Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Khamis, Februari 19, 2015

BAKAL HOT!! : KEJAHATAN KERAJAAN BN BAKAL TERBONGKAR SECARA LIVE....TUNGGU..

hanipa maidin wacana sinar 01SHAH ALAM, 19 FEB: Ahli Parlimen Sepang, Mohamed Hanipa Maidin sedia berdebat secara terbuka dengan peguam kanan Datuk Muhammad Shafee Abdullah berhubung Kes Fitnah II Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Beliau yang juga seorang peguam berkata, jika responnya disahut, perdebatan itu perlulah diadakan mana mana Universiti Awam di negara ini dan hendaklah juga dalam masa yang sama disiarkan secara langsung oleh RTM atau TV3.

“Ini adalah supaya rakyat di negara ini mendapat maklumat secara langsung tentang apa yang dikatakan oleh ahli ahli panel.


“Jika Shafie tidak selesa untuk berdebat dengan saya, saya bersedia berdebat dengan Ketua Pemuda Umno Malaysia, Khairy Jamaluddin berkaitan isu yang sama,” katanya dalam satu kenyataan.

Semalam, Khairy menyatakan hasrat untuk mengadakan satu siri jelajah seluruh negara bersama peguam Shafee bagi menjelaskan kes berkenaan.

Bagaimanapun, Hanipa menyifatkan usaha itu sebagai sesuatu yang tidak kena memandangkan kes itu sudah selesai dan Anwar juga di penjara.

“Peguam Shafie masih terus mengeluarkan kenyataan termasuk menyerang Anwar di dalam akhbar dan juga yang terkini dalam forum yang dianjurkan oleh Umno,” katanya lagi.

sk

IKLAN PENAJA : KEDAI IKLAN ONLINE TERKINI!!..BACA IKLAN PUN DAPAT BONUS..DAFTAR NOW!!

3 ulasan:

  1. SHAFEE JANGAN TAKUT.HENDAK DENGAR KAMU PUNYA KELING TON.JANGAN CAKAP SABELAH PEHAK SHJ.

    BalasPadam
  2. Keling ton ini tak berani punya, saya geranti takkan sahut cabar kerana dia kuat kelintong. Semua yang dia cakap adalah dusta belaka dan hanya ciptaan belaka. Rakyat akan menunggu reaksi dan respon dia, samaada akan berdepat atau kecut, belit mecam ular lari lintang pukang. Dari apa yang kamu kata, tiada konsprisi politik, tetapi itu semua adalah penipu. Nak tanya kenapa ikut rancangan politik pemuda UMNO, ini membuktikan yang lidah kamu harus di potong kerana berdusta dan penipu. Bukan nak mengata mahu pun manabur fitnah. Ini ada lah kenyataan. Didunia dah nampak bukti, apakan lagi diakhirat nanti. ALLAH tidak dapat dibohongi, mungkin setengah rakyat boleh tetapi mereka mereka ini adalah dari macai UMNO. Sebab mereka suka pada perkara perkara yang dimurkhai oleh ALLAH.

    BalasPadam
  3. memang wajar kes fitnah liwat ini dibicarakan pula secara terbuka didepan rakyat. mahkamah boleh dimanipulasi diugur dan ditekan tp rakyat tak boleh dipaksa hati mereka. biar rakyat menilai endiri betapa kejinya fitnah ini. sedangkan pembunuhan altantuy dgn senang umnu kata kes dh selesai.

    kononnya bila dh dpt kambing hitam utk disembelih maka dapatlah tipu rakyat bahawa keadilan telah terlaksana terhadap kes altantuya. tp mereka lupa kambing hitam itu manusia dan ada pihak yg simpati dan akan bongkar kejahatan dlm kes itu.

    hanya beruk gila saja yg tk percaya adanya konspirasi dlm kes anwar ini.

    JIKA ANWAR IBRAHIM ITU SEORANG PELIWAT TETAPI DIA SEORANG AJK UMNO, MAKA SUDAH TENTU KES INI TIDAK AKAN TIMBUL DAN SAIFOOL TIDAK AKAN UJUD.

    kalau tk caya cuba kaji kes rogol gadis melaka, kes mustakizah dan kes norita. semua kejahatan akan terbongkar secara evolusi, tk percaya tgklah apa perancangan Allah nanti. kalau lah semua tu kerja pembangkang sudah tentu semua yg bersalah telah ke tali gantung.

    kita mesti terus berjuang dan berdoa kezaliman akan binasa.

    Laknat selamanya kepada penzalim dan pemfitnah

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...