Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Isnin, Februari 01, 2016

PANAS!! : YB HUSAM MUSA SEKOLAHKAN KETUA PEMUDA PAS KELANTAN.


KETUA PEMUDA PAS KELANTAN GAGAL FAHAM ISU

Komen balas saya pada kenyataan Saudara Fadli Shaari hari ni:

1. Pemuda Pas Kelantan gagal fahami isu.

2. Di bawah konsep accountability yang juga satu dari teras Membangun Bersama Islam, seseorang pemimpin perlu memikul kesan kegagalan tindakannya, apa lagi bila tindakan itu diambil secara bersendirian dan tidak dirujuk pada organisasi.

3. Sefaham saya, menerusi roadmap pelaksanaan undang-undang syariah oleh Jawatan Kuasa Teknikal Bersama Negeri dan Pusat, tidak ada cadangan bill persendirian 355 diputuskan.

3. Ini bermakna apabila ada individu yang mempengaruhi Presiden Pas untuk membawa usul persendirian itu dan langsung tidak dirujuk pada parti terlebih dahulu, mereka perlu bertanggung jawab atas kegagalan bill itu dibentangkan seperti dijanjikan sampai hari ini.

4. Bahkan, membawa usul secara pra matang telah melenyapkan atau merosakkan roadmap asal.
Ia lebih membawa kegagalan berbanding kejayaan.

5. Tindakan tergesa-gesa itu lebih bersifat riya' dan agenda peribadi.

6. Sudah hampir setahun berlalu sejak usul persendirian itu difailkan tetapi ternyata hingga kini, ia gagal dibentangkan.
Ini menunjukkan, tidaklah rugi jika tindakan itu ditangguhkan pada masa itu dan dibincangkan secara lebih masak dan diputuskan secara kolektif.

7. Ketua Pemuda Pas Kelantan seolah anak kecil yang belum lepas susuan dan berteriak takut-takut botol susuannya tidak bersambung.
Anda gagal menarik minat anak muda yang kritis dan juga gagal mempamirkan sikap pemuda Islam yang menilai sesuatu berdasarkan neraca kebenaran dan bukannya asobiyyah kelompok.

9. Saya hairan, jika Ketua Pemuda Pas berani, kenapa beliau tidak hadhir mewakili Kerajaan Negeri dalam forum itu.

Husam Musa

21 Rabiul Akhir 1437/31 Januari 2016


IKLAN PENAJA

Anda adalah di antara 43 JUTA pengguna telefon di Malaysia. Tahukah anda pengguna telefon di masa kini sedang menikmati komisen serta bonus yang dibayar kepada mereka setiap bulan? Telefon bukan lagi alat untuk berhubung, telefon kini telah terbukti dapat dijadikan alat untuk menjana pendapatan yang tidak putus setiap bulan.

 Anda nak tahu?

Kami membina sistem yang lengkap untuk anda hasil dari perbincangan, pengalaman serta ilmu pemasaran yang kami ada. Untuk menjadi salah seorang daripada pengguna telefon yang menjana pendapatan pasif setiap bulan, anda hanya perlu memahami :

Faham Sistem AutoDownline & AutoPlacement

Hadam ilmu yang kami sediakan Praktik teknik yang disediakan Apabila elemen hebat ini bergabung,maka bersiap sedialah untuk menerima pendapatan yang tidak masuk akal hasil dari bantuan sistem kami ini. Harapan kami dengan bantuan sistem kejayaan ini dapat membantu anda menjadi seorang usahawan online yang berinovasi, berdaya saing dan tidak mustahil, seorang Jutawan atau Multi-Jutawan Semoga anda sukses dan menambah nilai dalam hidup orang ramai.

 klik link sini :

http://autod9.com/army
http://www.kelabsimkad.com

 
http://iklanviral.blogspot.my/

7 ulasan:

  1. kikikikikikikikik.....takut botol susu hile....tepat perumpamaan itu....takut hilang tempat bergantung pangkat dan pendapatan... ke YB....

    BalasPadam
  2. PAS x boleh hadir program yg ada PAN..hanya husam je yg degil..sbb tu kami buang dia masa muktamar..simple..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Seperti diketahui umum, Wan Rosli tetap menunjukkan kebodohannya walau di blog mana sekalipun.

      Padam
    2. Takkan x leh lawan hujah org yg dikatakannya "bodoh" tu..

      Padam
    3. Kebodohan Wan Rosli yang jelas terpapar adalah, artikel membincangkan sesuatu tajuk khusus tapi Wan Rosli sesat ke arah lain seperti dalam posting ini. Itu merupakan salah satu kebodohan yang diklasifikasikan sebagai kewanroslian. Berhujahlah perkara biarlah berkaitan dengan tajuklah, mangkuk...

      Padam
    4. Memang pun..takda kena mengena dgn amanah pun dia sbut amanah gak.tahap baghal mcam tuang presideng dn ulama porno dia..

      Padam
  3. Tak teringin nak sebut amanah.. PAN lebih sesuai...

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...