Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Selasa, Disember 29, 2015

PARTI ISLAM (AMANAH) : MENUNTUT KERAJAAN BN TIDAK MELAKUKAN HUBUNGAN DENGAN ISRAEL

  Parti Amanah Negara

Amanah Sokong Sekat Kemasukan Atlet Israel Ke Malaysia 

1. Parti Amanah Negara (AMANAH) menyokong tindakan menyekat kemasukan Atlet peserta luncur angin dari Israel yang dilakukan oleh kerajaan Malaysia. Perubahan sikap berbanding terhadap pasukan kriket dan peninju Mua Thai Israel satu ketika dahulu dialu-alukan.

2. Perubahan ini disambut baik kerana menzahirkan sokongan dan solidariti terhadap rakyat Palestin yang terus dizalimi oleh kerajaan haram Israel.

3. AMANAH menuntut kerajaan konsisten dalam memastikan tidak berlaku sebarang hubungan dengan Israel, termasuk dalam bidang perdagangan yang lebih berkesan dalam memberikan tekanan kepada Israel. Ini termasuk persoalan penjualan minyak kelapa sawit kepada Israel atau membeli barangan dagangan Israel samada secara terus atau melalui pihak ketiga. Tiada makna menyekat Atlet Israel sekiranya Malaysia merupakan rakan dagang yang antara terbesar dengan Israel.

4. Pada masa sama AMANAH menolak kenyataan Ketua Biro Pembangunan Ekonomi DAP Perak, Chong Zhemin yang menyelar tindakan sekatan itu atas alasan kononnya sentimen politik dan peribadi mesti dipisahkan dari acara sukan.

5. Sikap memisahkan apa jua aktiviti dari persoalan tanggung-jawab membantah kezaliman dan pencabulan hak asasi manusia secara terang dan nyata seperti yang dilakukan Israel terhadap rakyat Palestine adalah sesuatu yang tidak boleh diterima.

6. Semangat menentang kezaliman mesti disuburkan di kalangan rakyat dan apa jua bentuk pengiktirafan terhadap sebuah negara seperti Israel wajib ditolak, termasuk pengiktirafan dalam bidang sukan.

7. Sebagai rakan gabungan Pakatan Harapan AMANAH sangat mengharapkan agar pimpinan DAP di semua peringkat lebih berhati-hati dalam mengeluarkan sebarang kenyataan dan pandangan khususnya berhubung Israel. Perasaan marah dan benci terhadap Israel yang sememangnya berasas telah tersemat di dalam jiwa rakyat Malaysia, khususnya orang Islam, dan apa jua kenyataan yang menggambarkan sebaliknya akan pasti dilihat janggal dan ditolak.

"HarapanBaru"

KHALID ABD SAMAD
Pengarah Komunikasi
Parti Amanah Negara

28 Disember 2015 


IKLAN PENAJA
 
Anda adalah di antara 43 JUTA pengguna telefon di Malaysia. Tahukah anda pengguna telefon di masa kini sedang menikmati komisen serta bonus yang dibayar kepada mereka setiap bulan? Telefon bukan lagi alat untuk berhubung, telefon kini telah terbukti dapat dijadikan alat untuk menjana pendapatan yang tidak putus setiap bulan. Anda nak tahu?
Kami membina sistem yang lengkap untuk anda hasil dari perbincangan, pengalaman serta ilmu pemasaran yang kami ada. Untuk menjadi salah seorang daripada pengguna telefon yang menjana pendapatan pasif setiap bulan, anda hanya perlu memahami :
Faham Sistem AutoDownline & AutoPlacement
Hadam ilmu yang kami sediakan Praktik teknik yang disediakan
Apabila elemen hebat ini bergabung,maka bersiap sedialah untuk menerima pendapatan yang tidak masuk akal hasil dari bantuan sistem kami ini. Harapan kami dengan bantuan sistem kejayaan ini dapat membantu anda menjadi seorang usahawan online yang berinovasi, berdaya saing dan tidak mustahil, seorang Jutawan atau Multi-Jutawan
Semoga anda sukses dan menambah nilai dalam hidup orang ramai.

klik link sini : http://autod9.com/army 

 
http://iklanviral.blogspot.my/

1 ulasan:

  1. Pertama kali aku jumpak komen KS menyanggah DAP.. Harap2 berani jg menyanggah dalam kes tolak hudud serta sokongan pd LGBT dan G25..

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...