PANAS!! : PELUANG TERBAIK RAKYAT SARAWAK TUKAR KERAJAAN.

Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail

PETALING JAYA - Pakatan Harapan memutuskan untuk bertanding satu lawan satu antara PKR, DAP dan Amanah pada Pilihan Raya Negeri (PRN) Sarawak akan datang.

Ketua Pembangkang, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail berkata, pihak telah mencapai persetujuan bagi mengelakkan daripasa berlakunya sebarang pertembungan antara sesama mereka.

"Kita tiada pertindihan (PKR, DAP & Amanah) antara kami dan kita akan bertanding satu lawan satu di Sarawak. Perkara ini telah dipersetujui dalam mesyuarat (Majlis Presiden Pakatan Harapan) tadi," katanya pada sidang media di ibu pejabat PKR, di sini, hari ini.

Bagaimanapun Wan Azizah juga berkata, butiran mengenai jumlah kerusi dan calon yang bertanding dijangka diumumkan dalam masa terdekat.

"Maklumat terperinci akan dimaklumkan kemudian. Kita masih lagi memperincikan (pembahagian kerusi).

"Kita sudah selesai (pembahagian kerusi) dalam gambaran besar, kemudian perinciannya kita tengah muktamadkan," ujarnya.

Ditanya tentang keputusan Pakatan Harapan bagi memastikan pertandingan satu lawan satu dengan mengambil kira Pas, Wan Azizah bagaimanapun berkata parti Islam itu tidak terlibat dalam perbincangan itu.

"Pas tiada dalam mesyuarat ini," tegasnya.

Beliau berkata lagi, sasaran Pakatan Harapan ialah untuk memastikan mereka dapat memenangi PRN Sarawak dengan jumlah kerusi Dun lebih banyak berbanding PRN Sarawak ke-10 pada 2011.

"Kita sasarkan di mana kita akan bertanding, kita sasar untuk menang. Kita tahu realiti di akar umbi. Kita tunggu pengundi memberikan mandat kepada kita.

"Kita tak bincangkannya (ambil alih Kerajaan Negeri Sarawak), kita hanya bincang bagaimana nak menang dulu," jelasnya.

Dalam pada itu, Wan Azizah yakin bahawa isu banglo Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng tidak akan menjadi isu besar semasa proses berkempen di Sarawak nanti.

"Tak ada, itu kat Pulau Pinang. Tak lah (jadi isu), isu tanah adat lebih besar di Sarawak.

"(Sebaliknya) isu GST, tanah adat, dan kos sara hidup sangat beri kesan kepada pengundi Sarawak," tambahnya.

Sementara itu, Setiausaha Publisiti DAP, Tony Pua pada sidang media sama menegaskan, Pakatan Harapan tidak pernah membincangkan tentang sasaran kerusi yang mahu dimenangi nanti.

"Kita tak pernah bincang isu berapa kita nak menang di Sarawak. Setiap parti ada sasaran masing-masing, kita akan buat terbaik.

"(Namun) DAP sasarkan untuk menafikan BN daripada mendapat majoriti dua pertiga di Sarawak," katanya lagi.

sh

IKLAN PENAJA

Anda adalah di antara 43 JUTA pengguna telefon di Malaysia. Tahukah anda pengguna telefon di masa kini sedang menikmati komisen serta bonus yang dibayar kepada mereka setiap bulan? Telefon bukan lagi alat untuk berhubung, telefon kini telah terbukti dapat dijadikan alat untuk menjana pendapatan yang tidak putus setiap bulan. Anda nak tahu?

Kami membina sistem yang lengkap untuk anda hasil dari perbincangan, pengalaman serta ilmu pemasaran yang kami ada. Untuk menjadi salah seorang daripada pengguna telefon yang menjana pendapatan pasif setiap bulan, anda hanya perlu memahami :

Faham Sistem AutoDownline & AutoPlacement

Hadam ilmu yang kami sediakan Praktik teknik yang disediakan Apabila elemen hebat ini bergabung,maka bersiap sedialah untuk menerima pendapatan yang tidak masuk akal hasil dari bantuan sistem kami ini.

