Iklan Penaja 1

Selasa, April 12, 2016

PANAS!! : KENYATAAN PEMUDA AMANAH KEPADA KETUA POLIS NEGARA.

 Image result for pemuda amanah

www.amanah.org.my

Pemuda AMANAH menyatakan kekecewaan yang amat mendalam terhadap larangan Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar di twitter beliau berhubung syarahan umum tokoh intelektual antarabangsa, Dr Zakir Naik. Larangan ini mencerminkan tahap kongkongan pihak berkuasa yang amat parah terhadap ‘intellectual discourse’, yang seharusnya disuburkan, tidak dihalang apatah lagi dibatalkan sewenang-wenangnya.

Atas nama kebebasan bersuara dan kebebasan intelek, Pemuda AMANAH berpandangan syarahan-syarahan ilmiah seperti ini tidak harus dimusuhi oleh sesiapa pun. Jika wujud pun pertembungan pemikiran, perkara ini positif kerana sikap inkuiri yang sedia tertanam dalam jiwa generasi muda mampu disuburkan dengan penggalian ilmu yang lebih luas dan pandangan ilmiah yang lebih rencam, asalkan kesemuanya itu berteraskan ilmu dan hujah.

Pertentangan pendapat tidak sewajarnya berakhir dengan pihak berkuasa atau kerajaan memenangkan satu pandangan sahaja. Mungkin boleh diusulkan pandangan untuk dipentaskan forum yang menampilkan Dr Zakir Naik dengan pihak yang tidak bersetuju dengan pandangan beliau. Hal ini lebih bertamadun daripada membantah atas alasan-alasan klise seperti ‘ketenteraman awam dan sensitiviti agama’ yang sebenarnya tidak menganjak apa-apa pun kemajuan pemikiran rakyat bahkan lebih menarik rakyat ke zon pembodohan.

Akhirnya, Pemuda AMANAH teguh mempertahankan kebebasan intelek sebagai elemen teras pembinaan masa depan negara. Pemuda AMANAH juga menyeru agar seluruh parti-parti politik, NGO-NGO, badan-badan kerajaan dan tokoh-tokoh agamawan untuk teguh mempertahankan prinsip yang sama. Negara tidak akan mundur dengan rakyat yang dibijakkan. Negara hanya akan hancur dengan pemimpin bodoh yang turut mahu rakyat diperbodohkan.

“Harapan Baru”

SANY HAMZAN
Ketua Pemuda AMANAH Nasional
11 April 2016

IKLAN PENAJA

Anda adalah di antara 43 JUTA pengguna telefon di Malaysia. Tahukah anda pengguna telefon di masa kini sedang menikmati komisen serta bonus yang dibayar kepada mereka setiap bulan? Telefon bukan lagi alat untuk berhubung, telefon kini telah terbukti dapat dijadikan alat untuk menjana pendapatan yang tidak putus setiap bulan. Anda nak tahu?

Kami membina sistem yang lengkap untuk anda hasil dari perbincangan, pengalaman serta ilmu pemasaran yang kami ada. Untuk menjadi salah seorang daripada pengguna telefon yang menjana pendapatan pasif setiap bulan, anda hanya perlu memahami :

Faham Sistem AutoDownline & AutoPlacement

Hadam ilmu yang kami sediakan Praktik teknik yang disediakan Apabila elemen hebat ini bergabung,maka bersiap sedialah untuk menerima pendapatan yang tidak masuk akal hasil dari bantuan sistem kami ini.

Harapan kami dengan bantuan sistem kejayaan ini dapat membantu anda menjadi seorang usahawan online yang berinovasi, berdaya saing dan tidak mustahil, seorang Jutawan atau Multi-Jutawan Semoga anda sukses dan menambah nilai dalam hidup orang ramai.

klik link sini : http://autod9.com/army


 
http://iklanviral.blogspot.my
 
 http://www.kelabsimkad.com/

16 ulasan:

  1. Kenyataan nik abduh "Kami menci abg2 polis,kami menci tau menci menci tau"......

    BalasPadam
  2. Kenyataan yang merupakan lakonan dari KHADAM, cuba keluarkan kenyataan mengecam Ramasamy, ada berani? ada telor?

    Hakikatnya umno dan dap adalah sama, PAN KHADAM keduanya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Apa pula komen khadam tua (hadipesideng)?

      Padam
    2. Khodam tua kata...marilah minum susu omega sotong saya ni..bli dua tin dpat pil kuda kahkahkahkah

      Padam
    3. 7:10 kahkahkahkah. Ajer gampang komen kamu.kahkahkahkah. Berbulu aje wanrosli bace.kahkahkahkah

      Padam
    4. Kalau polis berani lah PAN nak kecam.. cuba kalau DAP, jgn haraplah diorg berani kecam..

      Padam
    5. Apa kena kecam dgn polis berani ni wanrosli... Mabuk ka hapa.xkan susu omega pun boleh buat wanrosli mabuk.kahkahkahkah

      Padam
    6. Jawab je lah.. berani ke tidak PAN kecam DAP?

      Padam
    7. TaPi mana ada dalam dunia ni KHODAM berani kecam TUAN BESAR..

      Padam
    8. Betui tu wanrosli tgkla khadam tua(hadipesideng) langsung xberani nk kritik najib...ikut je punggung najib.setia btl hadi umpama anjing setia pada tuanny.. Kahkahkahkah


      Padam
    9. Kalau nak kaitkan TGHH dgn najib pun biarlah logik.. PAS dlm B3 UMNO dlm BN.. mana boleh jd khadam.. kalau PAN dgn DAP mmg PAN blh jd khodam DAP sbb kedua2nya dlm PH.. kan logik sesangat tuh..

      Padam
    10. Bangang punya wanrosli, senang je kaitkan hadi dah kata nk jadi penasihat najib,sentiasa backup najib,lepas tu si haron din siap dpt jwtn klustermuster lagi tu dr kerajaan umno bn...jelas x????xjelas lg xtau la. Kena minum selori susu omega la wanrosli oi..

      Padam
    11. Tony Phua jd PAC member maknanya DAP khodam UMNO lah cam tu?.. aku ingat terhenti pd PAN khodam DAP je..

      Padam
    12. Astaga. Bangang nya wanrosli. Abihtu wakil pas dlm pac tu kira mcmne plak?????

      Padam
    13. Haje bingung pas ni.pac kena/wajib ambil drp parti kerajaan dan pembangkang sbb utk siasatan adil.kalau semua umno,baik nama umnopac.kalau ikut pemahaman bangang wanrosli ni,wakil pas dlm pas khodam umno la kan?kahkahkahkah

      Padam
    14. Kahkahkahkah. Terdiam terus wanrosli. Kahkahkahkah. Xtau isu semasa main hentam je skrg sapa malu
      Kahkahkahkah

      Padam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...

Iklan Penaja 2

Popular Posts

Senarai Blog...Geng

Blog Pilihan

Senarai Blog @ Bisnes

Iklan C

http://www.gajimasyuk.com/user/toneexcel

Blog Archive