Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Jumaat, Mac 22, 2013

Pakatan Rakyat Perak alu-alukan Anwar Ibrahim


Muhaimin Sulam
Muhaimin Sulam
 
IPOH – Pakatan Rakyat (PR) Perak mengalu-alukan hasrat Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim bertanding di Perak dan merasakan keputusan itu secar tidak langsung membuatkan Barisan Nasional (BN) Perak lebih tergugat dalam mempertahankan negeri ini.

Setiausaha Pas Perak, Dr Muhaimin Sulam berkata, kedudukan Anwar sebagai ketua umum membolehkan beliau membuat pilihan kawasan yang akan ditandingi

“Kehadiran Anwar di Perak bakal memberi suntikan dan melonjakkan lagi semangat perjuangan PR Perak untuk mengambil alih pentadbiran di negeri ini yang dirampas oleh Umno.

“Pas Perak akan beri sokongan padu demi kemenangan selesa kepada PR dalam Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) nanti,” katanya dalam satu kenyataan kepada Sinar Harian, semalam.

Muhaimin berkata, Pas Perak yakin Anwar pasti akan diterima rakyat walau di mana sahaja beliau bertanding.

Kelmarin, Anwar mendedahkan kepada media bahawa beliau sedang menimbang sama ada bertanding di Selangor atau Perak pada PRU13 nanti.

Berikutan keputusan itu, Menteri Besar Perak, Datuk Seri Dr Zambry Abd Kadir turut mengulas dengan menyatakan BN Perak tidak gentar jika Anwar bertanding di negeri ini./SinarHarianOnline

Berminat Menjadi "AGEN PERUBAHAN" Klik Now!! 
    

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...