Harapan kami dengan bantuan sistem kejayaan ini dapat membantu anda menjadi seorang usahawan online yang berinovasi, berdaya saing dan tidak mustahil, seorang Jutawan atau Multi-Jutawan Semoga anda sukses dan menambah nilai dalam hidup orang ramai.

klik link sini : http://autod9.com/army


 
http://iklanviral.blogspot.my
 
  http://www.kelabsimkad.com/
Previous
Next Post »

74 ulasan

Write ulasan
Tanpa Nama
AUTHOR
13 April 2016 11:02 PG delete

Pas xterlibat dlm perbincangan. Hahaha.wanrosli mana mau letak muka. Pkr xpandang pas pun
Letakla jwtn kat slngor. Kahkahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
13 April 2016 12:50 PTG delete

Apahal plk PAS nak terlibat? PAS bukan khodam DAP.. macam PAN..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 April 2016 2:13 PTG delete

Bongok punya jwpn..kahkahkahkah. Yg dok bergayut dgn kerajaan selangor tu apahal?letak la jwtn kata hebatbkuatdasat boboiboy. Kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 April 2016 2:54 PTG delete

Bukan PAS yang bergayut di Selangor sebaliknya PKR lah yang menumpang.
PAN yang sebenarnya bergayut dengan segala kemudahan dari DAP sehingga sanggup mengKHADAMkan diri demi jawatan dan kuasa. Rakyat Sarawak pun tahu bukan diSemenanjung je.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 April 2016 3:33 PTG delete

Udah kata pkr pulak menumpang.apa punya vonggok statement wanrosli nih.xtau ke mb selangor org pkr..aduyaiiiiiii. Xkan itu pun nk ajar...sekolah darjah brp nih.kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 April 2016 3:50 PTG delete

Susah bila walakontol ni terlalu bebal,terlebih minum susu omega gamaknye. Igtkan bebal tahap biasa je ropenye tahap kritikal dh bebal nye wanrosli ni...ni mabuk minum susu omega ke atau pil kuda ni wanrosli. Cer bgtau btl2.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 April 2016 5:24 PTG delete

Wan rosli dh merapu laa tu..kasi taruk ckup2..kahkahkah.

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
13 April 2016 7:20 PTG delete

Itulah PAN ni bangang, PAS mmg ada tahluf siyasi dgn PKR.. bukan macam PAN yg hanya harapkan DAP demi kelansungan hidup PAN.. kerusi PAN pun curi PAS punya.. memang perangai khodam betul.. buat apa2 saje yg tuan besar suroh tanpa boleh berfikir betul atau tidak.. taat pd tuan besar walau kena langgar sumpah baiah.. PAN ni tak tahu ke yg DAP peduli apa kalau PAN langgar sumpah baiah.... sdgkan DNZ pun senang2 je DAP label satan..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 April 2016 7:42 PTG delete

Udah wanrosli meroyan pulak mabuk minum susu omega kot.kahkahkahkah. Khadam umno meroyan lagi.kikikiki

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
13 April 2016 8:00 PTG delete

Pas lgi tak malu..ngaku krusi dia punya,btnding masa tu ats tiket pr..andai pr takda blum tau lagi..apa lgi walakontol smua.lpaskn jawtan ar dri krajaan ngri slangor.eee tak malu.

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
14 April 2016 6:39 PG delete

Agak bangang punya komen.. masa pangkah undi, ada ke lambang PR tu kat kertas undi..agak kurang cedik PAN ni yea rupanya.. ni mesti budak bawah umor lg ni tak pernah mengundi..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 April 2016 9:10 PG delete

Wanrosli ckp byk pulak. Kata pkr tolak hudud,apasal masih bergayut dgn pkr slngor? Kalau berani keluarla dr pkr slngor sbb pkr kan rakan2 ph,ph ada dap pan.apa cter ni wanrosli? Pas pengecut ye takut ilang pangkat kat selangor.kata nk cari redho Allah.kahkahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
14 April 2016 9:12 PG delete

Sebab kebangangan PAN ni lah diorang boleh nampak ada lambang PAN atas kertas undi PRU13.. tu yg curi dan bawak lari kerusi PAS..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
14 April 2016 9:20 PG delete

Setahu aku ada ADUN PKR di Kelantan yg sokong hudud malah ADUN UMNO juga..

Well so far aku tak nampak lagi ADUN PAN sokong hudud.. mungkin sebabnya DAP takkan nak bagi.. gila ke apa.. TUAN BESAR tolak hudud tetiba KHODAMnya nak sokong hudud.. gilo ke apo..

Tgk peristiwa TGPDR hina DZN sudahlah..

Sebenarnya dgn perkembangan terkini akan isu DZN ini, mmg ada hikmah besar rupa2nya.. kalau selama ni PAS duk tuduh2 PAN khodam DAP, ahli PAN masih tak faham2 malah sudah berbelas isu sebelum ini (lantaran rendah IQ!).. kini isu DZN adalah bukti terbaru bahawa sohihlah PAN khodam DAP..

Senario dan Kesimpulannya..

