Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Rabu, Oktober 23, 2013

KEADILAN muafakat pertahan kemenangan PAS di DUN Sg Limau

SUNGAI LIMAU 22 OKT: Pakatan Rakyat muafakat mahu mempertahan kemenangan Dewan Undangan Negeri (DUN) Sungai Limau pada Pilihan Raya Kecil (PRK) kawasan itu 5 November ini.

Pendirian itu dizahirkan melalui permuafakatan pemimpin KEADILAN yang berkampung di Sungai Limau mulai semalam untuk memberi sokongan penuh kepada calon PAS, Azam Samad pada hari penamaan esok.

prkn20Timbalan Presiden, Mohamed Azmin Ali; Ahli Parlimen Sungai Petani, Datuk Johari Abdul dan Ahli Parlimen Nibong Tebal, Dr Mansor Othman antara pemimpin yang menyertai ceramah perdana dan majlis pengumuman calon di Markas Utama PAS Jerai malam tadi.

Kira-kira 3 petang tadi, Azmin, Ketua Angkatan Muda KEADILAN (AMK), Shamsul Iskandar Mohd Akin; Adun Seberang Jaya, Dr Afif Bahardin; Ahli Parlimen Alor Setar, Gooi Hsiao Leung bergandingan dalam program Ramah Mesra Bersama Aktivis dan Anggota Cabang Alor Setar dan Kuala Kedah di Pejabat Majlis Pimpinan Negeri.

Turut serta, Ahli Majlis Tertinggi, Dr Xavier Jayakumar dan Adun Kota Anggerik, Dr Yaakob Sapari.

Program diteruskan di Kampung Setia Jaya, Sedaka, Yan dengan Pelancaran Bilik Gerakan Utama KEADILAN Negeri dan jentera parti kira-kira 5 petang ini yang turut dihadiri Adun Bakar Arang, Simon Oii.

Esok mereka juga sepakat akan berarak ke Pusat Penamaan di Pejabat Daerah Yan dan mengiringi Azam sebelum berkempen selepas itu.

Azam merupakan Ketua Pemuda PAS Jerai yang juga bekas guru bakal berdepan calon BN, Ahmad Sohaimi Lazim.

KeadilanDaily
      

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...