PANAS!! : PKR LANGGAR PERJANJIAN PAKATAN HARAPAN

Azmin Ali

SHAH ALAM - Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) Datuk Seri Mohamed Azmin Ali kesal berikutan parti itu akan bertembung dengan sekutunya, DAP di enam kerusi Dewan Undangan Negeri (Dun) termasuk di Batu Kitang, pada Pilihan Raya Negeri (PRN) Sarawak, 7 Mei ini.

Mohamed Azmin berkata, beliau tidak dimaklumkan mengenai perkara itu oleh DAP, sebaliknya hanya mengetahui menerusi laporan berita pagi tadi.

"Saya tidak tahu (DAP akan bertanding kerusi Batu Kitang)...saya mendapat tahu menerusi laporan berita pagi ini.

"Ketika saya bercakap dengan (Lim) Guan Eng (Setiausaha Agung DAP) melalui perbualan telefon 10 malam tadi, dia tidak beritahu salah seorang daripada (calon) kami perlu menarik diri...beliau mahu teruskan rundingan, maka ini suatu yang malang," katanya kepada pemberita selepas merasmikan Program Jom Baca di Perpustakaan Tun Uda di sini, hari ini.

Beliau yang juga Menteri Besar Selangor berkata demikian ketika diminta mengulas mengenai pertembungan calon PKR dan DAP di enam kerusi tersebut pada PRN Sarawak ke-11.

Selain Batu Kitang pada penamaan calon hari ini, kerusi Mulu, Murum, Mambong, Simanggong dan Ngemah menyaksikan pertembungan antara calon DAP dan PKR.

Sebelum ini, menerusi perjanjian bertulis berhubung pengagihan kerusi yang ditandatangani antara PKR dan DAP pada 7 April lepas, kerusi Batu Kitang, Marudi, Machan, Layar dan Belaga telah diperuntukkan kepada PKR.

Sementara kerusi Senadin, Mulu, Tasik Biru, Simanggang, Mambong, Bukit Semuja, Ngemah dan Murum akan ditandingi DAP.

Bagaimanapun, PKR dilihat 'mencabuli' persetujuan pembahagian kerusi itu dengan bertanding menentang DAP di Mulu, Mambong, Ngemah, Simanggang dan Murum.

DAP pula membalas dengan meletakkan calonnya menentang PKR di Batu Kitang.

Mengulas mengenai perjanjian bertulis berkenaan, Mohamed Azmin mengakui beliau telah memberikan kuasa kepada Pengerusi PKR Sarawak, Baru Bian untuk menandatangani surat kebenaran bagi calon-calon PKR bertanding di lima kerusi yang menjadi perbalahan dengan DAP.

Azmin, bagaimanapun mendakwa beliau membuat keputusan itu berdasarkan mandat yang diberikan presiden parti, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail kepadanya untuk menyelesaikan pertikaian kerusi tersebut.

sh

IKLAN BERBAYAR

Duit bukanlah segala galanya... Tetapi segala galanya memerlukan duit!!
Begitu juga dengan kebahagian rumah tangga...
Porak peranda hanya gara gara masalah kewangan meskipun cinta bersemi lebih dari 10 tahun!! Itulah REALITI HARI INI!!
Bukankah membahagiakan orang yang tersayang itu adalah IMPIAN SETIAP INSAN??
Bagaimana dengan anda???
Perkongsian ini mungkin titik permulaan dalam hidup anda untuk membahagiakan yang tersayang...
Kebahagian tidak dapat dinilai dengan wang ringgit.. Tetapi berusahalah untuk mencapai kebahagian sebenar yang diimpikan
"SAYA INGIN MEMBAHAGIAKAN INSAN YANG TERSAYANG!!" <--------- Klik
Link URL : http://janapendapatanpasif4u.blogspot.my

BISNES ONLINE 100%
Previous
Next Post »

51 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
26 April 2016 12:09 PTG delete

Kita tunggu hero-hero datang menyelamat dan mendamai persengketaan mereka. PH mempunyai ramai profesional dan hero-hero yang mampu menyelamatkan Pakatan Hancur.

Khalid Samad adalah profesional dan juga hero didalam Pakatan Hancur, dulu hero ini juga yang mengecam PAS pasal pertindihan kerusi di Kota Damansara, ayuh tunjukkan kehebatan anda tinggalkan deklarasi tumpukan tenaga kepada pakatan yang telah hancur.