Bila TGPDR kata DZN satan, PAN diam seribu bahasa..
Bila TGPDR kata kesal, PAN anggap TGPDR mintak maaf..
Bila TGPDR tarik balik perkataan satan tu, PAN ucap terima kasih..(padahal ucapan terima kasih hanya sesuai jika TGPDR mintak maaf pd DZN!)

Bermakna inilah peluang DAP hina islam lagi di masa hadapan memandangkan PAN tidak akan membantah malah akan mempertahankan kesalahan DAP lagi.. khodam khodam khodam..!

Satu undi utk PAN bermakna
👉 satu undi utk TGPDR ✔
👉 satu undi utk DAP ✔
👉 satu undi utk ISLAM ❌
👉 satu undi utk HINA ISLAM ✔

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 April 2016 9:29 PG delete

Jgnla pusing2 wanrosli xmenjawab soalan.knp pas xnk letak jwtn kat selangor. Kan pkr tolak hudud????

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 April 2016 9:31 PG delete

Komen wanrosli mcm budak tadika br belajar menulis. Kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 April 2016 10:09 PG delete

Masa undi tu pas sorg ke atau dgn pr.kau tu yg baghal..tak ckup tu.pas khianat lgi dgn letak kn calon yg jadi 3 pnjuru akhirnya bn yg menang.kau yg buta atau buat2 buta wan rosli omega hadi??kahkahkah.mmg pun kau ni bodoh..gi minum susu omega hadi byk2 baru komen ye..agak tak bleh cmpur dedak dgn daun ketum n pil kuda..kahkahkahkah..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
14 April 2016 11:07 PG delete

Boleh tak gitahu pusat ngundi mana yg ada lambang PR tuh.. mungkin nak tukar alamat lah lps ni..

Brongang.. cer kau tgk UMNO dan MIC, sbb diaorg dgn BN lah ada lambang BN.. so dah terjawab pun persoalan tuh.. sape yg bangang banget ni sbnrnya..

Satu lagi kalu benar2 bersama2 PR.. PR tu sape punya? PKR ke? yg sampai PAS nak kena letak jawatan di Sgor?..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
14 April 2016 11:07 PG delete

Boleh tak gitahu pusat ngundi mana yg ada lambang PR tuh.. mungkin nak tukar alamat lah lps ni..

Brongang.. cer kau tgk UMNO dan MIC, sbb diaorg dgn BN lah ada lambang BN.. so dah terjawab pun persoalan tuh.. sape yg bangang banget ni sbnrnya..

Satu lagi kalu benar2 bersama2 PR.. PR tu sape punya? PKR ke? yg sampai PAS nak kena letak jawatan di Sgor?..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
14 April 2016 11:08 PG delete

Setahu aku ada ADUN PKR di Kelantan yg sokong hudud malah ADUN UMNO juga..

Well so far aku tak nampak lagi ADUN PAN sokong hudud.. mungkin sebabnya DAP takkan nak bagi.. gila ke apa.. TUAN BESAR tolak hudud tetiba KHODAMnya nak sokong hudud.. gilo ke apo..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
14 April 2016 11:09 PG delete

Cer lah jawab bro.. PAN sokong hudud ke tidak?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 April 2016 11:46 PG delete

Wanrosli pusing2 lagi.soalan mudah je jgn pusing2 mcm gasing. Pkr kan tolak hudud.nape pas masih nk bergayut dgn parti tolak hudud kat slngor tu????

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 April 2016 11:47 PG delete

Pas xjwb soalan tp tanye balik.confirm budak tadika nih
Kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 April 2016 11:48 PG delete

Org tanya lain,wanrosli jawab lain.sapo gilo ke apo ni wanrosli oi

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 April 2016 2:56 PTG delete

Bukan PAS yang bergayut dengan PKR tapi PKR lah yang bergayut bukan saja dengan PAS malah semua parti mereka bergayut, tunggu lah sampai masanya PKR akan jatuh setelah keletihan akibat bergayut dengan PAS.

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 April 2016 7:29 PTG delete

Vonggok punya jawapan.mb slngor pkr da.apasal plak pkr plak bgayut ngan pas.apekejenis benggong manusia wanrosli ni...hahaha wanrosli dah xda jwpn lagi mau pusing2. Kahkahkahkah. Letakla jwtn kalau berani...mesti xberani kan
Kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 April 2016 9:45 PTG delete

Kahkahkah sakit perot bang ketawa tgok wan rosli kena balik..ha ckap ikut sdap je.kahkahkah..adoiiii kahkahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
14 April 2016 10:55 PTG delete

Kesian wanrosli kena bantai je.penat2 die minum susu omega tapi still bengap
Cian wanrosli
Kahkahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
15 April 2016 6:38 PG delete Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
avatar
An Anonymous
AUTHOR
15 April 2016 6:39 PG delete

An Anonymous 14 April 2016 11:09 PG
Cer lah jawab bro.. PAN sokong hudud ke tidak?

