Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Sabtu, Januari 16, 2016

PANAS!! : BUKTI JELAS PARTI PAS DAN UMNO WAJIB DITOLAK PADA PRU14.

Mahfodz

PUTRAJAYA - Pas nekad untuk bertanding tiga penjuru berdepan dengan DAP dan Amanah pada PRU14 selepas parti Islam itu 'ditendang' dari Pakatan Rakyat, tahun lalu.

Ketua Dewan Ulamak Pas, Datuk Dr Mahfodz Mohamed berkata Pas tidak lagi terikat dengan konsensus Pakatan Rakyat dan berhak bertanding di semua kerusi yang ditandingi DAP dan Amanah.

"Kita tidak akan beri satu pun kerusi kepada Amanah. Kalau (Amanah) nak (pertahan kerusi) bertanding lah tiga penjuru.

"Kita tiada hubungan dengan DAP, jadi kita akan tandingi mana-mana kerusi yang dijangka boleh dapat kemenangan," katanya kepada pemberita pada Konvensyen Usahawan Haraki di sini, hari ini.

Mahfodz juga berkata, Pas berpeluang bertanding kerusi lebih pada pilihan raya akan datang kerana parti Islam itu akan meletakkan calonnya di setiap kerusi yang ditandingi musuhnya.

"Bila Pas bersendirian, secara automatik kita akan bertanding lebih kerusi sebab kerusi yang ada Amanah dan DAP, kita akan bertanding.

"Begitu juga di negeri-negeri lain, di Johor pun kita akan buat macam itu," katanya lagi.

sh

Komen admin : 1. Bukan ditendang tapi PAS sendiri yang keluar dan buat onar dalam pakatan rakyat.
2. kalau tidak mahu berkerjasama amat jelas parti pas mengkhianati rakyat malaysia yang ingin menjatuhkan umnobn pada pru14 nanti.
3. PAS tidak boleh menang...kerana kaum cina, india dan melayu muda tidak akan beri undi lagi kepada mereka.
4. Kejayaan besar SB umno/bn untuk memecah belahkan pakatan rakyat dan berhasilnya pertandingna 3 penjuru. Mereka ingat BN boleh menang apabile melayu berpecah kepada 3 kumpulan..tapi tidakk... PH akan dapat undi padu dari kaum cina dan india dengan tambahan undi melayu yang berpecah akan membuat KEMENANGAN CERMELANG KEPADA PAKATAN HARAPAN...insya Allah..dengan izinnya.

IKLAN PENAJA

Bagaimana ANDA AKAN DAPAT DUIT YANG SANGAT BANYAK SETIAP BULAN dalam bisnes ini?

ToneExcel akan mengumpulkan jumlah topup dari keseluruhan pelanggan2 anda tersebut (kesemua 3 level) dari awal bulan hingga hujung bulan (Contohnya dari1hb-31hb) kemudian dikalikan dengan 6,3,11%, dan duitnya akan dibank-in kan terus kedalam akaun bank anda pada 21 hari bulan depannya. Ini menyebabkan anda akan dapat duit yang banyak setiap bulan.

Jangan bertangguh, sertai bisnes ini sekarang juga. Klik Disini.
 
http://iklanviral.blogspot.my/

4 ulasan:

  1. Andai kata apa yang terkeluar dari mulut Mahfoz itu benar maka bergembira lah segala setan kerana pelakuan sebegitu akan menguntungkan UMNO/BN yang terus menyusah kan kehidupan rakyat Malaysia terutama bangsa ME-layu. Kalau benar PAS ingin memperjuangkan Agama dan meringan kan beban rakyat bukan itu tindakan yang perlu di ambil. Berpandangan terbuka lah wahai Mahfoz.

    BalasPadam
  2. Ini semua ulamak setan..

    BalasPadam
  3. Horey! Horey! PH menang.Masuk kubur barulah kita tahu.

    BalasPadam
  4. Kalau PAS dan UMNO ditolak takkan plk kita nak undi PAN yg dah sah2 hanya jadi budak suruhan DAP..DAP plk x berapa nak ada jentera bawahan ni yg buleh pacak bendera dan lain2.. Tapi ibarat tagline iklan di kaca TV..
    PAN kan ado!!

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...