci kita ADALAH cukup ramai. Apalagi bila kita bicara pasal agama dan Parti Islam.

    Ulasan tuan-tuan yang biadap memungkinkan kami mendaftarkan diri sebagai ahli AMANAH... MUNGKIN.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pembetulan.. bukan AMANAH.. tapi PAN...

      Padam
    2. suhayla abd, kalau seseorang nak memeluk Islam mereka harus mendalami keindahan Islam bukan mengukur keburukan pengikut Islam.

      Kalau seseorang itu ingin berjuang dengan PAS mereka harus mendalami dan memahami dasar dan perjuangan yang dibawa oleh PAS, bukan mengukur kebiadapan
      tuturkata ahlinya.

      Padam
    3. Adakah bermaksud pas bebas berkata2 tanpa adab,menfitnah sesuka hati dan uturn selalu?apakah itu islam yg dibawak pas???Pas nampaknye tersesat dr jalan islam.

      Padam
    4. Pas parti islam ke???cermin dulu diri pas mcmne jgn syok sendiri

      Padam
    5. 11:00 kata kebiadaban ahli pas,bagus2 ngaku ahli2 pas biadap cuma paling utama pesideng pun sama biadap apa cter????kalau hanya ahli2 yg biadap masih blh terima lg tp ketua biadap,sombong angkuh bongkak riak,islam mende cmtu bro..parti kapir pun xmcmtu,ni lebih buruk dr parti kapir...

      Padam
    6. 0:01 Sila nyatakan dgn jelas bilakah ketua PAS biadap, sombong, angkuh, bongka, riak?? Jgn sedap2 nak tulis shj..

      Padam
    7. 12:54, kamu bercakap ikut nafsu, tiada fakta dan hujah, sila nyatakan dengan jelas siapa yang riak, angkuh dan bongkak?

      Pertama, kita kena menilai akhlak seseorang, adakah parti kapir mempunyai akhlak yang mulia?


      Padam
    8. Ai wan rosli,dah minum susu ke belum..klau blum gi minum dulu ye..jagn jadi buta lak,mmg biadap pe.kapirkn org,mlabel org tolol,mnghalau profesional dlm pas n suruh tubuh parti sdiri tpi bila amanah ditubuh kata khianat lak..mmg tuang presideng kau tk bradap skrg ni..bradap bila ngadap najib je bila najib tuang susu cap gntung kak mah kahkahkahkahkah

      Padam
    9. Bila masa plk adanya kapirkan org?

      Label melabel tidak salah selagi bertepatan dgn situasinya..

      Menghalau profesional tidak pernah berlaku.. G18 yg keluar dgn sendiri setelah tewas dlm muktamar lantaran x dpt menerima kenyataan bhw hanya G18 yg hendak tunduk kpd DAP bukannya ahli2 PAS yg lain..

      Memang betul ada suruh G18 buat parti sendiri..

      Tapi yg jadi khianatnya G18 tidak mahu menyerahkan kembali kerusi2 PAS yg dibawak bersama..

      Kalau jumpa najib dikata beradap.. macamana plk PAN jumpa Tun DM.. sampai rafizi tunduk berlutut dpn Tun DM.. juga mat sabu boleh maafkan Tun DM yg telah dgn jelasnya menganiaya DSAI..

      So.. di mana silapnya TGHH yg tidak pernah memaki DZN..

      Padam
    10. Wanrosli2 xyah la g jauh2, fitnah org jual pil kuda tu xbiadap ke??g minum susu omega dlu yea.kahkahkahkah

      Padam
    11. Satu lagi cth mudah pas tuduh2 pan tolak hudud kata ada video sabu tolak hudud tp bila minta video nya xda,tu bukan biadap ke wanrosli. Islam apa fitnah2 org ni,nabi x ajar fitnah2 org ni,nampak pas dah jauh tersesat, harap cepat2 kembali bertaubat.

      Padam
  14. An anonymous, bila mengadap najib je dikira tidak beradab, bagi mereka yang beradab kalau kita PAS ikut langkah PAN berpelukan dengan UMNO dipentas deklarasi rakyat, itu baru dikira beradab.