Tak leh jawab ke bro soklan atas tu.. kalau org kafir straight je jwb tak sokong hudud.. kalau org islam straight je jwb sokong hudud.. kalau org munafik plk?

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
15 April 2016 6:45 PG delete

PKR tolak hudud itu hanya andaian kau..sbb dah terbukti pun yg ADUN PKR di kelantan menyokong hudud.. dan tak timbul PAS bergayut pd PKR kerana PKR masih rakan tahaluf siyasi PAS.. begitu juga di kelantan.. apa masalahnya bro.. kami tak anggap pun PKR bergayut dgn PAS di kelantan.. dah faham ke sekarang PANngang.?

Ok sekarang sila jawab soklan no pulak.. PAN sokong hudud ke idak ni?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 April 2016 9:22 PG delete

Wanrosli jgnla pusing2 soalan tadi xdjwb pun lg...knp pas xletak jwtn kat slngor yg pkr tolak hudud???!

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
15 April 2016 9:50 PG delete

Berapa kali daa aku dah jawab.. tp x pe aku ulang..

PKR tolak hudud itu hanya andaian kau..sbb dah terbukti pun yg ADUN PKR di kelantan menyokong hudud.. dan tak timbul PAS bergayut pd PKR kerana PKR masih rakan tahaluf siyasi PAS.. begitu juga di kelantan.. apa masalahnya bro.. kami tak anggap pun PKR bergayut dgn PAS di kelantan.. dah faham ke sekarang PAN?.

Ok sekarang sila jawab soklan ni pulak.. PAN sokong hudud ke idak ni?

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
15 April 2016 9:56 PG delete

So apa perlunya letak jawatan kalau PKR tu rakan PAS sbgaimana di kelantan.. mintak jawab plklah soklan aku tu kt atas ..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
15 April 2016 9:57 PG delete

Rasa2 PAN berani tak jwb soklan aku tuh..?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 April 2016 10:44 PG delete

Kat klantan tu mb nya sapa...kan pas.jadi pkr tpksa ar ikot skog sbb pas yg mjoriti..skrg kita crita slangor ar buduss.pas ker yg brkuasa??apa raa..tu pun masa krisis mb slngor pas dh pun mngadakn krjasama dgn umngok jika tn sri khalid ibrahim jadi mb,maka krajaan slngor akn ada dua prti mjoriti iaitu pas n umngok..tgok sapa yg khiant pr??sapa buduusss??skrg pr dh tiada,nsib baik ada ihsan pkr lagi..jika tak,org pas tpksa ltak jwatan tuu.maka skrg kat slngor yee..tk kna mngna dgn klntan..minum susu omgea hadi byk2 sikit..kahkahkah..budus,vongok,..kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 April 2016 11:15 PG delete

Apa punya vonggok jwpn wanrosli.. Pas kata pkr tolak hudud, jual pil kuda..apasal nk pkr lagi???? Apa hukumnya pas bkerjasama dgn pkr yg tolak hudud? Kira pas pun sama la tolak hudud kan.lgpun kat klntn pas bukan laksana kan hudud pun,akta syariah je,akta syariah semua negeri ada.kahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 April 2016 11:18 PG delete

Andaian apa wanrosli. Pas terang2 kata pkr tolak hudud.apa la wanrosli ni ikut perkembangan semasa,itu xtau ini xtau cmne la pas nk maju.dok dlm utan aje la buat kg sendiri xyah ganggu politik Malaysia. Kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 April 2016 11:22 PG delete

Ntahpun wanrosli, xpernah aku jumpa manusia sebengap wanrosli. Kelantan mb dr pas, kerusi pkr ciput je.terpaksa la ikut.ini selangor paham xselangor mb dr pkr,di ulangi kalau xpaham "MB SELANGOR DR PKR"..yg hadi kata pkr tolak hudud,pil kuda tp apasal mau bersama parti tolak hudud,jual pil kuda...apa pula hukum nya bkerjasama dgn pkr yg tolak hudud?????Xyah g jauh2. Ikatan sokong hudud x?????