Rafizi mungkin ada strategi tersendiri, ayuh semua tunjkkan kehebatan anda semua atau Pakatan Harapan akan berkubur tanpa nama di Sarawak. Kita tengok siapa pulak yang kena kali ini.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
26 April 2016 12:48 PTG delete

Hero pas plak si zuhdi. Kahkahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
26 April 2016 12:53 PTG delete

Takkan sebangang ni komen..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
26 April 2016 12:58 PTG delete

Aik pas xngaku plak zuhdi tu hero pas?ooo zuhdi tu dap yea.kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
26 April 2016 1:04 PTG delete

Kahkahkah.....PAS tiada kena megena dengan kebengongan yang terjadi....kahakhakah....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
26 April 2016 1:05 PTG delete

12:58, kahkahkahkah......dalam PAS semuanya hero bukan zuhdi je....kahkahkah...jom kita jadi hero bersam PAS.....kikikikiki

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
26 April 2016 1:18 PTG delete

Aik.apa mslh.zuhdi ketua penyelidikan pas?macaipas x ngaku ke?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
26 April 2016 1:21 PTG delete

Dan zuhdi menyokong penuh pas batu ngan umno.kahkahkahkah. Apa dh jd hero pas ni.kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
26 April 2016 1:44 PTG delete

Nampak sgt pas terhegeh2 nk bsama umno tp malu2 kucing.kahkahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
26 April 2016 5:57 PTG delete

Habih tu Mat Sabu dgn Salahuddin jumpa TDM n TSMY tu wat apa.. nak selamatkan UMNO ke?... Patutnya biarlah Najib tu jahanamkan UMNO dgn kes 1MDB.. tapi mujurlah PAN ada.. lega TDM dan TSMY..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
26 April 2016 9:09 PTG delete

Apa kebodoh wan rosli ni..mmm ckap pun tara guna lagu tu juga..laghaa..kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
26 April 2016 10:48 PTG delete

Ape kejenis bingung wanrosli ni.org nk selamatkan malaysia dr bankrup, dia dok selamatkan umno lg lagi layan lagi bodo wanrosli nih.dok kata pan,yg hadi beria2 selamatkan najib apahal,xda pernah hadi bising2 pasal mdb pun kan.biol punya pas

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
27 April 2016 4:57 PG delete Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
avatar
An Anonymous
AUTHOR
27 April 2016 4:59 PG delete

Maksudnya selamatkan malaysia dgn turunkan najib.. lepas tu lantik pengganti di kalangan pilihan mahathir dari UMNO juga; bukan dari pilihan rakyat.. tak serik2 lagi ke.. mahathir pak lah kini najib! Cerdik ke kalau mcm tuh?..

Patutnya bgtahu mahathir tu PRU 13, pembangkang dpt 52% undi popular maka biarlah pembangkang yg buat pilihan bukannya mahathir yg langsung tak bertandung pun..Aku jngatkan PH ni cerdik2 belaka tapi rupa2nya tinggi jgk sifat KHODAMnya!!..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
27 April 2016 7:00 PG delete

Kahkahkah..utk makluman macai2 sekelian khadam bkn Zuhdi je hero semua dlm PAS adalah pejuang terbaek....kahkahkahkah...hancur pakatan....

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
27 April 2016 7:02 PG delete

Kahkahkah..hero2 pakatan hancur semuanya diperbodohkn oleh mahathir..kahkahkah...satu pentas cium mulut....kahkahkah.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
27 April 2016 7:06 PG delete

Kahkahkah..kami rakyak Sarawak tak nmpk PAS terhegeh2.. Yg kami nampak sekelian khadam matsabu, lks, rapiji dan salahuddin yg terhangguk2 dgn umno kesana kemari....kahkahkah...bebal

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
27 April 2016 7:08 PG delete

Apa kebodoh macai2 sekelian khadam..ckp pun tarak guna sekelian khadam mcm tu jugak...kesana kemari dgn umno..dikhadamkan oleh umno..kahkahkah..bengap

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
27 April 2016 7:14 PG delete

Apa ke jenis binggung macai2 sekelian khadam..kahkahkah..selamatkan Malaysia?....kahkahkah..bermimipi disiang hari..nak selamatkan pakatan harapan yang tiada harapan pun tak mampu ni nak selamatkan Malaysia....kahkahkah...tu la sibuk nak perkukuh umno sgt....kesana kemari dikhadamkn oleh umno....bijak umno...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
27 April 2016 10:40 PG delete

Sekurang2nya lebih ok dr pasikatan masuk prn sarawak utk kalah. Kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
27 April 2016 11:25 PG delete

