Senarai Blog...Geng

Popular Posts

Jumaat, Mac 15, 2013

Blog Kerajaan Rakyat yakin 4 pengkhianat utama terlibat Tragedi Lahad Datu (MESTI BACA)

Tragedi Lahad Datu: Kerajaan yakin 4 pengkhianat utama terlibat

Tragedi Lahad Datu: Kerajaan yakin 4 pengkhianat utama terlibat
Siapa Pengkhianat?

 Urutan dari tragedi pencerobohan askar Kesultanan Sulu di Lahad Datu yang merebak ke beberapa kawasan lain di Sabah, kerajaan telah mengenalpasti beberapa individu yang diyakini terlibat secara langsung dalam merancang dan mempropagandakan peristiwa tersebut.

Senarai individu yang terlibat merancang tragedi Lahad Datu adalah seperti di bawah:


1. Tun Mahathir Mohomad.
Mahathir s/o Iskandar Kutty yang berturunan India dari Kerala, India ini telah dengan sengaja memberi IC kepada warga Filipina yang masuk secara haram ke Sabah. Kebanjiran warga Filipina di Sabah bukan sahaja digunakan untuk memenangkan Umno BN dalam pilihan raya, tetapi juga diyakini telah menjadi agen kepada Sultan Sulu, Sultan Jamalul Kiram 111.

2. Datuk Seri Najib bin Razak.
Perdana Menteri yang juga suami kepada wanita yang gemar berbomoh ini dilihat telah dengan sengaja melambatkan tindakan mengusir para penceroboh yang pada awalnya dikatakan cuma berjumlah 100 orang sahaja. Akibat daripada kecuaian Najib Razak, pencerobohan telah bertukar menjadi tragedi berdarah dengan kematian beberapa anggota keselamatan dari PDRM dan ATM.

3.  Datuk Seri Hishamuddin bin Hussien.
Sepupu kepada Najib Razak ini telah dengan sengaja menurut kehendak Najib Razak dengan menghantar anggota polis ke kawasan sempadan negara yang dicerobohi sedangkan dalam kes seumpama itu sepatutnya anggota tentera yang perlu dihantar untuk tindakan memantau dan menghalang pencerobohan berlarutan. Persetujuan dua sepupu ini dipandang sebagai satu komplot jahat terhadap kedaulatan negara.

4. Datuk Seri Zahid Hamidi.
Menteri Pertahanan, Zahid Hamidi telah jelas gagal bertindak pantas untuk menggerakkan anggota tentera ke kawasan Lahad Datu untuk memantau sempadan negara dari anasir luar.

Oleh kerana kesemua 4 pertualang utama yang dipercayai menjadi dalang dalam pencerobohan dan tragedi Lahad Datu ini terdiri daripada pemimpin Umno BN, Kerajaan Rakyat dengan ini menyeru agar seluruh rakyat Malaysia tolak Umno BN dalam pilihan raya umum ke-13 akan datang.

Senarai penjenayah di atas dikeluarkan oleh Kerajaan Rakyat berdasarkan pendapat majoriti rakyat Malaysia Di SINI dan juga Di SINI.

 Ahli Umno-BN diseru keluar dari parti ‘Syaitan’
    

0 comments:

Catat Ulasan

Komenlah dan berhujahlah dengan baik...