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
15 April 2016 12:10 PTG delete

Engko yg tak paham kut.. bila ADUN PKR sokong hudud di kelantan dan PKR tak buang atau tak ada tindakan disiplin.. bermakna PKR tak tolak hudud secara total macam DAP.. bila jd begitu bermakna juga PKR tak layak jadi khodam DAP sepertimana PAN..

Sekarang sila jawap soklan aku..PAN terima hudud atau tolak hudud?

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
15 April 2016 12:12 PTG delete

Ikatan xah keluar statement kalau majoriti rakyat sokong hudud, Ikatan kata ok..ini bermakna Ikatan tak menolak hudud secara total.. dan bermakna juga Ikatan tak layak jadi khodam DAP sebagaimana PAN..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
15 April 2016 12:18 PTG delete

Tak payah nak memaki hamun atau marah2.. jawab je PAN tolak atau terima hudud?
Tak susah nak jawab pun.. aku bg panduan spt di bawah..

Kalau org kafir straight je jwb tak sokong hudud.. kalau org islam straight je jwb sokong hudud.. kalau org munafik plk?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 April 2016 2:52 PTG delete

Nk tanya pas ni kata pan tolak hudud.apa bukti pan tolak hudud???

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
15 April 2016 3:03 PTG delete

Adeh.. bangangnya PAN.. aku tak tuduh pun... aku tanya shj.. ni mesti tak kena susu omega lagi ni..

Sekarang jawablah..aku bg peluang lagi.. PAN tolak hudud atau sokong hudud?..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 April 2016 3:21 PTG delete

Kahkahkahkah. Buat makluman wanrosli. Pan xmain la susu omega ni. Wanrosli je yg minum susu omega cicah pil kuda supaya sel2 otak berhubung. Kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 April 2016 3:23 PTG delete

Jwpn pasal hudud dah kasi dah.wanrosli sila rajin membaca,kalau malas membaca xda guna nya minum susu omega satu kawah pun.kahkahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
15 April 2016 3:34 PTG delete

Sokong hudud atau tidak PAN ni?.. Ya atau tidak.?. Ya utk sokong hudud.. Tidak utk tolak hudud...

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
15 April 2016 3:48 PTG delete

Kahkahkah..tu je utk takat ni..kahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
15 April 2016 6:31 PTG delete

Cam ni lah respon yg aku nak.. kini kita boleh andaikan PAN ni sokong hudud pun idak tolak hudud pun idak..
Maknanya sama2lah kita boleh andaikan PAN ni dlm kategori apa sebenarnya..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 April 2016 12:31 PG delete

Bodo punya wanrosli kasi video pas punya komen.kata bijak2 tp bangang. Kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 April 2016 12:33 PG delete

Tunjuk kan video kata pan tolak hudud. Yg ko tunjuk video gambar mat sabu tp suara pas.apa ke bangang walaon pas ni..minum susu omega lebih sikit yea

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
16 April 2016 5:12 PG delete

Alhamdulillah.. senang je nak tahu anak muda terima PAN atau tidak.. tgk je demo yg dianjur PAN.. hancus.. tu blm tunjuk ceramah mujahid di Terengganu.. 5 org aje ..mmg anak muda tak mahu islam progresif tajaan PAN yg menolak hudud tapi meraikan pula LGBT..

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
16 April 2016 12:08 PTG delete

Setahu aku ada ADUN PKR di Kelantan yg sokong hudud malah ADUN UMNO juga..

Well so far aku tak nampak lagi ADUN PAN sokong hudud.. mungkin sebabnya DAP takkan nak bagi.. gila ke apa.. TUAN BESAR tolak hudud tetiba KHODAMnya nak sokong hudud.. gilo ke apo..

Tgk peristiwa TGPDR hina DZN sudahlah..

Sebenarnya dgn perkembangan terkini akan isu DZN ini, mmg ada hikmah besar rupa2nya.. kalau selama ni PAS duk tuduh2 PAN khodam DAP, ahli PAN masih tak faham2 malah sudah berbelas isu sebelum ini (lantaran rendah IQ!).. kini isu DZN adalah bukti terbaru bahawa sohihlah PAN khodam DAP..

Senario dan Kesimpulannya..

Bila TGPDR kata DZN Satan, PAN diam seribu bahasa..
Bila TGPDR kata kesal, PAN anggap TGPDR mintak maaf..
Bila TGPDR tarik balik perkataan satan tu, PAN ucap terima kasih..(padahal ucapan terima kasih hanya sesuai jika TGPDR mintak maaf pd DZN!)

Bermakna inilah peluang DAP hina islam lagi di masa hadapan memandangkan PAN tidak akan membantah malah akan mempertahankan kesalahan DAP lagi.. khodam khodam khodam..!

