Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Rabu, Januari 20, 2016

TERBAIK!! : AKHLAK YANG BAIK WAJIB DI CONTOHI DARI PARTI ISLAM (AMANAH)


Parti Amanah Negara (AMANAH) berpendapat isu pembahagian kerusi pilihan raya antara parti kompinen Pakatan Harapan sepatutnya ditentukan oleh majlis presiden gabungan itu.

Pengarah Komunikasi AMANAH, Khalid Samad, berkata persoalan pembahagian kerusi tidak wajar dibuat secara terbuka hanya akan menampakkan Pakatan Harapan berbalah sesama sendiri.

“Isu dan cadangan seperti ini (pembahagian kerusi) harus diserahkan kepada Majlis Presiden Pakatan Harapan kerana ia adalah saluran sepatutnya, bukan dikemukakan secara terbuka dan dibahas melalui media umum," katanya kepada media di Ibu Pejabat PKR di Tropicana di Petaling Jaya Hari ini.

Khalid (gambar) mengulas mengenai kenyataan Setiausaha Angkatan Muda Keadilan (AMK), Chang Lih Kang yang mencadangkan DAP memberikan separuh daripada kerusi majoriti pengundi Cina ditandinginya kepada AMANAH.
Kata Chang kepada Malaysiakini, sebagai pertukaran DAP boleh bertanding di kerusi pengundi campuran atau majoriti Melayu yang dijangka diperuntukkan kepada parti serpihan PAS itu.

"Ini akan membantu AMANAH mendapatkan sebahagian kerusi yang boleh menang manakala DAP mencapai transformasinya untuk menjadi parti berbilang kaum," katanya.

Kata Adun Teja itu, walaupun DAP mungkin berdepan risiko kehilangan separuh daripada jumlah kerusi yang dimenanginya kini (jika AMANAH kalah dalam semua kerusi yang ditukar itu), namun perkembangan itu dianggap perlu untuk mengubah DAP menjadi sebuah parti untuk semua rakyat Malaysia.

Khalid berkata, AMANAH faham kenyataan dikeluarkan Chang itu hanya bersifat cadangan namun ia boleh memberi persepsi lain terhadap Pakatan Harapan.

"Kita tak mahu mendapat gambaran kita sedang berbalah.

"Maka cadangan daripada mana-mana parti kepada mana-mana parti pun perlu dibuat melalui Majlis Presiden Pakatan Harapan,” katanya.

mk

IKLAN PENAJA

Anda adalah di antara 43 JUTA pengguna telefon di Malaysia. Tahukah anda pengguna telefon di masa kini sedang menikmati komisen serta bonus yang dibayar kepada mereka setiap bulan? Telefon bukan lagi alat untuk berhubung, telefon kini telah terbukti dapat dijadikan alat untuk menjana pendapatan yang tidak putus setiap bulan. Anda nak tahu?
Kami membina sistem yang lengkap untuk anda hasil dari perbincangan, pengalaman serta ilmu pemasaran yang kami ada. Untuk menjadi salah seorang daripada pengguna telefon yang menjana pendapatan pasif setiap bulan, anda hanya perlu memahami :
Faham Sistem AutoDownline & AutoPlacement
Hadam ilmu yang kami sediakan Praktik teknik yang disediakan
Apabila elemen hebat ini bergabung,maka bersiap sedialah untuk menerima pendapatan yang tidak masuk akal hasil dari bantuan sistem kami ini. Harapan kami dengan bantuan sistem kejayaan ini dapat membantu anda menjadi seorang usahawan online yang berinovasi, berdaya saing dan tidak mustahil, seorang Jutawan atau Multi-Jutawan
Semoga anda sukses dan menambah nilai dalam hidup orang ramai.

klik link sini : http://autod9.com/army 


 
http://iklanviral.blogspot.my/

1 ulasan:

  1. Pastinya akhlak terbaik yg dimaksudkan tidak termasuk bawak lari kerusi PAS kaw Shah Alam..

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...