Kahkahkah..PAS bkn lbh merendah diri dari menjadi khadam umno....kahkahkah...kesana kemari berpimpin tangan..kahkahkah..cium sekali..uuummmmwwwaaahhh...kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
27 April 2016 12:54 PTG delete

pan khadam umno yang terang dan jelas sebab tu dap tak bagi kerusi di serawak lepas tu dap suruh tentang pas tunggu pru 14 pan akan bertanding menentang pas walaupun pan tahu susah nak menang sebab calun2 yang akan bertanding adalah macai2 umno dalam pan. tujuan untuk memudahkan umno untuk menang dan kelantan adalah sasaran penting umno pan dah mula jalankan tugas memburuk2kan pas kelantan dengan bermacam2 fitnah kepada tghh, ahmad yakop, nik amar dan pemimpin pas kelantan dengan bermacam2 tuduhan dan fitnah. moga rakyat kelantan tidak termakan dakyah pan khadam umno yang nyata.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
27 April 2016 3:01 PTG delete

Merendah diri dgn kalah adalah berbeza.itupun xtau nk beza. Haje buduh macaipas diatas. Kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
27 April 2016 3:04 PTG delete

Ckp pasal fitnah, sape yg fitnah pil kuda????hadi pesideng kan.kahkahkahkah. Pesideng kaki fitnah rkn pkr plak tu,dah tu plak masih nk bergayut nga pkr slngor. Kahkahkahkah. Buruk perangai pas.kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
27 April 2016 3:05 PTG delete

Setuju anon 2:54, bukan rakyat Kelantan saja yang ditipu kami rakyat Sarawak pun mereka nak tipu konon nak selamatkan Malaysia sedangkan mereka sedang menuju kehancuran, mungkin PRU 14 nanti tinggallah PAN dan DAP sajalah yang akan meneruskan kerja-kerja sekelian khadam.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
27 April 2016 3:13 PTG delete

Kahkahkah..fitnah pil kuda sudah dibawa kemahkamah, siapa yg kena bayar kepada TGHH dua kali pulak tu...kahkahkah..macai2 sekelian khadam..kalau TGHH fitnah kenapa yang mendakwa perlu bayar kepada TGHH? Hebat TGHH...kahkahkah..macai2 sekelian khadam pening dan bebal....kikiki..kekekeke..huhuhuhu

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
27 April 2016 3:16 PTG delete

Kahkahkah....pkr dan dap la yang bergayut pada PAS...kahkahkah...macai2...malu malu...cium sekali uuummmmmwwwaahhh.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
27 April 2016 3:57 PTG delete

macai2 pan memg lembab isu yg dah selesai diulang2 dan dibuat sebagai bahan untuk hina tghh. isu fitnah pil kuda dah selesai isu pas bersama kerajaan selangor macai2 pan mungkin tahu atau tak tahu tapi diguna untuk buruk2kan pas kalau macai2 pan tanya kalid semak mungkin dia boleh beri pencerahan pasal kerajaan selangor dan kenapa pad masih bersama pkr dan dap sebagai kerajaan pakatan rakyat. untuk maklumat macai pan yang lembab lagi tak berapa nak cerdik yang lemah tenaga batin, kerajaan selangor adalah kerajaan pakatan rakyat menteri besar tidak istiharkan kerajaan pakatan harapan seperti yang dimahukan oleh dap dan masih mengekalkan pas sebagai sebahagian dari kerajaan selangor. dap ugut pecat exco pas kalau tak dap akan kuar dari kerajaan selangor. tapi mb tak layan lepastu dap uten tak jadi kuar dan sanggup bersama pkr dan pas dlm kerajaan dengan alasan takut pas buat hukum hudud. bagi macai pan yang lemah tenaga batin kalau tak paham lg entahlah. tentang isu pil kuda dah ada yg bgi tahu. tapi saya percaya macai pan yang lemah tenaga batin pasti akan pusing cerita. orang kalau dah lemah tenaga batin memg macam2 napsu kuat tapj lemah tenaga batin entah nak buat mcmmana.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
27 April 2016 5:07 PTG delete

Mahkamah tetap mengatakan hadi menuduh tanpa bukti.kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
27 April 2016 5:09 PTG delete

Ape ke bangang nye 3:16 kata pkr dap plak bergayut pas.aduyaiiiiiii. Macaipas2 mcmni punya buduh bangang pun ada ka kahkahkahkah. Cian pas dpt macaipas bangang2 belaka.kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
27 April 2016 5:12 PTG delete

Yeke
Pjg2 tulis,mana hudud pas?skrg senyap2 plak. Dulu berapi2 nk laksana hudud,skrg blh tangguh plak?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
27 April 2016 7:44 PTG delete