    Beradab kalau kita PAS sokong LGBT, beradab kalau kita sanjung G25, beradab kalau kita menolak hudud.

    Yang paling nampak beradab sekali dimata mereka ni jika kita tunduk dan mengKHADAMkan diri kita kepada DAP.

    Itu adalah sebahagian adab2 yang disanjung oleh macai2 PAN.

    BalasPadam
  15. Dh mmg ar,najib byak hal pun bukn hdi tegur pun skrg..bgi pluang lgi.njib dh mnzalimi rkyat pun nk beskongkol lgi dgn umgok..barang sapa yg mnyokong puak zalim tu dia akn ikut sama...minum susu n renungkn ye kahkahkahkah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Habis tu kenapa Ramasamy tuduh DZN sebagai satan kamu masih memihak kepada DAP? Beradab ke tu? Ada pemimpin PAN buat teguran? Berani PAN beradab?

      Padam
    2. Tu pandangn pribadi..dap tak umum pun.kahkahkah..bgaul dgn najis n siap ada jawatan lagi.tnya harung jing n nashrudin katek otak kat lutut tu...kahkahkah..gi minum susu lagi sblum nk ckap ye kahkahkah

      Padam
    3. Sedara, secara peribadi tak perlu libatkan PAN dan DAP, apakah kamu mengutuk dan tidak bersetuju dengan kebiadaban Ramasamy? Cuba kutuk sikit.

      Padam
    4. Bodo punya wanrosli, pan xmemihak pun pada ramasamy, mmg ramasamy salah ikut emosi dan dia minta maaf..ckp pasal kutuk. Hadi xpernah kutuk2 najib pun kan.ops.khodam xkan nk kutuk tuannya. Kahkahkahkah

      Padam
    5. Bilamasa Ramasamy minta maaf DZN? Kamu bengap ke apa? PAN mana berani nak kutuk Tuan Besar.

      Padam
  16. Pada PAN hina ulamak islam BERADAB..
    Pada PAN hina ulamak mereka (TGPDR) BIADAP..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sudah2 la tu fitnah wanrosli. Fitnah matsabu tolak hudud pun xterjwb lg.mana video matsabu tolak hudud nya wanrosli??????!

      Padam
  17. Kununnya nak TUDUH org fitnah (sdgkan ternyata PAN kaki pembohong kerana itu hanya andaian semata), lalu berpura2 beraksi seolah2 PAN tidak pernah terlibat dlm fitnah termasuk fitnah UG terhadap PAS.. phuiii....

    Tapi PAN lupa bilamana secara terang2an tok guru mereka TGPDRamasamy memfitnah DZN sbg SATAN, PAN tanpa dapat dinafikan; berkelakuan secara jelas tidak langsung ada rasa simpati terhadap DZN sebaliknya pula menyokong TGPDR dgn cara tidak menuntut beliau meminta maaf langsung kpd DZN.. 

    So, kita dapat lihatlah di sini tanpa berselindung bhw di mata PAN ulamak tidaklah perlu dihormati selagi mereka tidak digemari oleh DAP.. sebaliknya PAN akan mengiktiraf seseorg itu sbg ulamak hanya jika DAP merestui ketokohan ulamak tersebut sbg contoh Mursyidul Am PAN dan timbalannya.. patutlah kita tak dengar satu perkataan bantahan pun (dalam isu penghinaan SATAN ke atas DZN) dari ulamak berdua tersebut yg telah terbukti diredhai serta dirahmati oleh DAP..

    Sekian...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Buktikan pas bukan parti fitnah pongpang pongpang kata matsabu tolak hudud, mana buktinya video yg kata matsabu tolak hudud tu? Jgn pusing2 pulak

      Padam
  18. Kahkahkah sakit perot ktawa..mcam hampeh.malas nk balas hujah.ktawa je kahkahkah

    BalasPadam
  19. Begitulah sifat khodam.. ketika memerlukan DAP (utk jatuhkan PAS), segala usaha akan dikerah utk membetulkan segala kesilapan DAP bila berdepan dgn PAS.. kini ketika memerlukan UMNO (juga utk jatuhkan PAS), segala usaha akan dikerah utk membetulkan segala kesilapan UMNO bila berdepan dgn PAS..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pemalas betul walaunta ni kopipes je.patutla buduh

      Padam
    2. Di bawah adalah satu teka teki ringkas..

