Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Khamis, Februari 20, 2014

Jangan terikut kempen kasar BN - Anwar Ibrahim

dsai_sg_sekamat

KAJANG 20 FEB: Ketua Umum KEADILAN, Datuk Seri Anwar Ibrahim mengingatkan jentera Pakatan Rakyat tidak terikut-kut dengan kelakuan kasar yang dilakukan petugas Umno-BN sepanjang kempen pilihan raya kecil DUN N25 Kajang.

“Jangan terbawa-bawa dengan kempen kasar yang dilakukan Umno-BN,” kata Anwar kepada kira-kira 200 petugas pada pelancaran jentera Daerah Mengundi Sg Sekamat, malam tadi.
“Kita hanya menampilkan akhlak kesungguhan kerja yang lebih. Kerana ada program yang lebih utama dan tugas kita adalah untuk membantu.

“Anak muda jangan ikut cara yang biadap. Kita kena ada kesabaran, harga diri dan maruah untuk pertahan,” kata Anwar yang mengesyorkan kempen dilakukan dengan semangat dakwah.

“Dakwah ini penyampaian. Kesempatan berpolitik tak boleh lari dari semangat yang sama,” katanya.
Dalam pada itu kata Anwar, serangan setiap hari yang menuduhnya tidak layak menjadi Adun Kajang sehingga terpaksa membawa bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir dan sekutunya Tun Daim Zainuddin bukti ketakutan lingkaran kroni Umno-BN itu.

“Yang takut sangat sebab apa. Takut betul. Hari-hari hentam kita,” katanya.
Tambah Anwar, PRK Kajang bukannya medan untuk merebut ‘ghanimah‘ (harta rampasan perang) sebaliknya berperanan meningkatkan prestasi ekonomi dan pentadbiran negeri.

“Kita akan guna kekuatan Pas, DAP dan KEADILAN sebagai model. Jangan mudah berpuas hati. Boleh dpertingkat lebih baik.

“Isu ekonomi dan khidmat kepada masyarakat. Kalau kita jadi negeri maju, dengan sendirinya terjawab semua.
“Tamatlah sejarah Umno-BN di seluruh negara,” kata Anwar disambut tepukan hadirin.

KeadilanDaily

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...