Tulis pjg tp xda isi,tolol punya pas.kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
27 April 2016 8:45 PTG delete

Kahkahkah..bebal dan bengap macai2 sekelian khadam...dah xda bukti mcmna plak boleh tuduh....banggang ke apa....kahkahkah....macai2

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
27 April 2016 8:51 PTG delete

Betul macai2 sekelian khadam, DAP dan PKR kalau blh nak campak PAS keluar dari Selangor tapi apakan daya mereka tak mampu, mereka hanya bergayut buat sementara...kahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
27 April 2016 10:16 PTG delete

Daripada responses 5:12 dan 7:44, jelas kita dpt lihat mmg terbukti facts yg diutarakan oleh 3:57 bhw macai2 PAN lembab.. patutlah DAP dan TDM begitu mudah mengKUDAkan serta mengKHODAMkan mereka.. Sekian

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
27 April 2016 11:11 PTG delete

Hudud bukan PAS yang punya hudud ialah tanggungjawab mereka yang mendaftar dgn kalimah syahadat, tanggungjawab pemimpin terhadap Allah swt.

Jangan sesekali menyebut hudud PAS kalau kalian sudah mendaftar sebagai muslim, kalau nak mendalami hudud buka Al Quran.

Nak berhujah jangan sampai mempermainkan hukum Allah swt. SubhanAllah.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
27 April 2016 11:13 PTG delete

Kahkahkah..tolol dan bengap...yg berisi dikatanya kosong, yang kosong dikatanya berisi...mmg lembab macai2 sekelian khadam..kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 April 2016 10:30 PG delete

macai memg lemah tenaga batin mereka mana tahu hudud yang mereka tahu apa yang lge kata kat mereka tu yang main hentam hudud pas dah berapa kali bagi tahu mana ada hudud pas umno aja yang kata hudud pas. pas tak pernah kata pun hudud pas terlupa pulak macai pan memg khadam umno sebab tu guna hudud pas lain kali belajar apa tanggungjawab kita untuk islam jangan jadi lembab.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
28 April 2016 6:54 PTG delete

Xkisahla hudud pas ke hudud hadi ke.so mana hudud nye?ckp pusing2 macam gasing walakontol nih.kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
29 April 2016 10:32 PG delete

marilah sama2 kita umat islam berusaha untuk melaksanakan hudud dan selemah2 iman kita berdoa moga dipermudahkan. hudud masih lagi tidak dapat dilaksanakan walaupun hanya dikelantan ini disebabkab perkara ini tidak dapat restu dari perdana menteri akan tetapi kita jangan putusasa teruskan berusaha. dari situasa dan keadaan sekarang hudud perlu dilaksanakan bukan sahaja di kelantan tetapi di malaysia jenayah tidak terkawal terutama perlakunya umat islam jadi menjadi kewajipan kepada kita umat islam berusaha dan menyokong dalam usaha untuk melaksanakan hudud bukan perlekehkan atau mencaci kepada organisasi yang berusaha untuk perlaksanaan hukum hudud di bumi malaysia. takutlah pada allah swt jangan takut pada maknusia berjuanglah untuk perlaksanaan hukum allah swt.musuh dalam kegembiraan kerana ada antara kita bukan sahaja memperlekehkan usaha untuk perlaksanaan hudud malah menyokong musuh islam maka berfikirlah apa usaha kita dalam usaha untuk menegakkan hukum allah dan pada siapa yang harus kita takut.usaha pas dalam menegakkan syariat islam telah nampak hasilnya berbanding dulu hukum hudud akan menjadi agenda utama kerana hukum hudud akan dapat memberi pengajaran pada umat islam itu yang musuh islam takutkan sekiranya umat islam kembalu kepada fitrah sebenar bagi tuan sering bertanya dimana hukum hudud teruskan bertanya dan berdoa insyallah janji allah swt itu pasti dan akan dimakburkan bersama2lah kita bertanya dan berdoa akan hukum hudud kerana allah swt sukan akan hambanya yang sentiasa berdoa moga dipermudahkan segala urusan untuk merialisasikan perlaksanaan hukum hudud di malaysia.pas telah laksanakan tangungjawabnya dan sekarang kita umat islam harus mendoakan kerana senjata umat islam adalah doa.ameen

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
29 April 2016 11:00 PTG delete

Ape ke bodoh benor komen atas ni pjg lebar tp xda isi.bongok betul.sape tolak hudud?pas kata matsabu tolak hudud bila minta bukti matsabu tolak hudud xda bukti plak.senyap menikus. Bebal punya manusia. Kalau nk laksana hudud kat kelantan harapkan umno blh harap ke mangkuk oi.kena tipu dgn umno,pastu kena tipu lagi,lepas ni kena tipu lg apa ke bangang benar pas ni, asyik kena tipu dgn umno pasal hudud je.Phuiii

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
30 April 2016 7:52 PG delete

Tuan 10:32, komen anda mmg terbaek..

