Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Khamis, Februari 19, 2015

BERITA PANAS!! : NAJIB BUKA MULUT...ISU ALTANTUYA..KIKIKIKIKIKI..

 

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak menyifatkan dakwaan bekas anggota polis elit Sirul Azhar Umar bahawa dia bertindak atas arahan sebagai “mengarut”.

Beliau berkata demikian ketika menghadiri majlis sambutan Tahun Baru Cina MCA di ibu pejabat parti itu di Kuala Lumpur.



Dalam wawancara melalui telefon dengan Malaysiakini, Sirul mendakwa beliau hanya mengikut arahan dan pihak yang mempunyai motif untuk membunuh Altantuya Shaariibuu masih bebas.

mk

 KEDAI IKLAN ONLINE TERBARU... BACA IKLAN PUN DAPAT BONUS..DAFTAR NOW!!!!!
KEDAI ONLINE TERKINI!! BACA IKLAN PUN DAPAT BONUS..HOT!! DAFTAR NOW!! Copy and WIN : http://bit.ly/copynwin

Copy and WIN : http://bit.ly/copynwin

4 ulasan:

  1. Sirul yang hendak bercakap apa yang telah diarahkan kenapa pula Najib yang bercakap dia adalah PM bukan sebarang orang lagi pun semasa perbicaraan dijalankan nama najib hanya disebut tapi hakim dan pembela tidak pula paksa untuk kemahkamah sebab dipangil tapi najib tak mahu pergi jadi kenapa pula bila sirul dijatuh hukum gantung dan dibenarkan pula pergi bercuti keluar negara,selepas dibebaskan sebelum pendakwa buka semula kes tersebut,dan cara kebetulan negara yang sirul masuk tidak membenarkan pula peslah yang dihukum mati diextra dasikan maka sekarang tidak secara langsung najib telah terjebak mungkin terasa salah dihati kecilnya, insyaAllah semua rahsia yang terselit akan terungkai jika sirul berani dengan mencerita siapa disebalik kejadian bunuh tersebut amin amin amin insya Allah.

    BalasPadam
  2. DARI AWAL KES ALTANTUY INI DAH BANYAK CERTA YANG BERKAITAN NAJIB DGN ALTANTUYA WANITA MONGOLIA INI.PENYIASAT PERSENDIRIAN BALA KATA NAJIB MAIN SAMA ALTANTUYA .ANAK DALAM PERUT AL TANTUYA TU PUN ANAK NAJIB.TERINGAT PULA KES NAJIB KENA TANGKAP DENGAN ZIANA ZAIN BERSAMA ISA PENDEK YANG BERKESUDAHAN NAJIB DAN ISA PENDEK LEPAS UZTAZ YANG DITANGKAP KENA TUKAR KERJA DAN FAIL DIBAKAR.INILAH NAJIB DIA MAKSUM WASATIAH SESAJA. KIIKIIIIIIIIIIKIIIIKIII.LAUNGAN SEMUA RAKYAT MALAYSIA TAK TERLEPAS DARI PERUNDANGAN NEGARA .TAPI .RAMAI DIKALANGAN YANG TERDIRI DARI PEMINPIN DAN ORANG ATASAN DIBELA HEBAT OLEH PIHAK BERKUASA NEGARA..BILA CERTA MEREKA INI DIHEBAHKAN MEREKA BERKAITAN SIATAN CUMA SEBAGAI WAYANG AJE.MAREI LAH KITA DOAKAN BERAMAI RAMAI AGAR MEREKA INI SEMUA TERMASUK LAH KELUARGA MEREKA ZURIAT AKAN DIHANCURKAN OLEH ALLAH S.TALA.AMIN

    BalasPadam
  3. cacing dah kena panas! dah jadi macam peguam mualaf gak dah mula meroyan! dan akan ada lagi cacing2 yang lain akan terasa panas gak.tunggu bila...?

    BalasPadam
  4. disaat najib n umnu menzalimi anwar kali kedua, najib sedang dihimpit bala kes altantuya.

    semuga kes ini dpt meruntuhkan org2 yg zalim.

    Ya Allah dedahkan kezaliman pemerintah yg kianat

    Ya Allah hancur kan pemerintah yg zalim dn ganti dgn pemerintah yg adil

    Ya Allah bebaskan DSAI dan binasakan konspirator yg menzalimi beliau

    Amin Ya Rabbal Alamiin

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...