Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Selasa, Januari 12, 2016

PANAS GILE!! : WANG KWSP NAJIB AMBIL BUAT BAYAR HUTANG.


Setiausaha Agung PKR, Rafizi Ramli mendakwa seluruh rakyat Malaysia menyedari syarikat pelaburan strategi 1 Malaysia Development Berhad (1MDB) menggunakan dana dari rakyat.

“Saya rasa satu Malaysia tahu dia (1MDB) guna dana rakyat.

“Sebelum 1MDB bermasalah, ia bermula dengan dana rakyat, contohnya apabila dia ambil pinjaman RM5 bilion, itu dana rakyat lah,” katanya kepada pemberita selepas sidang media di Ibu Pejabat PKR hari ini.

Naib Presiden PKR itu berkata demikian mengulas kenyataan Datuk Seri Najib Abdul Razak selaku Menteri Kewangan yang berkata dana rakyat tidak digunakan untuk menyelesaikan isu 1MDB.

Beliau mendakwa untuk 1MDB meminjam lebih banyak wang, kerajaan telah memindahkan tanah untuk diberikan kepada syarikat pelaburan tersebut.

“Kemudian, untuk membolehkan 1MDB meminjam lebih banyak wang, kerajaan suntik tanah-tanah rakyat. Suntik tanah di Tun Razak (Exchange), Pengkalan Udara Sungai Besi, ini semua tanah rakyat.

“Bayangkan, jual tanah ini kalau di Sungai Besi, nilaiannya RM7 bilion, RM7 bilion itu satu sen pun rakyat tidak dapat,” dakwanya.

Jelasnya apabila tanah-tanah tersebut dilelong bagi mendapatkan wang, akhirnya rakyat tidak tahu ke mana wang tersebut pergi.

“Satu demi satu 1MDB ini ditubuhkan dengan bersandarkan tanah rakyat, dana rakyat.

“Kemudian bila tak boleh bayar hutang, dia ambil lagi dana rakyat seperti Tabung Haji, Kumpulan Wang Simpanan Pekerja (KWSP) dan lain-lain,” dakwanya.

mk

Anda adalah di antara 43 JUTA pengguna telefon di Malaysia. Tahukah anda pengguna telefon di masa kini sedang menikmati komisen serta bonus yang dibayar kepada mereka setiap bulan? Telefon bukan lagi alat untuk berhubung, telefon kini telah terbukti dapat dijadikan alat untuk menjana pendapatan yang tidak putus setiap bulan. Anda nak tahu?
Kami membina sistem yang lengkap untuk anda hasil dari perbincangan, pengalaman serta ilmu pemasaran yang kami ada. Untuk menjadi salah seorang daripada pengguna telefon yang menjana pendapatan pasif setiap bulan, anda hanya perlu memahami :
Faham Sistem AutoDownline & AutoPlacement
Hadam ilmu yang kami sediakan Praktik teknik yang disediakan
Apabila elemen hebat ini bergabung,maka bersiap sedialah untuk menerima pendapatan yang tidak masuk akal hasil dari bantuan sistem kami ini. Harapan kami dengan bantuan sistem kejayaan ini dapat membantu anda menjadi seorang usahawan online yang berinovasi, berdaya saing dan tidak mustahil, seorang Jutawan atau Multi-Jutawan
Semoga anda sukses dan menambah nilai dalam hidup orang ramai.

klik link sini : http://autod9.com/army 



 
http://iklanviral.blogspot.my/

1 ulasan:

  1. soal sekarang mana duit2 1MDB pegi....macam skim pak man telo saje 1MDB ni....pak man masih etikal dia tak ambil duit rakyat dan negara , melainkan pelabor...

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...