Satu undi utk PAN bermakna
👉 satu undi utk TGPDR ✔
👉 satu undi utk DAP ✔
👉 satu undi utk ISLAM ❌
👉 satu undi utk HINA ISLAM ✔

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 April 2016 2:07 PTG delete

Benar2 bengap wanrosli ni.dkelantan pkr ada brp kerusi?sikit je terpaksa la ikut ragam pas kat sana...kat slngor pula lain, kerajaan milik pkr slngor, pas dok katq pkr tolak hudud, jual pil kuda tp apasal xnk letak jwtn, knp masih nk bergayut dgn pkr yg tolak hudud?xrasa bdosa ke kerjasama dgn parti tolak hudud?

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
16 April 2016 4:48 PTG delete

Setahu aku ada ADUN PKR di Kelantan yg sokong hudud malah ADUN UMNO juga..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
16 April 2016 7:59 PTG delete

Itu setahu ngko sbb ngko bongok. Kahkahkahkah. Xyah bising2. Nape pas xnk letak jwtn kat slngor? Xrasa bdosa bkerjasama dgn pkr tolak hudud?

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
16 April 2016 10:17 PTG delete

Itulah PAN ni bangang, PAS mmg ada tahluf siyasi dgn PKR.. bukan macam PAN yg hanya harapkan DAP demi kelansungan hidup PAN.. kerusi PAN pun curi PAS punya.. memang perangai khodam betul.. buat apa2 saje yg tuan besar suroh tanpa boleh berfikir betul atau tidak.. taat pd tuan besar walau kena langgar sumpah baiah.. PAN ni tak tahu ke yg DAP peduli apa kalau PAN langgar sumpah baiah.... sdgkan DNZ pun senang2 je DAP label satan..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 April 2016 12:13 PG delete

Komen wanrosli xda isi,hanya hentam kromo,kasi la isi br mencabar setakat hentam kromo mcm budak2 punya ulasan.. Apa hukumnya pas tahaluf siyasibasi dgn parti tolak hudud pkr???

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
17 April 2016 8:18 PTG delete Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
avatar
An Anonymous
AUTHOR
17 April 2016 8:19 PTG delete

Pkr tolak hudud hanya andaian PAN yg irihati dgn hubungan pkr dan pas..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
17 April 2016 10:30 PTG delete

Andaian pan pulak.dulu pas beria2 tuduh pkr tolak hudud.kahkahkahkah. Sudah uturn ka wanrosli. Okla katala pkr xtolak hudud tp pkr bsama ph,rakan2 ph tolak hudud,apa pulak hukumnya pas bsama pkr yg berkwn dgn ph???xrasa bdosa ke bsubahat dgn parti tolak hudud??

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
18 April 2016 7:01 PG delete

Macam biasa puak persenda hudud sependapat dgn Tok Guru Profesor Dr Ramasamy dalam bab menghina DZN bilamana tak dgr pun kecaman kpd TGPDR oleh puak tu selain ucapan terima kasih bila penghinaan itu ditarik balik tanpa langsung memohon maaf..

Cuba jelaskan di mana fitnahnya kenyataan di atas..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 April 2016 9:36 PG delete

Video matsabu tolak hudud mana????

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
18 April 2016 8:55 PTG delete

Ramasamy kluar knyataan mohon maaf,kau je yg tak baca,tpi baghal n bengap nk kondem org,tu abg moktar snake lagi teruk.kutuk2 pas kena bedal dgn nietizen pdam posting..kahkahkah.mmg confirm kau n tuang presideng bodoh,bebal n baghal.gi minum susu brtong tong baru komen ye kahkahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
19 April 2016 6:48 PG delete

Pada mulanya kami dlm PAS agak terkedu dgn kehilangan G18 utk tubuh parti baru memandangkan mereka ni bijak pandai lagi profesional belaka kununnya... tapi setelah meneliti situasi sebenar, barulah kami sedari bhw kebijaksanaan mereka hanyalah digunakan utk menjadi khodam profesional kpd DAP, bukannya utk memperjuangkan islam yg syumul..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
19 April 2016 9:21 PG delete

Kakakaka kami lgi terkedu lihat pas,konon ckap tak akn bersama dgn mana2 prti yg tolak hudud tpi terkeseng2 dgn pkr n ikatan n umngok..kahkahkah.prjuang islam kebendanya.gi minum susu omega dulu ye walakontol sblum ckap..nti kena kutuk merah tlinga.kahkahkahkah

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
19 April 2016 4:08 PTG delete

Kami bukan saja terkedu malah terkentut2 membaca ulasan wanrosli. Kahkahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
20 April 2016 8:22 PTG delete

Baguslah dah mengaku dan tak menafikan akan kekhodaman kpd DAP..

