Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Jumaat, Oktober 24, 2014

Panas!! : Egen Dajjal Sedang Berusaha Merosakan Minda Umat Islam Malaysia.

 Azhar Idrus

KUALA TERENGGANU - Penyebaran video lucah di media sosial yang kononnya ada kaitan dengan pendakwah dan penceramah terkenal, Ustaz Azhar Idrus (UAI), hanyalah usaha jahat pihak tertentu untuk menjatuhkan golongan ulama di negara ini.

Sambil menafikan sekeras-kerasnya pelaku dalam video lucah yang sudah tersebar luas itu adalah UAI, pembantunya, Zulkifli Wahab berkata, ia adalah usaha terancang pihak tertentu untuk menjatuhkan golongan ulama selain cuba menggagalkan usaha penyebaran dakwah dalam kalangan umat Islam di negara ini.

“Bukan... jangan percaya... itu adalah usaha terancang pihak tertentu untuk menjatuhkan bukan saja UAI, tetapi juga golongan ulama di negara ini.

“Kebelakangan ini ia seperti sudah menjadi satu trend untuk menjatuhkan golongan ustaz dan ulama. Ini sebab, pihak yang berkenaan seperti tidak senang duduk apabila melihat masyarakat Islam di Malaysia sekarang semakin suka dan rajin ke majlis ilmu, hingga program ceramah agama dan dakwah sudah menjadi fenomena sekarang,” katanya ketika dihubungi, di sini, hari ini.

Zulkifli berkata, pihaknya percaya ada segelintir pihak tertentu sengaja merancang usaha kotor seperti itu bagi menjatuhkan ulama dan memesongkan akidah umat Islam di negara ini.

Ditanya penerimaan UAI mengenai penyebaran video lucah mirip dirinya itu, Zulkifli berkata, UAI masih meneruskan program ceramah seperti biasa dan tidak terjejas dengan penyebaran video palsu itu.

sh

Admin : Sebenarnya Ejen ini hendak mengalihkan ISU kemarahan rakyat dengan ISU minyak petrol Naik 20sen baru-baru ini... itu je...Rakyat bodoh je yang percaya dengan ISU Video seks ini.. Umat islam di malaysia yang berpecah bersatu lah dengan Ulama kesayangan kita semua ini...

1 ulasan:

  1. www.homestaymelaka14.blogspot.com RM220 SEHARI Homestay bandar melaka mempunyai DUA UNIT RUMAH BERSEBELAHAN EMPAT BUAH BILIK DUA BILIK MANDI-TIGA BILIK BERHAWA DINGIN..Lokasinya yang terletak berhampiran jalan utama Sg. Udang-Ayer Keroh sangat sesuai sebagai penginapan kepada pelanggan kerana berhampiran jalan utama untuk ke lokasi-lokasi menarik di Melaka...Kadar Sewa RM220 SEMALAM
    Taman-Taman Berhampiran homestay dalam lingkungan 5 KM Taman Paya Emas, Taman Cheng Setia, Taman Cheng Perdana, Taman Bukit Cheng, Taman Sri Bertam, Taman Bertam Impian, Taman Bertam Indah, Taman Paya Rumput Permai, Taman Paya Rumput Indah, Taman Krubung Jaya, Taman Krubung Perdana, Taman Sri Krubung
    Lokasi-lokasi Menarik
    Dalam 1-5 minit
    TESCO Cheng, Bandar Cheng
    Dalam 5-10 minit Econsave Sg. Udang, Bandar Sg. Udang, Petronas Penapisan Melaka, Kem Terendak, MRSM Terendak, Pantai Puteri, Mydin MITC, MIBC, Kota Fesyen, Politeknik Kota, Malim, Pokok Mangga, UITM Bandaraya, UTEM Kampus Bandar, Zoo Melaka, Melaka Wonderland, Taman Botanikal, Melaka River Cruise, Taman Rempah, Batu Berendam, Jusco, TESCO, Melaka Sentral, Bukit Rambai dll..
    Dalam 10-15minitUTEM Kampus Induk, Seri Negeri, Bukit Katil, Jusco Ayer Keroh, MBMB, MPHTJ, MMU Bukit Beruang, AKMAL, UITM Lendu Alor Gajah, MRSM Alor Gajah, Pantai Puteri, dll…
    Dalam 15-30 minit Masjid Tanah, Kolej Matrikulasi Londang Melaka, Pantai Pengkalan Balak dll..
    Kadar Sewa
    RM220 SEHARI-SEBUAH RUMAH Sudah Termasuk Cuti Am Cuti Sekolah Sabtu dan Ahad..Check in = 1.00 pm
    Check out = 12.00 pm.

    BalasPadam

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...