      Bersama PKR jadi pengacau..
      Bersama PAS jadi pengkhianat..
      Bersama DAP jadi khodam..
      Bersama UMNO jadi khodam bergu bersama DAP..

      Dari jenis apakah 'binatang sesumpah laknat' ini?

      Padam
    3. Pemalas betul wanrosli walaunta ni kopipes je.patutla buduh

      Padam
    4. Cuba teka apakah jenis binatang sesumpah laknat?

      Padam
  20. Balasan
    1. Ala.wanroslisesumpahlaknat komen2 wanroslisesumpahlaknat lagi. Kahkahkahkah

      Padam
    2. 1:10.. oleh kerana tuan bukan pro DAP maka jawapan tuan dibatalkan.. teka teki ni hanya terbuka utk pro DAP shj...

      Aku bg clue.. warna asalnya oren.. kalau ada yg jawab PANther maka ianya salah walaupun dah hampir..

      So.. dari jenis apakah binatang sesumpah laknat ini?

      Padam
    3. Oooo wanroslisesumpahlaknat ske warna oren rupanya. Kahkahkahkah. Kalau suke amanah ckp aje la,xyah kasi2 clue.malu2 kucing plak.kahkahkahkah. Tp amanah xterima penfitnah mcm wanroslisesumpahlaknat ni.kahkahkahkah.

      Padam
    4. Pabila sesumpah bertukar dari oren kpd merah, inilah fasa yg paling ganas! Sbb dia boleh jadi jelmaan roket lepas tu keris togel lepas tu roket lepas tu keris togel lepas tu roket lepas tu keris togel.. begitulah seterusnya sampai binatang sesumpah laknat ni mampos..

      Padam
    5. Kahkahkahkah.macaipas2 semua buduh xtau warna sesumpah. Sesumpah suke warna ijau sbb dok kat daun. Parti pas kan ijau.tepat sekali pas parti sesumpah.kahkahkahkah. Elok sgt wanrosli kasi idea PAS=PARTI AJARAN SESUMPAH. kahkahkahkah

      Padam
    6. Memanglah dulu sesumpah ni dulu hijau.. tapi sekarang sesumpah laknat ni dah jadi oren.. dan fasa yg paling ganas bila sesumpah laknat ni jadi merah..

      Padam
    7. Jd oren sekejap je utk penyamaran pastu ijau balik. Kahkahkahkah

      Padam
    8. Oren ni dah hampir dgn merah.. jadi mustahil boleh jd hijau balik..sebab hijau tanda bersih tak disentuhi kotoran.. oren ni ibarat kotoran karat..

      Padam
    9. Ape ke bebal punya wanrosli xtau pasal sesumpah nk ckp pasal sesumpah. Kahkahkahkah. Kan dah kena,warna asal sesumpah ialah hijau(pas), die blh menyamar pelbagai warna pastu die kembali jadi ijau balik.mcm wanrosli la sesumpah pastu menyamar kejap jd pan la pkr la bn la pastu jadi ijau balik,pastu wanrosli komen wanrosli "terbaek tuan/betul tuan"kahkahkah

      Padam
    10. Kahkahkah...terkini, PAN adalah sesumpah yang dimaksudkan kerana PAN bukan lagi harum manis, liar oten dalam merah separuh biru separuh....kahkahkah....itu jawapan sebanar.....kahkahkah

      Padam
    11. Separuh2 warna xpe tp last sekali jadi warna asal balik sesumpah ijau pastu nyumpah2 org je keje. Kahkahkahkah parti ajaran sesumpah. Kahkahkahkah

      Padam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Iklan Penaja 2

Popular Posts

Senarai Blog...Geng

Blog Pilihan

Senarai Blog @ Bisnes

Iklan C

http://www.gajimasyuk.com/user/toneexcel

Blog Archive