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
21 April 2016 9:59 PG delete

Baguslah PAS dah mengaku dan tak menafikan akan kekhodaman kpd UMNO.kahkahkahkah

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
25 April 2016 11:11 PG delete

Di bawah adalah satu teka teki ringkas..

Bersama PAS jadi pengkhianat..
Bersama PKR jadi pengacau..
Bersama DAP jadi khodam..
Bersama UMNO jadi khodam bergu bersama DAP..

Dari jenis apakah 'binatang sesumpah laknat' ini?

Reply
avatar
Tanpa Nama
AUTHOR
25 April 2016 3:24 PTG delete

WanrosliSesumpahLaknat jawapan nyer

Reply
avatar
An Anonymous
AUTHOR
26 April 2016 9:20 PG delete

Pabila sesumpah bertukar dari oren kpd merah, inilah fasa yg paling ganas! Sbb dia boleh jadi jelmaan roket lepas tu keris togel lepas tu roket lepas tu keris togel lepas tu roket lepas tu keris togel.. begitulah seterusnya sampai binatang sesumpah laknat ni mampos..

Reply
avatar
8 Mei 2017 8:01 PG delete

SALAM KOMPAK SELALU….dan selamat buat yg JUPE hari ini.
KALAU ANDA INGIN TAU INFO TOGEL, KENAL,KAN NAMA AWA IBU sintia, KAMI TINGGAL DI SArawak PEKERJAAN USAHA KECI-KECI LAH, DAN TUKAN MASAK DI RESTORAN ,SELAMA KAMI KENAL YANG NAMANYA KI NASIB KAMI TIDAK SEPERTI YANG DULUH… KAMI SANGAT BERTERIMA KASIH KEPADA AKI SUKARWO BERKAT ANGKA YANG DI BAGI SAMA BELIAU.DAN ALHAMDULILLAH TEMBUS.DAN KAMI MINTA ANGKA,4D…5D…DAN 6D…
ANGKA NAIK YAITU,DI.
SPORTS,TOTO 4D,5D, 6D ,7-4-9-3-6-3
SIAPA TAU AWA SEMUA MAU SILAH KAN GABUNG SAMA KAMI,DI BOCORAN RAMALAN TOGEL, AKI SUKARWO DAN KAMI BERSUKUR HASIL PASANG TOGEL
….
SEMUA UTANG UTANG DLM KELUARGA KAMI KINI DPT TERLUNASI SEMUA,KAMI PUN BISAH MEMBUKA USAHA KEMBALI,WALAUPUN ITU DGN CARA PASANG TOGEL, ITU MERUPAKAN RESKI BAGI KAMI SE- KELUARGA ,JADI YG SERING KALAH DLM PERMAINAN TOGEL HUBUNGI AKI/SMS KE NMR INI, +6285320272221

—KESUSAHAN ANDA DALAM MAIN
TOGEL DI,JAMIN [3] KALI PUTARAN…
ATAU, KUNGJUNGGI, BLOG, AKI SUKARWO …
DAN SUKUR ALHANDULILLA MENANG LAGI, …
Terima kasih yang amat dalam kami ucapkan kepada AKI SUKARWO yang telah memberikan kebahagian bagi keluarga kami…berkat Beliau kami sekarang udah hidup tenang..sudah tidak di kejar-kejar hutang …Kami di berikan Angka Ritual Ghoib Dari AKI SUKARWO yang sangat sangat Jitu 100%…hingga kami sekarang merasa tenang lagi…terima kasih KI …Jika Anda ada yang merasa kesulitan masalah Nomer Toto apakaH 2D.3D.4D.5D.6D.itu semua terserah anda, silahkan HBG ATAU SMS Aja Pada AKI SUKARWO …di nmr hpnya [085-320-272-221] pasti anda akan merasakan apa yg selama ini kami rasakan…Salam Bahagia dan Sukses..!!
DENGAN ANGKA GOIB ,ATAU ANGKA RITUAL// ANGKA MAHLUK HALUS….
angka GHOIB: singapur 2D/3D/4D/
angka GHOIB: hongkong 2D/3D/4D/
angka GHOIB; malaysia
angka GHOIB; toto magnum 4D/5D/6D/
angka GHOIB; laos
angka ritual gaib kuda lari
TOTO, 2D, 3D, 4D, 5D, 6D…
SUPREME TOTO 6/58,/MEGA TOTO,6/52,POWER TOTO 6/55…
MAKNUM 4D,/STS,/88,/DA MA CAI 1+3D,/ DAN LAIN-LAIN parah pencinta togel.
DAN LAIN-LAIN,ITU SEMUA TERGANTUNG PERMINTAAN KAMI…ATAU SEPESIAL DEROH 4D ANGKA RITUAL ADA PADA AKI sukarwo …..
Di jamin anda pasti menang seperti kami >>>klik di sini bocorang togel 2D 3D 4D 5D 6D PESUGIHAN <<<<

