Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Sabtu, Mac 12, 2016

PANAS!! : YB RAFIZI RAMLI BUAT HAL LAGI...


Ahli Parlimen Pandan Rafizi Ramli hari ini melahirkan kebimbangan bahawa Arab Saudi berkemungkinan meminta bantuan ekonomi dari Malaysia, jika Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak mempunyai sebarang urusan kewangan dengan kerajaan itu.

"Jika Arab Saudi meminta bantuan sekarang, apakah kesannya kepada rakyat?" soal Rafizi ketika dihubungi Malaysiakini.

Beliau mengulas laporan bahawa Arab Saudi sedang memohon pinjaman bank berjumlah antara AS$6 bilion (RM24.65 bilion) dan AS$8 bilion (RM32.86 bilion) untuk membantu menampung defisit bajet paling tinggi yang dicatatakan negara itu akibat harga minyak yang rendah.

Ini kali pertama, kerajaan Arab Saudi memohon pinjaman selepas negara itu mencatatkan defisit yang dilaporkan mencecah hampir AS$100 bilion (RM410.83 bilion) pada tahun lalu.

Mengulas lanjut, Rafizi yang juga naib presiden PKR secara sinis mencadangkan supaya Najib menjual beberapa aset Umno jika kerajaan Arab Saudi benar-benar memerlukan bantuannya.
"Najib mungkin mahu pertimbangkan supaya Umno melelong asetnya bagi mengumpul dana membantu Arab Saudi.

"Lagipun, kemenangan BN pada PRU 2013 adalah dari sumbangan Arab Saudi," katanya dalam nada menyindir.

Peguam Negara Tan Sri Mohamed Apandi Ali berkata Najib menerima sumbangan RM2.6 bilion daripada seorang ahli keluarga diraja Saudi, sebagai derma politik pada tahun 2013.

Perdana Menteri telah menafikan dakwaan bahawa wang itu dikaitkan dengan 1MDB, atau bahawa beliau menyalahgunakan wang rakyat untuk kepentingan peribadi.

Begitu juga, Apandi membersihkan Najib daripada sebarang salah laku jenayah berkenaan dengan sumbangan tersebut.

mk

IKLAN PENAJA

Anda adalah di antara 43 JUTA pengguna telefon di Malaysia. Tahukah anda pengguna telefon di masa kini sedang menikmati komisen serta bonus yang dibayar kepada mereka setiap bulan? Telefon bukan lagi alat untuk berhubung, telefon kini telah terbukti dapat dijadikan alat untuk menjana pendapatan yang tidak putus setiap bulan. Anda nak tahu?

Kami membina sistem yang lengkap untuk anda hasil dari perbincangan, pengalaman serta ilmu pemasaran yang kami ada. Untuk menjadi salah seorang daripada pengguna telefon yang menjana pendapatan pasif setiap bulan, anda hanya perlu memahami :

Faham Sistem AutoDownline & AutoPlacement

Hadam ilmu yang kami sediakan Praktik teknik yang disediakan Apabila elemen hebat ini bergabung,maka bersiap sedialah untuk menerima pendapatan yang tidak masuk akal hasil dari bantuan sistem kami ini.

Harapan kami dengan bantuan sistem kejayaan ini dapat membantu anda menjadi seorang usahawan online yang berinovasi, berdaya saing dan tidak mustahil, seorang Jutawan atau Multi-Jutawan Semoga anda sukses dan menambah nilai dalam hidup orang ramai.

 klik link sini : http://autod9.com/army


 
http://iklanviral.blogspot.my
 
air-asia-free-ticket 

5 ulasan:

  1. Najib cakap apapun hadi akan percaya..cthnye isu 2.6 bilion, masatu pendedahan wsj,hadi kata "mustahil duit tu masuk akaun najib"....last2 najib mengaku.kahkahkahkah. Timbalan olamak donia....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Suke benor menyakat wanrosli,kang die bangun tidor nt die bace ni mst hangin satu badan pastu maki semua barua.wakakakaka

      Padam
  2. Yg patut di tendang sekarang ni ialah Najib yg berada dlm umno dan lebai hadi yg berada dlm Pas. Dua makhluk ni adalah makhluk perosak.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Elok sgtla pas bgabung sama dgn umno biar sama2 tenggelam..2 parti perosak

      Padam
  3. Sepanjang yg sy pernah baca komen wan rosli, dia x pernah memaki hamun para ulamak.. kecuali maki PAN ajer... itupun cuma dgn perkataan bangang aje.. kui kui kui..

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...