Tapi kita kena faham akan maksud komen 11:00 tuh.. iaitu utk laksana hudud kat kelantan jgnlah harapkan UMNO, tapi kenalah harapkan restu DAP dulu barulah ada kekuatan utk laksanakan hudud di kelantan.. bukankah tok guru PAN; TGLKS bila balik aje dari lawatan ke Mesir terus ke kelantan utk membawa 'wahyu' baru bagi mengajar rakyat kelantan bhw hudud tak sesuai di kelantan sbb di Mesir pun tak buat hudud.. dan macam biasa sbg khodam, PAN akan mengiakan shj dan terus mengiakan lagi dan lagi dan lagi...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
30 April 2016 8:21 PG delete

Dah kata kat mesir pulak.dulu pongpang hudud skrg kata mesir xbuat hudud plak.pusing2 lagi wanrosli.tu sbb kena tipu ngan umno pasal hudud.kahkahkahkah Oh ya.MANA VIDEO MATSABU TOLAK HUDUD??!!!

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
1 Mei 2016 7:24 PG delete

Itu tok guru TGLKS 8:21 yg kata.. asyik tak de hujah shj PAN ni.. Betulkan? Ikutkan prosedur PAN, kalau nak laksana hudud kena dptkan restu DAP dulu..kan?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 Mei 2016 12:06 PTG delete

Jgnla fitnah wanrosli, tunjuk pas bukan parti penfitnah. Tunjuk bukti video matsabu tolak hudud.skrg dah jelas terang2 pas penfitnah. Jgnla bwk nama islam dlm pas.memalukan islam yg lain aje.elok tukar nama pas jd parti ajasan sesat

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
1 Mei 2016 1:56 PTG delete

Kenapa mereka tidak pernah menafikan bhw segala tindakan mereka adalah atas perintah DAP??. Tapi kalau mereka menafikan pun rakyat Sarawak takkan nak percaya penafian mereka kerana tidak sebengap PAN.. dan macam biasa kalau mereka mengakuinya pun mmg kita dah tahu lama...

Sekian.

Yg menurut perintah Tuan Besar,

(Tandatangan)
PAN

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
1 Mei 2016 2:03 PTG delete

Ala kopipes. Pemalas punya wanrosli. Xyahla Sibuk2 prn sarawak, pas pun nak kalah.kahkahkahkah.tu sbb adenan xheran masuk la sejuta kali sehari xde hal kalau nak kalah. Kahkahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
2 Mei 2016 4:26 PG delete

Kununnya nak TUDUH org fitnah (sdgkan ternyata PAN kaki pembohong kerana itu hanya andaian semata), lalu berpura2 beraksi seolah2 PAN tidak pernah terlibat dlm fitnah termasuk fitnah UG terhadap PAS.. phuiii....

Tapi PAN lupa bilamana secara terang2an tok guru mereka TGPDRamasamy memfitnah DZN sbg SATAN, PAN tanpa dapat dinafikan; berkelakuan secara jelas tidak langsung ada rasa simpati terhadap DZN sebaliknya pula menyokong TGPDR dgn cara tidak menuntut beliau meminta maaf langsung kpd DZN.. 

So, kita dapat lihatlah di sini tanpa berselindung bhw di mata PAN ulamak tidaklah perlu dihormati selagi mereka tidak digemari oleh DAP.. sebaliknya PAN akan mengiktiraf seseorg itu sbg ulamak hanya jika DAP merestui ketokohan ulamak tersebut sbg contoh Mursyidul Am PAN dan timbalannya.. patutlah kita tak dengar satu perkataan bantahan pun (dalam isu penghinaan SATAN ke atas DZN) dari ulamak berdua tersebut yg telah terbukti diredhai serta dirahmati oleh DAP..

Sekian...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
2 Mei 2016 10:52 PTG delete

Ulasan pjg pn isi xdak.awat.macaipas semua bodo2 belaka.phui...

Sekian

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
3 Mei 2016 8:41 PG delete

macai pan saja cakap xdak isi sebab tugas macai pan buat fitnah aja isi tak baca janji dap dan umno suka kat pan baru masuk banyak

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
11 Mei 2016 8:21 PTG delete

Fitnah pil kuda tu sapa plak

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ Bisnes