Reply
avatar
8 Mei 2017 8:02 PG delete

SALAM KOMPAK SELALU….dan selamat buat yg JUPE hari ini.
KALAU ANDA INGIN TAU INFO TOGEL, KENAL,KAN NAMA AWA IBU sintia, KAMI TINGGAL DI SArawak PEKERJAAN USAHA KECI-KECI LAH, DAN TUKAN MASAK DI RESTORAN ,SELAMA KAMI KENAL YANG NAMANYA KI NASIB KAMI TIDAK SEPERTI YANG DULUH… KAMI SANGAT BERTERIMA KASIH KEPADA AKI SUKARWO BERKAT ANGKA YANG DI BAGI SAMA BELIAU.DAN ALHAMDULILLAH TEMBUS.DAN KAMI MINTA ANGKA,4D…5D…DAN 6D…
ANGKA NAIK YAITU,DI.
SPORTS,TOTO 4D,5D, 6D ,7-4-9-3-6-3
SIAPA TAU AWA SEMUA MAU SILAH KAN GABUNG SAMA KAMI,DI BOCORAN RAMALAN TOGEL, AKI SUKARWO DAN KAMI BERSUKUR HASIL PASANG TOGEL
….
SEMUA UTANG UTANG DLM KELUARGA KAMI KINI DPT TERLUNASI SEMUA,KAMI PUN BISAH MEMBUKA USAHA KEMBALI,WALAUPUN ITU DGN CARA PASANG TOGEL, ITU MERUPAKAN RESKI BAGI KAMI SE- KELUARGA ,JADI YG SERING KALAH DLM PERMAINAN TOGEL HUBUNGI AKI/SMS KE NMR INI, +6285320272221

—KESUSAHAN ANDA DALAM MAIN
TOGEL DI,JAMIN [3] KALI PUTARAN…
ATAU, KUNGJUNGGI, BLOG, AKI SUKARWO …
DAN SUKUR ALHANDULILLA MENANG LAGI, …
Terima kasih yang amat dalam kami ucapkan kepada AKI SUKARWO yang telah memberikan kebahagian bagi keluarga kami…berkat Beliau kami sekarang udah hidup tenang..sudah tidak di kejar-kejar hutang …Kami di berikan Angka Ritual Ghoib Dari AKI SUKARWO yang sangat sangat Jitu 100%…hingga kami sekarang merasa tenang lagi…terima kasih KI …Jika Anda ada yang merasa kesulitan masalah Nomer Toto apakaH 2D.3D.4D.5D.6D.itu semua terserah anda, silahkan HBG ATAU SMS Aja Pada AKI SUKARWO …di nmr hpnya [085-320-272-221] pasti anda akan merasakan apa yg selama ini kami rasakan…Salam Bahagia dan Sukses..!!
DENGAN ANGKA GOIB ,ATAU ANGKA RITUAL// ANGKA MAHLUK HALUS….
angka GHOIB: singapur 2D/3D/4D/
angka GHOIB: hongkong 2D/3D/4D/
angka GHOIB; malaysia
angka GHOIB; toto magnum 4D/5D/6D/
angka GHOIB; laos
angka ritual gaib kuda lari
TOTO, 2D, 3D, 4D, 5D, 6D…
SUPREME TOTO 6/58,/MEGA TOTO,6/52,POWER TOTO 6/55…
MAKNUM 4D,/STS,/88,/DA MA CAI 1+3D,/ DAN LAIN-LAIN parah pencinta togel.
DAN LAIN-LAIN,ITU SEMUA TERGANTUNG PERMINTAAN KAMI…ATAU SEPESIAL DEROH 4D ANGKA RITUAL ADA PADA AKI sukarwo …..
Di jamin anda pasti menang seperti kami >>>klik di sini bocorang togel 2D 3D 4D 5D 6D PESUGIHAN <<<<

Reply
avatar

Komenlah dan berhujahlah dengan baik... EmoticonEmoticon

Senarai Blog...Geng

Iklan Penaja

Blog Pilihan

iklan penaja.

dana-100-all

Senarai Blog @ Bisnes