Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Sabtu, Februari 13, 2016

PANAS!! BOM! : KENYATAAN TERKINI!! YB DATO HUSAM MUSA


Saya mengikuti kenyataan media oleh Ustaz Tuan Ibrahim Tuan Man selaku Timbalan Presiden Pas pada hari ini berbetulan dengan Mesyuarat Bulanan Pas.

InsyaAllah saya bersedia menemui jawatankuasa disiplin parti.

Saya menunggu kertas pertuduhan rasmi untuk membolehkan saya menyediakan pembelaan yang sewajarnya.

Saya akan bertanggung jawab atas semua ucapan saya dan InsyaAllah akan mempertahankannya semasa menemui Jawatankuasa Disiplin nanti.

Pada masa yang sama saya akan menyampaikan kepada jawatankuasa disiplin nanti perkara-perkara yang bercanggah dengan dasar Pas dan Islam yang telah dilakukan oleh pihak-pihak di dalam Pas yang telah saya bangkitkan selama ini.

Pada masa sama, suka saya mengingatkan, janji Dewan Harian Pas Pusat untuk memberikan maklum balas terhadap 'nota cinta' saya pada pertemuan 30 November 2015 belum lagi berlaku.

Kepada Allah saya serahkan urusan dan kepada Allah saya bertawakkal.

Husam Musa
4 Jamadilawwal 1437/ 13 Februari 2016

IKLAN PENAJA

Anda adalah di antara 43 JUTA pengguna telefon di Malaysia. Tahukah anda pengguna telefon di masa kini sedang menikmati komisen serta bonus yang dibayar kepada mereka setiap bulan? Telefon bukan lagi alat untuk berhubung, telefon kini telah terbukti dapat dijadikan alat untuk menjana pendapatan yang tidak putus setiap bulan.

Anda nak tahu?

Kami membina sistem yang lengkap untuk anda hasil dari perbincangan, pengalaman serta ilmu pemasaran yang kami ada. Untuk menjadi salah seorang daripada pengguna telefon yang menjana pendapatan pasif setiap bulan, anda hanya perlu memahami :

Faham Sistem AutoDownline & AutoPlacement

Hadam ilmu yang kami sediakan Praktik teknik yang disediakan Apabila elemen hebat ini bergabung,maka bersiap sedialah untuk menerima pendapatan yang tidak masuk akal hasil dari bantuan sistem kami ini.

Harapan kami dengan bantuan sistem kejayaan ini dapat membantu anda menjadi seorang usahawan online yang berinovasi, berdaya saing dan tidak mustahil, seorang Jutawan atau Multi-Jutawan Semoga anda sukses dan menambah nilai dalam hidup orang ramai.

klik link sini : http://autod9.com/army


 
http://iklanviral.blogspot.my/

4 ulasan:

  1. Sebagai ahli biasa dialu2kan utk mengutarakan apa shj ketidakpuasanhati tp mesti melalui saluran yg betul mengikut peraturan parti.. Tapi jgn plk memaksa pihak berautoriti mesti mengambil segala tindakan terhadap aduan kita..kerana kalau kita rasa kita seorg betul, jgn lupa mungkin sejuta yg lain dlm parti kata kita x betul!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dato' husam dah bertanggungjawab setiap kenyataan dan dakwaannya kerana Allah. Apa lagi mahu lambat-lambat pendakwaan dan tindakan disiplin terhadapnya. Jgn main wayang kulit.rakyat dah bosan dgn uturn sana sini.

      Padam
    2. Dato' husam dah bertanggungjawab setiap kenyataan dan dakwaannya kerana Allah. Apa lagi mahu lambat-lambat pendakwaan dan tindakan disiplin terhadapnya. Jgn main wayang kulit.rakyat dah bosan dgn uturn sana sini.

      Padam
  2. Tak perlu gopoh2.. Kalau husam seorang ahli politik PAS juga adalah sebuah parti politik..

    Faham ke tak ni??

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...